30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات موثر با یک کلیک در بابل

تبلیغات موثر با یک کلیک در بابل

1

تبلیغات هدفمند یکی از ارکان‌های اصلی هر روش بازاریابی و جذب مشتری است. برای مشاغل فعال در شمال کشور و شهرستان بابل، پنل اس‌ ام اس بابل با امکاناتی مانند ارسال پیامک انبوه، ارسال اس ام اس به صورت منطقه‌ای و .... این امکان را برایتان فراهم کرده که با مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش تبلیغاتی بتوانید بیشترین مشتریان بازار هدف را جذب کنید. اما چطور؟

فعلاً برای شروع کار و ثبت‌‎نام کد تخفیف زیر را داشته باشید تا بیشتر دربارۀ ارسال پیامک صحبت کنیم.

کسب‌وکارت رو به هم شهریانت معرفی کن!

پنل پیامک مازندران امکان ارسال تبلیغ به تمامی محله‌ها، مناطق، اصناف و شهرهای استان را به شما می‌دهد.
30% تخفیف
MZND
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

قطعاً برای شما هم پیش آمده که کارهای بانکی خود را با اپلیکیشن‌های تحت وب بانکی انجام داده‌ باشید، پنل اس ام اس بابل هم در واقع نرم افزاری مشابه اپلیکیشن‌های بانکی یا حساب جیمیل است که پس از ثبت‌نام و فعال‌سازی، فقط با اینترنت و از طریق نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به راحتی قابل دسترسی است.

این ابزار در کنار تبلیغات، شرایط ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، مثل فرایند خرید و ارسال کد مرسوله فراموشی رمز عبور و .... را با وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی را برای کاربرانش فراهم کرده است. در ویدئو زیر مفصلاً دربارۀ مزایای پیامکی برایتان صحبت کردیم.

ملی پیامک و تجربه‌ ده‌سال تبلیغات پیامکی

قطعاً داشتن پنل اس ام اس بابل برای تبلیغات به تنهایی کفایت نمی‌کند، بلکه شما باید پنل خود را از شرکت‌هایی دریافت کنید که تجربه کافی در این زمینه داشته و از بانک شماره به‌روز و پشتیبانی عالی برخوردار باشد.

ملی پیامک یکی از شرکت‌های حوزۀ تبلیغات پیامکی با ۱۰ سال تجربه کاریست که با بزرگترین بانک شماره نیاز شما را از هر گونه روش‌تبلیغاتی دیگر از بین می‌برد.

همچنین ملی پیامک با پشتیبانی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب و در ایام تعطیل و غیر کاری از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و مشکلات کاربران است. در نتیجه اگر پنل اس ام اس بابل را از شرکت ملی پیامک دریافت کنید، به راحتی به تیم پشتیبانی دسترسی دارید. همچنین در کنار تمامی مزایای گفته شده می‌توانید از آموزش‌های ویدیویی یوتیوب و کانال آپارات ملی پیامک استفاده کنید. مینی دوره‌ی رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه اس‌ ام اس مارکتینگ نیز صفر تا صد نوشتن متن پیامک جذاب با محدودیت 70 کاراکتری و شرایط ارسالش را برایتان آموزش داده است.

بانک شماره جامع پنل اس‌ ام اس بابل

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟در پنل اس ام اس بابل شما می توانید به تمام افراد شهر تبلیغات بفرستید تا علاوه بر برندسازی، فروشتان نیز صعودی شود. در این شهر بر اساس آخرین به‌روزرسانی پنل تعداد 150504 خط اعتباری و 122086 سیمکارت دائمی برای تبلیغات هدفمند در اختیارتان قرار می‌گیرد.

در کنار این بانک شماره می‌توانید برای خانم ها و آقایان به تنهایی و به تفکیک تبلیغات ارسال پیامک داشته باشید که از طریق بانک شماره جنسیت ملی پیامک در قسمت منطقه هدفمند در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این بانک شماره شامل 82401 شماره ایرانسل آقا و 44981 شماره ایرانسل خانم می‌شود.

پیدا کردن مشتری برحسب محل زندگی

برای ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مشتریان، پنل اس ام اس بابل ابزار کدپستی و دکل BTS ایرانسل را پیشنهاد می‌دهد. ارسال دکل BTS ایرانسل بر حسب آنتن‌دهی در مناطق مختلف است و صرفاً شامل شماره‌های ایرانسل می‌شود. ماژول کدپستی هم برای ارسال پیامک بر اساس رنج کدپستی یعنی 5 رقم اول کدپستی محله‌های مختلف است.

به کمک این ابزار می‌توانید تمام محله‌های شهر را پوشش دهید یا فقط به مناطق خاصی ارسال پیامک داشته باشید. در نتیجه تبلیغاتتان هدفمند است و خیلی سریع‌تر مشتریان بازار هدف را پیدا خواهید کرد.

نگاهی به شهر بابل

بابُل یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران، مشهور به شهر بهارنارنج مرکز شهرستان بابل از پرجمعیت‌ترین شهرهای استان است. بابل ۲۵۰٬۲۱۷ نفر جمعیّت دارد و در طول سال همیشه میزبان گردشگرانی از نقاط مختلف کشور است. اگر محل کسب‌وکار شما در این شهر یا اطراف آن است، می‌توانید به راحتی و با یک پیامک جذاب محصول یا خدمات خود را معرفی کنید تا توجه مشتربان بیشتری را جلب کرده، برندسازی کنید و فروش چندبرابری داشته باشید.

سخن پایانی

خب حالا که به اینجا رسیدیم، قطعاً با قابلیت‌ها و مزایای پنل اس‌ ام اس بابل آشنا شدید و آماده هستید که یک تبلیغات پربازده را با هم شروع کنیم. پس اول  پنل اس‌ ام اس اختصاصی کسب‌وکار خودتان را تهیه کنید و سپس با کمک تیم پشتیبانی و آموزش‌های متنوع شروع به ارسال

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

پیامک کنید. در قدم اول مدارک و اطلاعات تکمیلی را برای احراز هویت کامل کنید. سپس با شماره‌  ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید یا در سایت ملی پیامک فرم ثبت‌نام  را پر کنید. پس از تایید اپراتور در کمتر از سه ساعت پنل شما فعال می‌گردد و با داشتن نام کاربری و رمز عبور می‌توانید تبلیغات خود را از داخل ناحیه کاربری شروع کنید.

در این مسیر به سادگی می‌توانید جامعه‌ هدف‌تان را انتخاب کنید و به سرعت نتیجه‌ تبلیغات مطمئن را در کسب‌وکارتان ببینید. اگر هم نیاز به مشاوره داشتید ما در تیم ملی پیامک کنارتان خواهیم بود.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید