30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
با گیفت کارت پلی استیشن به راحتی از سونی بازی بخرید!

با گیفت کارت پلی استیشن به راحتی از سونی بازی بخرید!

2

ما ایرانی‌ها همیشه محدویت‌های مخصوص به خودمان را داشته‌ایم. بسیاری وقت‌ها پیش آمده که بخواهیم از محصولات شرکت‌های قدرتمند و طراز اول تولید کننده‌ي بازی و نرم افزار استفاده کنیم و هیجان بهترین بازی‌های دنیا را تجربه کنیم و لذت ببریم اما فیلترینگ و محدودیت‌ها این اجازه را به ما نداده است. در این نوشتار میان‌بری را به شما معرفی می‌کنیم که به راحتی می‌توانید از طریق آن به دنیای امکانات خارج از ایران متصل شوید، بازی کنید و لذت ببرید، آن هم با یک معجزه: گیفت کارت.

در این مقاله ابتدا با گیفت کارت یا کارت هدیه آشنایی کلی‌ای خواهیم داشت. انواع آن را بررسی می‌کنیم و سپس به طور مفصل به گیفت کارت پلی استیشن و مراحل خرید و استفاده از آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت‌ها کارت‌های هدیه‌ای هستند که هر کسی با دارا بودن آن‌ها می‌تواند از وجه نقد داخل آن‌ها استفاده کند. این کارت‌ها معمولاً تاریخ انقضای مشخص و موجودی مشخصی دارند. یعنی پس از برداشت وجه از آن‌ها مانند کارت‌های اعتباری دیگر، قابلیت تمدید موجودی را ندارند.

اعتبار و تاریخ انقضای گیفت‌ کارت‌های پلی استیشن بسته به شرکت ارائه دهنده‌ی آنان متفاوت است.

خرید گیفت کارت

انواع گیفت کارت چیستند؟ و گیفت کارت پلی استیشن در کدام دسته جای می‌گیرد؟

شاید بتوانیم گیفت‌ کارت‌ها را در دو دسته‌ي کلی قرار دهیم:

دسته‌ی اول: گیفت‌ کارت‌های عمومی

احتمالاً همه‌ی  ما در زندگی‌مان با این نوع کارت‌های هدیه برخورد کرده‌ایم و آن‌ها را به عنوان کادور تولد یا جایزه دریفات کرده‌ایم. این دسته از گیفت‌ کارت‌ها را بانک‌های متفاوت صادر می‌کنند و می‌توانیم وجه نقد آن‌ها را در هر راهی استفاده کنیم و اختصاص به فروشگاه خاصی ندارند.

دسته‌ی دوم: گیفت کارت‌های اختصاصی

همان‌طور که از نام این دسته‌ مشخص است گیفت‌ کارت‌‌های اختصاصی، کارت‌های هدیه‌ای هستند که فقط در خرید محصولات یک شرکت می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. این نوع گیفت کارت‌ها در ایران بسیار پر استفاده هستند چرا که به علت محدودیت‌های اعمال شده در کشور، ما دسترسی مستقیم به بسیاری از محصولات شرکت‌های خارجی نداریم.

پس با داشتن یک گیفت کارت اختصاصی می‌توانیم به طور رایگان و بی‌نهایت به محصولات شرکت‌های مختلف دنیا دسترسی داشته باشیم و از خدمات آن‌ها استفاده کنیم.

برخی‌ شرکت‌هایی که گیفت کارت‌های اختصاصی ارائه می‌کنند عبارت‌اند از:

  • شرکت گوگل پلی
  • شرکت آمازون
  • شرکت ایکس باکس
  • شرکت مایکروسافت
  • و...

گیفت کارت‌های پلی استیشن از دسته‌ی گیفت کارت‌های اختصاصی هستند یعنی تنها و تنها برای استفاده از محصولات شرکت سونی ( چه در کسنول‌های بازی و چه در سیستم‌های ویندوز) طراحی شده‌اند.

کارتش الکیه؟!

خوب است این نکته را هم با شما در میان بگذاریم که هنگامی که شما گیفت کارت اختصاصی یک شرکت ( مثلاً اپل) را خریداری می‌کنید، کارتی را به صورت فیزیکی به شما تحویل نمی‌دهند. بلکه تنها کد روی کارت که کد اشتراک آن شرکت است به شما تحویل داده می‌شود.

خرید گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن

علاوه بر تمام امکانات پلی استیشن، در سال ۲۰۱۰ شرکت سونی از ویژگی‌ جدیدی به نام پلی استیشن پلاس رونمایی کرد. با داشتن اکانتی در پلی استیشن پلاس شما می‌توانید به بازی‌های آن‌لاین دسترسی داشته باشید و حتی لذت بازی اشتراکی با دوستان و رقیبان خود را تجربه کنید. برای این کار باید گیفت کارت پلی استیشن داشته باشید و آن را برای خود ردیم کنید. در ادامه با راهنمای خرید و استفاده از گیفت کارت پلی استیشن و پلی استیشن پلاس با شما همراه هستیم.

راهنمای خرید گیفت کارت پلی استیشن و استفاده از آن

با آموزش مرحله به مرحله‌ی ما در خرید گیفت کارت پلی استیشن همراه باشید.

مرحله‌ی اول: خرید گیفت کارت پلی استیشن

به سراغ یکی از سایت‌های خرید گیفت کارت پلی استیشن بروید و گیفت کارت خود را بخرید.

در مرحله‌ی خرید گیفت کارت پلی استیشن باید به نکات زیر دقت کنید:

  • حتما از سایتی که گیفت‌ کارت‌های واقعی و با کیفیت را ارائه می‌کنند خرید کنید تا دچار مشکل نشوید. پیشنهاد ما سایت با اعتبار موبوگیفت می‌باشد.
  • به اعتبار زمانی گیفت کارتی که می‌خرید دقت کنید. گیفت‌ کارت‌ پلی استیشن معمولاً با اعتبار‌های یک ماهه، سه ماهه و یکساله عرضه می‌شوند.
  • به کشوری که گیفت کارت پلی استیشن مربوط به آن است دقت کنید. چرا که آی‌پی شما باید با کشور گیفت کارت یکی باشد. در سایت موبوگیفت گیفت کارت پلی استیشن با آی پی سه کشور آمریکا، انگلیس و امارات عرضه می‌شود.

مرحله‌ی دوم: اگر کنسول دارید...

در کنسول خود به قسمت PlayStation Store بروید. سپس از منوی سمت چپ گزینه‌ي Redeem Code را بزنید و کد دوازده رقمی گیفت کارت پلی استیشن خود را وارد کنید. اگر کد را به درستی وارد کنید اعتبار از گیفت کارت شما به حساب شما انتقال می‌یابد.

مرحله‌ی سوم: اگر در دسکتاپ بازی می‌کنید...

به آدرس www.playstation.com/en-us بروید و در اکانت خود وارد شوید (Sign- in  کنید.)

بهبود فن بیان با 25 ترفند و مهارت سادهحتما بخوانید: بهبود فن بیان با 25 ترفند و مهارت ساده

در تنظیمات اکانت خود بر گزینه‌ی Redeem Code کلیک کنید و کد گیفت کارت پلی استیشن خود را وارد کنید. حالا می‌توانید از امکانات پلی استیشن پلاس خود استفاده کنید.

یک نکته‌ی بسیار مهم

حتماً دقت داشته باشید که آی‌پی اکانت شما ( کشوری که با آن وارد اکانت بازی می‌شوید) با آی‌پی گیفت کارت پلی استیشن شما یکی باشد. برای مثال هر دو برای کشور آمریکا یا انگلیس باشد. تنها در این صورت است که می‌توانید از گیفت کارت خود برای خرید بازی‌های سونی و پلی استیشن استفاده کنید.

گیفت کارت play station

خرید گیفت کارت پلی استیشن

اگر پس از خواندن این مقاله تصمیم به خرید گیفت کارت پلی استیشن گرفتید، منتظر نمانید. به راحتی می‌توانید به سایت موبوگیفت وارد شوید و گیفت‌ کارت‌ها پلی استیشن خود را با قیمت بسیار عالی و کیفیت بالا دریافت کنید. این سایت علاوه بر ارائه‌ی گیفت کارت‌های پلی استیشن گیفت کارت‌های دیگری را هم به راحتی به دست شما می‌رساند.

از جمله محصولات دیگر در سایت موبوگیفت می‌توان به گیفت کارت اپل آیتونز، اسپاتیفای، رادیو جوان، آمازون و... اشاره کرد. هم‌چنین راهنمای خرید و استفاده‌ی هر کدام از این گیفت کارت‌ها را می‌توانید در وبلاگ خوب موبوگیفت درباره‌ی هر گیفت کارت و نحوه‌ی استفاده‌ي آن بخوانید.

امیدواریم توانسته باشیم به خوبی شما را با گیفت کارت و راهنمای خرید گیفت کارت پلی استیشن آشنا کرده باشیم. شما تجربه‌ای در خرید گیفت کارت داشته‌اید؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید. ما از شنیدن تجربه‌های شما در خرید انواع گیفت کارت بسیار خوشحال می‌شویم.

 

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید