30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه در پیرانشهر تبلیغات هدفمند و اصولی داشته باشیم؟

چگونه در پیرانشهر تبلیغات هدفمند و اصولی داشته باشیم؟

0

پیرانشهر یکی از شهرهای مرزی ایران در آذربایجان غربی است که در سال‌های اخیر به عنوان یک شهر با موقعیت اقتصادی ویژه توانسته به خوبی در بازار تجاری ایران قدرت بگیرد و مشتریانی از سراسر کشور داشته باشد. خب، برای تبلیغات در این موقعیت اقتصادی خاص چه روشی را پیشنهاد می‌کنید؟ پنل اس ام اس پیرانشهر ابزار تبلیغاتیست که در این مقاله مفصلاً آن را معرفی کرده و به تمام مزایای کاربردی‌اش اشاره خواهیم داشت.

پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید و برای ثبت‌نام هم کد تخفیف سی درصدی زیر را که مختص کسب‌وکارهای مختلف در شهرستان‌های آذربایجان غربی است، را همراه داشته باشید.

همشهریات رو از بودنت باخبر کن!

با خرید پنل اس‌ام‌اس آذربایجان غربی می‌توانید مشتریان جدید خود را از شهرها، مناطق و محله‌های استان جذب کنید و به بانک شماره اصناف استان هم دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
AZSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی نرم افزار آنلاین ارسال اس ام اس تبلیغاتی در تعداد انبوه است که به بانک شماره‌های شهر، استان و کشور، خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های مختلف دسترسی دارد. فرقی ندارد که کسب‌وکارتان آنلاین است یا به صورت حضوری کار می‌کنید، در هر صورت برای ارتباط با مشتری و جذب مخاطب جدید، راه‌اندازی باشگاه مشتریان، برگزاری نظرسنجی و... به خدمات پیامکی نیاز دارید. در ویدئو زیر به تمام این امکانات ویژه اشاره کردیم.

ملی پیامک، بهترین شرکت ارائۀ پنل اس ام اس پیرانشهر

در میان شرکت‌های مختلفی که خدمات مرتبط با پنل اس ام اس پیرانشهر را ارائه می‌دهند، می‌خواهم خدمات شرکت ملی پیامک را معرفی کنم. البته در همین قسمت خلاصه و کوتاه به مهم‌ترین مزیت‌هایی اشاره کردیم که ملی پیامک در اختیارتان قرار خواهد داد.

  • تعرفۀ مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی
  • طراحی 4 نوع پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری
  • قابلیت ارسال پیامک صوتی
  • امکان ارسال اس ام اس لینکدار از خطوط 3000 و 50004
  • امکان برگزاری نظرسنجی پیامکی با خطوط اختصاصی
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • دسترسی به مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی
  • پشتیبانی همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب
  • پشتیبانی روزهای تعطیل رسمی و جمعه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر
  • تماشای رایگان ویدئوهای آموزشی نحوه ارسال پیامک در اینستاگرام، آپارات و یوتیوب ملی پیامک

بانک شماره پنل اس ام اس پیرانشهر

پنل اس ام اسپنل اس ام اس پیرانشهر، بانک شماره‌های مختلفی را برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در اختیار کسب‌وکارها قرار داده است. اولین بانک شماره در قسمت منطقه هدفمند است و شامل شماره‌های اعتباری و دائمی همراه اول می‌شود.

دومین بانک شماره هم قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را برای کسب‌وکارهای مختلف فراهم کرده است. این بانک شماره در سال 1400 به‌روزرسانی شده تا اگر کالا و خدماتی دارید که فقط مختص زنان یا مردان است، مثل مزون لباس یا سالن زیبایی، با این فیلتر بتوانید فقط برای مشتریان واقعی‌تان پیامک تبلیغاتی بفرستید.

سومین بانک شماره کاربردی پنل اس ام اس پیرانشهر شامل گروه اصناف و مشاغل سطح شهر، استان و کشور است. با این بانک شماره می‌توانید پیامک‌های ارسالی‌تان را فقط به گروه‌های شغلی محدود کنید که بیشتر با کالا و خدمات شما مرتبط هستند. به عنوان مثال املاکی‌ها یا جامعه مهندسان، وکلا یا حتی مدیران سالن‌های ورزشی و... در این بانک شماره در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تبلیغات بر حسب محل زندگی در پیرانشهر

به مهم‌ترین قابلیت پنل اس ام اس پیرانشهر یعنی ارسال پیامک بر حسب منطقه رسیدیم. دو ابزار کدپستی و دکل BTS ایرانسل شرایطی را فراهم کرده تا بر حسب محل زندگی مشتریان بتوانید ارسال پیامک داشته باشید. به این ترتیب از طریق سامانه ملی پست، کدپستی محله‌های موردنظرتان را پیدا کنید و بر حسب منطقه، برایشان پیامک بفرستید. برای ارسال به شماره‌های ایرانسل هم می‌توانید از آنتن‌دهی دکل BTS در هر محله و خیابان کمک بگیرید. به این ترتیب بدون تبلیغات محیطی یا حتی چاپ و پخش تراکت، به راحتی تبلیغات پیامکی هدفمندی را به محل زندگی مشتریانتان ارسال کنید.

پیرانشهر، شهری سرسبز در دامنه‌های زاگرس

پیرانشهر در غرب ایران و استان آذربایجان غربی با ۹۱٬۵۱۵ نفر جمعیت یکی از زیباترین شهرهای ناحیه اورامانات است که به دلیل موقعیت ویژه اقتصادی، فرصتی طلایی برای کسب‌وکارهاییست که می‌خواهند مشتریانی از سراسر ایران داشته باشند.

پنل اس ام اس پیرانشهر شرایطی را فراهم کرده که به راحتی می‌توانید با بهترین تعرفه، هم با مشتریان قدیمی در ارتباط باشید و هم مشتریان جدیدی را جذب کنید. در این مسیر فقط لازم است کمی دربارۀ بازاریابی پیامکی و ترفندهای فروش بدانید که همگی از طریق کتابچۀ پیامکی ملی پیامک در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

جمع‌بندی

پنل اس ام اسقابلیت‌های پنل اس ام اس پیرانشهر فرصتی نوین برای کسب‌وکارهای این شهرستان است تا به راحتی با مشتریانی در سراسر استان و کشور در ارتباط باشند. اگر فکر می‌کنید که وقتش رسیده از این فرصت طلایی بیشترین بهره را ببرید، همین امروز در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کرده یا با 02163404 تماس بگیرید. فعالسازی پنل، تنها یک روز کاری زمان نیاز دارد. ملی پیامک هم دو خط عمومی و اختصاصی و تعدادی پیامک هدیه را به صورت هدیه به کاربرانش می‌دهد.

حالا به همین راحتی می‌توانید تبلیغات پیامکی را شروع کنید و بعد از هر ارسال، گزارش آن را به صورت اکسل دانلود کنید. در این مسیر هر زمان نیاز به پشتیانی داشتید، می‌توانید از داخل پنل برای ما تیکت بفرستید یا تماس بگیرید. در تمام مسیر ارسال پیامک، تیم پشتیبانی ملی پیامک در کنار شماست.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید