30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای خرید پنل پیامک صوتی

راهنمای خرید پنل پیامک صوتی

2

 

اگر شما هم بازاریابی پیامکی را برای تبلیغ و معرفی کسب‌وکار خود انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد ما استفاده از پیامک صوتی در کنار سایر روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی است. حتما می‌دانید چندین روش برای ارسال پیامک وجود دارد:
ارسال انبوه، ارسال هوشمند، ارسال متناظر، ارسال منطقه‌ای هدفمند، ارسال زماندار، ارسال تدریجی، پیامپ و... اما در تمام این روش‌ها، قابلیت ارسال پیام به لیست سیاه مخابرات وجود ندارد.

 

با پیامک صوتی می‌توانید، اطلاع‌رسانی‌های ضروری کسب‌و‌کارتان را بدون نیاز به خدماتی کردن خطوط، انجام داده و به مخاطبینی که در لیست سیاه مخابرات قرار دارند نیر پیامک ارسال کنید.

لیست سیاه یا بلک لیست مخابرات، لیست شماره‌هایی است که پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند و امکان ارسال پیامک برای آنها وجود ندارد و این مسئله یکی از مشکلات اصلی بازاریابی پیامکی محسوب می‌شود. اما نگران نباشید، دو راه برای ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات وجود دارد:
1. خدماتی کردن خطوط
2. ارسال پیامک صوتی
البته خدماتی کردن خطوط مستلزم فرآیند اداری طولانی و وقت‌گیر است و تنها سازمان‌ها و موسساتی که هدفشان اطلاع‌رسانی خدماتشان است و قصد تبلیغات ندارند، می‌توانند خطوط خود را به "خطوط خدماتی" تبدیل کنند.
تا اینجا به‌طور مختصر با کاربرد پیامک صوتی در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی آشنا شدید ولی قبل از تصمیم به خرید پنل SMS (اس ام اس)، باید بیشتر با آن آشنا شوید تا با اطمینان خاطر بیشتری خرید کنید.

پیامک صوتی چیست؟

ارسال پیامک صوتی یکی از راه‌های ارسال پیامک تبلیغاتی است که طرفداران زیادی هم دارد. شاید یکی از دلایل استقبال از پیامک‌های صوتی، این است که فایل صوتی راحت‌تر به ذهن سپرده می‌شود. پنل پیامک صوتی در سامانه ملی پیامک این امکان را به ما می‌دهد که متن دلخواه خود را به صدا تبدیل کرده و برای مخاطبان خود ارسال کنیم. پنل پیامک صوتی به صورت هوشمند متن را به گفتار تبدیل می‌کند.

با تهیه پنل پیامک صوتی بدون نیاز به خرید خط از مخابرات می‌توانید، پیامک‌های صوتی تبلیغاتی ارسال کنید و صدای خود را به گوش مخاطبان و مشتریانتان برسانید. اما چطور باید پنل اس ام اس مناسبی تهیه کنیم؟ و بطور کلی پنل پیامک مناسب ما چه امکانات و ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

امکانات و ویژگی های پنل اس ام اس صوتی 

حالا که برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کار خود، ارسال پیامک صوتی را انتخاب کرده‌اید، باید امکانات یک پنل اس ام اس‌ صوتی را بررسی و در نهایت مناسب‌ترین پنل را با توجه به نیاز خود تهیه کنید. مهم‌ترین امکانات مورد نیاز در پنل اس ام اس، عبارتند از:

1. ایجاد باشگاه مشتریان فعال

یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مشتریان و تبدیل آن‌ها به مشتری وفادار، استفاده از پنل پیامک صوتی است. پیامک صوتی به دلیل دسترسی راحت، بهتر از هر رسانه دیگری می‌تواند در ارتباط با مشتری و حفظ او کمک کند. برای اینکه مشتری‌های وفادار بیشتری داشته باشید کافی است پنل اس ام اس ملی پیامک را خریداری کنید و شماره مشتریان خود را که از شرکت و یا فروشگاه شما خرید می‌کنند در آن وارد کنید.
به این ترتیب هر زمان که نیاز به اطلاع رسانی سریع به مشتریان خود داشتید، حتی مشتریانی که اس ام اس‌های خود را مسدود کرده‌اند، به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید و خیالتان راحت باشد که پیام شما به گوش همه مشتریانتان رسیده است.

2. آموزش رایگان کار با پنل پیامک

شرکت‌های معتبر ارائه دهنده سرویس ارسال اس ام اس صوتی، معمولا دارای راهنمای متنی و ویدئویی کار با پنل هستند و آنها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. ملی پیامک هم با آموزش‌های آنلاین در هر مرحله از فعالسازی تا کار با پنل پیامک، همراه مشتریان خود خواهد بود.
همچنین ملی پیامک امکان دانلود راهنمای کامل سامانه (با فرمت pdf)، نرم افزارهای TeamVeiwer و نرم افزار نمایش دهنده فایل های pdf و همچنین آخرین نسخه مرورگرها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا بتوانند بدون هیچ مشکلی با پنل خود پیامک ارسال نمایند.

3. امکان تست رایگان و عودت هزینه پنل

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم سامانه‌ای را انتخاب کنید که امکان تست پنل اس ام اس را نیز به شما بدهد تا اگر در میان راه از کار با پنل راضی نبودید، بودجه‌تان هدر نرفته باشد. هر سامانه ارائه دهنده پنل پیامک که به کار و کیفیت خدمات خود اطمینان داشته باشد، حتما امکان چند روز تست رایگان و کار با پنل اس ام اس را قبل از هرگونه پرداخت وجهی به شما می‌دهد.

در ملی پیامک علاوه بر ارائه ویدئوهای آموزشی کار با پنل پیامک، امکان سه روز تست رایگان پنل نیز وجود دارد. تست رایگان به شما این فرصت را می‌دهد تا تمام زوایا و امکانات پنل اس ام اس  صوتی ملی پیامک را بررسی کنید و از کیفیت آن مطمئن شوید، پس همین حالا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در پنل ملی پیامک ثبت نام کنید و از تست سه روزه پنل پیامک خود استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد پنل اس ام اس ملی پیامک امکان عودت هزینه پنل خریداری شده پس از 30 روز فعال‌سازی آن است. ملی پیامک این امکان ویژه را به مشتریان خود می‌دهد تا طی 30 روز کار با پنل، اگر به هر دلیلی از آن ناراضی بودند، بتوانند درخواست عودت هزینه داده و وجه خود را پس بگیرند. بنابراین با خیالی آسوده امکانات و قیمت پنل اس ام اس را بررسی و اقدام به تست آن نمایید.

4. خدمات پشتیبانی فنی و تخصصی قوی

در انتخاب سامانه ارسال پیامک صوتی از پشتیبانی فنی و تخصصی بالای آن مطمئن شوید، چراکه پشتیبانی قوی و هدایت صحیح مشتری برای داشتن انتخابی مناسب بدون در نظر گرفتن مقدار سود سامانه، نشان از آن دارد که شرکت ارائه دهنده پنل به کیفیت کار خود مطمئن است و مشتری‌مداری را جزء اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

پشتیبانی قوی سامانه برای خرید پنل اس ام اس، همانند گارانتی محصولات فیزیکی عمل می‌کند. شرکتی که پشتیبانی قوی داشته باشد در صورت بروز هرگونه مشکل در پنل اس ام اس شما، در هر ساعت از شبانه روز، در رفع آن کمک خواهد کرد. بنابراین ارائه خدمات پشتیبانی فنی و تخصصی قوی یکی از استانداردهای اصلی برای انتخاب بهترین پنل پیامک صوتی خواهد بود.

کارشناسان و مشاوران زبده ملی‌پیامک به صورت 24/7 (در طی هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته)، پاسخگوی تمامی تماس‌ها هستند و با راهنمایی‌های اصولی و کاربردی خود، بهترین انتخاب را برای شما رقم خواهند زد.
برای مشاوره رایگان با شماره تلفن 63404-021 داخلی واحد پیامک، تماس بگیرید.

5. تعرفه پنل پیامک صوتی

تعرفه پنل اس ام اس صوتی، یکی از مواردی است که برای خریداران بسیار اهمیت دارد، اما باید توجه داشت تعرفه پیامک، نسبت به امکانات و خدماتی که سامانه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد در اولویت دوم قرار دارد.

تعرفه‌های پایین پیامک در یک سامانه ارائه دهنده پنل پیامک به تنهایی، هیچ تضمینی برای میزان اعتبار و کیفیت آن محسوب نمی‌شود. تلاش کنید ابتدا خدمات و امکانات پنل را بررسی کرده و مطمئن شوید بهترین و کامل‌ترین خدمات و امکانات متناسب با هدفتان، در اختیار شما قرار خواهد گرفت، سپس نیم نگاهی نیز به تعرفه‌های ارسال پیامک داشته باشید.

راهنمای استفاده از مترجم گوگلحتما بخوانید: راهنمای استفاده از مترجم گوگل

بسیاری از مشتری‌ها در هنگام خرید پنل پیامکی، یک پنل پیامک رایگان یا ارزان را از میان بسته‌های پیشنهادی انتخاب می‌کنند، ولی تجربه ثابت کرده است که نه بالا بودن تعرفه پیامک، تضمینی بر معتبر بودن پنل است و نه کم بودن تعرفه ارسال پیامک، دلیل بی کیفیتی آن. بنابراین تعرفه ارسال پیامک در پنل باید در کنار امکاناتی همچون پشتیبانی و بانک اطلاعاتی مشتریان و سایر امکانات پنل اس ام اس صوتی در نظر گرفته شود.

ملی پیامک چهار بسته پنل ارسال پیامک با امکانات و تعرفه های طبقه‌بندی شده، تعریف کرده است که خریدار می‌تواند با توجه به بودجه و نیاز خود امکانات هر بسته را بررسی و در نهایت خرید کند. البته مشاوران ملی پیامک نیز در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی سئوالات مشتریان هستند و آنها را راهنمایی خواهند کرد تا انتخابی مناسب داشته باشند.

6. پاسخگویی به نیازها

برای خرید پنل اس ام اس صوتی مناسب، باید پنلی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهای شما باشد. بنابراین بهتر است ابتدا چک لیستی از خواسته‌ها و نیازهای خود مشخص کنید و سپس تحقیق کنید که کدام پنل اس ام اس صوتی برای شما مناسب است.

هدف شما از خرید پنل پیامک صوتی، تبلیغات کسب و کارتان است، پس بهتر است پنلی را انتخاب کنید که امکانات کاملی به شما ارائه دهد، بطور مثال اگر قصد ارسال پیامک صوتی انبوه دارید باید پنل‌های حرفه‌ای انتخاب کنید تا در نهایت پاسخگوی نیاز شما باشند.

7. سابقه شرکت ارائه کننده پنل پیامک صوتی

تا اینجا یاد گرفتید که باید برای انتخاب یک پنل اس ام اس صوتی مناسب چه امکاناتی را در پنل باید بررسی کنید، ولی بررسی سابقه شرکت ارائه دهنده سرویس ارسال پیامک صوتی نیز در انتخاب یک پنل مهم است تا در نهایت انتخابی دقیق داشته باشید.

هرچه شرکت ارائه دهنده سرویس ارسال پیامک شناخته شده‌تر باشد، بیشتر می‌توان به آن اعتماد کرد. البته این مورد را هم نباید به صورت مطلق در نظر گرفت و تنها در نظر گرفتن سابقه طولانی مدت یک شرکت و قدیمی بودن آن دلیلی بر ارائه امکانات و خدمات کامل به مشتریان نیست، هرچند که اعتماد به یک شرکت تازه‌کار ناشناخته هم چندان منطقی به نظر نمی‌آید.

بنابراین در کنار توجه به سابقه شرکت، باید خوش‌نامی میان کاربران، میزان فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، معرفی فعالیت‌ها و امکاناتی که در اختیار مشتری قرار می‌دهد نیز بررسی و مدنظر قرار گیرد.

حالا که کاملا تصمیم گرفته‌اید از پیامک صوتی برای تبلیغات کسب‌و‌کارتان استفاده کنید تا با خیال راحت صدای خود را به گوش مشتریان هدفتان برسانید، سرویس پیامک صوتی سامانه ملی پیامک را امتحان کنید و از امکان سه روز تست رایگان آن نیز بهره‌مند شوید.

خرید پنل اس ام اس صوتی از سامانه ملی پیامک

برای داشتن بهترین سامانه پیامکی ایران برای اس ام اس صوتی در ملی‌پیامک:

  • ابتدا باید اقدام به ثبت نام در وبسایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com و ایجاد یک اکانت کاربری برای خود نمایید.
  • بعد از ثبت‌نام  پیامکی حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال می‌شود. با وارد کردن این اطلاعات در صفحه‌ی ورود به سامانه، وارد پنل ملی پیامک خواهید شد.
  • پس از ورود به پنل ملی پیامک امکانات مختلف سامانه مانند ارسال تکی، ارسال انبوه، ارسال تدریجی، منطقه‌ای هدفمند، ارسال هوشمند، زماندار و... برای شما قابل مشاهده است. با توجه به نوع پنلی که انتخاب کرده‌اید، هریک از این امکانات برای شما فعال می‌شود.
  • بعد از ثبت نام شما در سایت ملی پیامک، مشاوران مجموعه با شما تماس خواهند گرفت و از ابتدا تا انتهای کار با پنل، گام به گام  شما را راهنمایی خواهند کرد. پس اصلا نگران نحوه کار با پنل اس ام اس ملی پیامک نباشید و با خیالی آسوده با توجه به نیازهایتان بهترین و مناسب‌ترین پنل را انتخاب کنید.

در صورتی‌که به اطلاعات بیشتری درباره نحوه خرید پنل پیامک صوتی از سامانه ملی پیامک، نیاز دارید به وبسایت ملی پیامک مراجعه و یا با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره 63404-021 داخلی تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید