30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در تبریز با ارسال پیامک !

تبلیغات هدفمند در تبریز با ارسال پیامک !

1

تبریز از شهرهای تجاری و صنعتی مهم ایران که تقریباً بیشتر شرکت‌ها و کارخانجات در این شهر شعبه دارند و فعال هستند. حالا در این رقابت جدی بازار اگر می‌خواهید جایی برای خودتان پیدا کنید، باید با برنامه‌ریزی دقیق و البته با شناخت از مشتری تبلیغاتتان را در این شهر شروع کنید. اما چطور؟
برای شروع تبلیغات هدفمند و موثر بهتر است از خدمات پنل اس ام اس تبریز کمک بگیرید. در ادامه مفصل دربارۀ این روش تبلیغاتی جدید با هم صحبت می‌کنیم.

تخفیف ویژه آذری‌های عزیز!

با ثبت‌نام در پنل اس ام اس آذربایجان شرقی میتوانید هم مشتریان جدیدی جذب کنید و هم بدون واسطه پیام‌تان را به گوش مشتریانتان برسانید.
30% تخفیف
AZGH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

اگر برای این رقابت جدی کاری آماده شدید و می‌خواهید برای کسب‌وکارتان پنل اس ام اس تبریز داشته باشید، اول باید با سامانه پیامکی آشنا شوید تا سراغ بررسی مزایایش برویم.

 

سامانه ارسال پیامک نرم افزاری آنلاین است که با موبایل، تبلت یا کامپیوتر و دسترسی داشتن به اینترنت قابل استفاده است. فقط کافیست که نام کاربری و رمز عبور اختصاصی داشته باشید تا بتوانید از این نرم افزار برای تبلیغات پیامکی، مدیریت پیام‌های ارسالی و دریافتی استفاده کنید.

برای استفاده از چنین قابلیتی باید از شرکت‌های درخواست‌دهندۀ سامانه پنل بگیرید اما یک سوال مهم!  کدام شرکت را باید انتخاب کنید؟!

ملی پیامک، ابزار تبلیغات هدفمند در تبریز

من پیشنهاد می‌کنم برای پنل اس ام اس تبریز از خدمات شرکت ملی پیامک استفاده کنید. اما چرا؟

  • تعرفه مناسب، در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی ارسال اس ام اس هزینۀ کمتری دارد
  • ملی پیامک بر اساس تنوع کسب‌وکارها و بودجه‌هایشان، 4 نوع پنل با قیمت‌های متفاوت طراحی کرده است
  • آموزش صفر تا صد کار با پنل و ارسال پیامک از طریق ویدئوهای آپارات ملی پیامک و ترفندهای فروش و بازاریابی در اینستاگرام
  • تهیه کتابچه بازاریابی پیامکی و مینی دوره رایگان به عنوان مرجع اصول ارسال پیامک تبلیغاتی برای کاربران
  • پشتیبانی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 9 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر
  • خدمات وب‌سرویس پیامکی برای اتصال سایت و پنل مخصوص کسب‌وکارهای آنلاین
  • بانک شماره به‌روز شماره‌های همراه اول و ایرانسل شامل سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری
  • ارائه فایل گزارش بعد از هر ارسال در فرمت فایل اکسل که برای صاحب پنل قابل دانلود است

بانک شماره جامع تبریز

پنل اس ام اسالبته موارد بالا تنها بخشی از مزایای پنل ارسال اس ام اس تبریز است و شرکت ملی پیامک خدمات بیشتری هم به کاربرانش ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پنل که به آن اشاره کردیم، بانک شماره جامع و به‌روز است.

بانک شماره همراه اول تبریز شامل 661375 شماره سیمکارت اعتباری و 341669 سیمکارت‌های دائمی است که می‌تواند مخاطب ارسال انبوه و تبلیغات پیامکی شما باشند.

از طرف دیگر اگر قصد ارسال پیامک بر اساس جنس را داشته باشید، باید سراغ منطقه هدفمند پنل بروید و در قسمت تفکیک جنسیت برای بانک شماره ایرانسل تبریز پیامک تبلیغاتی بفرستید. این بانک شماره برای کسب‌وکارهایی مانند آرایشگاه، مزون، فروشگاه‌های کیف و کفش، باشگاه‌های ورزشی و استخرها که به صورت انحصاری برای زنان یا مردان هستند، ضروریست و تبلیغات را دقیقاً به دست مخاطبی می‌رساند که به این خدمات نیاز دارد.

ارسال پیامک هدفمند بر اساس منطقه

پنل ارسال اس ام اس این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده تا بر اساس منطقه نیز تبلیغات داشته باشند.

کاربران از طریق ماژول پیامپ یعنی ارسال پیامک از روی نقشه، می‌توانند برای هر نقطه از شهر پیامک تبلیغاتی بفرستند. برای این قابلیت باید از داخل پنل، گزینه پیامپ را انتخاب کرده و از روی نقشه شهر تبریز منطقۀ موردنظرشان را مشخص کنند. این ابزار امکان ارسال پیامک برای شماره‌های همراه اول و ایرانسل هر منطقه را فراهم کرده است.

البته ارسال منطقه‌ای را می‌توانید بر اساس بانک کدپستی کشوری و دکل bts ایرانسل نیز انجام دهید تا مشتریانتان را از روی محل زندگی‌شان پیدا کنید.

پیامپ تبریزنگاهی به تبریز

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی با ۲۴۴٫۵۱ کیلومتر مربع وسعت و  ۱٬۵۹۳٬۳۷۳ نفر حمعیت سومین شهر پرجمعیّت و مهم کشور است. صنایع و کارخانه‌های بسیاری در تبریز فعال هستند و البته با وجود منطقه آزاد جلفا در 160 کیلومتری تبریز، موقعیت اقتصادی این شهر بسیار ویژه است. در نتیجه رقابت تبلیغاتی کسب‌وکارها برای جذب مشتری و فروش بالا در این شهر جدیست. اگر می‌خواهید از این فرصت استفاده کنید و بازاریابی مناسبی داشته باشید، توصیه می‌کنم تبلیغات هدفمند و موثر را جدی بگیرید و مطمئن شوید که شعار تبلیغاتی شما به دستری مشتری هدفتان می‌رسد، یعنی همان قابلیتی په پنل اس ام اس تبریز در اختیارتان قرار می‌دهد.

جمع‎‌بندی

ارسال پیامک بر اساس کد پستیهمانطور که تا اینجا گفتیم پنل اس ام اس تبریز به تبلیغات موثری منجر می‌شود که علاوه‌بر تعرفه مناسب، پیامک شما را دقیقا به دست مشتری هدف می‌رساند.

برای دریافت فوری پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران تیم فروش با شما تماس بگیرند یا با شماره 02163404 تماس بگیرید. در صورت کامل بودن مدارک، اعم از شخص حقیقی یا حقوقی، پنل شما با خط عمومی و خط اختصاصی نهایتاً تا سه ساعت فعال خواهد شد. بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور اختصاصی می‌توانید ارسال پیامک را شروع کنید و در این مسیر روی راهنمایی و مشاوره تیم پشتیبانی ملی پیامک حساب کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید