30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل ارسال پیامک تبلیغاتی در پیشوا

راهنمای کامل ارسال پیامک تبلیغاتی در پیشوا

0

شهرستان پیشوا در کنار پایتخت یکی از شهرستان‌های مهم استان تهران است که صنایع فعالی دارد و در بسیاری از زمینه‌ها با تهران در ارتباط مستقیم است. موفقیت در بازار پیشوا با وجود رقیب‌های قدرتمند در گرو برنامه‌ریزی اصولی برای تبلیغات است. اگر سایت دارید و حضورتان در شبکه‌های اجتماعی مختلف برای جذب مشتری پر رنگ است، فقط یک پنل اس ام اس پیشوا کم دارید تا پکیج تبلیغاتی‌تان کامل شود.

احتمالاً هنوز درباره ارسال اس ام اس و فروش از طریق بازاریابی پیامکی اطلاعات زیادی ندارید، به همین خاطر در ادامه می‌خواهیم مفصلاً در این مورد صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

یار شهروندان تهرانی در تبلیغات

با ارسال پیشنهاد ویژه به محله و منطقه خود، مشتریان جدیدی را جذب کنید و با ارسال پیامک پیشنهاد به مشتریان فعلی و جدید خود، تبریک تولد، یادآوری و... آن ها را حفظ کنید.
30% تخفیف
THRN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

تا به حال به پیامک‌هایی که برایتان ارسال شده توجه کردید؟

این پیامک‌ها از طریق پنل‌های پیامکی  ارسال می‌شود و در صورت دسترسی به خط اختصاصی قابلیت دریافت پاسخ مشتری را هم دارد. پنل‌ها ماژول‌های مختلفی برای ارسال پیامک دارند و بر اساس بانک شماره‌‌های به‌روز قابلیت ارسال انبوه پیامک را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در ویدئو زیر به این قابلیت‌های مهم و کاربردی پنل اشاره کردیم.

ملی پیامک، بهترین انتخاب برای شروع بازاریابی پیامکی

در میان مجموعه‌های مختلفی که خدمات ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را ارائه می‌دهند، شرکت ملی پیامک یکی از قدیمی‌ترین برندهای معتبر است. این شرکت با طراحی 4 نوع پنل که قیمت و البته دسترسی‌های متفاوتی دارند، فرصت اجرای تبلیغات هدفمند را در اختیار تمام کسب‌وکارها قرار داده است. به همین خاطر در ادامه علاوه‌بر تعرفه مناسب ارسال پیامک به دیگر ویژگی‌های متفاوت پنل اس ام اس پیشوا که توسط این مجموعه ارائه شده، اشاره می‌کنیم.

  • قابلیت ارسال پیام صوتی و پیامک لینکدار
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز ایرانسل و همراه اول
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران از طریق تماس تلفنی و ارسال تیکت
  • ارائه خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی برای اتصال سایت یا اپلیکیشن به پنل
  • قابلیت ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای و ارسال از روی نقشه برای 17 کلانشهر
  • ارائه مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی، آموزش‌های ویدئویی در آپارات و یوتیوب ملی پیامک

بانک شماره پنل اس ام اس پیشوا

تا اینجا گفتیم که یکی از مهم‌ترین مزایای پنل اس ام اس پیشوا دسترسی به بانک شماره‌های جامع و به‌روز همراه اول و ایرانسل است. در قسمت منطقه هدفمند به این بانک شماره‌ها که شامل سیمکارت‌های دائمی و اعتباری است، دسترسی دارید.

ارسال انبوه پیامک به شماره‌های همراه اول فرصت خوبی برای شروع تبلیغات پیامکی است تا تعداد زیادی از مخاطبان را به مشتری تبدیل کنید. اگر نوع کارتان مانند مزون یا باشگاه ورشی فقط مختص بانوان یا آقایان است، می‌توانید از بانک شماره ایرانسل استفاده کنید و به تفکیک جنسیت پیامک بفرستید. این مزیت، تبلیغات شما را در مسیر هدفمندی هدایت می‌کند تا پیامکتان را به دست مشتریانی برسانید که مشتاق خرید کالا و خدماتتان هستند.

سومین بانک شماره پنل اس ام اس پیشوا که برای اجرای تبلیغات هدفمند پیشنهاد می‌شود، بانک شماره مشاغل است. با این بانک شماره می‌توانید فقط برای گروه‌های شغلی مشخصی که بیشتر از دیبگران مشتری شما هستند، اس ام اس تبلیغاتی بفرستید.

راهنمای ارسال پیامک منطقه‌ای

خب حالا یک سوال مهم، پنل اس ام اس پیشوا چه بانک شماره‌ای برای ارسال پیامک منطقه‌ای دارد؟

اگر می‌خواهید بر اساس محله‌های مختلف شهر تبلیغات داشته باشید یا فقط به منطقه خاصی از شهر پیامک بفرستید، ماژول کدپستی و دکل bts ایرانسل به شما کمک خواهد کرد.

برای ارسال پیامک با ماژول کدپستی از طریق سامانه ملی پست رنج کدپستی مناطق موردنظرتان را پیدا کنید و سپس برای همان مناطق اس ام اس بفرستید. قضیه برای ارسال از طریق دکل ایرانسل کمی متفاوت است چون قرار است بر حسب آنتن‌دهی دکل ارسال پیامک داشته باشید. به این ترتیب باید حداقل 50 هزار پیامک بفرستید و حتماً از سه روز قبل (سه روز کاری) درخواست ارسال بدهید.

پیشوا، شهری در کنار پایتخت

پیشوا یکی از نزدیک‌ترین شهرها به پایتخت ایران با ۵۹٬۱۸۴ نفر جمعیت است. بخش عمده‌ای از فعالیت‌های تجاری تهران در این شهر شعبه یا دفتری دارند و نیروی کار بسیاری زیادی بین دو شهر در رفت‌وآمد است. با این حساب باید برای تبلیغات در پیشوا، شهرهای اطراف و حتی تهران برنامه‌ریزی اصولی و درستی داشت.

پنل اس ام اس پیشوا این فرصت را برایتان فراهم کرده تا به راحتی ارسال یک اس ام اس هدفمند بتوانید به مشتریان واقعی پیامک بفرستید، خبرنامه داشته باشید و با هزینه معقولی در تعامل با مخاطب باشید. برای تعدادی زیادی از شهروندان کد تخفیف بفرستید و آن‌ها را در جریان اخرین محصولاتتان قرار دهید.

جمع‌بندی

بعد از آشنایی با مزایا و قابلیت‌های پنل اس ام اس پیشوا احتمالاً این سوال برایتان پیش آمده که چطور پنل را فعال کنید و از کی می‌توانید شروع کنید؟

شما به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی می‌توانید در خواست پنل بدهید و اگر مدارکتان کامل باشد فقط در یک روز کاری پنل آماده استفاده خواهد بود. ملی پیامک هم روی هر پنل خطوط عمومی و اختصاصی همراه با تعدادی پیامک رایگان را به عنوان هدیه در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا با خیال راحت وارد دنیای تبلیغات پیامکی شوند. در این مسیر هر زمان که نیاز به راهنمایی داشتید، با اطمینان با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کنند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید