30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
معرفی پلاگین ملی پیامک برای دروپال

معرفی پلاگین ملی پیامک برای دروپال

0

معرفی پلاگین ملی پیامک برای دروپال

امروز می خواهیم یکی دیگر از افزونه های آزمایشگاه ملی پیامک، افزونۀ دروپال، را به شما عزیزان معرفی کنیم و مزایای آن را برایتان بر شمریم. شما می توانید با مراجعه به قسمت آزمایشگاه وب سایت ملی پیامک، پلاگین دروپال و دیگر افزونه های مورد نیاز خود را دانلود نمایید. احتمالاً عده ای هم اکنون در حال مطالعۀ این مطلب هستند و این سوال برایشان به وجود آمده است که "Drupal" چیست؟ پس بهتر است پیش از آنکه مزایای این افرونه را برای شما بیان کنیم، کمی در مورد دروپال برایتان توضیح دهیم.

دروپال سامانۀ مدیریت محتوای متن بازی است که با زبان برنامه نویسی php پیاده سازی شده است. سامانۀ مدیریت دروپال برای توسعه وبلاگ و مدیریت برنامه های مبتنی بر وب تعبیه شده و تحت مجوز جی پی ال منتشر شده است. از سامانۀ دروپال برای مدیریت محتوای بیش از ۱ درصد از صفحات وب استفاده می شود، که این 1 درصد شامل همه نوع وب سایت هایی می شود، از وبلاگ های شخصی گرفته تا وبسایت های تجاری و سیاسی. دروپال را می توان بر روی هر پلت فرمی که از زبان php مانند استفاده می کند مانند LiteSpeed و Apache، نصب نمود. یکی دیگر از پیش نیازهای نصب این برنامه یک پایگاه داده مانند MySQL می باشد. هم اکنون شما می توانید افزونۀ دروپال را دانلود و بر روی پنل کاربری خود نصب نمایید.

معرفی پلاگین ملی پیامک برای دروپال

تصویری از محیط افزونۀ دروپال

ماژول پیامکی دروپال به عنوان یک gateway برای SMS Framework سازگار با دروپال طراحی شده است . به این ترتیب شما می توانید به راحتی به تمامی امکانات پیامکی طراحی شده در SMS Framework مذکور دسترسی داشته باشید.

امکانات ماژول پیامکی دروپال

  • قابل اجرا در دروپال نسخه ی ۷٫۴۱
  • هر ویژگی و امکانی که برای SMS Framework طراحی شده است، با استفاده از این gateway modules تعبیه شده، قابل دسترس می باشد.

تنظیمات وب سرویس

  • دریافت نام کاربری
  • دریافت رمز عبور
  • دریافت شماره فرستنده

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02163404 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید