30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در نجف آباد با ارسال پیامک

تبلیغات هدفمند در نجف آباد با ارسال پیامک

0

اگرشما هم برای کسب‌وکارتان دنبال یک برنامه بازاریابی هدفمند و مطمئن هستید، پیشنهاد ما ارسال پیامک تبلیغاتی در منطقهو شهر موردنظرتان است. اگر ساکن نجف آباد استان اصفهان هستید، می‌توانید با پنل اس‌ ام اس نجف آباد بهترین بازخورد تبلیغاتی را فقط با ارسال یک پیامک داشته باشید. اما چطور؟ همین ابتدای راه، با کد تخفیف سی درصدی زیر پنل اختصاصی‌تان ثبت‌نام کنید و در ادامه با ما همراه باشید

تخفیف ویژه اصفهانی‌ها

با پنل پیامکی اصفهان به صورت هدفمند در هر شهر و روستایی که می‌خواهید تبلیغ کنید. ارسال پیامک هدفمند، تبلیغ شما را به دست مخاطبان واقعی‌تان می‌رساند.
30% تخفیف
ESFN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

پنل اس‌ ام اس نجف آباد در واقع نرم‌ افزار آنلاینی است که با استفاده از اینترنت، نام کاربری و رمز عبوری که شرکت ارائه‌دهندهۀ خدمات پیامکی پس از فعالسازی پنل به شما می‌دهد، می‌توانید به آن وارد شوید. به راحتی از طریق پنل اقدام به ارسال تبلیغات پیامکی انبوه کنید و نتیجۀ آن را در افزایش فروشتان ببینید. در ویدئو زیر بیشتر در این مورد صحبت کردیم.

چرا ملی پیامک بهترین سامانه پیام کوتاه است؟

پیشنهاد من برای کاربرانی که می‎‌خواهند بازاریابی پیامکی را شروع کنند، استفاده از خدمات پنل اس ام اس نجف آباد شرکت ملی پیامک است. اما چرا؟

برای جذب مشتری و افزایش فروش، پنل اس ام اس نجف آباد به تنهایی کافی نیست. اول از همه لازم است که پنل خود را از سامانه‌ای مثل ملی پیامک تهیه کنید که بزرگ‌ترین بانک شماره‌های کشوری را در دسته‌بندی‌های مختلف داشته باشد. پشتیبانی آنلاینی هم که همیشه پاسخگوی مشکلات و راهنمای کاربران باشد، دومین مزیت پنل ملی پیامک است.

تعرفه‌ مناسب ارسال اس ام اس هم یکی دیگر از مزایای ملی پیامک است تا با مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش تبلیغاتی بیشترین پاسخ را از مشتریان هدف خود دریافت کنید. اما نگران یادگیری روش کار با پنل هم نباشید. در کنار محیط کاربری ساده‌ پنل، می‌توانید آموزش‌های صفر تا صد بازاریابی پیامکی را در کانال آپارات ملی پیامک تماشا کنید. در کنار آموزش‌های پنل، نوشتن متن جذاب پیامک هم یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید درباره‌اش بدانید. ملی پیامک با مینی دوره‌ رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه‌ی اس‌ ام اس مارکتینگ این راه را برایتان ساده کرده است تا در ۷۰ کاراکتر بهترین معرفی را از کسب‌وکار خود داشته باشید.

در نهایت هم نوبت خدمات وب‌سرویس است. فروشگاه‌های آنلاین و وب‌سایت‌های فروشگاهی می‌توانند با خدمات کنسول و وب‌سرویس پیامکی برای اعضای سایتشان پیام کوتاه ارسال کنند. این ارسال پیامک با استفاده از پلاگین‌ها و افزونه‌های متنوع پیامکی انجام می‌شود که برای تمام زبان‌های برنامه‌نویسی قابل استفاده است.

بانک شماره‌ جامع پنل اس ام اس نجف آباد

همانطور که در بالا هم گفتیم، ارسال پیام کوتاه هدفمند یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی است، اما اگر شماره‌های کمی از مشتریان خود دارید، تازه کسب‌وکارتان را شروع کرده‌اید یا هنوز هیچ مشتری بانک شماره‌ی جامع ندارید، ملی پیامک با بزرگترین بانک شماره‌ کشوری که به صورت هدفمند طبقه‌بندی شده، شرایط ارسال انبوه را برایتان فراهم کرده است.

پنل اس‌ ام اس نجف آباد با ۶۹۰۰۵ شماره دائمی و ۵۳۲۵۴ سیمکارت اعتباری شروع خوبی برای ارسال انبوه پیامک را در اختیارتان قرار می‌دهد. پس اگر در این منطقه فعالیت اقتصادی دارید و می‌خواهید هدفمند تبلیغات کنید، ارسال انبوه پیامک را باید جدی بگیرید.

ارسال اس ام اس انبوه بر اساس جنسیت

ویزگی فو‌‌ق‌العاده دیگری که در پنل اس‌ ام اس نجف آباد در دسترس کاربران قرار گرفته، قابلیت ارسال پیامک بر حسب محل زندگی مشتریان است.

این بانک شماره که مختص شماره‌های ایرانسل است، قابلیت ارسال اس ام اس فقط به بانوان یا آقایان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بر اساس نوع کالا و خدماتی که دارید، ارسال پیامک هدفمند داشته باشید.

نگاهی به نجف آباد

نجف آباد چهارمین شهر پرجمعیت استان اصفهان با جمعیت ۲۳۵٬۲۸۱ نفر است. این شهر به دلیل نزدیکی با اصفهان یکی از بهترین مناطق این استان برای تبلیغات و فروش کالا و محصولات است.

کسب‌وکارها و بیزینس‌های فعال در نجف آباد بدون هیچ دعدغه یا صرف هزینۀ گزاف، می‌توانند به راحتی و با کمک پنل اس‌ ام اس  مشتری حذب کنند، تبلیغات داشته باشند، کالا و خدماتشان را معرفی کنند و به نتیجۀ مطلوبشان برسند.

جمع‌بندی

بانک شماره براساس جنسیت داشتن برنامه‌ریزی برای تبلیغات یکی از اصول بازاریابی موفق است. شما باید با تبلیغات اصولی در کنار پرداخت هزینه‌ مقرون‌به‌صرفه توجه افراد بیشتری را به کسب‌وکارتان جلب کنید. پنل اس‌ ام اس نجف آباد این شرایط را برایتان فراهم کرده تا با  بهترین نتیجه را از تبلیغاتتان داشته باشید.

پس بهتر است همین حالا وارد سایت ملی پیامک شوید و با پر کردن فرم مشاوره اقدام به ثبت‌نام نمایید. تنها در کمتر از ۳ ساعت، یعنی در طی یک روز کاری پنل شما فعال شده و می‌توانید تبلیغات پیامکی‌تان را ارسال کنید.

همچنین با ارسال تیکت یا شماره‌گیری ۰۲۱۶۳۴۰۴ می‌توانید در کنار خرید و فعالسازی پنل از یک مشاوره‌ی رایگان بازاریابی پیامکی استفاده کنید. توجه داشته باشید که ساعت کاری تیم فروش و پشتیبانی ملی پیامک همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام تعطیل و غیرکاری از ساعت ۹ صبح تا ۱7 عصر می‌باشد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید