30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای جامع تبلیغات انبوه و هدفمند در بم

راهنمای جامع تبلیغات انبوه و هدفمند در بم

0

تبلیغات یکی از مهم‌ترین مواردیست که کسب‌وکارها توجه ویژه‌ای به آن دارند. دلیل این اهمیت چیست؟ خوب است بدانید که تبلیغات زمانی می‌تواند برای شما و برندتان مثمرثمر باشد که فروشتان را بیش از پیش افزایش دهد. مشتریان جدیدی را همراه داشته باشد و در نهایت به برندسازی منجر شود. به همین سبب در این مقاله می‌خواهیم برای مشاغل فعال در شهر بم و مناطق اطرافش، پنل اس‌ ام اس بم را معرفی کنیم. به این ترتیب، به آسانی با تبلیغات انبوه و هدفمند می‌توانید در موقعیت‌های مختلف مشتریان جدیدی پیدا کنید.

کد تخفیف زیر را به عنوان هدیه ملی پیامک داشته باشید تا در ادامه بیشتر با نحوه کارکرد تبلیغات پیامکی آشنا شویم.

دیگر جذب مشتری سخت نیست!

طبق آمار به دست آمده 98 درصد از پیامک‌ها در کمتر از 1 ساعت خوانده میشود. با دسترسی کامل به بانک شماره‌های استان کرمان فقط کافیه پیشنهاد جذاب خود را به همشهریانت ارسال کنی.
30% تخفیف
KRMN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل اس‌ ام اس بم در واقع نرم‌ افزار تحت وب و آنلاین ارسال پیامک و دریافت پاسخ مشتری از طریق خطوط عمومی و اختصاصی است. از طریق پنل اس ام اس، روی هر مرورگری با اتصال به اینترنت و دسترسی به نام کاربری و رمز عبور اختصاصی می‌توانید هر زمان که بخواهید تبلیغات پیامکی خود را به صورت گسترده و هدفمند انجام دهید.

در کنار تبلیغات پیامکی شما می‌توانید کلیه پیامک‌های مناسبتی مثل تبریک تولد، اس ام اس‌های اطلاع‌رسانی و خدماتی مثل رمز عبور و .... را برای اعضای سایت یا اپلیکیشن خود با وب سرویس پیامکی ارسال کنید. با این تکنیک هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کردید و هم هزینۀ کمتری را برای تبلیغات صرف می‌کنید. در ویدئو زیر مفصلاً در این مورد صحبت کردیم.

چرا باید پنل خود را از ملی پیامک دریافت کنید؟

خب حالا پنل اس ام اس بم را باید از کدام شرکت دریافت کنید؟ شرکت ملی پیامک با ده سال سابقه یکی از مشهورترین شرکت‌ها در عرصۀ تبلیغات پیامکی است. در همین پاراگراف می‌خواهیم به تعدادی از مهم‌ترین مزایای سامانه‌های ملی پیامک اشاره کنیم.

تبلیغات برای همه کسب‌وکارها شامل هزینه‌هایی است که با توجه به بودجه‌شان می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. پنل اس‌ ام اس بم با تعرفه مناسب شرایط خوب و مناسبی را برایتان فراهم کرده تا تبلیغات گسترده‌ای را در سطح کشور داشته باشید. در کنار این مزیت شما می‌توانید از بانک شماره‌های متنوع ملی پیامک که در دسته‌بندی‌های مختلف و به‌روزی طبقه‌بندی شده، استفاده کرده و مشتریان جدیدی را به سمت کالا و خدماتتان جلب کنید.

پشتیبانی و آموزش کاربران

ارسال پیامک تبلیغاتیملی پیامک با ۱۰ سال سابقه و تجربه کاری در زمینه تبلیغات پیامکی و پشتیبانی همه‌روزه به یکی از برترین سامانه‌های ارائه‌کننده خدمات پیامکی تبدیل شده است. شما می‌توانید هر زمان که خواستید برای بررسی سوالات و مشکلات خود با پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ملی پیامک همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام تعطیل و غیر کاری از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر آماده پاسخگویی به شما هستند.
برای اجرای بهتر و موفق تبلیغات پیامکی، تیم ملی پیامک آموزش‌های صفر تا صد پنل اس ام اس بم را در یوتیوب و کانال آپارات خود را به صورت ویدیو قرار داده است. پس از دیدن این ویدئوها با نگاهی به مینی دوره رایگان ملی پیامک و کتابچه بازاریابی پیامکی به آسانی می‌توانید در کوتاهترین زمان ممکن متون جذابی را برای تبلیغات کسب‌وکار خود نوشته و برای مشتریانتان ارسال کنید.

بانک شماره‌های جامع پنل اس ام اس بم

با داشتن پنل اس‌ ام اس بم دیگر نگران جذب مشتری جدید نباشید. پس از فعالسازی پنل در قسمت منطقه هدفمند به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل دسترسی دارید و می‌توانید با خیال راحت ارسال پیامک انبوه داشته باشید. البته در بانک شماره ایرانسل به قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت هم دسترسی خواهید داشت.

نگاهی به شهر بم

شهر بم در استان کرمان، جنوب شرقی ایران واقع شده و ۱۲۷٬۳۹۶ نفر جمعیت دارد. این شهر که یکی از کهن‌ترین مراکز تمدنی ایران است، در صدر مراکز گردشگری کرمان و جنوب شرق کشور قرار گرفته و به قلب تپنده جذب مسافر و گردشگری تبدیل شده است.

اگر کسب‌وکار و بیزینسی در این شهر زیبا و تاریخی دارید، بهترین انتخاب برای تبلیغات شما پنل اس‌ ام اس بم و استفاده از بانک شماره‌های به‌روز برای ارسال انبوه پیامک است تا در کمترین زمان ممکن، بهترین نرخ فروش و جذب مشتری را داشته باشید.

جمع‌بندی

اگر تا اینجای مقاله با ما همراه بودید، قطعاً به اهمیت بالای تبلیغات هدفمند پی بردید. پس برای دریافت پنل اس ام اس بم و شروع بازاریابی پیامکی، با مشخص کردن جامعه هدف، تبلیغات گسترده‌‌ای را با هزینه مناسب شروع کنید.

حالا اگر آماده یک تبلیغات پربازده هستید، تنها کافیست فرم ثبت‌نام سایت ملی پیامک را پر کنید یا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید. پس از پرداخت هزینه با ارسال مدارک لازم جهت احراز هویت به اپراتور، می‌توانید در یک روز کاری پنل اس‌ ام اس اختصاصی خود را فعال‌ کرده و از بانک شماره‌ گسترده این پنل برای تبلیغات هدفمند خود استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید