30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
آموزش کامل انتقال پیامک‌ به ایمیل در اندروید و آیفون

آموزش کامل انتقال پیامک‌ به ایمیل در اندروید و آیفون

343

تا حالا به این فکر کردید که راهی برای انتقال پیامک به ایمیل پیدا کنید؟ حالا ذیگر تقریباً همۀ کارهایمان از طریق اینترنت، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، گوشی موبایل و لپتاپ انجام می‌شود و این‌قدر سرمان شلوغ است که شاید خیلی از فایل‌های دریافتی و پیام‌هایمان را نتوانیم دوباره پیدا کنیم.

انتقال پیامک به ایمیلاین مشکل برای بسیاری از ما به‌خصوص زمانی که دنبال پیامی قدیمی می‌گردیم، پیش آمده است. حالا چاره چیست؟ آیا می‌شود پیامک‌های مهم، پیام‌های تبلیغاتی‌ یا اس ام اس‌های شخصی و ضروری را به جایی انتقال دهیم؟ باید بگویم بله! جواب شما انتقال پیامک به ایمیل است که مفصل درباره‌اش می‌خواهم صحبت کنم.

انتقال پیامک‌ به ایمیل

خب حالا که راه‌حل یعنی انتقال پیامک‌ به ایمیل را می‌دانید، بد نیست با این روش کامل آشنا شوید. برای انتقال پیام‌های دریافتی به ایمیل شخصی دو روش دستی و خودکار پیش روی شماست که دربارۀ هردو مفصل صحبت می‌کنیم:

روش دستی

این روش بدون استفاده از هیچ‌گونه اپلیکیشنی و به راحتی انجام می‌شود. برای انتقال پیامک به ایمیل با روش دستی در قسمت‌ ارسال پیامک‌ به جای شماره تلفن پذیرنده‌ پیام (Recipients)، آدرس ایمیلتان را تایپ ‌کنید و بعد پیام خود را بفرستید.

این روش در هر دو سیستم عامل اندروید و IOS انجام شدنیست، البته در برخی اُپِراتورهای تلفن همراه، این‌کار از طریق سامانه ام.ام.اس انجام می‌شود. ارسال ام.ام.اس برای همه‌ اپراتور‌ها شدنی نیست و باید حتماً به مراکز ارائه خدمات مراجعه کنید و برای فعال کردن ام.ام.اس درخواست دهید.

روش خودکار

برای انتقال پیامک‌ به ایمیل به‌صورت خودکار نیازی به انجام تنظیمات از جانب شما نیست، چون این روش ابزار و اپلیکیشن‌ لازم دارد. در ادامه این دو نوع ابزار ارسال کننده‌ خودکار پیامک به ایمیل را بررسی خواهیم کرد.

 اپلیکیشن‌های موبایل

برای انتقال پیامک‌ به ایمیل از طریق اپلیکیشن‌های موبایل می‌توانید برای اندروید و آیفون از برنامه‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، استفاده کنید:

 بک-آپ اس ام اس روی حساب گوگل (GMS)

جی-ام-اس پکیجی از برنامه‌های مفید گوگل است که امکان ایجاد ارتباط بین دستگاه‌های ارتباطی مختلف را فراهم می‌کند. پس شما در این روش باید به حساب کاربری گوگل یا حساب جیمیل خود، دسترسی داشته باشید و سیستم اندروید گوشی شما حتماً ورژنی بالاتر از نسخه‌ی 5.0 داشته باشد.

در این پکیج، گوگل برنامۀ SMS Backup & Restore را ارائه می‌کند که از Play Store نیز قابل نصب است و امکان ارسال بکاپ پیامک‌ها به Gmail Onedrive، Dropbox و Google Drive را فراهم می‌کند.

مراحل نصب GMS

برای نصب این برنامه ابتدا برنامه‌ SMS Backup & Restore را از پلی‌استور نصب و روی آن کلیک کنید. بلافاصله صفحه زیر مشاهده می‌شود:

انتقال پیامک به ایمیل از GSM

در این مرحله، برنامه از شما می‌خواهد که پیام‌ها و تماس‌هایی را که نیاز به بک‌آپ‌ دارند را انتخاب کنید.

نصب GSM

در مرحله سوم از تنظیمات، محل‌ ذخیره اطلاعات بک-آپ را انتخاب کنید

نصب GSM

در مرحله چهارم، برنامه امکان انتخاب زمانبندی بک-آپ را به شما می‌دهد که به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه قابل تنظیم است و در مرحلۀ بعد باید کلمه عبور، زمان و زبان برنامه را انتخاب ‌کنید.

نصب GSM برای انتقال پیامک

در این صورت بک-آپ شما طبق تنظیماتی که انجام دادید، تکمیل می‌شود و می‌توانید ریزپیام‌های ذخیره شده در قسمت View Details را ببینید.

نصب GSM برای انتقال پیامک به ایمیل

برنامه‌ IFTTT

یکی از اپلیکیشن‌های اندورید برای انتقال پیامک‌ به ایمیل برنامه IFTTT است. برای نصب این برنامه اول با وارد کردن ایمیل و کلمه‌ عبور، برای خودتان حساب کاربری بسازید.

ارسال پیامک انبوه از طریق موبایلحتما بخوانید: ارسال پیامک انبوه از طریق موبایل

برنامه IFTTT

در مرحله بعدی صفحه‌ای که شاید کمی گیج کننده به نظر برسد، باز می‌شود. نگران نباشید و تنها روی علامت مثبت پایین صفحه، کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

انتقال پیامک‌ به ایمیل در اندروید

حالا برنامه از شما می‌خواهد تا یک‌بار دیگر، آیکون با علامت مثبت را که روی آن نوشته شده Start Here را طبق شکل زیر کلیک کنید.

اپلیکیشن برای انتقال پیامک‌ به ایمیل

به سراغ آیکون جستجو در بالای صفحه بروید و گزینه sms را به انگلیسی تایپ کنید.

اپلیکیشن انتقال پیامک‌ به ایمیل

گزینه Android SMS را انتخاب و وارد مرحله بعدی شوید.انتقال پیامک‌ به ایمیل در اندروید

در این بخش گزینه اول یعنی Any New SMS Received به معنی "همه پیامک‌های دریافتی" را باید انتخاب کنید. این گزینه مشخص می‌کند که شما قرار است کلیه پیامک‌های دریافتی خود را ارسال کنید.

انتقال پیامک‌ به ایمیل برای گوشی‌های اندرویدی

در این بخش می‌بایست مقصد مورد نظر برای ارسال پیامک‌ها را مشخص کنیم که همان "آدرس ایمیل" است. ابتدا باید آیکون نارنجی رنگ به شکل علامت مثبت را طبق شکل زیر کلیک کنید و بعد گزینه Send me an email را انتخاب کنید.

انتقال پیامک‌ به ایمیل

در صفحه بعدی، برنامه امکان اضافه نمودن متن دلخواه به ایمیل‌های دریافتی را به شما ارائه می‌دهد.

انتقال پیامک‌ به ایمیل

و بالاخره در آخر از شما می‌خواهد که درخواستتان را تأیید کنید. برای این کار باید روی گزینه Finish کلیک کنید.

انتقال پیامک‌ به ایمیل

برنامه‌ SMS Forward

برنامه‌‌ی SMS Forward یکیدیگر از برنامه‌های انتقال پیامک‌ به ایمیل برای سیستم عامل اندروید است. با این برنامه می‌توانید تمام اس‌ ام اس‌‌های مهم و گزارش‌های تماس‌ را به ایمیل یا شماره‌ دیگری ارسال کنید.

پیکسل خام ایرانی با کیفیت، تحقق رویای کارآفرینی و تولیدحتما بخوانید: پیکسل خام ایرانی با کیفیت، تحقق رویای کارآفرینی و تولید

با نصب برنامه از طریق "گوگل پلی" با شکل زیر مواجه می‌شوید:

در اولین قسمت یعنی Add Contact باید مشخص کنید که اس ام اس‌های کدام خط برای حساب دیگر، فوروارد شود. در قسمت Forward to نیز انتخاب می‌کنید که اس ام اس‌ها به چه حسابی انتقال پیدا کند. توجه داشته باشید با انتخاب گزینه Add Group می‌توانید از طریق این برنامه‌ اندرویدی حتی برای یک گروههم پیامتان را ارسال کنید.

همچنین در این بخش از برنامه، می‌توانید وضعیت ارسال پیامک را بررسی کنید و اگر پیامی ارسال نشده آن را دوباره بفرستید. در نظر داشته باشید برای فوروارد پیامک‌ها به حساب ایمیل خود باید اجازه‌ این‌کار را به برنامه بدهید. هم‌چنین، این برنامه قابلیت فوروارد اس‌ ام اس‌ها در ساعات خاصی از روز را هم دارد.

برنامه‌ Notify Pro

تا اینجا برای انتقال پیامک‌ها به ایمیل دربارۀ برنامه‌های سیستم عامل اندروید صحبت کردیم. حالا نوبت گوشی‌های آیفون و  IOS است و اولین برنامه‌ای که می‌خواهیم معرفی کنیم Notify Pro است.

برای ارسال پیامک به ایمیل در سیستم عامل IOS متاسفانه برنامه‌های کمی وجود دارد. Notify Pro یکی از این برنامه‌هاست که با قیمت مناسب 1.5 دلار ارائه می‌شود و در بایگانی i-Tunes قابل دسترسیست. مراحل نصب نرم‌افزار بسیار سادست و امکان ارسال پیامک‌ به ایمیل را فراهم می‌کند.

در ابتدا همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، برنامه از شما می‌خواهد که هزینه خدمات را پرداخت کنید و سپس وارد بخش تنظیمات شوید.

در مرحله دوم وارد قسمت تنظیمات شده، آدرس IP و کلمه عبور که قبلاً در زمان ثبت‌نام به شما داده شده را همراه با گزینه‌های ارسال در پایین صفحه انتخاب می‌کنید تا برنامه فعال شود.

در قسمت ADD HOST باید آدرس ایمیلی که برای فوروارد پیام‌ها در نظر دارید را وارد کنید.

استفاده از پنل‌ پیامکی

پنل‌‌ پیامکی نرم افزاری تحت وب‌ است که قابلیت ارسال پیامک انبوه و تکی، مدیریت، ارسال و دریافت پیام کوتاه را دارد. علاوه‌بر برنامه‌های معرفی شده در بالا، از سامانه‌های اس ام اسی هم می‌توان برای انتقال پیامک‌ به ایمیل استفاده کرد. برای همین می‌خواهم یکی از بهترین سامانه‌های اس ام اسی را به شما معرفی کنم که با 10 سال سابقه در این حوزه پیشگام است.

مزایای استفاده از پنل اس ام اس ملی پیامک 

سامانه ملی پیامک فقط ابزاری برای انتقال پیامک نیست، بلکه وظیفه‌ اصلی آن ارسال اس ام اس انبوه و تکیست. یعنی شما اگر صاحب کسب‌و‌کاری هستید به راحتی می‌توانید با استفاده از این سامانه و بازاریابی پیامکی کسب‌و‌کارتان را رونق دهید.

تعرفه های این سامانه بسیار مناسب است و پشتیبانی خوبی دارد که در تمام روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل تا 10 شب برای پیگیری موارد مختلف به تلفن‌های شما پاسخ می‌دهند.

مزایای مثبت استفاده از پنل پیامک آزمایشگاهحتما بخوانید: مزایای مثبت استفاده از پنل پیامک آزمایشگاه

با استفاده از سامانه‌‌ی ملی پیامک فقط از مزیت انتقال پیامک‌ به ایمیل بهرمند نمی‌شوید، بلکه اگر سایت هم دارید با وب‌سرویس پیامکی می‌توانید سایت و پنل را بهم وصل کنید.

انتقال پیامک‌ به ایمیل با سامانه ملی پیامک

انتقال ایمیل به پیامک از طریق سامانه

حالا که می‌خواهید از سامانه ملی پیامک برای انتقال پیامک‌ به ایمیل استفاده کنید، اول باید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک برای درخواست پنل ثبت‌نام کنید. در بخش ثبت‌نام، نام، نام‌خانوداگی و شماره تلفن را وارد می‌کنید. سپس یکی از پنل‌های ملی پیامک را بسته به نیاز و هدف خود انتخاب کنید.

ورود به سامانه و انتقال پیامک‌ها

در این مرحله و بعد از پرداخت هزینه پنل، بلافاصله نام کاربری و رمز ورود برایتان ارسال می‌شود. حالا با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه شوید.

بعد از ورود، در نوار سبز رنگ روی بخش ابزار‌های ویژه کلیک کنید و وارد قسمت ایمیل پیامک شوید. با کلیک بر روی گزینه‌ی درج ایمیل پیامک می‌توانید پیامک‌های سامانه‌‌‌ی خود را به راحتی به ایمیل انتقال دهید.

حالا دیگر پیامک‌هایتان را گم نخواهید کرد!

حالا با تمام این مزایا، آیا حاضرید باز هم از برنامه‌های دیگری استفاده کنید که امنیت اطلاعات شما را تضمین نمی‌کند یا حتی هیچ‌ پشتیبانی مشخصی هم ندارد؟! حتی گاهی استفاده از این برنامه‌ها باعث اختلال در گوشی و سایر نرم‌افزارهای شما می‌شوند.

پس همین حالا دست‌به‌کار شوید، برای داشتن نرم افزاری قوی با پشتیبانی دقیق و استفاده از خدمات سامانه اس ام اس با مراجعه به وبسایت ملی پیامک یا تماس با شماره 63404-021 همه چیزی که برای انتقال پیامک به ایمیل لازم دارد را در اختیار داشته باشید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
79دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مصطفی

    13 دی 1402، 19:16

    سلام و با تشکر من می‌خوام به صورت خودکار است اس ام اس های دریافتیم در اپل به ایمیلم هم ارسال بشه چیکار کنم

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:19

      درود بر شما،
      می‌تونید یک بک آپ از گوشیتون بگیرید که به ایمیلتون برسه.

  • مصطفی

    13 دی 1402، 19:15

    سلام و با تشکر من می‌خوام به صورت خودکار است ام آی های دریافتیم در اپل به ایمیلم هم ارسال بشه چیکار کنم

  • وردپرس

    29 فروردین 1402، 13:58

    بسیار عالی و کارآمد بود

    • زهره تاجیک

      25 بهمن 1402، 16:39

      درود بر شما،
      خوشحالیم که از مطالب راضی بودید و استفاده کردید.

  • سینا مهبد

    30 مهر 1401، 14:20

    سلام و احترام
    میخواستم ببینم کدام یک از اپلیکیشن های معرفی شده امکان ارسال پیام ها و یا وویس ها و عکس ها را از تلگرام و واتساپ و وایبر به ایمیل دارند؟
    و آیا امکان بازیابی هم وجود داره؟

  • مرزبانی

    03 تیر 1401، 09:08

    سلام وقتتون بخیر ملی پیامک اپلیکیشن هم داره که ما بتونیم از طرق موبایل و اپلیکیشن پنل پیامکی رو فعال کنیم؟

    • ایمان عمادی

      05 تیر 1401، 14:19

      سلام وقتتون بخیر
      حدوداً مرداد ماه 1401 قرار هست که قالب جدید پنل اس ام اس ملی پیامک منتشر بشه که کاملاً با سیستم‌های مختلف مثل: گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر و… سازگاری داره و اصطلاحاً ریسپانسیو هست و به‌عبارتی همون وب اپلیکیشن هست.

  • سعید آرامش

    01 تیر 1401، 12:42

    درود و خسته نباشید خیلی دنبال این مورد گشتم ممنون بابت توضیحات و مطالبی که به صورت رایگان و به صورت تصویری در اختیار ما می ذارید وافعا زحمت کشیدید خدا قوت بهتون

  • موسوی

    27 خرداد 1401، 19:39

    اگر بخوایم اس ام اس هایی که به پنل هم میاد باید از همین برنامه ها استفاده کنیم یا برنامه خاصی رو باید نصب کنیم؟

    • ایمان عمادی

      05 تیر 1401، 14:05

      سلام دوست عزیز، خیر نیازی به تهیه نرم‌افزار خاصی نیست.
      همین پنل پیامک، یک قابلیتی به اسم انتقال پیامک داره و شما می‌تونید ویدئوی آموزشی انتقال پیامک رو مشاهده بفرمائید.

  • سهیلا رجبی

    21 خرداد 1401، 18:28

    آموزش خوبی بود بابت انتقال پیامک آیا آموزشی هم هستش برای انتقال پیامک به url و ایمیل من با این قضیه مشکل دارم اینقدر هم زنگ زدم شرکت و کمک خواستم دیگه روم نمیشه زنگ بزنم

  • ستایش اکبری

    24 اردیبهشت 1401، 17:29

    واقعا خیلی کاربردی و مفید بود
    من خیلی وقت بود دنبال همچین آموزشی میگشتم ولی متاسفانه همه مقاله ها قدیمی بودن و ناکارآمد
    ولی با این مقاله مرحله به مرحله انجامش دادم
    امیدوارم موفق باشین همیشه

  • بیات

    16 فروردین 1401، 09:47

    سلام وقتتون بخیر شما امکان ارسال پیام به ایمیل رو هم دارید که برامون تبلیغات ارسال کنید یا حتی ارسال تبلیغات به واتساپ رو چطور دارید؟ ممنون میشم راهنمایید کنید

  • مهدی

    12 دی 1400، 12:59

    سلام، ممنون از مقاله خوبتون

    با استفاده از سامانه ملی پیامک، اگر حتی موبایل خاموش باشه یا سیم کارت خارج از موبایل باشه هم پیامک ها به ایمیل فوروارد میشود؟

    در مورد سرویس های دیگه مثل SMS Backup & Restore چطور؟

  • ناصر رزازی

    16 شهریور 1400، 18:27

    سلام من این کارو انجام میدم اما ارسال نمیشه هر کاری میکنم
    یه ایمیل جدید هم ساختم حتی براش ولی کار نمکنه.امکانش هست تنظیماتش عوض شده باشه و مقاله شما اپدیت نباشه؟
    میشه بهم بگید

  • شهاب مارکت

    08 شهریور 1400، 10:09

    سلام با توجه بر اینکه فعالیت در حوزه ایمیل انجام میدهید ایمیل مارکتینگ هم دارید تبلیغات با ایمیل یعنی متن مورد نظر ما به ایمیل های هدف ما به صورت انبوه ارسال بفرمایید؟
    ممنون از راهنمایی

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:21

      درود بر شما،
      خیر ما ایمیل مارکتینگ نداریم. فقط در زمینه پیامک فعالیت می‌کنیم.

  • شاه چراغی

    04 شهریور 1400، 13:32

    ممنون از مقاله خوبتون و اقعا نکات مهم و کلیدی مفیدی را گفتید مثل همیشه لذت بردم . واقعیت من نمی دونستم این روش ها وجود دارند الان که متوجه شدم حتما ازش استفاده می کنم توی پنلم به نظرم واقعا امکان خوبیه انتقال پیامک

  • مهدی صبوری

    04 شهریور 1400، 13:26

    مرسی از اطلاعات مفیدی که توی این مقاله ارائه دادید متشکرم واقعا فقط سوالم اینکه که آیا میشه ارسال به بلک لیست هم داشت یا نه ؟ یعنی اگه اوون شماره بلاک باشه بهش میره توو این سیستم یا نه؟

  • ضربی

    04 شهریور 1400، 13:24

    واقعا هیچ جایی رو مثل ملی پیامک ندیدم که انقدر زیاد امکانات مختلف داشته باشه . خیلی امکانات خوب و کاربردی دارید واقعا بهتون تبریک می گم و ممنونم ازتون به خاطر سرویس دهی خوبتون

  • صمد صابری

    03 شهریور 1400، 11:15

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون کمتر سامانه ای رو دیدم که راجب این موارد مقاله بذاره و مقاله ها کاملا تخصصی و با فکر تهیه شده باشند
    خسته نباشید ممنون

  • زهرا میرزا اکبری

    30 مرداد 1400، 23:52

    آیا مقاله ایی ندارید برای آموزش انتقال پیامک های دریافتی به ایمیل برای خود سامانه من برنامه نویس ندارم که بخواد کارای منو انجام بده و من بلد نیستم و حتما این مورد رو احتیاج دارم

  • احمدرضا آقاجانی

    30 مرداد 1400، 18:37

    سلام ممنون که در کنار توضیحات هم تصویر بارگذاری کردید چون تا سایت های دیگه هم مراحل رو میرفتم ولی همش به مشکل میخورد

  • حمید محمدی

    16 مرداد 1400، 17:57

    سلام وقت بخیر
    ما روابط عمومی شهرک نظامی هستیم میخواستم بدونم که با پنل های شما میشه به لیست سیاه هم ارسال پیامک انجام داد؟
    چون قالب پیامک هامون اطلاع رسانی برای اهالی شهرک هستش و میخواستیم این پیامک به دست همه برسه
    ممنون از لطف و عنایت شما

    • مونا هادی

      18 مرداد 1400، 10:18

      سلام و خدا قوت بهتون!
      به طور کلی بله امکان‌پذیره! لطفاً برای دریافت شرایط دقیق‌تر و مدارک مورد نیاز، با بخش فروش توی ساعات اداری با شماره 02163404 تماس بگیرید.
      با سپاس

  • سارا

    12 مرداد 1400، 09:22

    مقاله هاتون واقعا عالی و کاربردی هستن ممنون از ملی پیامک و تیم محتوا خلاقش.

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 10:09

      ممنون از نظر شما

  • ستار اسلام پناه

    27 تیر 1400، 11:02

    البته در گوشی هایی که به تازگی وارد بازار شده امکانات بیشتری به شما داده میشه که بتونید پیامک های خودتون رو انتقال بدید یا این که یک نسخه پشتیبان ازشون بگیرید که این کار همه توسط نرم افزار های گوگل قابل اجرا هم هست.

  • امیرحسین محمدی

    23 تیر 1400، 19:10

    خیلی ممنونم
    کار من رو خیلی راحت تر کردید
    ولی اول هرشماره +98 میندازه. چجوری باید این رو حذف کنیم راحت باشه؟

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:21

      درود بر شما،
      فکر نمیکنم بشه این 98 رو حذف کرد چون کد ایرانه و جزئی از شماره تلفن‌ها! کاریش نمیشه کرد.

  • سمیه حجاوندی

    23 تیر 1400، 17:08

    خیلی دنبال این قابلیت میگشتم که پیداش کردم و از حق نگذریم اموزش خوبیم داشت.فقط اینکه من الان برای تهیه پنل بین دو راهی موندم . بین تجاری و نمایندگی نمیدونم کدوم رو انتخاب بکنم
    برای راهنمایی بیشتر چه کاری رو باید انجام بدم؟

  • تیموری

    19 تیر 1400، 09:38

    سلام ممنون از مقاله تون میخواستم بپرسم فقط میشه ایمیل ها رو به موبایل انتقال داد میشه پیام های یه موبایل دیگه رو به موبایل دیگه ای انتقال داد یا مثلا بشه پیام های یه گوشی رو به سامانه پیامکیم انتقال بده؟

  • غلامحسین رضوی

    17 تیر 1400، 10:38

    دمتون گرم واقعا مقاله ها رو خیلی روون و با عکس توضیح میدید.
    من سایت های زیادی رو خوندم ولی سایت شما بهترینه واقعا
    خسته هم نباشین

  • راجعی

    16 تیر 1400، 10:19

    سلام وقت بخیر ممنون از مقالتون جالب بود برام فکر نمی کردم بشه اصلا چنین کاری بشه کرد
    راهی هست که پیام ها از داخل پنل به شماره موبایل پیامک بشه
    بتونیم روی موبایل هم پیامک ر حالت انتقال داشته باشیم

    • نیلوفر اکبریان

      16 تیر 1400، 14:26

      دوست عزیز برای استفاده از این قابلیت باید از ماژول انتقال پیامک استفاده کنید تا پیامک‌های دریافتی خط اختصاصیتون به شماره موبایل موردنظرتون انتقال بدید
      همچنین اصلی‌ترین کاربرد پنل هم ارسال اس ام اس به موبایل است

  • هلدینگ اب و اتش

    16 تیر 1400، 10:07

    ممنون از مقاله های خوبتون واقعا استفاده کردیم
    ممنون از ملی پیامک و تیم محتوا
    سپاس

  • افسانه چاوشی

    25 اسفند 1399، 12:18

    سلام و عرض ادب خسته نباشید.
    خطمو عوض کردم، دنبال یه راه حل بودم واقعا اس‌ام‌اس های خط قدیمی رو که اکثرا جا میذارم توی خونه، روی ایمیلم دریافت کنم که خوشبختانه اپلیکیشن مورد نظر رو اینجا پیدا کردم. مرسی از کمک بی نظیر و مثال زدنیتون

  • علیرضا دولتخواه

    20 اسفند 1399، 15:22

    این مورد که توضیح دادید خوب هستش ولی میتونستید یه راهکار آسونتر هم توضیح بدید این بودکه میتونن کسانی که اندروید دارن حساب خودشون رو به سامسونگ متصل کنن و از تمام پیم های خودشون بک‌آپ بگیرن

  • الکس

    20 اسفند 1399، 10:19

    ممنون به خاطر مقاله عالی تون واقعا عالی هستید و اصلا نمیدونستم تا الان که گوشی آیفون همچین امکانی هم داره ممنون میشم اگر آموزش ارسال پیامک از سامانه خودتون هم بزارید خوبه که ما اینقدر مزاحم پشتیبان های مهربون و دوست داشتنی شما نشیم و به نظرم ویدئو های آموزشی تون رو بیشتر بکنید چون دیدنش واقعا راحت تر هست از خوندن مقاله آموزشی . بازم تشکر بابت سایت خوبتون

  • رفاه

    18 اسفند 1399، 18:50

    سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم برای ایفون اپ رایگان وجود نداره که این کار رو انجام بده؟
    باتشکر

    • زهره تاجیک

      07 اسفند 1402، 14:23

      درود بر شما،
      به احتمال زیاد وجود داره باید بگردید پیدا کنید. مثلا یکیش اینه: DearMob iPhone Manager .

  • سینا برزیلی

    17 اسفند 1399، 08:51

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون من برای کارم از شما پنل پیامکی خریداری کردم و خیلی راضی بودم تونستم ار بانک شماره های شما استفاده کنم و تبلیغاتم رو توی محدوده ی مورد نظرم انجام دادم و تونستم مشتری زیادی برای کارم جذب کنم و با استفاده از ویدیوهای آموزشی اینستاگرامتون از کلمه ی تخفیف در متنم استفاده کردم.

  • dark team

    16 اسفند 1399، 22:32

    من پنل زیاد دارم تو شرکتای مختلف ولی یکی از معدود شرکتایی که ازشون رضایت دارم شما هستین و به بفیه دوستان برنامه نویس هم شنارو پیشنهاد میدم برای تهیه پنل ها برای مشتریانشون.
    با تشکر از ملی پیامک

  • مفرد

    11 اسفند 1399، 09:54

    من چی جوری میتونم برای اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانیتون تماس بگیرم؟
    سپاس

    • نیلوفر اکبریان

      12 اسفند 1399، 10:05

      دوست عزیز با شماره 02163404 تماس بگیرید

  • ملیکا دهقانی

    11 اسفند 1399، 09:49

    سلام این مقالتون حداقل برای من به شدت کاربردی بود
    من از پنل های شما برای تبلیغات هم میخوام استفاده کنم امکانش هست بیشتر راهنمایی کنید لیست شماره نداریم و شنیدم که شما بانک شماره هم دارید

    • نیلوفر اکبریان

      12 اسفند 1399، 10:07

      بانک شماره‌های پنل جامع و به‌روزه، بعد از دریافت پنل شخصی می‌تونید از بانک شماره‌ها به تفکیک شغل، محله و منطقه، استان استفاده کنید

  • محدثه شمس

    26 بهمن 1399، 23:08

    این رو اگر فعال کنیم هزینه ای اضافه برای ما داره؟
    و میشه مشخص کردفقط از یه شماره خاصی پیامک رو بک اپ گرفت؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 فروردین 1400، 08:21

      دوست عزیز بعضی از برنامه‌ها رایگان هستند و بعضی پرداخت درون برنامه‌‌ای دارند

  • سیامک داده ورز

    21 بهمن 1399، 10:45

    سلام و درود ممنون از مقاله های جامع و کامل شما
    برای افرادی که خیلی مشغله ی کاری دارند خیلی گزینه ی مناسبی است من تقزیبا یک سالی هست که دارم از این بخش استفاده میکنم
    ممنون

  • وحید خلیفه

    20 بهمن 1399، 19:54

    آموزشی که قرار دادید واقعا عالی هستش و خودم اصلا تاحالا نمیدونستم که گوشی آیفون همچین امکانی هم داره ولی اگر آموزش انتقال پیامک از سامانه خودتون هم بزارید خوبه که ما اینقدر مزاحم پشتیبان های شما نشیم چون امروز آخرش بعد از کلی تماس پشتیبان شما ریموت شد و خودش کارهای مارو انجام داد و از طرفی هم ممنونیم از ایشون اگر ویدئو آموزشی و مطلب آموزشی بابت این مورد هم باشه ممنون میشم.

    • نیلوفر اکبریان

      21 بهمن 1399، 08:36

      دوست عزیز در لینک آپارات ملی پیامک که براتون گذاشتم، می‌تونید آموزش‌ کار با هر ابزار ارسال پیام رُ ببینید

  • سیاوشیان

    13 بهمن 1399، 22:23

    یه جیمیل اختصاصی درست کردم برای همین کار!
    با این برنامه به راحتی پیامک هامو انتفال میدم و توی جیمیل سیوش میکنم.با تشکر از سایت خوبتون .

  • زهرابی

    13 بهمن 1399، 10:28

    وای این انتقال پیامک و ایمیل پیامک خیلی خیلی به کارمون اومد چون ما پنل هایی میخواستیم که بیشتر دریافت داشته باشیم تا ارسال و این قضیه انلاین بودن پنل ها خیلی کار و برامون سخت میکرد و نمیتونستیم همیشه چک کنیم پنل رو
    ممنون که به همه موارد با دقت توجه میکنید.

  • عسگرزاده فرد

    13 بهمن 1399، 10:09

    سلام
    من فقط خواستم یه تشکر ویژه از ملی پیامک و پشتیبانان بسیار صبور مجموعه شما بکنم و بگم واقعا مقالاتتون عالی هست و واقعا با زبان ساده توضیحات داده شده و قابل مفهوم هست منهای اینکه مقالاتتون بسیار ساده و هوشمندانه توضیح داده شده من با پشتیبانان شما نیز ارتباط گرفتم بسیار ساده و با صبوی کامل تمامی توضیحات به من داده شد و من کاملا متوجه پنل و امکاناتش شدم و به زودی پنل شمارو خریداری میکنم همین تیم پشتیبانی قوی باعث رضایت بندوه از همین ابتدای کار شده امیدوارم همکاری بسیار خوبی داشته باشیم.
    سپاس بی کران

  • شادی

    11 بهمن 1399، 23:41

    سلام خیلی ممنون از اطلاعات بالا و سطح کیفی اطلاعات خوب که به اشتراک گذاشتین. راهی برای انتقال مخاطبین گوشی به پنل و یا بالعکس رو هم میشه راهنمایی بفرمایید. در صورت امکان اگر من بخوام این کار رو برام انجام بدین، ممکنه؟
    چند روز پیش پنل رو تهیه کردم، که لینک مقاله برام ارسال شد و شروع کردم مطالعه مقاله‌هاتون ولی چیزی در مورد انتقال مخاطبین پیدا نکردم.

    • نیلوفر اکبریان

      12 بهمن 1399، 12:09

      دوست عزیز از نرم افزار Exel contact که از مخاطبین فایل اکسل تحویل میده، استفاده کنید تا بتونید همون فایل رُ به پنل منتقل کنید.

  • محمد گوگلری

    11 بهمن 1399، 11:44

    خیلی مقاله ی جالب و خوبی بود
    من فکر میکردم که پنل پیامکی فقط برای ارسال پیامک هستش که متوجه شدم علاوه بر ارسال پیامک قابلیت دریافت پیامک را دارد که با خوندن این مقاله تون فهمیدم که قابلیت انتقال پیامک های دیافتی را برروی گوشی ما داره تا وقتی به اینترنت دسترسی نداشتیم پیامک های دریافتیمون رو روی گوشی مشاهده کنیم.

    • نیلوفر اکبریان

      11 بهمن 1399، 12:37

      دوست عزیز یادتون باشه حتماً باید خط اختصاصی داشته باشید تا جواب مشتری رو دریافت کنید

  • بزرگزاده رضوی

    30 دی 1399، 17:51

    برای ios نسخه رایگان نداره؟
    باید حتماً 1.5 دلار پرداخت کنیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      06 اسفند 1399، 13:55

      اپ‌های ios رایگان نیستند دوست عزیز

  • جلیل شلیل زاده

    30 دی 1399، 16:14

    سلام ببخشید من هر کاری می کنم نمی تونم تنظیمات گوشی م رو برای دریافت پیامک بر روی ایمیل هایم قرار بدم . اگر ممکنه من رو در این مرود راهنمایی کنید . در ضمن می خواهم بدانم که مزیت ایمیل کردن پیامک های دریافتی در پنل پیامکی چی هستش ؟ یعنی آیا واقعا تاثیری بر روی بازاریابی ما داره یا فقط یک امکان الکی هستش که هیچ سودی برای ما نداره؟ میشه بیشتر در مورد مزایا و معایبش توضیح بدین؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 اسفند 1399، 11:09

      دوست عزیز ایمیل پیامک مثل بک آپ عمل می‌کنه براتون و اگر نیاز دارید تا پیام‌های ارسالی رُ جایی داشته باشید می‌تونید از این ماژول استفاده کنید

  • گلی امامی

    30 دی 1399، 16:00

    سلام ببخشید میشه بفرمائید به من که چطور می تونم این امکان رو فعال کنم؟ اگر درست فهمیده باشم اینجوریه که اگر پیامک خواستیم فعال کنیم و اگر بخوایم پیامک هایی که دیگران بهمون می فرستن رو توی ایمیل مون هم داشته باشیم از این استفاده می کنیم . اما من توی پنلم توی ملی پیامک این امکان برام فعال نیست . چطور می تونم اینو فعال کنم ؟ لطفا راهنمایی کنید . تشکر از مقاله مفیدتون .

    • نیلوفر اکبریان

      18 اسفند 1399، 16:26

      دوست عزیز اگر پنل تهیه کنید، در قسمت ابزار ویژه می‌تونید از ماژول ایمیل پیامک استفاده کنید
      اگر براتون فعال نشده، به تیم پشتیبانی تیکت ارسال کنید تا راهنمایی‌تون کنند

  • ساسان احتشام

    08 دی 1399، 01:28

    وای هر چقد از کاربرد این قسمت از پنلتون بگم کم گفتم برای من یکی با کلی مشغله های فراوون که توو طول روز دارم فوق العاده عمل کرده و انتقال ها به خوبی صورت میگیره ازش ممنونم در واقع از ملی پیامک و تیم فوق العادش ممنونم.

  • حامدمظفری

    05 دی 1399، 17:14

    من مدیر یک شرکت هستم و توی زمینه دیتا سنتر فعالیت میکنیم و پیام هایی که روی گوشیم میاد خیلی برام مهم هستن و باید برای حفط اون ها خیلی تلاش میکرم بعد از خوندن مقاله هاتون تونستم پیام های دریافتی خودمو انتقال بدم به حساب گوگل خودم واقعا ممنونم از مقاله خوبتون

  • مهسا براری

    02 دی 1399، 21:43

    سلام یعنی با استفاده از این سرویس میتونیم پیام هارو به راحتی انتقال بدیم به ایمیلمون؟حتما باید پنل داشته باشیم که این اتفاق بیوفته؟

    • نیلوفر اکبریان

      04 دی 1399، 09:16

      سلام دوست عزیز، بله نياز به پنل پيامكى دارین كه حتماً ماژول “ايميل پيامك” رو داشته باشه!
      و يك خط اختصاصى كه قابليت دريافت پيامك رو داشته باشه!

  • محمدعلی جلیلی

    02 دی 1399، 10:56

    چه جالب من فکر میکردم فقط سامانه های اس ام اسی قابلیت ارسال و دریافت روی خودشون رو دارند و همیشه هم باید برای استفاده وارد پنل بشیم
    این امکانی که توی مقالتون توضیح دادین خیلی خیلی نظرم و جلب کرد چون قصد داشتیم برای مجموعه، برای کاربرانی که نیاز به مشاوره دارن عددی رو در نظر بگیریم تا با پیامک کردنش ما مطلع بشیم و در اسرع وقت باهاشون تماس بگیریم
    از اونجایی که فکر میکردیم حتما همیشه باید صفحه ملی پیامک روی سیستم باز باشه تا ببینیم کیا پیامک کردن و از طرفی نباید فاصله بیوفته بین ارسال عدد و تماس کارشناسان منصرف شدیم از خرید
    ولی این خیلی ایده خوبی بود ممنون

  • رضا يزدانى

    30 آذر 1399، 09:46

    باتشكر از مقاله ى كاملتون فقط يك سوالى داشتم براى ايميل ها همانطور كه گفتيد دريافت پيامك را در ايميل ها ميتوانيد تنظيم كنيم تا دسترسي داشته باشيم آيا امكان ارسال به ايميل هم وجود دارد كه تبليغات در ايميل ها ارسال شود؟!

  • کیارش زند

    28 آذر 1399، 18:08

    مقاله خیلی کامل و جامع نوشته شده بود اما به نظرم الان خیلی همه به ایمیل توجه خاصی ندارند پیامکاشون رو خیلی بیشتر بهش توجه میکنن این مورد ارسال به ایمیل فقط بابت زمانی خوبه از نظر بنده که به موبایل دسترسی نداشته باشیم

  • فرید بابایی

    20 آذر 1399، 00:04

    من به خاطر شغلی که توی یک شرکت دارم و قانون ممنوعیت استفاده از موبایل حین ساعت کاری اون شرکت، پنلتونو گرفتم و پیامک هایی که میاد رو سیمکارتم رو دایورتش کردم که بیاد روی پنل، پنل شما هم زحمت میکشه خیلی راحت اونو به ایمیل من میفرسته و من ازتون راضیم. الان هم شغلم رو دارم، هم پیامک های مهمم رو ❤😍👍
    اتفاقی مقالتونو دیدم، گفتم تشکر کنم

    • نیلوفر اکبریان

      23 آذر 1399، 09:34

      ممنون از توجهتون

  • دانیال یوسفی فر

    22 مهر 1398، 19:28

    با عرض سلام و خسته نباشید.
    مطلب مفیدی بود از نگارشتان خرسندم.
    در ضمن لینک http://www.melipayamk.ir را اصلاح کنید.

    • ولی‌محمدی

      23 مهر 1398، 10:35

      سلام. ممنون جناب یوسفی از توجهتون. پایدار باشید

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید