30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک برای تبلیغات در شهر میانه کافیست؟!

ارسال پیامک برای تبلیغات در شهر میانه کافیست؟!

0

بر اساس آنچه امروزه در دنیای تجارت دیده می‌شود، به دست آوردن سهم بزرگی از بازار رمز موفقیت کسب‌وکارهاست. در این بین پیدا کردن روش مناسبی برای تبلیغات با پوشش بالا و هزینه مقرون‌به‌صرفه بسیار مهم است. برای تبلیغ در شهر میانه ما پنل اس ام اس میانه را پیشنهاد می­کنیم که هم هزینه و تعرفه مناسبی دارد و هم مسیر جذب مشتری را برایتان آسان کرده تا بتوانید سهم بیشتری از فروش را داشته باشید و از رقبایتان سبقت بگیرید. اما چطور؟

در ادامه با ما همراه شوید تا مفصلاً بازاریابی پیامکی را معرفی کنیم. برای ثبت‌نام هم می‌توانید از کد تخفیف زیر استفاده کنید

تخفیف ویژه آذری‌های عزیز!

با ثبت‌نام در پنل اس ام اس آذربایجان شرقی میتوانید هم مشتریان جدیدی جذب کنید و هم بدون واسطه پیام‌تان را به گوش مشتریانتان برسانید.
30% تخفیف
AZGH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست ؟

پنل اس ام اس میانه یک نرم افزار اینترنتی است که به هیچ سخت افزار جداگانه ای برای نصب نیاز ندارد. اگر می‌خواهید به تعداد انبوه پیامک ارسال کنید، حتماً به این پنل نیاز خواهید داشت. با استفاده از پنل اس ام اس میانه می‌توانید بیش از هزاران پیام در طی یک روز بفرستید، البته این تنها کارایی پنل اس ام اس نیست، ارسال و دریافت پیامک در حجم انبوه یکی از وظایف اصلی سامانه‌های پیام کوتاه است.

شما می توانید پنل را تنظیم کنید تا به صورت دوره‌ای پیامک بفرستد. اگر مشتریان خاصی مد نظر شما هستند و می‌خواهید فقط در تاریخ خاصی پیامتان رات دریافت کنند، باز هم می‌توانید از پنل اسم اس میانه به خوبی بهره ببرید. برای ارسال‌ اس ام اس‌های هوشمند، هوشمند زماندار و سایر قابلیت‌های ارتباط با مشتری نیز می‌توانید پنل پیامک را امتحان کنید که در ویدئو زیر مفصلاً به آن‌ها اشاره کردیم:

چرا ملی پیامک را انتخاب کنم؟

پنل اس ام اس میانهدر دنیای امروز پشتیبانی مناسب، حرف اول را در استفاده از نرم افزارها می‌زند. پنل اس ام اس میانه با پشتیبانی مناسب و پاسخگو و در تمامی ایام هفته آماده راهنمایی کاربران به صورت تلفنی و ارسال تیکت است. با پنل پیامکی میانه می‌توانید هم ارسال و هم دریافت پیامک داشته باشید. بانک شماره‌های موجود در پنل این امکان را فراهم کرده تا به اهالی شهر پیامک بفرستید و شماره‌های خودتان را در قسمت دفترچه تلفن پنل ذخیره کنید.

 با پنل اس ام اس میانه می‌توانید به راحتی نظرسنجی پیامکی داشته باشید، به این صورت که یک سوال مطرح کرده و برای این سوال چندین گزینه ایجاد نموده و برای دفترچه تلفن یا اعضای خبرنامه پیامکی‌تان بفرستید. در ضمن، پنل میانه این امکان را به شما می‌دهد تا در فواصل مختلف پیامک بفرستید و از طریق فایل گزارش قابل دانلود چک کنید که چه تعداد پیامک دلیوری شده است و چه تعداد به دست مشتری نرسیده است.  لازم به ذکر است در صورتی که پیام های شما به مشتریان بلک لیست ارسال شود، هزینه آن از حسابتان کسر نمی‌گردد.

بانک شماره پنل اس ام اس میانه

یکی از خدماتی که ملی پیامک در کنار پنل اس ام اس میانه ارائه می‌‎دهد، بانک شماره تلفن است. یعنی حتی اگر در شروع کار خود هستید و شماره تلفن مشتریان را نداشتید، می‌توانید از بانک شماره پنل استفاده کنید.

پنل اس ام اس میانهبا کمک این بانک شماره می‌توانید به شماره‌های شهر میانه دسترسی پیدا کنید و برای همشهریان خود پیام تبلیغاتی بفرستید. بانک شماره پنل این قابلیت را دارد که شماره‌ها را به تفکیک زن و مرد، به تفکیک اپراتور و حتی به تفکیک اعتباری یا دائمی بودن خطوط همراه اول طبقه‌بندی کرده و در اختیارتان قرار دهد.

مثلاً اگر آرایشگر زنانه هستید و می‌خواهید در تاریخ خاصی بازدید عروس بگذارید، لازم نیست تا به همه پیام بدهید، بلکه فقط می‌توانید خانم‌های را از قسمن منطقه هدفمند، بانک شماره ایرانسل انتخاب کرده و به آن‌ها پیامک بدهید تا در روز مشخص برای آمدن به آرایشگاه از آن‌ها دعوت کنید.

نگاهی به میانه

میانه در شرقی‌ترین نقطه­ استان آذربایجان شرقی، پرجمعیت ترین استان شمال غرب کشور ایران قرار دارد. این شهر از قدیم دروازه این استان شناخته می‌شده و نام اصلی آن، میانج به معنی واسطه و میان دو شهر بوده است.

بر اساس آخرین سر شماری جمعیت میانه 98973 نفراست. همچنین شهرستان میانه دارای راه آهن متصل به شبکه راه‌آهن سراسری است و ایستگاه میانه یکی از قطب‌های بسیار مهم راه‌آهن در سراسر کشور است. با هدف بهبود کسب و کار خود در میانه پنل اس ام اس میانه شما را همراهی خواهد کرد.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکامروز تصور دنیای بدون موبایل غیر ممکن است. خدمات اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در همه نقاط میانه قابل دسترسی است و همه افراد حتی اگر از اینترنت استفاده نکنند از خدمات اپراتورها بهره مند هستند. پس پنل اس ام اس میانه بهترین گزینه برای تحت پوشش قرار دادن همه گروه های هدف شما در این شهر است.

برای خرید و مشاوره تماس رایگان، کافی است از طریق شماره تماس 02163404 با ما در ارتباط باشید. برای شروع تبلیغات خود می‌توانید دوره آموزش بازاریابی پیامکی را مشاهده نمایید. همین‌طور اگر می‌خواهید بهترین روش های تبلیغات را در کوتاهترین زمان بیاموزید، اینستاگرام ملی پیامک، کانال آپارات و یوتیوب ما را دنبال نمایید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید