30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
افزونه پنل کاربری ونوس + آموزش ویدئویی اتصال به پنل پیامکی

افزونه پنل کاربری ونوس + آموزش ویدئویی اتصال به پنل پیامکی

5

افزونه کاربری ونوس، یک افزونه جامع و کامل مخصوص CMS وردپرس است. می‌پرسید چرا؟ در این مقاله پلاگین کاربری ونوس را به شما معرفی می‌کنیم و نحوه اتصال پنل پیامکی به افزونه پیشخوان کاربری ونوس را آموزش می‌دهیم.

برخی از ویژگی‌های منحصر این افزونه، شامل ایجاد پنل کاربری، سیستم تیکت پشتیبانی، اسلایدر اطلاع‌رسانی و… است. ما یک خبر خوب برای شما کاربران خوش ذوق که به دنبال طراحی سایت زیبا و چشم‌نواز هستید، داریم. افزونه پنل کاربری ونوس علاوه‌بر رفع نیازهای شما، امکانات و ویژگی‌های جذابی را به شما ارائه می‌دهد. در ادامه مطلب این ویژگی‌ها و امکانات را معرفی خواهیم کرد. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

پیشنهاد می‌کنیم در همین ابتدای کار، ویدیو آموزشی افزونه پنل کاربری ونوس را در کانال آپارات ملی پیامک مشاهده کنید.

افزونه پیشخوان کاربری ونوس چیست؟

افزونه پیشخوان کاربری ونوس یا همان داشبورد کاربری ونوس، یک افزونه پنل کاربری و مدرن با امکانات جالبی مثل سیستم تیکت پیشرفته برای پشتیبانی، سیستم نظرسنجی، سیستم اعلانیه و اطلاعیه، پروفایل کاربری و ثبت نام و ورود کاربر برای ایجاد پنل کاربری در سیستم مدیریت محتوا (CMS) وردپرس است. این پلاگین توسط دانگو وب طراحی و توسعه داده شده و از طریق وب‌سایت راستچین به عرضه می‌رسد.

پلاگین پیشخوان کاربری venus در حال حاضر، تنها از درگاه وب سرویس و API ملی پیامک برای اتصال به پنل پیامکی پشتیبانی می‌کند.

چگونه افزونه پیشخوان کاربری ونوس را دریافت کنیم؟

همان‌طور که در مقدمه مطلب به آن اشاره کردیم، اگر قصد ایجاد یک پیشخوان کاربری زیبا و مدرن را دارید، ما افزونه پیشخوان کاربری ونوس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این افزونه امکانات زیادی را دربرمی‌گیرد. برای خرید و دریافت این افزونه می‌توانید به سایت راستچین مراجعه کنید.

امکانات افزونه داشبورد کاربری ونوس

افزونه پیشخوان کاربری ونوس، امکانات مختلف و جذاب فراوانی دارد. این امکانات می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر افزایش رضایت مشتریان شما بگذارد. در لیست زیر برخی از توانمندی‌های این پلاگین را با هم بررسی می‌کنیم:

  • ورود و ثبت نام با شماره موبایل یا ایمیل
  • ارسال کد یک بار مصرف برای ورود یا ثبت نام
  • پشتیبانی از وبسرویس خدماتی (ارسال از طریق پترن)
  • سیستم تیکت برای پشتیبانی
  • سیستم اعلانیه و اطلاعیه
  • سیستم نظرسنجی
  • سیستم پروفایل کاربری برای کاربران
  • امکان ارسال پیامک اعلان دریافت و ارسال تیکت
  • امکان استفاده از کیف پول (کیف پول پیشفرض tera wallet )
  • امکان ثبت اطلاعات بانکی کاربر
  • امکان تغییر مسیر صفحه های پیشخوان و...
  • سازگاری با افزونه دیجیتس
  • سازگاری با ووکامرس

چرا باید از افزونه کاربری VENUS استفاده کنیم؟

دلایلی که باعث می‌شود از افزونه پنل کاربری پیشخوان ونوس استفاده کنیم:

حتما دیده‌اید بعد از نصب افزونه ووکامرس، امکان ثبت نام و ورود به پنل کاربری در سایت شما فراهم می‌شود و کاربرانتان می‌توانند، در صفحه کاربریشان فهرست‌های مختلفی مثل سفارشات را مشاهده کنند. همچنین اگر در طراحی سایتتان از افزونه های تیکت و پشتیبانی استفاده کرده باشید، فهرست تیکت را هم می‌بینید.  تاحالا شده از طراحی ساده این پیشخوان کاربری، خسته شده باشید و بخواهید آن را تغییر بدهید؟ آیا دوست دارید طراحی بهتری انجام بدهید یا حتی امکانات بیشتری مثل اطلاع رسانی و یا یک اسلایدر برای تبلیغات در پیشخوان کاربران خود داشته باشید؟ یا حتی بخواهید فهرست داخل پنل کاربری را شخصی سازی کنید و بعضی از موارد فهرست را جابه‌جا و یا به آن ها اضافه کنید؟ اگر به تمام موارد گفته شده نیاز دارید، می‌توانید افزونه پیشخوان کاربری ونوس را خریداری کنید که تمام این امکانات اشاره شده و یا حتی بیشتر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

راهنمای اتصال افزونه داشبورد کاربری ونوس به پنل پیامکی

در حال حاضر تنها پنل اس ام اسی که با استفاده از آن می‌توانید پیامک‌های کد تایید و یا اعلان دریافت و پاسخ تیکت را در افزونه پیشخوان کاربری ونوس ارسال کنید، ملی پیامک است. این سامانه امکان ارسال پیامک کد تایید و یا پیامک‌‎های اطلاع‌رسانی را برای راحتی کاربران خود فراهم کرده است.

یکی از امکانات ملی پیامک داشتن ماژولی به نام ارسال از طریق الگو و پترن یا همان ارسال از طریق خطوط خدماتی-اشتراکی است. از ویژگی‌های مهم ماژول وبسرویس خدماتی این است که به شما اجازه می‌دهد پیامک‌های اطلاع رسانی را حتی به بلک لیست مخابرات یا همان افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی‌شان را بسته‌اند، نیز ارسال کنید.

برای اتصال افزونه پنل کاربری ونوس به وب سرویس و API پیامکی لازم است یکی از پنل‌های اقتصادی، شرکتی یا تجاری را از ملی پیامک خریداری کنید. جهت ثبت‌نام و مقایسه پنل‌ها به صفحه خرید پنل پیامکی مراجعه کنید.

نحوه فعالسازی ملی پیامک در پلاگین کاربری ونوس

حالا که پنل اس ام اس ملی پیامک را خریده‌اید و افزونه پنل کاربری ونوس را در CMS وردپرس خود نصب کرده‌اید، سراغ اصل مطلب می‌رویم. برای اتصال این پلاگین به سامانه پیامکی ملی پیامک، فقط کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

پس از نصب افزونه ونوس، مطابق تصویر زیر، برخی از منوها در پیشخوان وردپرس شما مانند اطلاعیه‌ها، پشتیبانی، نظرسنجی و... اضافه می‌شود. برای اتصال پنل پیامکی، روی دسترسی سریع «ونوس» که تقریباً در انتهای منوی پیشخوان قرار دارد، کلیک کنید.

صفحه نخست افزونه پنل کاربری ونوس

صفحه نخست افزونه پنل کاربری ونوس

اولین قسمتی که به صورت پیشفرض باز می‌شود، تب «برگه ها» است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، افزونه تازه نصب شده و هنوز فیلد اضافه نشده و طراحی خاصی برای صفحه ورود، ثبت نام و پنل کاربری صورت نگرفته است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از تنظیم پنل پیامکی، تنظیمات دموی پنل کاربری ونوس را وارد افزونه کرده تا امکان مشاهده فیلد های ثبت نام و ورود به وجود آید.

صفحه پیشخوان ابتدایی پلاگین پیشخوان کاربری ونوس

صفحه پیشخوان ابتدایی پلاگین پیشخوان کاربری ونوس

تنظیم دمو افزونه پیشخوان کاربری ونوس

در ابتدا باید برگه‌های پیشخوان، ورود، ثبت نام و بازیابی رمز عبور را ایجاد کنید. برای ساخت تمام برگه‌ها به صورت یک‌جا، می‌توانید از گزینه «ساخت برگه های پیشفرض ونوس» در افزونه استفاده کنید. این گزینه را می‌توانید در بخش «عمومی» ->«برگه ها» پیدا کنید.

افزایش فروش در شهر گرگان با اس ام اسحتما بخوانید: افزایش فروش در شهر گرگان با اس ام اس

محل گزینه ساخت برگه های پیشفرض

محل گزینه ساخت برگه های پیشفرض

پس از ساخت برگه، برای استفاده از دموی پنل کاربری ونوس به فایلی که از راست چین دریافت کرده‌اید نیاز داریم. این فایل را در رایانه خود پیدا کنید و در پوشه Demo فایل demo.txt را باز کرده و اطلاعات موجود در این فایل را کپی می‌کنیم.

تصویر فایل دموی پلاگین پنل کاربری ونوس

تصویر فایل دموی پلاگین پنل کاربری ونوس

سپس باید روی گزینه «درون ریزی و برون ریزی» کلیک کنید. حالا مانند تصویر زیر، اطلاعات کپی شده را درون کادر مشخص شده، وارد کنید. در نهایت روی گزینه import کلیک کنید.

تصویر چگونه وارد کردن اطلاعات فایل دمو

تصویر چگونه وارد کردن اطلاعات فایل دمو

پس از وارد کردن اطلاعات دمو، برگه پیشخوان با اسلاید و ابزارک‌هایی پر می‌شود. همچینین صفحه ورود و ثبت نام نیز، طراحی می‌شود. صفحات کامل و طراحی شده را می‌توانید در دو تصویر زیر مشاهده کنید.

صفحه پیشخوان دموی ونوس

صفحه پیشخوان دموی ونوس

صفحه ورود و ثبت نام دموی ونوس

صفحه ورود و ثبت نام دموی ونوس

 

حالا که ظاهر صفحه پیشخوان کاربری خود را تنظیم کردیم، نوبت به اتصال افزونه با پنل پیامکی ملی پیامک می‌شود.

تنظیم سامانه پیامکی در افزونه پیشخوان کاربری ونوس

همان‌طور که بالاتر گفتیم بعد از طراحی برگه پیشخوان و ورود و ثبت نام، به سراغ اتصال دادن افزونه با سامانه پیامکی ملی پیامک می‌رویم. برای اتصال، در افزونه پیشخوان کاربری ونوس به بخش «سامانه پیامکی» مراجعه می‌کنیم.

چگونه تبلیغات هدفمندی در لامرد داشته باشیم ؟حتما بخوانید: چگونه تبلیغات هدفمندی در لامرد داشته باشیم ؟

سامانه پیامکی

صفحه تنظیمات پنل پیامکی در افزونه داشبورد کاربری ونوس

صفحه تنظیمات پنل پیامکی در افزونه داشبورد کاربری ونوس

موارد درخواست را به ترتیب زیر تکمیل می‌کنیم:

  1. سامانه پیامکی: سامانه پیامکی خود را بر روی ملی پیامک تنظیم کنید.
  2. نام کاربری: همان نام کاربری پنل اس ام اس ملی پیامک است که باید در این فیلد جایگذاری شود. این نام کاربری پس از خرید پنل برایتان پیامک شده است.

  3. رمز ورود:  کافی است رمز عبور پنل اس ام اس خودتان را در این فیلد وارد کنید. البته برای اینکه امنیت پنل پیامکی‌تان حفظ شود، پیشنهاد می‌کنم از مقدار APIKey یا همان کلید API استفاده کنید.

    برای دسترسی به APIKey در پنل پیامکی ملی پیامک، از منوی سمت راست روی تنظیمات کلیک کنید. سپس دوباره از این منو، گزینه نخست یعنی تنظیمات را انتخاب و APIKey خود را کپی کنید.

پس از تکمیل فیلد های این صفحه به تب بعدی مراجعه می‌کنیم.

ورود و ثبت نام

تصویر بخش ورود و ثبت نام

تصویر بخش ورود و ثبت نام

اجاره بدید به ترتیب موارد موجود در این صفحه را توضیح دهیم:

  1. ورود با شماره همراه: این گزینه برای اجازه دادن ورود کاربران با شماره همراه آن‌ها به داخل پنل کاربریشان است.
  2. ثبت نام با شماره همراه: این گزینه برای فراهم کردن ثبت نام کاربر با شماره همراه استفاده می‌شود.
  3. تغییر شماره همراه در نمایه: نمایه همان صفحه پروفایل کاربرانتان است که می‌توانند اطلاعات خود را در صفحه نمایه درج کنند. این گزینه امکان تغییر شماره همراه را در نمایه فراهم می‌کند.
  4. کد پترن: کد پترن همان کد متن دریافتی است که هنگام درج متن در وبسرویس خدماتی، به شما داده می‌شود. در نظر داشته باشید کد متن شما باید تک متغییره باشد.
اگر تاکنون اقدام به درج کد متن نکرده اید، میتوانید در ادامه این مقاله آموزش درج پترن و الگو در وبسرویس خدماتی را مشاهده نمایید.
در نظر داشته باشید برای تنظیم فیلد ها و تنظیم نحوه ورود و ثبت نام ، باید به بخش «ورود و ثبت نام» در افزونه ونوس، مراجعه کنید.

پشتیبانی

تنظیمات صفحه پشتیبانی

تنظیمات صفحه پشتیبانی

گزینه های این بخش به ترتیب، عبارتند از :

  1. پیامک تیکت جدید به مدیریت و کارمندان: با فعال کردن این گزینه، بعد از دریافت تیکت، یک پیامک به مدیریت و کارمندان ارسال خواهد شد.
  2. پیامک پاسخ تیکت به مدیریت و کارمندان: با فعال کردن این گزینه در صورتی که پاسخ تیکتی از طرف کاربر دریافت شود، یک پیامک اعلان به مدیریت و کارمندان ارسال خواهد شد.
  3. پیامک تیکت جدید به کاربر: با فعال کردن این گزینه، بعد ارسال تیکت برای کاربر (توسط مدیریت)، یک پیامک اعلان برای کاربر ارسال خواهد شد.
  4. پیامک پاسخ تیکت به کاربر: با فعال کردن این گزینه، بعد از ارسال پاسخ (توسط مدیریت)، یک پیامک اعلان برای کاربر ارسال خواهد شد.

پس از کلیک بر روی هر یک از گزینه های معرفی شده، یک فیلد درج کد متن یا همان کد پترن تک متغیره، باز خواهد شد.

تصویر تنظیمات پشتیبانی تکمیل شده

تصویر تنظیمات پشتیبانی تکمیل شده

همان طور که بالاتر اشاره کردیم، اگر تابه حال اقدام به درج کد متن در وبسرویس خدماتی ملی پیامک نکرده‌اید، لطفا به ادامه مقاله توجه کنید.

آموزش ارسال پیامک از طریق پترن و الگو در ملی پیامک

قبل از هر چیزی پیشنهاد می‌کنم ویدئوی آموزش ارسال پیامک از طریق پترن (الگو) با وبسرویس خدماتی ملی پیامک را مشاهده کنید و سپس به مطالعه ادامه مطلب بپردازید.

کد پستی استان یزد ، قابلیت ارسال پیامک به تفکیک منطقهحتما بخوانید: کد پستی استان یزد ، قابلیت ارسال پیامک به تفکیک منطقه

درج پترن در وبسرویس خدماتی برای افزونه پیشخوان کاربری ونوس

درج متن برای افزونه پنل کاربری ونوس اصلا کار سختی نیست! کافی است متنی مانند متون زیر درج کنید و به راحتی با درج کد متن تایید شده، در افزونه داشبورد کاربری ونوس، امکان ارسال کد تایید و پیامک اعلان تیکت فراهم می‌شود.

سلام
کد تایید شما {0}
است.
melipayamak.com

مدیر عزیز

تیکتی با شناسه {0} دریافت شد.

melipayamak.com

نحوه درج کد تایید در وبسرویس خدماتی

نحوه درج کد تایید در وبسرویس خدماتی

این متون بعد از بررسی کارشناسان ملی پیامک، تایید یا رد می‌شوند. حالا می‌توانید کد دریافتی در ردیف «کد متن» را کپی و در بخش مربوطه تنظیم کنید.

تایید و بررسی متون معمولا بین 2 تا 10 دقیقه طول می‌کشد و پس از تایید قابل استفاده خواهند بود.

جمع‌بندی

تیم محتوای ملی پیامک تمام تلاش خود را کرد تا در این مقاله آموزشی بتواند بزرگترین سوالات مربوط به نحوه ارسال پیامک در افزونه پنل کاربری ونوس را بر طرف کند و نحوه اتصال این افزونه را به پنل پیامکی ملی پیامک را با زبانی ساده و توضیحات کامل آموزش دهد. ولی اگر همچنان سوالی در ذهن‌تان باقی مانده و یا حتی در هنگام اتصال پلاگین پنل کاربری ونوس به پنل پیامکی‌تان با مشکل مواجه شدید، می‌توانید از داخل سامانه و از بخش مرکز پشتیبانی، تیکت ارسال کنید. همچنین می‌توانید با شماره 02163404 داخلی 1 و سپس داخلی 3 تماس بگیرید و با کارشناسان فنی ملی پیامک موضوع خود را مطرح کنید.

در انتها از شما دعوت می‌کنم نظرات خود را با ما و دیگر کاربران این افزونه در قسمت دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

پیشخوان کاربری ونوس را از کجا دانلود کنم؟

شما می‌توانید افزونه پیشخوان کاربری ونوس را از سایت راستچین خریداری کنید.

افزونه داشبورد کاربری ونوس چه نوع پیامک‌هایی را می‌تواند ارسال کند؟

افزونه پنل کاربری ونوس، امکان ارسال کد تایید و ورود و ثبت نام  و همچنینی اطلاع رسانی تیکت ، چه به مدیر و چه به کاربر را دارد که امکانی بسیار جذاب و کاربری است.

چگونه با خط اختصاصی خودمان در افزونه پنل کاربری ونوس، پیامک ارسال کنیم؟

متاسفانه این امکان وجود ندارد و افزونه پنل کاربری ونوس صرفا ارسال از طریق خطوط خدماتی اشتراکی یا همان ارسال پیامک از طریق پترن را پشتیبانی می‌کند.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید