بهترین نمونه متن تبلیغات انتخاباتی 1402 مجلس شورای اسلامی

بهترین نمونه متن تبلیغات انتخاباتی 1402 مجلس شورای اسلامی

257

با شروع تبلیغات انتخابات مجلش شورای اسلامی، تب‌وتاب انتخابات و مشارکت مدنی حسابی اوج می‌گیرد و نامزدهای مختلف برای جذب حداکثری رای مردم باید با آن‌ها در تعامل باشند. اینجاست که بحث شعارهای مختلف و متن تبلیغات انتخاباتی مجلس  و متن حمایت از کاندیدای مجلس حسابی داغ می‌شود و کاندیداهای محترم باید برنامه اجرایی و اهدافشان را در یک یا دو جمله خلاصه کنند.

توجه کنید!
ملی پیامک برای انتخابات پیش رو پکیج‌های تبلیغاتی ویژه‌ای درنظر گرفته است. قبل از هر چیز پیشنهاد می‌کنیم بسته‌ پیامکی ویژه تبلیغات انتخابات مجلس 1402 ملی پیامک را مشاهده و بررسی کنید.

از طرف دیگر این شعارهای تبلیغاتی باید در بنر، پوستر و بروشور چاپ شود، از طریق تبلیغات پیامکی برای مردم ارسال شود و به نحوی نوشته شود که در ذهن شهروندان بماند. به همین منظور در این مقاله نمونه‌های متن تبلیغات انتخاباتی را برایتان آماده کردیم تا اگر کاندیدا انتخابات شدید، بتوانید از این نمونه‌ها استفاده کنید. اما پیش از آن بیایید ببینیم که اصلا یک متن پیامک تبلیغاتی برای انتخابات باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا به پیروزی منجر شود؟

جلسه ای درباره استفاده از پنل پیامکی برای انتخابات و استفاده از لینک ترکر در متن پیامک

متن تبلیغات انتخاباتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بیایید قبل از آشنایی با بهترین نمونه‌ متن تبلیغات انتخاباتی کمی هم با ویژگی‌های این نوع متون و شعارها آشنا شویم. پیش از هر چیز یادتان باشد که پیامک ارسالی شما باید حتما همراه با نام و نام‌خانوادگی کامل و کد انتخاباتی باشد تا موقع رای دادن هوادار شما به راحتی کد را پیدا کند و روی بورد محل اخذ رای دنبال اطلاعات نگردد. با این اطلاعات که مستقیم برای مخاطب ارسال کردید، نشان می‌دهید که برای زمان او هم ارزش قائل هستید. اما یک متن انتخاباتی باید دیگر چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

اگر بخواهید در انتخابات مجلس ارتباط موثری با مخاطبان خود بگیرید و برنامه‌های خود را تبلیغ کنید، پنل پیامکی انتخاب خوبی برای شماست. زیر از طریق این پنل می‌توان برای شماره موبایل‌های زیادی تبلیغات ارسال کرد، برنامه‌های انتخاباتی را برایشان فرستاد و حتی کد انتخاباتی و لینک وبسایت و شبکه‌های اجتماعی را در اختیار مخاطب قرار داد.

متن انتخاباتی را واضح و بدون ابهام بنویسید

باید سعی کنید متن تبلیغاتی خود را به گونه‌ای بنویسید که کاملا واضح باشد. وجود هرگونه ابهامی در متن پیامک، اهداف انتخاباتی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. سعی کنید منظور خود را تمام و کمال در متن پیامک قرار دهید تا مخاطب شما دچار ابهام نشود.

متن انتخاباتی زیبا را مختصر بنویسید

برای نوشتن متن زیبا برای تبلیغ کاندیدا مجلس باید سعی کنید متن خود را خلاصه و دقیق بنویسید. تمام اطلاعات مورد نیاز را در آن قرار دهید ولی از زیاده گویی پرهیز کنید.

در زمان مناسب تبلیغ کنید

نمونه متن تبلیغات انتخاباتی

شما برای تبلیغات یک بازه زمانی مشخص دارید. به همین دلیل باید به دقت از این زمان استفاده کنید و به از قبل برای تبلیغات برنامه‌ریزی کنید. سعی کنید ابتدا، میانه و در پایان زمان تبلیغات خود پیامک ارسال کنید. زمان ارسال پیامک‌های شما نیز بسیار مهم است. صبح خیلی زود و شب‌های دیر وقت، زمان مناسبی برای ارسال پیامک نیست. پس بهتر است در طول روز این کار را انجام دهید.

تبلیغات خود را با نیاز مردم همخوان کنید

سعی کنید نیاز مردمی که قرار است نماینده آن‌ها شوید را به طور دقیق بررسی کنید و بر اساس آن برنامه ریزی کنید. سپس می‌توانید مطابق نیاز و خواسته آن‌ها شعار و متن انتخاباتی خود را نیز انتخاب کنید و تبلیغات انجام دهید.

متن شما باید واقعی و قابل اجرا باشد

نوشتن یک متن زیبا برای تبلیغ کاندیدای کجلس کافی نیست. سعی کنید شعارهایی انتخاب کنید که واقعیت داشته باشند و بتوانید آن‌ها را به مرحله اجرا در بیاورید. سپس مطابق همین تصمیمات، متن تبلیغاتی خود را بنویسید تا تاثیر بیشتری روی مخاطب داشته باشد.

تبلیغات شما باید بدون اغراق، بزرگ‌نمایی و نفرت پراکنی باشد

برای نوشتن یک متن تبلیغات انتخاباتی زیبا باید به این نکته توجه کنید که نفرت پراکنی و اغراق، ممکن است نتیجه عکس روی مخاطب شما داشته باشد. شما به عنوان یک کاندیدا، باید اخلاق و مدارا را در دستور کار خود قرار دهید. پس متن تبلیغات شما نیز باید این ویژگی‌ها را داشته باشد.

برای نوشتن یک متن خوب، زمان کافی بگذارید

یک متن و شعار خوب که قرار است کاندیدا را در نبرد انتخاباتی پیروز کند، باید از بین صدها نمونه انتخاب شود، مدت‌ها درباره آن فکر شود و نظر دیگران را درباره آن دانست. به همین بهانه در ادامه برایتان چندین نمونه متن تبلیغات انتخاباتی آماده کردیم تا در انتخابات 1402 بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

نمونه متن انتخاباتی زیبا 1402

در ادامه با بهترین نمونه‌ متن‌های تبلیغات پیامکی و متن انتخاباتی زیبا آشنا می‌شوید که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان مناسب است. این متن ها همراه با کد انتخاباتی است و شعار نامزد انتخاباتی را به گوش شهروندان می‌رساند.

متن پیامک تبلیغات انتخابات مجلس

مردم شهر ..... خواهان انتخاب و پیروزی دکتر —– در انتخابات ۱۴۰۲ هستند.
کد انتخابات —–

انتخابی بر اساس شایسته‌سالاری، مردی از دل مردم 

زمان تبلیغات انتخابات مجلس 1402 + تقویم و تاریخ انتخاباتحتما بخوانید: زمان تبلیغات انتخابات مجلس 1402 + تقویم و تاریخ انتخابات

رای منتخب مردم شهر —– دکتر —– با کد انتخاباتی —–

من هم در ساختن ایران سهیمم! دکتر —– با کد انتخاباتی —–

 نمونه متن با اهداف اجرایی کاندیدا

مجلسی پربار با انتخابی درست تشکیل خواهد شد. با مشارکت در مجلس شورای اسلامی، آینده خود را انتخاب کنید.
کد انتخاباتی: —–

حرکت برا رفع تحریم و گشایش اقتصادی!
برنامه جامع دکتر — را از لینک زیر مشاهده کنید: —
کد انتخاباتی —

نمونه متن برای ترغیب مخاطب به رای دادن کاندیدا موردنظر

ضمن دعوت از مردم شهر برای حضور قدرتمند در انتخابات، دعوت می‌شود تا برای رفاه و آسایش بیشتر به مهندس —–کاندیدای مستقل رای بدهید. برنامه‌های انتخاباتی و اخبار را از این لینک دنبال کنید —–

حضور هوشمندانه مردم در انتخابات مجلس، مسئولیتی خطیر در قبال سرنوشت کشور است . دکتر —– با کد انتخاباتی —–

انتخابات حق ملت و وظیفه‌ای ملی است. دکتر —– وعده ما اسفند 1402 با کد انتخاباتی —–

این حق آحاد ملت است که در تعیین مدیر کشور نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

حضور در انتخابات را برای آینده بهتر کشور جدی بگیریم. وعده ما پای صندوق رای با انتخاب —–

اسفند 1402 پای صندوق رای به دکتر —– با کد انتخاباتی —– رای می‌دهیم

متن زیبا برای تبلیغ کاندیدا مجلس

مجلسی بهتر با مهندس —- کد انتخاباتی —-

برنامه‌ریزی قابل اجرا + شفافیت و صداقت در عملکرد 

سال جدید، سال تغییرات بنیادی است!

 دکتر —-کاندیدای مجلس شورای اسلامی با کد انتخاباتی —-برای شهری مدرن و پیشرفته

ما آمدیم تا به تمام وعده‌ها عمل کنیم!

آینده مجلس و کشور با شفافیت، صداقت و کارآمدی، با حضور پرشور جوانان

مهندس —- کاندیدای جوانگرای مجلس با کد انتخاباتی —-

کشور ما لایق بهترین‌هاست!

نامزدهای منتخب دکتر —– با کد انتخاباتی —– و دکتر —– با کد انتخاباتی  —– 

هر رای مردم مانند یک تیر به قلب دشمن است

هر انتخاباتی‌ برای‌ ملت‌ ما و فضای‌ عمومی‌ کشور مثل‌ نسیمی‌ است‌ که‌ فضا را تغییر
می‌دهد و معطر می‌کند؛ هوای‌ تازه‌ای‌ در فضای‌ کشور به‌ وجود می‌آورد و امیدهای‌ تازه‌ای‌ در دل‌ها زنده میکند.

انتخابات،‌ هم حق ملت است، هم یک وظیفه ی ملی است.

متن حمایت از کاندیدای مجلس

اتحادیه —– با آرزوی سربلندی و پیروزی شما ر انتخابات پیش‌رو، حمایت خود را از کاندیدای محترم جناب دکتر —– اعلام می‌کند.

اصول و فنون تبلیغات سیاسی؛ چگونه در انتخابات پیروز شویم؟حتما بخوانید: اصول و فنون تبلیغات سیاسی؛ چگونه در انتخابات پیروز شویم؟

به مناسبت شروع رقابت‌های انتخاباتی مجلس، صمیمانه‌ترین آرزوهای خود را برای موفقیت شما ابراز می‌داریم. جامعه ورزشکاران شهر —– 

ما به توانایی‌های شما برای ساختن ایرانی سربلند ایمان داریم و از مهندس —– برای انتخابات مجلس حمایت می‌کنیم. جمعی از دانشجویان استاد —–

استفاده از پنل پیامکی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان

برای ارسال تبلیغات انتخاباتی و ارسال اس ام اس، باید از پنل پیامکی استفاده کنید. به کمک این پنل می‌توانید برای شماره موبایل‌های زیادی اس ام اس بفرستید و آن‌ها را با برنامه‌ها و کد انتخاباتی خود آشنا کنید. برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی می‌توانید به 2 روش با مخاطب ها در ارتباط باشید.

ارسال پیامک به طرفداران و افرادی که شماره آن‌ها را دارید

اولین روش برای ارسال تبلیغات پیامکی، ارسال تبلیغ به افرادی است که شما به هر طریقی شماره آن‌ها را جمع‌آوری کرده‌اید. ممکن است این افراد طرفداران و یا همشهری‌های شما باشند. به کمک ارسال انبوه یک پیامک بنویسید و آن‌ها را از کاندیدا شدن خود با خبر کنید. حتی می‌توانید برای آن‌ها نظرسنجی بفرستید تا بتوانید تاثیر بازاریابی خود را ارزیابی کنید.

ارسال پیامک به مخاطبان و افراد جدید

روش دوم برای تبلیغ پیامکی انتخاباتی این است که برای شماره‌های جدیدی که تا به حال با آن‌ها در ارتباط نبوده‌اید پیامک بفرستید. پنل اس م اس راهکارهای مختلفی برای این ارسال پیش روی شما قرار داده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

برای شهرها و مناطق مختلف تبلیغات بفرستید

در انتخابات مجلس، هر فرد باید به نماینده شهر خود رای بدهد. به همین کاندیداها باید بتوانند پیغام خود را به گوش مردم شهر و منطقه خود برسانند. یکی از بهترین راه‌های ارسال پیامک برای مردم شهرتان، استفاده از ماژول‌های کد پستی همراه اول و کد پستی ایرانسل است. شما اگر کد پستی شهر خود را داشته باشید، می‌توانید با وارد کردن آن در پنل، به شماره‌های همراه اول و ایرانسل جهت ارسال پیامک دسترسی داشته باشید.

ماژول کد پستی ایرانسل در پنل ملی پیامک

به کمک بانک شماره تبلیغ کنید

ملی پیامک به کمک ماژول منطقه هدفمند بانک شماره‌های به‌روز را در اختیار شما قرار می‌دهد. به کمک این بانک شماره شما می‌توانید به اصناف، مشاغل، مناطق و غیره دسترسی داشته باشید و برای آن‌ها پیامک تبلیغاتی بفرستید. شما به عنوان کاندیدا، در شعار انتخاباتی خود برای گروه‌های خاصی برنامه‌ریزی دارید. برای مثال تمرکز شما روی بهبود کیفیت زندگی یک قشر خاص در جامعه است و یا قصد دارید اوضاع یک صنف را بهبود ببخشید. به کمک بانک شماره، این گروه‌ها را پیدا کنید و متن تبلیغات انتخاباتی را به صورت پیامک انبوه ارسال کنید.

ماژول منطقه هدفمند در پنل ملی پیامکنظرسنجی پیامکی و بررسی میزان مشارکت

به کمک ماژول نظرسنجی، می‌توانید از مخاطبان خود اطلاعات مفیدی دریافت کنید. برای مثال از آن‌ها بپرسید نماینده ایده‌آل‌شان کیست؟ چه انتظاراتی از اون دارند؟ آیا در انتخابات شرکت می‌کنند یا نه؟

با کمک این اطلاعات می‌توانید هم پیش‌بینی به نسبت خوبی از مشارکت مردم داشته باشید و هم نظر آن‌ها را بدانید. همچنین می‌توانید از آنان بخواهید برای شما متن حمایت از کاندیدای مجلس بفرستند و با نام خودشان در وب‌سایت یا سخنرانی‌های خود استفاده کنید.

تصویر ماژول نظرسنجی در پنل اس ام اسارسال تبلیغات انتخاباتی از روی نقشه

شاید پیدا کردن کدپستی مناطق مختلف کمی دشوار باشد. به همین دلیل می‌توانید به راحتی از روی نقشه به کمک ماژول پیامپ ارسال‌های خود را انجام دهید. در این ماژول می‌توانید نقشه مناطق مختلف را ببینید و با کلیک روی منطقه مورد نظر، تعداد شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن را مشاهده کنید. سپس برای هر تعدادی که خواستید متن انتخاباتی بفرستید.

ماژول پیامپ در پنل ملی پیامک

لینک سایت و صفحات اجتماعی خود را ارسال کنید

یکی از قابلیت‌های اصلی پنل پیامکی، ارسال لینک داخل متن پیامک است. شما می‌توانید لینک وبسایت و شبکه‌های اجتماعی خود را در اس ام اس قرار دهید تا مخاطبان با برنامه‌های شما بیشتر آشنا شوند و شما را در سایر شبکه‌ها نیز دنبال کنند. برای این کار بهتر است از قابلیت لینک ترکر استفاده کنید. با این کار می‌توانید آمار کلیک‌ها، فعالیت‌ها و حضور مخاطب در شبکه‌های خود را به راحتی تحلیل کنید.

سخن پایانی

تا اینجا بهترین نمونه‌های متن انتخاباتی زیبا را که امکان درج روی پوستر و ارسال به صورت پیامک دارد را برایتان آوردیم. اگر می‌خواهید سریع‌تر برای حضوری پر رنگ در انتخابات از پنل پیامکی استفاده کنید، تعامل و ارتباط بهتری با شهروندان داشته باشید، لینک سایت یا صفحات اجتماعی‌تان را برایشان بفرستید، وارد وبسایت ملی پیامک شوید و یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید