30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
روش های نادرست استفاده از بازاریابی پیامکی را بشناسید

روش های نادرست استفاده از بازاریابی پیامکی را بشناسید

1

روش های نادرست استفاده از بازاریابی پیامکی را بشناسید

برای انجام هر کاری راهی درست و راهی نادرست وجود دارد. اگر شما به تازگی با سامانه پیامک آشنا شده اید، ممکن است به سادگی راه اشتباه را برای انجام تبلیغات خود پیش بگیرید. همه ما در هنگام استفاده از پنل اس ام اس خود اشتباهاتی را مرتکب شده ایم، اما خبر خوب این است که این اشتباهات را می توان به سرعت تصحیح کرد. به عنوان یکی از برترین شرکت های ارائه کننده سامانه پیامک در ایران، ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا به شما نحوه ی استفاده درست از بازاریابی پیامکی را آموزش دهیم. امروز ما یک روش جدید را برای آموزش استفاده از بازاریابی پیامکی به شما آموزش می دهیم. امروز می خواهیم به شما بگوییم که از پنل اس ام اس خود چه استفاده هایی نکنید. اگر شما این مقاله را تا انتها کردید و متوجه شدید که در تجارت خود این خطاها را انجام می دهید، به شما پیشنهاد می دهیم که مقالات وبلاگ ما را بیشتر مطالعه فرمایید. تمامی آموزش هایی که در وبلاگ ملی پیامک قرار داده می شود کاملا رایگان هستند و ما آن ها را برای ارتقا سطح فرهنگ استفاده از پیامک به شما عزیزان ارائه می کنیم. مطمئن باشید که هر چقدر اطلاعات و آگاهی تان از بازاریابی پیامکی بیشتر باشد، کسب و کار موفق تری خواهید داشت. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید تا دیگر این اشتباهات را مرتکب نشوید.

از سامانه پیامک تنها به عنوان ابزاری برای اطلاع رسانی استفاده نکنید

بازاریابی پیامکی چیزی بیشتر از یک ابزار اطلاع رسانی است. درست است که گاهی اوقات خبررسانی کردن اطلاعیه ها و اخبارتان بوسیله ارسال پیامک راهکار بسیار مناسبی به نظر می آید، اما نباید از این راهکار به عنوان اصلی ترین روش تبلیغاتتان استفاده کنید. به مشتریانتان کوپن تخفیف و پیشنهاد های ویژه دهید یا در نهایت با آنها اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید که دیگر کمپین هایتان از آن اطلاع ندارند.

پیشنهاد ها و تخفیف های اختصاصی به مشتریان خود دهید

با این کار به مشتریانتان دلیلی می دهید که عضو فهرست خبرنامه پیامکی شما باقی بمانند. اگر شما با استفاده از پنل اس ام اس خود تخفیف هایی را به مشتریانتان می دهید که آنها می توانند این تخفیفات را به روش دیگری نیز به دست بیاورند، از اینکه اشتراک خود را لغو می کنند متعجب نشوید. برای مثال، کوپن تخفیف 10% محصولات خود را که در سایت خود قرار داده اید را برای مشتریانتان ارسال نکنید. با این کار شما ارزش فهرست ارسال پیامکی خود را بی ارزش خواهید کرد و مشترینتان عضویت در فهرست خبرنامه شما را لغو می کنند زیرا منفعت خاصی از دریافت پیامک های شما گیرشان نخواهد آمد.

از لینک های بسیاری در پیامک های خود استفاده می کنید و یا اصلا از آنها استفاده نمی کنید

هنگامی که کمپین تبلیغات پیامکی خود را راه اندازی می کنید، همیشه یک راه تماس با خود را به مشتریانتان ارائه کنید. چه می خواهید شماره تلفن باشد، چه لینک وبسایتتان. آیا می خواهید که اعضای فهرست خبرنامه تان پیشنهادهای شما را پیگری کنند؟ آیا می خواهید که در مسابقه پیامکی شما شرکت کنند؟ آیا می خواهید آدرس پست الکترونیکی آنها را داشته باشید؟ برای این کار کافی است تنها یک هدف را برای کمپین تبلیغات پیامکی خود انتخاب کنید تا موفقیت به سراغ شما بیاید. هیچ گاه با یک کمپین اهداف مختلفی را دنبال نکنید. زیرا این کار باعث سردرگمی مشتریان خواهد شد.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • فيلم آشپزي

    02 اردیبهشت 1394، 18:00

    سلام . وبلاگ خوبي دارين به سايت ما هم سر بزنين خوشحال ميشيم

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید