30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل بازاریابی هدفمند در گچساران؟ چگونه مشتریانم را به سادگی پیدا کنم

راهنمای کامل بازاریابی هدفمند در گچساران؟ چگونه مشتریانم را به سادگی پیدا کنم

0

تبلیغاتی که به فروش بالا و جذب مشتریان وفادار منجر شود، هدف نهایی هر کسب‌وکاریست. برای همین مشاغل مختلف از هر ابزاری از جمله تهیه ویدئو یا چاپ تراکت برای جذب مخاطب استفاده می‌کنند. البته یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که نباید از اهمیّتش غافل باشید، پنل اس ام اس گچساران است که در ادامه می‌خواهیم با مزایای مهم آن آشنا شویم.

بهترین روش تبلیغ در کهکیلویه و بویراحمد!

با ارسال پیامک هدفمند به منطقه، مشاغل و اصناف استان کهکیلویه و بویراحمد روز به روز مشتریان خود را افزایش میدهید.
30% تخفیف
KB30
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی نرم افزار آنلاین ارسال پیامک‌های انبوه است که با دسترسی به خطوط عمومی و اختصاصی از سرشماره‌های مختلف شرایط بازاریابی پیامکی را با بهترین هزینه در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

 

بسیاری از کاربران گمان می‌کنند که عمر تبلیغات پیامکی به پایان رسیده اما جالب است بدانید که حدود 40% از شهروندان مشتاق دریافت پیامک تبلیغاتی هستند و جالب است که 98% درصد این پیام‌های ارسالی توسط مخاطب خوانده می‌شود. در این مرحله نوبت هنر شماست که با یک متن جذاب و موثر بتوانید توجه مشتری را جلب کنید. علاوه‌بر این، پنل ارسال پیامک قابلیت اطلاع‌رسانی و ارسال پیامک‌های مهمی مانند وضعیت سفارش یا رمز عبور هم دارد که عموماٌ توسط خدمات وب‌سرویس پیامکی به صورت خودکار ارسال می‌شود.

ملی پیامک، موفقیت در بازاریابی پیامکی

برای دریافت خدمات پنل اس ام اس گچساران و شروع تبلیغات پیامکی در این شهرستان پیشنهاد می‌کنم از خدمات شرکت ملی پیامک استفاده کنید. ملی پیامک علاوه‌بر طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با دسترسی و تعرفه‌های متفاوت شرایط مناسب دیگری هم برای تبلیغات پیامکی در اختیار کسب‌وکارها قرار خواهد داد که مهم‌ترینشان در ادامه آمده است:

  • تعرفه مناسب و مقرون‌به‌صرفه ارسال پیامک
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت
  • ارائۀ بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • آموزش ویدئویی از طریق کانال یوتیوب و آپارات ملی پیامک
  • ارائۀ بانک شماره اصناف و مشاغل سطح شهر و تمام استان
  • آموزش کامل محیط کاربری پنل از طریق مینی دوره بازاریابی پیامکی
  • حضور تیم پشتیبانی در تمام روزهای هفته و روزهای تعطیل برای مشاوره و راهنمایی کاربران

بانک شماره پنل اس ام اس گچساران

بانک شماره پنل ملی پیامککاربران پنل اس ام اس گچساران با دریافت پنل از شرکت ملی پیامک به چندین بانک شماره مهم دسترسی دارند. اولین بانک شماره با 18045 سیمکارت اعتباری و 1401 شماره دائمی همراه اول شرایط ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی را برای کاربران فراهم کرده است. اما اگر کسب‌وکارتان مانند استخر یا سالن زیبایی مختص بانوان یا آقایان است، می‌توانید از بانک شماره ایرانسل که شرایط ارسال پیامک بر اساس جنسیت را فراهم کرده، استفاده کنید.

سومین بانک شماره پنل اس ام اس گچساران هم به تفکیک اصناف و مشاغل سطح شهر است. به این ترتیب کاربران به راحتی می‌توانند برای هر گروه شغلی که دوست دارند، مثلاً املاک، فروشندگان خودرو یا حتی تعمیرکنندگان موبایل، اس ام اس بفقرستند. بانک شماره اصناف و مشاغل پنل گچساران شرایط تبلیغات جزئی و هدفمند را فراهم کرده و حتی به کوچک‌ترین بانک شماره‌های شهر هم دسترسی دارد.

پیدا کردن مشتریان بر اساس محل زندگی !

شاید تابه‌حال به این قابلیت فکر نکرده باشید که به راحتی مشتریان را می‌توانید از روی محل زندگی شان پیدا کنید! تبلیغات منطقه‌ای پنل اس ام اس گچساران نه ارتباطی به پخش تراکت دارد و نه با اجاره بیلبورد انجام می‌شود. ملی پیامک با راهی کم‌هزینه و البته موثرتر که همان ارسال پیامک بر اساس محل زندگی است، شرایط تبلیغات منطقه‌ای را فراهم کرده است.

کاربران برای ارسال پیامک به مشتریانی که سیمکارت ایرانسل دارند، بهتر است که از قابلیت ارسال پیامک بر حسب دکل ایرانسل bts استفاده کنند. البته ماژول کدپستی همراه اول و ایرانسل پنل اس ام اس گچساران هم شرایط را برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی بر اسا محل زندگی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای ارسال پیام با کمک کدپستی فقط باید 5 رقم اول کدپستی محله موردنظرتان را داشته باشید و با خیال راحت تبلیغات پیامکی داشته باشید.

گچساران، بام نفتی ایران

شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد معروف به بام نفتی ایران است که ۱۲۴،۰۹۶ نفر جمعیّت دارد. گچساران را باید یکی از شهرهای مهم استان دانست که کسب‌وکارهای متعددی در آن فعال هستند و همین موجب شده که تبلیغات هدفمند در این شهرستان اهمیّت ویژ‌ه‌ای داشته باشد. در واقع اگر می‌خواهید برندسازی موفقی داشته باشید و با ارسال پیامک بتوانید مشتریان بیشتر و بیشتری جذب کنید، بهتر است که از مزایایی که پنل ارسال اس ام اس در اختیارتان قرار خواهد داد غافل نباشید

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکبعد از آشنایی با پنل اس ام اس گچساران وقتش رسیده که مدارک دریافت پنل را به عنوان اشخاص حقیقی یا حقوقی آماده کنید و درخواست پنل اختصاصی کسب‌وکار خودتان را بدهید. برای اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

مسیر بازاریابی پیامکی نیازمند برنامه‌ریزی حرفه‌ای و استفاده از بهترین ابزارهای تبلیغاتیست که ملی پیامک این شرایط را برایتان فراهم کرده است. پس از این موقعیت استثنایی غافل نباشید و هرچه زودتر برای شروع بازاریابی پیامکی دست بکار شوید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید