30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
هنگام ارسال پیامک سس سزار فراموش نشود

هنگام ارسال پیامک سس سزار فراموش نشود

135

از بازاریابی پیامکی جواب نگرفته‌اید؟ پنل اس ام اس دارید، کلی خرج کرده‌اید و در نهایت بازخورد آنچنانی نگرفته‌اید؟ آیا شما هم بی‌هوا مشتریانتان را به رگبار پیامک‌های تبلیغاتی می‌بندید و باز هم بی‌نتیجه است؟ تصور می‌کنید ارسال sms آنقدرها هم پربازده نیست و باید راهی دیگر را امتحان کنید؟ قبل از هر چیز، پیشنهاد می‌کنم ویدئوی 4 اصل مهم برای ارسال پیامک تبلیغاتی را مشاهده کنید:

 

من این مقاله را در جواب تمام همین سوال‌های شما نوشته‌ام؛ برای تمام کسب‌وکارهایی که از پنل پیامک استفاده می‌کنند، اما جواب لازم را نگرفته‌اند و البته کسانی که قصد تهیه یک سامانه پیامکی را دارند و یا به تازگی با بازاریابی پیامکی آشنا شده‌اند.

اصولی که در این مقاله برایتان آورده‌ام بسیار ساده‌اند، اما مهم‌ترین چاشنی‌های بازاریابی پیامکی شما هستند. بازاریابی پیامکی بدون این رعایت این اصول شبیه سالاد سزاری است که سس خوشمزۀ آن همراهش نیست. در حقیقت سالاد سزار بدون سس سزار، چیزی جز مشتی کاهو و مرغ نیست، هیچکس به خوردن آن رغبت ندارد و حاضر نیست پولی بابت آن پرداخت کند. تنها یک شیشه سس کوچک، آنرا به بهترین سالاد دنیا تبدیل می‌کند. حالاست که آدم‌ها حاضرند جیب‌های خود را خالی کنند و هر قیمتی بابت این سالاد خوشمزه بپردازند.

و حالا به شما دستور سس سزار سامانه‌ پیامکی را خواهم گفت؛ رعایت همین نکات ساده بهترین سس برای بازاریابی پیامکی شماست.

4 نکتۀ اساسی سس سزار برای ارسال اس ام اس

پیش از ارسال پیامک تبلیغاتی به موارد زیر توجه کنید.

1- تعداد ارسال پیامک، نمک سس شماست

مهم‌ترین مسئله در مورد تعداد ارسال این است که شما متناسب با کسب‌وکار خود برای ارسال پیامک برنامه‌ریزی داشته باشید. برنامه‌ریزی در این رابطه چه معنا و مفهومی دارد؟ شما باید بر اساس کسب‌وکار خود و نیازهای مشتری، مشتریان را دسته بندی کنید. لازم نیست هر زمان که می‌خواهید پیامک انبوه ارسال کنید، برای تمام مشتریان پیامک ارسال کنید (به جز زمان‌هایی که فراخوانی برای تمام مشتریان دارید، مثلا حراج‌های فروشگاه لباس).

اگر بخواهید در هر ارسال تمام مشتریان خود را خطاب قرار دهید:

  • به تدریج مشتریان شما از پیامک‌های شما خسته می‌شوند و از اشتراک پیامکی شما انصراف می‌دهند.
  • هربار مزاحم بخشی از مشتریان هستید: هر بخشی از بیزینس شما نیاز یک دسته را برطرف می‌کند، در نتیجه برای سایر مشتریان اهمیت ویژه‌ای ندارد. فرض کنید شما یک شرکت دیجیتال مارکتینگ دارید، پیامک‌های تبلیغات گوگل برای تمام کاربران شما جالب نیست. چراکه خیلی از مشتریان شما ممکن است اصلا سایتی نداشته باشند که بخواهند در گوگل تبلیغ کنند. بنابراین ارسال پیامک‌های تبلیغات گوگل برای این دست مشتریان هیچ سودی ندارد و تنها مزاحمت برایشان ایجاد می‌کند.

اگر قصد دارید یک بازاریابی پیامکی فوق‌العاده راه بیاندازید باید کمترین مزاحمت را برای مشتریان ایجاد کنید. بنابرین اصلا لازم نیست پیامک‌های تبلیغات گوگل را برای این مشتریان ارسال کنید.

  • برندینگ کسب‌وکار خود را به خطر می‌اندازید: شاید تصور کنید برندینگ یک پروژۀ عظیم است که نیاز به هزینه‌های هنگفت دارد. اما چیزهای خیلی کوچکی هستند که در برندینگ شما تاثیرات بزرگی دارد.

همین که شما نیازهای مشتریان مختلف را بشناسید و متناسب با این نیازها پیامک ارسال کنید، یعنی برندینگ! همین که مشتری می‌بیند شما او را می‌فهمید، برای شناسایی نیاز او وقت گذاشته‌اید و متناسب با نیازهای او اس ام اس ارسال می‌کنید، قطعا ذوق‌زده خواهد شد و این دقیقا برندینگ است. برندینگ تنها یک پپسی نیست که تمام بیلبوردهای شهر را احاطه کرده. برندینگ دنیایی است که شما در ذهن مشتریان خود می‌سازید؛ جایی که به مشتری ارزش می‌دهید و مشتری از این ارزش خوشحال است و از بودن کنار شما لذت می‌برد.

اجازه بدهید از یک تجربۀ شخصی برای شما بگویم. زمانی بود که من اصفهان زندگی می‌کردم و عاشق عکاسی بودم، آن موقع کارهای عکاسی را دنبال می‌کردم که در دانشگاه تهران تدریس می‌کرد. یکبار با آموزشگاهی تماس گرفتم و درخواست کردم که اگر می‌توانند برای تدریس آن استاد را به آموزشگاه دعوت کنند. منشی آموزشگاه با خوشرویی گفت که پیشنهاد مرا بررسی خواهند کرد و شماره موبایل مرا از من گرفت.

آن آموزشگاه هیچوقت آن استاد را دعوت نکرد، اما در عوض هربار که ورکشاپ عکاسی و یا تور عکاسی داشتند برای من اس ام اس می‌فرستادند. من در یکی از آن کارگاه‌ها شرکت کردم. فوق‌العاده بود و بخشی از مسیر عکاسی مرا شکل داد. در حقیقت این آموزشگاه فوق‌العاده هوشمندانه عمل کرده بود، بدون اینکه مرا با بمباران پیامک‌های تبلیغاتی اشباه کند، فقط بر اساس علاقه‌مندی من برای من پیامک فرستاده بود و آنچنان اعتمادی نسبت به آموزشگاهش برای من ایجاد کرده بود که من در هر زمینۀ دیگری که آن آموزشگاه فعالیت داشت، آنرا به دیگران معرفی می‌کردم. در حقیقت من کلی مشتری برای آنجا فرستادم.

تمام اینها تنها به خاطر یک پیامک نبود، به خاطر فکر و برنامه‎ریزی است که در پسِ ارسال آن پیامک وجود داشت.

اگر تازه کار هستید و نمی‌دانید دقیقا چه تعداد ارسال انجام دهید و هنوز نیازهای مشتریان خود را شناسایی نکردید، پیشنهاد ما این است که برای اولین پیامک خود حداقل ده هزار نفر را مخاطب قرار دهید و با توجه به بازخورد این پیامک، تعداد ارسال مناسب در هر نوبت را مشخص کنید.

تعداد مناسب برای ارسال پیامک

2- زمان ارسال، سیر سس سزار است

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات ارسال پیامک، زمان ارسال است. برای درک اهمیت این موضوع تصور کنید شما یک رستوران دارید و می‌خواهید منوی ناهارتان را تبلیغ کنید. بدیهی است که اگر شب ارسال پیامک خود را انجام دهید، کمترین بازخورد را خواهید گرفت. بنابرین زمان ارسال را متناسب با کار خود انتخاب کنید.

پنل اس ام اس کرج با 30% تخفیف، راهنمای کامل تبلیغات هدفمندحتما بخوانید: پنل اس ام اس کرج با 30% تخفیف، راهنمای کامل تبلیغات هدفمند

اگر در این مورد ایده‌ای ندارید اصلا نگران نباشید، مطمئناً به مرور زمان و با کسب تجربه در این نوع بازاریابی، می‌توانید بهتر زمان ارسال مناسب را مشخص نمایید. برای اطلاع بیشتر در این زمینه می‌توانید به مقالۀ اهمیت زمان ارسال در بازاریابی پیامکی در وبلاگ ما مراجعه کنید.

3- فاصله زمانی، فلفل است که مکمل نمک سس شماست

این مورد دقیقا مکمل همان آیتم تعداد ارسال است. در حقیقت اگر شما حرف‌های مرا در مورد تعداد ارسال درک کرده باشید، می‌بینید که من باز دارم به نوعی همان حرف را می‌زنم، اما این مسئله آنچنان مهم است که من باز آنرا به عنوان آیتم جداگانه آورده‌ام.

خواهش می‌کنم، تمنا می‌کنم، استدعا دارم از ارسال پیامک‌های پیاپی برای یک مخاطب خودداری کنید و او را تحت فشار قرار ندهید. دقیقا همین لحظه است که شما یک مشتری فوق‌العاده را از دست می‌دهید. همین لحظه‌ای که مشتری خود را کلافه می‌کنید و او تصمیم می‌گیرد که کلا پیامک‌های تبلیغاتی‌اش را ببندد. اصلا برای اینکه این مسئله خوب برایتان جا بیافتد یک مثال بهتر می‌زنم.

تصور کنید می‌خواهید توجه یک جنس مخالف را برای امر خیر جلب کنید، اگر هر روز و هر روز به او توجه نشان بدهید، ناخودآگاه اعصابش را به هم می‌ریزید و او را تماما از خود دلزده می‌کنید. اما اگر کمی ناز کنید، کمی بی توجه باشید و فقط گاهی به او توجه کنید، قطعا جواب بهتری می‌گیرید. اس ام اس تبلیغاتی هم کارکرد مشابهی دارد (البته با اندکی تفاوت!).

می‌توانید فاصله زمانی بین پیامک‌های خود را با توجه به توان خرید و فاصله بین خریدهای مشتریان تعیین نمایید. مثلاً اگر یک فروشگاه لباس دارید، بهتر است در ماه فقط یکبار به آنها پیامک بفرستید. یک شعار تکراری اما خوب در این زمینه وجود دارد: "به جای ارسال بیشتر به یک مشتری، به مشتریان بیشتری ارسال کنید."

زمان مناسب برای ارسال پیامک

4- تنوع در متن پیامک، سرکه نهایی سس است

تنوع همیشه جواب می‌دهد. تنوع همیشه جواب می‌دهد. تنوع همیشه جواب می‌دهد.

حتی شما هم از تکرار این جملات خسته شدید و از دست منِ نویسنده عصبانی هستید. در جملات دوم و سوم منتظر چیزهای دیگری بودید و وقتی برآورده نشد حتی ممکن بود خواندن این متن را هم متوقف کنید. با این اوصاف چگونه از مشتریان خود انتظار دارید نسبت به پیامک‌های یکنواخت و تکراری شما عکس‌العمل نشان بدهند و به آن علاقه نشان دهند.

در این دنیای رنگارنگ که هر روز با هجوم ایده‌های جدید و تکراری روبرو هستیم، هر چیز تکراری و یکنواخت محکوم به مرگ است. پس لازم است متن پیامک‌های شما هم متفاوت، خلاقانه و متنوع باشد.

پیشنهادات متنوعی به مشتریان ارسال کنید و نگذارید با دریافت پیامک‌های تکراری، از برند شما دلزده شوند. در هر نوبت ارسال، یک پیشنهاد جدید و جذاب برای دریافت‌کنندگان پیامک خود داشته باشید. بگذارید آنها با اشتیاق منتظر پیامک‌های شما باشند تا ببینند پیشنهاد بعدی شما چیست.

به این ترتیب، مشتریان در چرخه تجارت شما حفظ خواهند شد و همچنان به خرید از شما ادامه می‌دهند.

بهترین روش استفاده از سامانه پیامک

پیشنهاد ما در ملی پیامک به شما دلبندان چیست؟

بهترین راهکار این است که در طولانی‌مدت، یک برنامه روزانه ارسال برای خود تنظیم کنید. کافی است مخاطبان خود را تقسیم‌بندی کنید و روزانه به بخشی از آنها پیامک بفرستید. به این ترتیب، هر روز تعداد محدودی مشتری از طریق پیامک جذب شما می‌شوند و با سیل عظیم اما موقتی آنها در یک روز، روبرو نمی‌شوید. البته لازم است به فاصله زمانی میان پیامک‌ها نیز توجه داشته باشید و به نحوی برنامه‌ریزی خود را انجام دهید که تعداد ارسال ماهیانه شما به هر مشتری معقول باشد

و آخرین حرف من

خواهش می‌کنم نگویید بازاریابی پیامکی برای کسب‌وکار من جواب نمی‌دهد. در عوض بگویید چه چیزی است که من به آن فکر نکرده‌ام که باعث شده ناموفق باشم. اگر بتوانید پاسخ این سوال را پیدا کنید، قطعا مشکلات بخش‌های دیگر بیزینس خود را هم می‌توانید برطرف کنید. این به این معناست که شما فکر کردن و تحلیل کردن بلدید. خلاقیت چیزی نیست که ذاتی باشد. شما می‌توانید یاد بگیرید که خلاق باشید. پس خلاق باشید و بیزینس خود را فوق‌العاده بسازید.

***

پنل اس ام اس البرز با 30% تخفیف | تبلیغات هدفمند با پیامکحتما بخوانید: پنل اس ام اس البرز با 30% تخفیف | تبلیغات هدفمند با پیامک

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید.

 

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
88دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • هستی نصرتیان

    19 شهریور 1400، 16:48

    من موقعی که پیامک های خودمو با سلام چطوری شروع میکنم بازخورد خیلی خوبی میگیرم اصولا چون اول پیامک روی گوشی نمایش داده میشه از یه جمله هایی که بتونه ارتباط خوبی باهاش برقرار کنه داشته باشه بازخورد خیلی بالا میره

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:33

      درود بر شما،
      بله دقیقا درست میگید خیلی ایده خوبیه.

  • امیر صنایع

    14 شهریور 1400، 08:33

    درود
    برای شروع تبلیغات میزان پیامک های ارسالی را چقدر مناسب میدانید؟
    ما کمپین میخوایم ببندیم و هزینه های احتمالی رو میخوایم پیش بینی کنیم
    ممنون

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:40

      درود بر شما،
      برای این مورد بهتره با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید حتما راهنمایی‌تون می‌کنن: 02163404

  • واحد

    10 شهریور 1400، 19:35

    سلام خسته نباشید
    یه سوال
    شما همه چیز رو توضیح دادید ولی نگفتید که چه ساعتی ارسال داشته باشیم بازدهیش بیشتر برامون؟

  • فرهمند

    10 شهریور 1400، 09:46

    سلام وقتتون بخیر
    من قصد خرید پنل پیامکى ازتون دارم فقط قبل از خرید نیاز به مشاوره براى متن ارسالیم دارم چون واقعا نمیدونم چه پیامکی ارسال کنم بام بهتره یا چه تایمی ارسال کنم در این موارد ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:33

      درود بر شما،
      ما مقالات زیادی درباره متن پیامک داریم پیشنهاد می‌کنم حتما مطالعه کنید.
      اما درباره ساعت خیلی بستگی به نوع کسب و کار داره. مثلا اگر کارتون برای تفریحات هست، از ساعت 5 تا 7 خیلی زمان مناسبیه. برای رستوران ها هم از 12 تا 2 ظهر خیلی زمان خوبیه.

  • سحر جهانگیری

    07 شهریور 1400، 10:12

    سلام و خسته نباشید
    ممنون از مقاله ی خوبتون خیلی کامل بود و خیلی هم جالب بود من چند وقتی میشه که از پنل پیامکی شما استفاده میکنم و واقعا راضی هستم

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:31

      سلام دوست عزیز،
      باعث افتخار ماست که مشتریانی مثل شما داریم.

  • دانیال ترک

    06 شهریور 1400، 09:51

    اگر بخوایم متونمونو با ترفندهای فروش ارسال پیامک کنیم
    مثلا برای گرفتن سبدکاله خود با شماره 02188756542 تماس بگیرید.
    امکان پذیر هست؟
    ممکنه متن پیامکی ما فیلتر بشه؟

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:30

      درود بر شما،
      فکر نمی‌کنم مشکلی باشه اما برای اینکه مطمئن بشید، یک پیامک تستی ارسال کنید که ببینید کلمه‌ای فیلتر میشه یا نه.

  • کسری شیبانی

    05 شهریور 1400، 11:29

    سلام خلاقیت خیلی مهمه توی نوشتن متن پیامک برای من اومده که خسته نشدی از رنگ مشکی؟ بیا مغازه ما 100 رنگ مختلف لباس داریم
    به نظرم جالب بود

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:30

      درود بر شما،
      مرسی که متن جذاب رو با ما و کاربران دیگه به اشتراک گذاشتید.

  • تفرشی

    03 شهریور 1400، 17:15

    سلام ممنون به خاطر مقاله عالی و جذابتون می خواستم از تون بپرسم چطوری میتونم برای کسب و کارم که رستوران سنتی ایرانی هستم پیامکهای جالب و جذاب بفرستم متن پیامک مخصوص رستوران و کافی شاپ به صورت آماده ندارید که بشه باهاشراحت ارسال پیامک کرد؟

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:29

      سلام دوست عزیز،
      یک سری مقاله داریم راجع‌به تبلیغات و متن‌های تبلیغاتی لینکش رو براتون گذاشتم حتما مطالعه کنید.

  • شاهمیرزایی

    03 شهریور 1400، 17:13

    سلام و وقت بخیر می خواستم از تون بپرسم چطوری میتونم برای کسب و کارم که سالن آرایش زیبایی بانوان هستم پیامک جذاب بفرستم ؟ متن پیامک مخصوص سالن های زیبایی به صورت حاضر و آماده ندارید که بشه باهاش ارسال کرد یا خیر ؟

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:36

      درود بر شما،
      سالن‌های آرایش و زیبایی خیلی مهمه که ارسال به بانوان و البته ارسال منطقه ای داشته باشن. اما در مورد متن پیامک می‌تونید از نمونه متن‌های تبلیغاتی که تو این لینک براتون گذاشتیم استفاده کنید.

  • شیخ

    03 شهریور 1400، 17:11

    سلام خوب هستید ؟ چه خلاقانه نوشتید مقاله ملی پیامک رو ؟ این اینده از خودتون بوده که تشبیه کنید به سس سزار ؟ برام خیلی جالب بود تا حالا مقاله اینجوری نخونده بودم واقعا کارتون حرف نداشت باعث شد شش تا دیگه از مقاله های دیگه سایتتون رو هم بخونم

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:37

      سلام دوست عزیز،
      خوشحالیم که مطالب براتون جذاب بوده. امیدوارم موفق و پیروز باشید.

  • هاشم جمشید

    02 شهریور 1400، 10:31

    سلام وقت بخیر
    من برای تبیلغات از پنل شما استفاده میکنم الان یک سایت هم راه اندازی کردم نیازه مجدد من یک پنل دیگه خریداری کنم یا با همین پنل هم می تونم به سایت خودم متصلش کنم؟

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:27

      درود بر شما،
      نه لازم نیست پنل جدید بخرید و میتونید از یک پنل استفاده کنید.

  • بلواری

    01 شهریور 1400، 09:50

    من راحتی یا سختی پنل مهم نیست چون میخوام سایت خودمو به پنل متصل کنم. من از کجا میتونم افزونه های اصلی خود ملی پیامک مشاهده کنم آیا تیم فنی هم دارید که بتونه راهنمایی کنه منو و پاسخگوی سوالات من باشه.

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:27

      درود بر شما،
      بله میتونید با شماره 02163404 تماس بگییرد همکاران ما راهنماییتون می‌کنن.
      برای دیدن افزونه‌ها هم به صفحه آزمایشگاه افزونه ملی پیامک مراجعه کنید.

  • مهدی طرفی

    30 مرداد 1400، 20:02

    طبق تجربیاتی که من داشتم و به باقی عزیزان هم پیشنهاد میکنم این که اول یک سری پیامک تست به برخی مناطق ارسال کنن و ببینن کدوم منطقه بهتر بهشون جواب میده و بعد از این که بررسی کردن تعداد بالا ارسال پیامک داشته باشن چون همکار خودم دیدم به یه منطقه دارم 500 تا میفرسته که کاملا معلوم هستش جواب نمیگیره

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:26

      سلام دوست عزیز،
      بسیار عالی ممنونم که تجربیات خودتون رو با ما و سایر کاربران به اشتراک گذاشتید.

  • مرتضی اسدی

    30 مرداد 1400، 17:42

    با سلام و درود و خسته نباشید
    من یه مغازه پلاستیک فروشی دارم می خوام تبلیغاتم رو در منطقه ی پیروزی انجام بدم پیج اینستاگرامم هم دارم سایت هم تازه راه اندازی کردم
    حالا می خواستم بدونم پیامک تبلیغاتی برای من هم جواب میده و میتونم لینک پیج رو داخل متن بزارم

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:25

      درود بر شما،
      بله دوست عزیز میتونید از پیامک استفاده کنید و لینک رو هم داخل پیامک قرار بدید. البته ما پیشنهاد می‌کنیم لینک سایت رو بگذارید که کاربران راحت‌تر بتونن وارد بشن.

  • الناز کیادربندسری

    29 مرداد 1400، 14:46

    من هی ارسال میکردم و نتیجه نداشت
    اخرش فهمیدم متن پیامکم اصلا جذاب نبوده و به خاطر همون هیچکی رغبت نمیکرده بخونش
    یه مشاوره گرفتم از همکاران خوب شما و متجه اشتباهاتم در متن پیامک شدم و با تغییراتی که دادم بهش تونستم یه متن جذاب تر درست کنم و نتیجه خوبی هم داشت برام

    • زهره تاجیک

      28 دی 1402، 12:45

      درود بر شما،
      دقیقا همینطوره که شما میگید! متن جذاب خیلی مهمه.
      امیدوارم همیشه از روز قبل موفق‌تر باشید.

  • سینا آملی

    07 مرداد 1400، 08:47

    برا من پیامک اومد این اخرین تلاشمه واسه به دست اوردنت
    موهام کز خورد پایین ترشم نوشته بود تخفیف عید تا عیدو از دست نده و از این حرفا سایت لباس داشت
    سرچ کردم به شما رسیدم
    چه جوریه این پنل ها؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 مرداد 1400، 09:30

      کاملاً آنلاین و تحت وب هستند. شماره‌تون رُ بذارین تا باهاتون تماس بگیریم. یا اینکه با شماره 02163404 تماس بگیرین!

  • محتوا ایده

    06 مرداد 1400، 18:21

    خیلی ایده جالب و هیجان انگیزی بود با خنده و نهایت جذابیت چند مطلب پرکاربر و مفید هم یاد گرفتیم برای ارسال پیامک و استفاده از پنل پیامکی ممنون از تیم ملی پیامک برای این همه خلاقیت در محتوا نویسی .

    • نیلوفر اکبریان

      09 مرداد 1400، 09:36

      سپاس از لطف شما!

  • نیلوفر

    23 تیر 1400، 17:32

    داشتم وقت میذاشتم مقاله رو بخونم، ولی انگار اومده بودم کافه، سزار سفارش بدم😂🤣
    ممنون از مقاله تون

  • مصطفی آذری

    23 تیر 1400، 14:56

    جالب نوشته شده بود. یعنی خلاقیت اینقدر اهمیت داره و خوشمزه میکنه تبلیغ کار رو که شما تشبیه‌ش کردین به سس سزار. و واقعا چه تشبیهی بهتر از این.
    ولی خب یه مدل از خلاقیت ها میشه همون استفاده از ترند. درسته؟ مثلا شروع پیامک رو بنویسیم چطوری جون دل؟

    • زهره تاجیک

      28 دی 1402، 12:44

      درود بر شما،
      بله دقیقا این نوع خلاقیت‌ها باعث میشه مخاطب دلش بخواد پیامک شما رو باز کنه و بخونه.

  • کمند ستاری

    16 تیر 1400، 09:51

    چرا همبرگر نه سس سزار؟؟؟؟؟😁😁😁
    ولی واقعا خلاقیت توی مقالات رو دوس دارم هیجوقت آدم خسته نمیشه از خوندن مقالاتش
    ممنون از تیم خفن ملی پیامک

  • حمید رهنورد

    15 تیر 1400، 10:17

    سلام
    یک سوالی داشتم از شما، به تازگی یه پست در اینستاگرام قرار داید و توش گفتید که قبل از این که ارسال انبوه انجام بدید یک تست داشته باشید من راستش منظور شما رو درست متوجه نشدم. آیا باید قبل از این که تعداد بالا ارسالا کنم به یک منطقه باید به چند نفر که توی اون منطقه هستن ارسال پیامک داشته باشم ببینم به دستشون میرسه با نه؟

    • زهره تاجیک

      28 دی 1402، 12:44

      درود بر شما،
      خیر منظور ارسال تستی هست که در برخی ماژول‌های پنل قرار داره. اگر هم ارسال تستی در اون ماژول فعال نبود، لطفا از پیامک تکی یا همون ارسال پیامک ساده استفاده کنید ببینید پیامکتون کلمه فیلتر شده نداشته باشه و به راحتی به دست مخاطب برسه.

  • ملیحه برزگر

    14 تیر 1400، 17:05

    سلام احساس میکنم مقاله هاتون رو یکی از این سایتای پیامک مث خودتون داره کپی میکنه
    بعید میدونم شما از اون کپی کرده باشید چون اسم سایتشون رو زیاد نشنیده ام
    حالا اینجا نمی نویسمش ولی اگه خواستین مینویسم براتون.

  • روزافزون

    14 تیر 1400، 13:54

    سلام عصربخیر
    خواستم بدونم مبلغ پنل تجاری 259000 هزارتومان میباشد یک بار پرداخت صورت میگیرد؟و اینکه نوشته بودید 5000 پیامک دارد بعد از اتمام پیامک ها میبایست پنل شارژ کنیم یا از همان مبلغ 259000 هزارتومان کسر میشه تا این مبلغ 0 بشه ؟
    ممنون میشم توضیحات بیشتر بدید.
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      09 مرداد 1400، 09:49

      سلام عصر شما هم بخیر
      مبلغ پنل‌ها سالانه هستند و مقداری شارژ اولیه دارند که پس از اتمام پیامک هدیه، نیاز به شارژ پنل خواهد بود. در واقع 259هزارتومان، حق اشتراک سالانه پنل است.

  • سینا قائدی

    14 تیر 1400، 12:33

    ممنون از مقاله ی خوبتون
    من از پنل پیامکی شما استفاده میکنم برای تبلیغاتم از پشتیبانان شما مشاوره گرفته بودم برای زمان ارسال پیامکام و بهم گفتن ساعت 1 تا 2 و ساعت 5 تا 6 بهترین زمان رای ارسال پیام هستشو واقعا هم این ساعت ارسال کردم و خیلی بازدهی خوبی داشتم
    خواستم تشکر کنم

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:24

      درود بر شما،
      خیلی خوشحالیم که تونستید از راهنمایی‌های همکاران ما استفاده کنید.
      ممنون از شما و اعتمادی که به ملی پیامک دارید!

  • شراره صدر

    14 تیر 1400، 12:26

    سلام وقت بخیر
    من پزشک زیبایی هستم و کار های مربوط به بوتاکس ، تزریق فیلر و ژل و عمل های زیبایی انجام میدم می تونم برای تبلیغات به خانوم شهر کرمانشاه استفاده کنم مجوز های مربوط به این کارو هم دارم
    فقط علاوه بر خرید پنل یک مشکل دارم اینه که من نمی دونم چه متن پیامکی برای ارسال مناسب هست بابت این مورد هم می تونید بنده رو راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      30 دی 1402، 15:42

      درود بر شما،
      اولا که باید هنگام ارسال پیامک مدارک لازم رو ارائه بدید که به مشکل قانونی برنخورید.
      متن پیامک رو هم یه مقاله درباره نوشتن متن جذاب براتون می‌گذارم حتما مطالعه کنید اگر هنوز مشکلی داشتید پیام بگذارید کمکتون کنم.

  • بهنام احسانیان

    25 اسفند 1399، 12:41

    سلام وقتتون بخیر. اولا آیا پنل های شما ماهانه‌س و هزینه‌شون رو بایستی ماهانه پرداخت کنیم؟ اینکه آیا ما باید هر ماه 259 هزار تومان پرداخت کنیم؟ دوما اینکه چندتا کاراکتر میتونیم بنویسیم که به اصطلاح بهتر باشه و بازخورد بیشتری بگیره؟
    سوما آیا راجع به نوشتن متن هم کمک میکنید یا خیر؟
    ممنونم

    • نیلوفر اکبریان

      25 اسفند 1399، 14:20

      دوست عزیز پنل تمدید سالیانه داره
      کاراکتر مجاز برای پیامک فارسی 70 حرفه
      هزینه پنل رو یکبار پرداخت می‌کنید و بعد باید هزینه تمدید سالیانه بدید
      گنجینه پیامک در اختیارتون قرار میدیم و می‌تونید کتاب بازارچه پیامکی رُ هم مطالعه کنید

  • بهاره پاکدل

    23 اسفند 1399، 08:55

    سلام و درود فراوان خسته نباشید
    بنده یک مرکز لیزر دارم می خوام تبلیغاتم رو در منطقه ی زعفرانیه انجام بدم پیج اینستاگرامم هم دارم حالا می خواستم بدونم پیامک تبلیغاتی برای من هم جواب میده لازم به ذکر است برای کارمون مجوز های لازم رو هم داریم و میحوتم لینک پیجک رو داخل متن بزارم

    • نیلوفر اکبریان

      08 فروردین 1400، 14:52

      دوست عزیز برای ارسال لینک باید از خطوط 3000 یا 50004 استفاده کنید
      برای پنل می‌تونید از پنل شرکتی یا تجاری استفاده کنید. همکاران تیم پشتیبانی در این مورد بهتر راهنمایی‌تون می‌کنند
      می‌تونید با 02163404 تماس بگیرید

  • سامان جریان

    21 اسفند 1399، 18:45

    من یه سوال داشتم ازتون آیا توی هر کاری ساعت ارسال با هم متفاوت هستش؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 اسفند 1399، 10:58

      دوست عزیز مشتری‌مداری هر شغلی مختص به خودشه
      شما هم بر اساس سبک کارتون باید در ساعتی اقدام به ارسال پیامک کنید که می‌دونید مشتری نیاز داره یا ممکنه منتظر باشه

  • طباخی کاج ( هروی )

    21 اسفند 1399، 15:31

    با تشکر از شما و مقاله بامزه تون. میخواستم بدونم این دستگاه ها چه قیمتی داره برای ارسال پیامک و من شخصا برای رستوران قصد ارسال همچین پیامکی رو دارم و چون برای خودمم زیاد میادش میخواستم بدونم که شرایط به چه شکلی هستش.

    • نیلوفر اکبریان

      23 اسفند 1399، 15:26

      دوست عزیز ملی پیامک دستگاه ارائه نمیده
      اگر مایل به دریافت پنل هستید، با 02163404 تماس بگیرید

  • افتخاریان

    20 اسفند 1399، 10:37

    بنظر من توی پیام های اطلاع رسانی به مشتری ها نمک (تعداد ارسال پیامک) خیلی محتاطانه باید اضافه بشه ولی در ارسال پیامک تبلیغاتی هرچی شور تر بهتر
    البته هر بار نمکش فرق کنه یبار ید دار باشه، یه بار نمک دریایی باشه و …

  • مددی

    18 اسفند 1399، 21:19

    من با رعایت این اصول تونستم به کسب و کار شخصی خودم رونق بدم
    از تیم خوبتون خیلی ممنونم که این مقالات عالی و مفید رو در اختیارمون میذارن

  • خدایاری

    17 اسفند 1399، 08:54

    سلام وقت بخیر من حدود 5 سال است که از ملی پیامک استفاده میکنم و واقعا خیلی راضی هستم برای تبلیغات خودم از قسمت منطقه ی هدفمند پنل استفاده میکنم خوستم به کسایی که تازه کارشون رو شروع کردم بهترین گزینه ارسال تو منطقه و شهر استان خودشون هست

  • نادر لطفعلی زاده

    01 اسفند 1399، 15:05

    فکر میکنم برای منی که اشپزم این مقاله خیلی روشن بود . ممنون از مطالبتون فقط اینکه بانک شماره هاتون رو ار نسخه دمو میتونیم ببینیم که بفمیم چه تعداد شماره وجود داره که تصمیم بگیریم پنل رو تهیه بکنیم یا خیر؟

    • نیلوفر اکبریان

      02 اسفند 1399، 10:55

      دوست عزیز ملی پیامک نسخه دمو نداره. بعد از دریافت پنل می‌تونید از ارسال تست استفاده کنید

  • صانعی

    30 بهمن 1399، 18:57

    دوست عزیز میخواستم بدونم میشه با روش قانونی به لیست سیاه هم ارسال کرد

    • نیلوفر اکبریان

      02 اسفند 1399، 11:40

      جناب صانعی چه پیامی مدنظرتونه؟ تبلیغاتی یا خدمانی؟
      ارسال پیام تبلیغاتی منع قانونی داره و ارسال اس ام اس خدماتی ایرادی نداره

  • ramin hatami

    28 بهمن 1399، 22:34

    سلام وقتتون بخیر، راستشو بخوایین چندوقتیه که کاربران ما دیگه توجه زیادی به اس ام اس های ارسالیمون نمیکنن. و کم کم ریزش پیدا میکنن. یعنی پیامکاشونو میبندن. چیکار میتونم انجام بدم؟ چجوری تنوع بدم به متن؟ و اینکه اگه به پشتیبانی بگم، میتونن کمک کنن؟

    • نیلوفر اکبریان

      29 بهمن 1399، 11:33

      دوست عزیز اگر حوزه کاری و متنی که برای مشتری ارسال کردید، در اختیار ماهم بگذارید تا بررسی کنیم، بهتر می‌تونیم راهنمایی‌تون کنم

  • جمالی

    26 بهمن 1399، 17:47

    خیلی مقاله تون جالب بود بام فقط نمی دونم چرا الان همه چیز رو به غذا تشبیه می کنن. و امیدوارم هر روز مقاله های بهتری توی سایت و وبلاگ خوبتون ببینیم.

  • فرزانگان

    24 بهمن 1399، 17:17

    من یه پیج اینستاگرام دارم و میخوام توی پیجم قرعه‌کشی کنم و شرکت به ثبت رسیده نیستم که نامه ارسال کنم و فیلتر قرعه کشی از روی پنل من برداشته بشه آیا راهکار دیگه ایی دارید برای ارسال پیامک قرعه کشی

    • نیلوفر اکبریان

      25 بهمن 1399، 08:44

      دوست عزیز با بخش پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید تا راهنمایی‌تون کنند

  • صمدابراهیمی

    23 بهمن 1399، 10:43

    سلام وقتتون بخیر پنل پیامکی تقریبا روش قدیمی برای تبلیغات هستش لطفا یکم بیشتر توضیح بدید که چرا باید از پنل های پیامکی استفاده کنیم و این پنل ها چطوری میتونه کمکمون کنه؟
    ما در زمینه گل و گیاه فعالیت داریم و بصورت تک و عمده هم کار میکنیم.
    خسته هم نباشین

    • نیلوفر اکبریان

      29 بهمن 1399، 14:46

      دوست عزیز شرایط کاریتون رُ بیشتر برامون توضیح بدین تا بتونیم بهتر کمکتون کنیم.
      شرایط کاری، بودجه تبلیغاتی و سبک کارتون رُ برامون توضیح بدین

  • غفوری راد

    20 بهمن 1399، 11:36

    با عرض ادب و احترام سامانه شما امکان ارسال پیامک با سیم کارتم داره؟ چومن میخوام افراد با شماره خودم در ارتباط باشند بارها دیدم با یه شماره سیم کارت برام ارسال پیامک تبلیغاتی میشه و خوده من شخصا بعضی وقتا استقبال کردم باهاشون تماس گرفتم و یا پیامک بهشون دادم پاسخمو دادن اما شنیده بودم ارسال با سیم کارت غیرقانونی تلقی میشه خواستم از سامانه شما استعلام بگیرم این موضوع به چه ترتیبی هستش؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      05 اسفند 1399، 10:32

      دوست عزیز ارسال از سيمكارت ممنوع است و در صورت ارسال بيش از ٢٠ پيامك تبليغاتى، سیمکارت میسوزه
      می‌تونید شماره موبايلتون رُ داخل پيامك بنويسين یا با خط اختصاصى ١٤ رقمى با پيش شماره ١٠٠٠ تهيه کنید كه انتهاش شماره موبايل رو بنويسين
      برای شرایط مرتبط با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید

  • زیبا تیموری

    19 بهمن 1399، 15:28

    همانطور که در مقاله تون در مورد فاصله ی زمانی گفتید به نظر شخص بنده هم یکی از مهم ترین نکتی که در موقع ارسال پیامک باید بهش توجه کنیم زمان ارسال پیامک هستش که زمانی که مشتری خوابه به هیچ وجه پیامک ارسال نکنیم یا اینکه پیامک ها را تند تند و پشت سرهم برای مشتری ارسال نکنیم که مشتری شاکی نشود.

  • جمشید

    14 بهمن 1399، 08:49

    سلام و روزتون خوش
    یک سوالی از خدمتتون داشتم ایا در حال حاضر کلمه هایی مثل تخفیف و یا بن کالا این موارد میشه تو متن های پیامک اورد و این که برای ارسال لینک محدودیت وجو د دراه چون شنیده بودم فقط اشخاص حقوقی هستند که راسال لینک انجام میدن من حقوقی نیستم اما برای مخاطب های خودم می خوام ارسال لینک تخفیف بفرستم امکان پذیر هست ؟

    • نیلوفر اکبریان

      18 بهمن 1399، 09:18

      دوست عزیز هم شخص حقوقی و هم شخص حقیقی می‌تونن از پنل برای ارسال پیامک استفاده کنند. فقط دقت کنید که ارسال لینک صرفا از خطوط 3000 و 50004 امکان‌پذیره.
      برای لیست کلمات فیلتر شده با تیم پشتیبانی 02163404 صحبت کنید

  • کالا شاپ

    03 بهمن 1399، 05:12

    کاملا با حرف شما موافقم به نظرم بازاریابی پیامکی مثل سس سالاد سزار هست :)) البته برای بازاریابی محصول باید جذاب عمل کرد و قضیه رو برای مشتری به صورت خنده دار مطرح کرد این نکته مهمی هستش اما بعضی مواقع ما در پرداخت داستانمون ازقضیه جا می مونیم و نمی تونیم ربطمون رو به موضوع پیدا کنیم. این اوون مواقعی پیش میاد که ما از دیگران تقلیده بدون خلاقیت می کنیم.

  • فست فود رامسی

    01 بهمن 1399، 03:04

    سلام خدمت کارشناسای ملی پیامک، من شما رو از پیج اینستاگرام پیدا کردم، اونجا مطابتون راجع به ساعت ارسال و روز ارسال و تعداد و …. توضیحات مفصلی ارائه کردین. یه کار جالبی که داشتین این بود که هر ماه یه پست ویدیویی برای یه کسب و کار خاص تبلیغ میکردین، من از ویدیوی رستورانتون شما را شناختم. یه ماهه از پنل استفاده میکنم، به قول شما سالاد سزار رو سعی کردم رعایت کنم، حداقلش فروشم نسبت به ماه پیش بهتر شده (البته با رعایت پروتکل های بهداشتی)

  • تيمور كلادى

    01 بهمن 1399، 01:51

    سلام ممنون بابت مقاله كاملتون بابت اين مورد فاصله زمانى براى ارسال پيام، در پنل شما امكانى وجود داره كه براى پيامك تبليغاتى ست كنيم هر ٥ساعت يكبار پيامك تبليغاتى خودش به صورت اتوماتيك ارسال بشه و نيازي به تنظيمات دستى ما نباشه!؟

    • نیلوفر اکبریان

      07 بهمن 1399، 16:16

      بله دوست عزیز، می‌تونید از ابزار ارسال زماندار و ارسال زماندار هوشمند استفاده کنید

  • سام نبوی

    30 دی 1399، 20:40

    سلام برای ارسال پیامک انبوه محدودیت زمان داریم؟چون میخوام زمانهای مختلف و تست کنم تا ببینم کدوم ساعت بیشترین فیدبک رو داشته برامون

    • نیلوفر اکبریان

      10 اسفند 1399، 09:30

      نه دوست عزیز ارسال انبوه محدودیت زمانی نداره

  • سعید سزاغی

    30 دی 1399، 18:10

    واقعا این مورد که بنویسی ست شلوار و پیرهن و عینک 400 هزار تومان یه اصل اشتباه هستش .میتونی به جاش بنویسی ست شلوار و پیرهن 399 هزار و یک عدد عینک رایگان!
    اینجوری بیشتر جوابه…

  • سهیل ترابی

    30 دی 1399، 15:32

    با سلام؛ من یه سایت دارم طراحی میکنم با زبان برنامه نویسی پی اچ پی من میخوام این سایت به پنل شما اتصال داده بشه و دیگه من کل کارامو از طریق سایتم انجام بدم و دیگه وارد پنل شما نشم میتونم این کار رو پیاده سازی کنم از طریق وبسرویس و میتونم آدرس وبسرویس شمارو داشته باشم.

  • حسن شیرازی

    30 دی 1399، 10:31

    من مقالتونو خوندم مختصر و مفید راجب ساعات و متون پیامکی صحبت کردید اما خواستم بدونم ملی پیامک تیمی برای مشاوره متن پیامک و یا ساعات ارسالش نیز داردیا اینکه این موارد بر عهده ی خود فرد مشتری میباشد؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 فروردین 1400، 15:18

      بله دوست عزیز، از ساعت 8 صبح تا 10 شب می‌تونید با تیم پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید

  • کیهان

    06 دی 1399، 22:06

    من یک سری شماره دارم که مشتری های خودم هستنذ به نظر شما چه زمانی براشون پیامک تخفیف ارسال کنم هنوز زمان خوب رو پیدا نکردم نمی دونم تو چه ساعت هایی ارسال کنم که بازخورد خوبی داشته باشه برام که مخاطب حتما پیامک منو بخونه

    • نیلوفر اکبریان

      07 دی 1399، 10:44

      ارسال پیام کد تخفیف بستگی به بازار هدف، مشتریان و البته محصولاتی که می‌فروشید داره!
      معمولاً مناسبتای تقویم و روزهای خاصی از سال مثل شب یلدا، روز مادر و روز پدر، روز دانشجو یا هر مناسبتی که به کسب‌وکارتون مربوطه بهترین زمان برای فرستادن کد تخفیف هست!
      حتماً چند روز قبل از مناسبت برای مشتریاتون اس ام اس بفرستین تا وقت کافی برای خرید داشته باشن و البته در طول روز و ساعت کاری براشون پیامک ارسال کنین تا مزاحم استراحتشون نباشین

  • آرمان عزیزی

    22 فروردین 1397، 11:05

    خیلی متن جالب و مفیدی بود. واقعا نظرمو عوض کرد. ممنون بابت مطالب آموزشیتون

    • الینا اله‌بیگی

      23 فروردین 1397، 06:15

      مرسی! خوشحالم که مطلب براتون مفید بوده

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید