30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
ویژگی‌های بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ و خدمات آن‌ها

ویژگی‌های بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ و خدمات آن‌ها

0

امروزه اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، نقش ویژه‌ای را در همه ابعاد زندگی ما ایفا می‌کنند. در نتیجه صاحبان کسب‌و‌کارها برای دیده شدن و جذب مشتری بیشتر، باید جایگاه خود را در رسانه‌های دیجیتال ارتقا دهند.

به این منظور، بهره‌گیری از خدمات بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ توسط بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ به‌ شدت توصیه می‌شود.

دیجیتال مارکتینگ در دهه ۱۹۹۰ میلادی شکل گرفت و با آوردن تکنولوژی به حوزه بازاریابی، انقلاب عظیمی به وجود آورد. بازاریابی اینترنتی به دلایلی نسبت به بازاریابی سنتی، بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است، که عبارتند از:

  • قابلیت ارزیابی نتیجه بازاریابی؛
  • امکان طبقه‌بندی و تحلیل مخاطبان بر اساس علایق، سن، جنسیت، شغل، شهر محل سکونت و...
  • دسترسی اکثر افراد به اینترنت، به طوری که روزانه ساعات زیادی را در این محیط سپری می‌کنند؛
  • بهینه بودن هزینه‌ بازاریابی دیجیتال نسبت به میزان جذب مشتری

امروزه بیشتر کسب‌و‌کارها با آگاهی به مزایای بازاریابی دیجیتال، برای برندینگ و ارتقا بیزینس خود و همچنین کسب درآمد بیشتر، به ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ نمودند.

چنانچه شما نیز قصد دارید بازاریابی خود را به یکی از این شرکت‌ها بسپارید، باید از ویژگی‌های یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب مطلع باشید تا با انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ بتوانید بهترین بهره را از بازاریابی خود ببرید.

ویژگی‌های بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب باید خدمات خوبی ارائه دهد، پاسخگو باشد و مشتریان از خدمات شرکت، رضایت داشته باشند و از آنجاکه این شرکت باید خدمات سئو و بهینه سازی سایت نیز ارائه دهد، بنابراین باید خود دارای رتبه سایت بالا در گوگل باشد.

در ادامه به بررسی هریک از ویژگی‌های یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب می‌پردازیم.

  • ارائه خدمات متنوع

هرچه خدمات آژانس بازاریابی دیجیتال متنوع‌تر باشد، اعتبار آن بیشتر است. خدمات آژانس‌های بازاریابی دیجیتال معتبر به یک یا دو سرویس محدود نمی‌شود.

امروزه انجام بازاریابی موفق تنها با انجام یک روش ممکن نیست. به همین دلیل است که ما در مجموعه نوین مارکتینگ خدمات متنوعی را برای مشتریانمان تدارک دیده‌ایم. از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. طراحی و سئوی وب‌سایت

تیم مجموعه نوین مارکتینگ دارای متخصصانی جهت طراحی وب‌سایت، گرافیست‌هایی برای طراحی یک تجربه کاربری عالی در سایت و جلب رضایت مشتریان از نظر ظاهر سایت و متخصصان سئوکاری است که برای دیده شدن وب‌سایت شما در نتایج جستجو تلاش می‌کنند.

2. تبلیغات گوگل

تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز نام یکی از سرویس‌های گوگل است که در ازای دریافت مبلغی، سایت شما را در فهرست نتایج جستجو نمایش خواهد داد.

علاوه بر این، امکان تبلیغات ویدئویی نیز علاوه بر تبلیغات در نتایج متنی گوگل وجود دارد.

اگر قصد استفاده از این سرویس را دارید باید کلیدواژه‌های متناسب با کسب و کار خود را انتخاب نمایید.

نوین مارکتینگ به عنوان بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ بعد از ارائه مشاوره به مشتریان جهت انتخاب کلیدواژه، ثبت‌نام ایشان را در گوگل ادز انجام داده و نتایج بازاریابی را به صورت روزانه گزارش می‌کند.

3. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

امروزه بسیاری از مردم، علاوه بر جستجو در گوگل، در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت گسترده‌ای دارند و حتی بسیاری از نیازهای خود را در شبکه‌هایی چون اینستاگرام جستجو می‌کنند. لذا هیچ کسب و کاری اگر قصد موفقیت دارند نباید این عرصه را خالی بگذارد.

راهنمای نوشتن بهترین متن‌ تبلیغاتی برای پیامک‌حتما بخوانید: راهنمای نوشتن بهترین متن‌ تبلیغاتی برای پیامک‌

با این روش می‌توانید بازدید از وب‌سایتتان را بالا ببرید و به صورت مستقیم با مشتری‌هایتان در تماس باشید.

4. رپورتاژ خبری

رپورتاژ آگهی با رپورتاژ خبری یعنی معرفی محصولات و خدمات شما در وب‌سایت‌های معتبر فارسی.

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ آژانسی است که صفر تا صد این عملیات را برای شما انجام دهد؛ از پیدا کردن یک وب‌سایت معتبر با رتبه خوب تا نوشتن رپورتاژ و انتشار آن در سایت مذکور.

5. تبلیغات پیامکی

از دیگر شیوه‌های بازاریابی دیجیتال می‌توان به تبلیغات پیامکی اشاره نمود. این روش بسیار به بازاریابی ایمیلی شباهت دارد. شما می‌توانید زمان ارائه محصولات جدید، تخفیف‌ها، قرار ملاقات‌ها، حمایت‌ها و دیگر پیام‌های انگیزشی را توسط پیام کوتاه به مخاطبان هدف خود برسانید.

تبلیغ پیامکی یکی از خدمات منحصر به فرد آژانس بازاریابی نوین است. با این روش می‌توانید ارتباط مؤثر با مشتری خود را حفظ کنید حتی در مواقعی که مخاطبان شما دسترسی به اینترنت ندارند.

  • موفقیت‌آمیز بودن خدمات ارائه‌شده

تنوع در ارائه خدمات به تنهایی برای موفق بودن یک آژانس کافی نیست بلکه باید خدمات ارائه‌شده نتایج کاملاً مثبتی داشته باشند.

  • بالا بودن رتبه گوگل آژانس

آژانس‌های بازاریابی دیجیتال خودشان باید رتبه بالایی در گوگل داشته باشند یا به عبارتی تابع اصطلاح «کوزه‌گر از کوزه شکسته آب می‌خورد» نباشند. یک آژانس بازاریابی خوب باید قبل از هر چیز برای خودش بازاریابی مناسبی کرده باشد.

اگر عبارت «آژانس بازاریابی» را در گوگل جستجو کنید وب‌سایت آژانس بازاریابی نوین را در جایگاه‌های بالای صفحه اول نتایج مشاهده خواهید کرد.

  • پاسخگو بودن و پشتیبانی قوی

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ معتبر نسبت به تعهدات خود بسیار پایبند هستند. یک تیم پشتیبانی قوی که در اسرع وقت پاسخگوی سؤالات شما باشند و در صورت نیاز به پشتیبانی و بروز مشکل به‌سرعت نسبت به رفع آن اقدام نمایند از ملزومات یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر است.

چنانچه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در شروع کار به‌خوبی پاسخگوی شما نیست باید در همکاری با آن تجدیدنظر کنید.

یکی از ویژگی‌های مثبت آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین، پاسخگویی سریع و پشتیبانی عالی آن است که رضایت خاطر بسیاری از مشتریان را به همراه داشته است.

  • نظرات مثبت نسبت به آژانس دیجیتال مارکتینگ

همیشه نظرات مشتریان یک شرکت می‌تواند بهترین معیار سنجش عملکرد آن به شمار آید. دیدگاه‌های مشتریان را می‌توانید در وب‌سایت خود آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ، در شبکه‌های اجتماعی آن و در گوگل مپس مشاهده نمایید.

وجود نظرات مثبت در گوگل مپس و وب‌سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین، خود گواه خدمات ارزنده این آژانس به مشتریان است که باعث شده در لیست بهترین آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ قرار بگیرد.

آیا از قوانین سئو آگاهی دارید؟ آیا می دانید تقریبا در حدود 40 درصد از جمعیت زمین کاربر اینترنت هستند؟ آیا می دانید در روز 3 و نیم میلیارد نفر در گوگل جست و جو می کنند؟ جایگاه کسب و کار شما در اینترنت کجاست؟

نمایشگاه ماشین: اتومبیل‌های خود را در زمان کوتاهی بفروشید!حتما بخوانید: نمایشگاه ماشین: اتومبیل‌های خود را در زمان کوتاهی بفروشید!

آژانس بازاریابی نوین

آژانس بازاریابی اینترنتی نوین با شعار شفاف باشید، متفاوت باشید و با بهره بردن از نیروهای متخصص در هر شاخه از دیجیتال مارکتینگ تمام امور مربوط به بازاریابی و تبلیغات اینترنتی را به صورت تخصصی در جهت ارتقا کسب و کارها، انجام می‌دهد.

تیم فنی و تخصصی "نوین" نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورند تا بهترین خدمات بازاریابی اینترنتی را به مشتریان خود ارائه نمایند.

مشاوره رایگان و پیشنهاد سرویس متناسب با هر بیزنس یکی دیگر از خدمات تخصصی نوین است که سبب تمایز و برتری نوین نسبت به سایر آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ، شده است.

نوین کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون طراحی وبسایت و اپلیکیشن، سئو و بهینه‌سازی سایت، تولید محتوا، تحلیل و ارزیابی و بهینه‌سازی تجربه کاربری، انواع تبلیغات (تبلیغات در گوگل، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات بنری، پیامکی و ایمیلی) و همچنین آموزش بازاریابی و تبلیغات دیجیتال را به صورت کاملاً تخصصی انجام می‌دهد.

پس همین حالا به نوین بپیوندید، و با مراجعه به وبسایت نوین به آدرس www.novin.com و یا تماس با شماره 63404-021 داخلی 3، از مشاوره تخصصی و کاملاً رایگان کارشناسان نوین استفاده و کسب‌و‌کار خود را رونق بخشید.

با انتخاب آژانس بازاریابی نوین و استفاده از خدمات آن، بازاریابی حرفه‌ای را تجربه و از رقبای خود پیشی بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید