30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
راهنما کامل اجرای تبلیغات هدفمند در شهر زیبای رامسر

راهنما کامل اجرای تبلیغات هدفمند در شهر زیبای رامسر

0

رامسر یکی از زیباترین و سرسبزترین شهرهای شمال ایران در غرب مازندران است و همین موقعیت متفاوت موجب شده کسب‌وکارهای بسیاری در این ناحیه فعال باشند. اما یک سوال مهم، تا به امروز فکر کردید که از چه روش تبلیغاتی استفاده کنید که در عین تاثیر و بازخورد مثبت از سوی مشتری، هزینۀ چندان نامعقولی هم نداشته باشد و تحلیل کاملی از نتیجۀ ارسال پیامک‌ها ارائه دهد؟ برای آنچه تا همینجا گفتم و ده‌ها قابلیت کاربردی دیگر، پنل اس ام اس رامسر را می‌خواهیم معرفی کنیم.

پس فعلاً برای ثبت‌نام اولیه کدتخفیف سی درصدی زیر را داشته باشید تا بیشتر با قابلیت‌های ارسال اس ام اس آشنا شویم.

کسب‌وکارت رو به هم شهریانت معرفی کن!

پنل پیامک مازندران امکان ارسال تبلیغ به تمامی محله‌ها، مناطق، اصناف و شهرهای استان را به شما می‌دهد.
30% تخفیف
MZND
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

پنل ارسال اس ام اس نرم افزار آنلاینی است که شما کاربران برای ارسال پیامک تبلیغاتی به آن نیاز دارید. کاربران با نام کاربری و رمز عبور به پنل دسترسی دارند و لازم نیست هیچ برنامه خاصی نصب کنید. در ضمن به راحتی روی هر مرورگروری می‌توانید از طریق تبلت، موبایت یا سیستم کامپیوتری از پنل استفاده کنید.

عموماً پنل‌ها دارای دو خط اختصاصی و عمومی هستند که علاوه‌بر تبلیغات شرایط خوبی را هم برای کاربران فراهم کردند تا بتوانند با مشتری‌ در تعامل باشند. در ویدئو زیر مفصل در این مورد صحبت کنیم.

ملی پیامک، ارائۀ خدمات اس ام اسی

خب حالا از بین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی باید سراغ خدمات کدام شرکت بروید؟ این سوالیست که بسیاری از کاربران از ما در می‌پرسند و پیشنهاد ما برای خدمات پنل اس ام اس رامسر شرکت ملی پیامک است. در همین پاراگراف برای راهنمایی بهتر شما، مهم‌ترین مزایای ملی پیامک را برایتان به صورت خلاصه و لیست‌وار آوردیم:

  • ارائه بهترین تعرفه ارسال پیامک
  • طراحی پنل‌های پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری
  • ارائۀ وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی همراه با کنسول ملی پیامک
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز و جامع همراه اول و ایرانسل
  • قابلیت ارسال پیامک به تمام گروه‌های شغلی در رامسر و سطح استان
  • قابلیت ارسال پیام صوتی با صدا، زبان و لحجۀ موردنظرتان
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار از خطوط 3000 و 50004
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس پترن

دسترسی به بانک شماره‌های پنل اس ام اس رامسر

پنل اس ام اسبرای ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی می‌توانید از بانک شماره‌های مختلف پنل اس ام اس رامسر استفاده کنید. در واقع با ارسال پیامک جذاب، نیمی از این لیست به مشتری‌هایتان تبدیل خواهند شد. اولین بانک شماره، در قسمت منطقه هدفمند، بانک شماره کشوری، استان مازندران، شهرستان رامسر به بانک شماره همراه اول دسترسی خواهید داشت.

در همین قسمت می‌توانید به تفکیک جنسیت برای شماره‌های ایرانسل هم پیامک تبلیغاتی بفرستید. اگر کالا و خدماتی که ارائه می‌دهید فقط مختص آقایان یا بانوان است، مثلا فروشگاه لباس یا سالن ورزشی و ...، به جای ارسال پیامک بیهوده و صرف هزینه بدون بازگشت، به راحتی به مشتریان واقعی‌تان یعنی زنان یا مردان پیامک بفرستید.

سومین بانک شماره پنل اس ام اس رامسر شامل اصناف و مشاغل سطح شهر است. در نتیجه اگر می‌خواهید فقط در میان مشاغل خاصی از شهر تبلیغات داشته باشبد، از مزیت ارسال پیامک به گروه‌های مختلف شغلی استفاده کنید.

مشتریانم را چگونه پیدا کنم؟

حالا یک سوال مهم، با پنل ارسال اس ام اس رامسر چگونه مشتریانتان را از روی محل زندگی‌شان پیدا کنید؟ پنل دو ماژول دکل ایرانسل bts و کدپستی را برای ارسال پیامک منطقه‌ای در اختیارتان قرار خواهد داد تا به راحتی مشتریان را از روی محل زندگی‌شان پیدا کنید.

ماژول کد پستی بر اساس رنج کدپستی مناطق مختلف، قابلیت ارسال اس ام اس دارد. از طریق سامانه ملی پست می‌توانید به این رنج دسترسی داشته باشیبد. ماژول دکل bts هم بر اساس آنتن‌دهی دکل در مناطق مختلف، امکان ارسال پیامک منطقه‌ای دارد. به این ترتیب می‌توانید هم برای همراه اول و هم برای ایرانسل به راحتی و از روی محل زندگی‌شان تبلیغات ارسال کنید.

رامسر، شهری زیبا و سرسبز

رامسر همانطوری که بسیاری از شما با آن آشنا هستید، یکی از زیباترین شهرهای شمال ایران در غرب استان مازندران با ۳۵٬۹۹۷ نفر جمعیّت است. علاوه‌بر تعداد زیادی از جاذبه‌های گردشگری و هتل‌های لوکس، رامسر میزبان آبگرم معدنی هم هست و یک شهر کاملاً توریستی شناخته می‌شود. همین موقعیت باعث شده تا بیزینس‌های بسیاری از نقاط مختلف مازندران به رامسر بروند و فعالیتی را در این شهر زیبا شروع کنند.

هر کسب‌وکاری در این موقعیت نیاز به تبلیغات هدفمند و اصولی دارد تا بتواند از همکاران و رقبایش پیشی بگیرد و مشتریان بیشتری را نصیب خودش کند. همۀ آنچه شما برای بازاریابی پیامکی، ارسال اس ام اس هدفمند، جذب مشتری و مشتری‌مداری نیاز دارید، در پنل اس ام اس رامسر در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

جمع‌بندی

پنل اس ام اسبعد از آشنایی با پنل اس ام اس رامسر و مزایایی که در اختیارتان قرار می‌دهد، نوبت شروع کار است. برای شروع می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با 02163404 تماس بگیرید. ملی پیامک بعد از فعالسازی خط و پنل، دو خط عمومی و اختصاصی را همراه با تعدادی پیامک هدیه در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا با اطمینان بیشتری وارد دنیای تبلیغات پیامکی شوند. هر زمانی هم که نیاز به پشتیبانی و مشاوره داشتید، با خیال راحت به صورت تلفنی یا ارسال تیکت از داخل پنل، از تیم پشتیبانی ملی پیامک کمک بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید