30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه کسب‌وکارم را با یک پیامک گسترش دهم؟ ویژه مشاغل شهرستان هشترود

چگونه کسب‌وکارم را با یک پیامک گسترش دهم؟ ویژه مشاغل شهرستان هشترود

2

تابه‌حال به پیامک‌های تبلیغاتی که برایتان ارسال می‌شود، دقت کردید ؟! فرقی نمی‌کند در چه شهری زندگی می‌کنید یا چه محصولی ارائه می‌دهید، در هر صورت ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند و موثر به شما کمک می‌کند تا بتوانید با بهترین هزینه مشتری جذب کنید. اما چطور؟!  برای مشاغل شهرستان هشترود و نواحی اطرافش پیشنهاد ما استفاده از خدمات پنل اس ام اس هشترود است. در ادامه این مقاله هم مفصلا دربارۀ این روش تبلیغاتی، هزینه و مزایایش صحبت خواهیم کرد.

برای ثبت‌نام اولیه کد تخفیف سی درصدی زیر را داشته باشید و در ادامه برای آشنایی بیشتر با ما همراه شوید.

تخفیف ویژه آذری‌های عزیز!

با ثبت‌نام در پنل اس ام اس آذربایجان شرقی میتوانید هم مشتریان جدیدی جذب کنید و هم بدون واسطه پیام‌تان را به گوش مشتریانتان برسانید.
30% تخفیف
AZGH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست ؟

پنل پیامکی نرم افزار آنلاین ارسال پیامک تبلیغاتی است که با خطوط اشتراکی قابلیت ارسال پیامک اطلاع‌رسانی هم دارد. اگر هم کسب‌وکارتان آنلاین است، می‌توانید به راحتی پنل را به سایت وصل کنید. به این ترتیب پیام‌هایی مانند رمز عبور یا وضعیت مرسوله برای تمام مشتری‌هایتان حتی لیست سیاه مخابرات هم ارسال می‌شود.

در ویدئو زیر به مهم‌ترین موارد استفاده و کاربقردهای پنل پیامکی اشاره کردیم

چرا ملی پیامک را انتخاب کنید؟!

احتمالاً می‌خواهید بدانید که بهترین انتخاب برای استفاده از خدمات پنل اس ام اس هشترود کدام شرکت است؟ پیشنهاد من برای شروع بازاریابی پیامکی و ارسال تبلیغات هدفمند شرکت ملی پیامک است که علاوه‌بر طراحی 4 نوع پنل و ارائۀ بهترین تعرفه ارسال پیامک، مزایای زیر را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد:

  • قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت
  • دسترسی به بانک شماره اصناف و مشاغل
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • قابلیت ارسال پیامک زماندار و زماندار هوشمند
  • خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • آموزش صفر تا صد پنل و نحوۀ ارسال پیامک در ویدئوهای آپارات و یوتیوب ملی پیامک
  • ارائۀ نمایندگی ملی پیامک برای کاربرانی کمه قصد درآمدزایی از پنل دارند
  • ارائۀ مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی برای کاربرانی که آشنایی چندانی با ارسال پیامک دارند

بانک شماره‌های پنل اس ام اس هشترود

پنل اس ام اس رایگانپنل اس ام اس هشترود بانک شماره‌های مختلفی را برای ارسال پیامک هدفمند در اختیار کاربران قرار می‌دهد که شامل شماره‌های همراه اول و ایرانسل سطح شهر می‌شود. بانک شماره همراه اول هشترود با ارائه لیست شماره‌های دائمی و اعتباری سطح شهر فرصت مناسبی برای شروع ارسال پیامک انبوه است. اگر پیامکتان جذاب، ساده و روان باشد به راحتی می‌توانید مخاطبان را به مشتری تبدیل کنید.

دومین بانک شماره مخصوص اپراتور ایرانسل است که یک قابلیت مهم دیگر هم دارد. اگر محصولات یا خدمات شما مختص بانوان یا آقایان است، مثلاً فروشگاه لباس یا آرایشگاه، برای تبلیغات هدفمند به این بانک شماره نیاز دارید. به این ترتیب می‌توانید بر اساس جنسیت برای مخاطبان ارسال پیامک داشته باشید و بدون هدر رفت هزینه پیامتان را به دست کسانی برسانید که به کالا و خدماتتان نیاز دارند.

ارسال پیامک به تفکیک محل زندگی

یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های پنل اس ام اس هشترود امکان ارسال پیامک به تفکیک محل زندگی است. ملی پیامک از طریق دو ماژول کد پستی و دکل bts ایرانسل فرصتی را فراهم کرده تا بتوانید به راحتی برای مشتریانی در هر نقطه از شهر پیامک بفرستید.

برای ارسال اس ام اس بر حسب آنتن‌دهی دکل ایرانسل باید حتماً از سه روز قبل درخواست بدهید، فرم مربوطه را از پشتیبانی درخواست کرده و کامل کنید. در ضمن حداقل ارسال از طریق دکل ایرانسل با 50 هزار پیامک باشد. برای ارسال از طریق ماژول کدپستی هم باید از طریق سامانه ملی پست، رنج کدپستی محله‌های موردنظرتان را پیدا کرده و برای همان مناطق اس ام اس بفرستید.

قابلیت ارسال پیامک به تفکیک محل زندگی فرصتی را برایتان فراهم کرده تا به راحتی مشتریان را بر حسب محل زندگی پیدا کنید، مثلاً در مناطق مرفه شهر تبلیغات کنید یا کد تخفیف را فقط به محله خودتان بفرستید.

نگاهی به هشترود

هشترود یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی با ۲۰،۵۷۲ نفر جمعیت است که 114 کیلومتر با مرکز استان یعنی شهر تبریز فاصله دارد. اقتصاد هشترود بر پایه کشاورزی استوار است اما قالیبافی این شهر هم شهرت جهانی دارد. از طرف دیگر این شهر میزبان قلعه ضحاک، یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های تاریخی و باستانی استان است.

مشاغل مختلف در این شهر با هر نوع فعالیتی که دارند، می‌توانند از پنل اس ام اس هشترود برای تبلیغات کارشان استفاده کنند. اگر هم به صورت اینترنتی و آنلاین فعالیت می‌کنند، همانطور که پیشتر گفتم می‌توانند به سادگی اب خوردن از خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های مختلف ارسال پیامک استفاده کنند.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس هشترودپنل اس ام اس هشترود بخش مهمی از برنامه تبلیغاتی هر کسب‌وکاری است که نیاز به آموزش و پشتیبانی دارد. همانطوری که گفتیم اموزش کامل پنل از سوی تیم ملی پیامک به صورت ویدئویی و دوره آنلاین برای شما آماده شده و قابل استفاده است.

در صورتی هم که در حین ارسال پیامک و استفاده از ماژول‌های مختلف نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، جای نگرانی نیست. تیم پشتیبانی ملی پیامک به صورت تلفنی و سیستم تیکتینگ به تمام سوالات کاربران پاسخ می‌دهد. در نتیجه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر می‌توانید روی حضور، همراهی و مشاوره تیم ملی پیامک حساب ویژه باز کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید