30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
فرصت فروش ویژه با تبلیغات هدفمند در شهریار

فرصت فروش ویژه با تبلیغات هدفمند در شهریار

0

تبلیغات برای هر کسب‎وکاری لازم است، چون از این طریق هم می‌توانند کالا و خدماتشان را به افراد زیادی معرفی کنند و هم با جذب مشتریان بیشتر فروش چندین برابری داشته باشند. اما چه تبلیغاتی تا این حد موثر است که می‌توانید به آن اعتماد کنید و بازده زود هنگام آن را ببینید ؟! با پنل اس‌ ام اس شهریار هم می‌توانید هزینۀ کمی برای تبلیغات پرداخت کنید و هم از بازده سریع آن نتیجه‌گیری فوق‌العاده‌ای داشته باشید. پس با هم این روش را در ادامه بررسی می‌کنیم و البته کد تخفیف سی درصدی را هم برای خرید پنل به شما که خواننده این مقاله هستید، اختصاص دادیم.

یار شهروندان تهرانی در تبلیغات

با ارسال پیشنهاد ویژه به محله و منطقه خود، مشتریان جدیدی را جذب کنید و با ارسال پیامک پیشنهاد به مشتریان فعلی و جدید خود، تبریک تولد، یادآوری و... آن ها را حفظ کنید.
30% تخفیف
THRN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

پنل اس‌ ام اس شهریار در واقع یک نرم‌افزار تحت وب مشابه نرم افزارهای بانکی و مدیریت ایمیل است که با دسترسی به اینترنت می‌توانید وارد فضای کاربری خود شوید و تبلیغات هدفمند ارسال کنید. همچنین پس از ارسال پیامک‌ها می‌توانید از بخش گزارش‌گیری فایل اکسل خروجی تبلیغات خود را دریافت نمایید تا ببینید چه تعدا پیام ارسال شده و چه تعداد شماره در لیست سیاه هستند.

از مزایای داشتن پنل اس ام اس شهریان می‌توان به اتصال وب سایت یا اپلیکیشن به پنل از طریق وب‌سرویس پیامکی اشاره کرد. البته دیگر مزایا را هم در ویدئو زیر برایتان آماده کردیم که تماشای آن زمان زیادی هم از شما نمی‌گیرد.

چرا باید از ملی پیامک پنل پیامکی تهیه کنیم؟

قطعاً داشتن پنل اس‌ ام اس شهریار به تنهایی برای رشد و افزایش فروش کافی نیست، بلکه شما باید از شرکتی اقدام به خرید کنید که در کنار تجربۀ کاری و داشتن بانک شمارۀ طبقه‌بندی شده از پشتیبانی آنلاین و قوی برخوردار باشد تا هر زمان مشکل یا سوالی داشتید به سرعت شما را راهنمایی کند.

این‌ها همه بخشی از مزایای داشتن پنل از سامانه‌ ملی پیامک است. شما می‌توانید علاوه‌بر تعرفه‌ مناسب ارسال پیامک پنل اس‌ ام اس شهریار یک تجربه‌ی عالی و پربازده هم از تبلیغات پیامکی داشته باشید. در تمام این مسیر تیم پشتیبانی برای راهنمایی و مشاورۀ بیشتر در حال پاسخگویی به کاربران است و آموزش‌های صفر تا صد ارسال پیامک را در ویدئوهای کانال آپارات ، مینی دوره‌ رایگان و همچنین کتابچه بازاریابی پیامکی برای کاربرانش آماده کرده است.

وجود بانک شماره‌های دسته‌بندی شده‌ ملی پیامک هم مهم‌ترین چیزیست که به شما کمک می‌کند تا یک تبلیغات گسترده و منطقه‌ای در شهر یا استان خود داشته باشید.

بانک شماره‌ پنل اس‌ ام اس شهریار

بانک شماره‌ی  پنل اس‌ام اس شهریاراگر دغدغه‌ دسترسی به مشتریان بیشتر و بیشتر دارید، این پاراگراف مخصوص شماست.

پنل اس ام اس شهریار با ۴۸۷۱۳ شماره اعتباری و ۳۱۷۶۹ شماره دائمی همراه اول، یکی از بهترین بانک شماره‌ها برای ارسال پیامک انبوه است تا هم به تعداد زیادی از مخاطبان دسترسی داشته باشید و هم با بهترین هزینه برندسازی کنید یا به زبان ساده نام برندتان را به گوش دیگران برسانید.

اگر کسب‌وکاری دارید که صرفاً خدمات یا کالایی مخصوص بانوان یا آقایان دارد، مثل بوتیک یا سالن زیبایی، بهتر است که برای تبلیغات هدفمند از بانک شماره جنسیت استفاده کنید. با آخرین به‌روزرسانی بانک شماره‌ جنسیت ملی پیامک می‌توانید  اس ام اس‌هایتان را به ۷۷۰۵۴ شماره‌ مختص آقایان و  ۳۴۲۵۴ شماره‌ مختص بانوان سطح شهر ارسال کنید. با این روش دیگر خیالتان راحت است که پیامک شما به دست مشتریان بازار هدف رسیده و بازخورد بهتری خواهد داشت.

نگاهی به شهریار

شهریار واقع در غرب استان تهران با جمعیت حدود ۷۴۴٬۲۱۰ نفر دوازدهمین شهرستان پرجمعیت استان محسوب می‌شود. همچنین این شهرستان به نگین سرسبز غرب تهران مشهور است که در آن انواع میوه کشت می‌شود و کشاورزی پایه‌ اصلی اقتصاد این شهر است.

برای اکثر کسب‌وکارهای این منطقه نزدیکی به تهران یک مزیت مهم است تا با تبلیغات هدفمند به فروش عالی دست پیدا کنند. پنل اس‌ ام اس شهریار یکی از بهترین تکنیک‌های تبلیغات است تا بتوانید از رقبا پیشی بگیرید و فعالسازی آن نهایتاً تا 4 ساعت زمان نیاز دارد، پس وقتش رسیده که همین حالا کار را شروع کنید.

جمع‌بندی

خرید پنل پیامکیهمانطور که گفتم با پنل اس‌ ام اس شهریار می‌توانید تبلیغات هدفمند ارسال کنید تا مشتریان بالقوه‌ را شناسایی کنید. حالا زمان آن رسیده است که وارد سایت ملی پیامک شوید و پنل اختصاصی خود را دریافت کنید. بعد از ثبت‌نام و تماس با تیم پشتیبانی فروش به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی مدارک مرتبط را برای احراز هویت به تیم پشتیبانی بفرستید تا حداکثر در 4 ساعت پنل پیامکی و خطوط ارسال برای شما فعال شود. همچنین پس از انتخاب پنل و پرداخت هزینه‌، نام کاربری و رمز عبور اختصاصی برای شما پیامک می‌شود و می‌توانید از همان لحظه شروع کنید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید در قسمت نظرات برایمان بنویسید یا با ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیبانی شما را راهنمایی کنند. یادتان باشد تاثیر تبلیغات پیامکی را دست کم نگیرید و از همین لحظه برای جذب مشتری بیشتر، افزایش فروش و  برندسازی از اس‌ ام اس مارکتینگ و ارسال  تبلیغات پیامکی استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید