30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
بهترین مراکز تعمیرات موبایل (اپل و سامسونگ) در تهران کجا هستند؟

بهترین مراکز تعمیرات موبایل (اپل و سامسونگ) در تهران کجا هستند؟

4

فرض کنید در یک جلسه رسمی می‌خواهید شماره کسی را ذخیره کنید، اما چون شیشه موبایل‌تان ترک خورده، خجالت می‌کشید گوشی خود را از جیب‌تان در بیاورید!

یا در مهمانی ناگهان یکی از افراد با صدای بلند می‌گوید: «این آیفون شکسته مال کیه؟»

یا حتی بدتر!!!

یک قرار مهم دارید و آدرس را فقط در چت‌های تلگرام ذخیره کردید و ناگهان باتری موبایل‌تان خالی می‌شود!

گوشی هوشمند یکی از ضروری‌ترین وسایل در زندگی امروز است. بدون موبایل ما احساس عدم امنیت و تنهایی می‌کنیم و اکثر افراد وقتی موبایل‌شان خراب، شکسته و یا خاموش است، از نظر شخصیتی احساس کمبود می‌کنند.

با این حال اغلب به دلایل مختلفی تعمیر موبایل را به تعویق می‌اندازیم:

 دلیل اول:‌ به مغازه های تعمیر موبایل اعتماد نداریم

مشخص نیست که این افسانه است یا واقعیت، اما همه شنیده‌ایم که وقتی موبایل‌مان را به تعمیرگاه می‌سپاریم ممکن است قطعات آن را عوض کنند و یا از اطلاعات شخصی ما سوء استفاده کنند.

دلیل دوم: فرصت مراجعه به مراکز تعمیر موبایل را نداریم

گرفتاری‌های روزمره، ترافیک و دوری راه باعث می‌شود فرصت مراجعه چندباره برای تحویل دادن موبایل و پس گرفتن آن از مراکز تعمیر موبایل را نداشته باشیم.

دلیل سوم:‌ تا به وضعیت بحرانی نرسیم تصمیم نمیگیریم

همیشه باید یک اتفاق بد بیافتد تا یک تصمیم جدی بگیریم. مثلا یکی از همسایگان من در شب زلزله تهران، نگران بستگانش بود اما چون گوشی او مشکل باتری و نگه‌داشتن شارژ داشت، در حین تماس خاموش شد.

دلیل چهارم: با روشهای مدرن تعمیر موبایل آشنا نیستیم

دنیا پیشرفت کرده و ما هنوز از خیلی از خدماتی که مردم از آن استفاده می‌کنند، اطلاع نداریم. درست مانند زمانی که اسنپ وارد بازار شده بود و ما هنوز زیر باران التماس می‌کردیم که تاکسی‌ها سوارمان کنند.

چگونه با خدمات آنلاین تعمیر موبایل آشنا شدم؟

چند ماه قبل، در تاکسی صحبتی پیش آمد که احتمالا نقطه عطفی در زندگی من، مسافران و راننده تاکسی بود.

خانمی که در صندلی جلو نشسته بود و حسابی کلافه به نظر می‌رسید با جایی تماس گرفت و شروع به توضیح دادن مشکل گوشی آیفون خود کرد و درخواست کرد که یکی از کارشناس تعمیرات آیفون به آدرس منزلش اعزام شود.

اگر اعتماد به نفس راننده نبود و از آن خانم سوال نمی‌کرد که با کجا تماس گرفته و سفارش اعزام کارشناس تعمیر موبایل در منزل داده، شاید به این زودی‌ها با شرکت موبایل کمک آشنا نمی‌شدم و هنوز یک ترک بزرگ روی صفحه گوشی موبایلم داشتم.

موبایل کمک چگونه به من کمک کرد؟

همان روز موبایل‌کمک را در اینترنت جستجو کردم، وارد سایت موبایل کمک شدم و با شماره‌­ 75147000 تماس گرفتم. نتیجه دور از انتظار بود. پیک موبایل‌کمک در کمتر از یک ساعت به محل سکونت من اعزام شد، گوشی من را تحویل گرفت و دو ساعت بعد آن را تعمیر شده و سالم تحویلم دادند.

برای اینکه بدانید موبایل کمک چگونه بزرگ‌ترین مصیبت دهه اخیر، یعنی مشکل تعمیرات موبایل را حل می‌کند، کافی است نگاهی به خدماتی که ارایه می‌کند بیاندازید:

1– ارسال موبایل خراب با پیک به مرکز تعمیرات موبایل کمک

در روش اول کافیست با مرکز موبایل کمک به شماره 02175147000 تماس بگیرید تا کارشناسان موبایل‌کمک درخواست اعزام پیک شما را ثبت کنند و در اولین فرصت گوشی شما را تحویل گرفته و به مرکز تعمیرات موبایل‌کمک ببرند.

تحلیل و بررسی کامل دستگاه پنل اس ام اس + مزایا و معایبحتما بخوانید: تحلیل و بررسی کامل دستگاه پنل اس ام اس + مزایا و معایب

2– تعمیر موبایل در منزل و محل کار شما

در روش دوم ممکن است شما از مرکز موبایل کمک درخواست اعزام کارشناس تعمیرات موبایل نمایید که در این صورت نزدیک ترین کارشناسان این مرکز به منزل یا محل کار شما اعزام خواهند شد.

در این حالت نیز گوشی شما در کمتر از یک ساعت در برابر چشمان شما تعمیر خواهد شد.

چرا به موبایل کمک اعتماد کردم؟

اولین دلیل اعتماد من به موبایل کمک، آشنایی با خدمات آنلاین مشابه بود. سال‌هاست تاکسی اینترنتی می‌گیرم، غذای آنلاین سفارش می‌دهم و مایحتاج روزانه‌ام را از سوپرمارکت‌های اینترنتی خرید می‌کنم.

مشتریان این نوع خدمات می‌دانند که یک کاربر ناراضی می‌تواند کل کسب و کار آنلاین را زیرسوال ببرد. بنابراین همیشه خدماتی بهتر از رقبای سنتی و آفلاین خود ارایه می‌کنند.

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات موبایل

موبایل کمک اعلام کرده که از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می‌کند.

تا قبل از اینکه مشتری موبایل‌کمک شوم اثبات این موضوع سخت بود، اما امروز بعد از گذشت چند ماه و تعمیر دو گوشی آیفون و سامسونگ، کاملا به این مساله اعتقاد دارم و هر جا موبایل خرابی را می بینم، موبایل‌کمک را به دیگران پیشنهاد می­دهم.

کارشناسان حرفهای

برخورد خوب و محترمانه کارشناسان موبایل‌کمک و تخصص آنها در حل همه مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، بسیار دلگرم‌کننده است.

موبایل‌کمک خدماتی مطابق با نیاز افراد جامعه امروز ارایه می‌کند. خدماتی که بر پایه تکنولوژی بنا شده و  با سرعت و دقت خود توانسته اعتماد کاربران را جلب کند.

به شما پیشنهاد می کنم سفارش آنلاین خدمات تعمیرات موبایل کمک را یک بار هم که شده امتحان کنید.

فرم ثبت درخواست تعمیرات سخت افراری

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید