30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
شروع تبلیغات پیامکی در قشم، بزرگ‌ترین جزیره ایران !

شروع تبلیغات پیامکی در قشم، بزرگ‌ترین جزیره ایران !

1

جزیرۀ قشم بزرگ‌ترین جزیرۀ ایران با موقعیت ویژه تجاری در خلیج فارس است، در نتیجه هر کسب‌وکاری در قشم با این تعداد مشتری بالقوه از سراسر کشور باید پیگیر تبلیغات اصولی و برنامه‌ریزی‌شده باشد. البته ابزارهای مختلفی مانند راه‌اندازی سایت، حضور در شبکه‌های اجتماعی، تهیه تیزرهای تبلیغاتی و حتی تبلیغات محیطی برای جذب مشتری به کسب‌وکارهای مختلف پیشنهاد می‌شود ولی پنل اس ام اس قشم بهترین ابزاریست که برای همان تبلیغات اصولی در اختیار کاربران مختلف قرار خواهد گرفت.

حالا اینکه پنل اس ام اس چیست و چه مزایایی دارد را در ادامه این مقاله با هم می‌خوانیم.

ساده ترین روش معرفی کسب‌وکار در هرمزگان

سامانه ملی پیامک امکان دسترسی به بانک شماره شهرها، مناطق و اصناف سرتاسر استان هرمزگان را به شما میدهد. برای فروش بیشتر تنها کافی‌است پیشنهادات جذابی ارسال کنید.
30% تخفیف
HRMZ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس قشم نرم افزاری آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی است، همچنین پنل در صورت دسترسی به خط اختصاصی شرایط دریافت پاسخ مخاطب را نیز برای کسب‌وکارها فراهم کرده است. در نتیجه هر کسب‌وکاری با دسترسی به پنل پیامکی می‌تواند با خوبی و با قیمتی مناسب برای خودش تبلیغات کند، اخبار و اطلاعات مهم را به گوش مخاطبانش برسد و البته تعامل بدون واسطه‌ای با آن‌ها داشته باشد.

خب حالا برای داشتن پنل اس ام اس قشم و استفاده از چنین قابلیت‌هایی باید سراغ کدام شرکت برویم؟

ملی پیامک، ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی

پیشنهاد ما برای استفاده از خدمات تبلیغاتی، شرکت ملی پیامک است و بخاطر سوال‌های احتمالی کاربران در این قسمت می‌خواهیم خیلی خلاصه به مزایایی اشاره کنیم که این شرکت در اختیار کاربران قرار خواهد داد:

  • دسترسی کامل کاربران پنل اس ام اس قشم به بانک شماره‌های ایرانسل و همراه اول در سطح جزیره
  • قابلیت‌های ارسال پیامک‌هایی مانند نظرسنجی و قرعه‌کشی برای کاربران
  • قابلیت دریافت شکایات و پیشنهادات به صورت پیامکی
  • آموزش کامل نحوۀ کار کردن با ماژول‌های مختلف پنلی پیامکی در ویدئوهای آپارات و یوتیوب ملی پیامک
  • آموزش کامل اصول اجرای تبلیغات پیامکی در مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی
  • طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با قیمت‌های مختلف برای هر کسب‌وکار با هر بودجه‌ای

بانک شماره جامع پنل اس ام اس قشم

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های پنل اس ام اس قشم دسترسی کامل به بانک شماره‌های همراه اول جزیره است. این بانک شماره 21834 سیمکارت اعتباری و 9763 شمارۀ دائمی دارد که معمولاً برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه پیشنهاد می‌شود.

ارسال پیامک با اینترنتاین پیامک‌های تبلیغاتی بهتر است اخباری مانند فروش ویژه یا تخفیف را به گوش کاربران برساند تا به نحوی آن‌ها را به خرید ترغیب کند، زمینه را برای برندسازی آماده کند و نام فروشگاهتان را در ذهن مخاطب زنده نگه دارد. با وجود موقعیت خاص قشم به عنوان یک منطقه آزاد تجاری و تعداد زیادی از مجتمع‌های تجاری نباید این مدل تبلیغات هدفمند را دست کم بگیرید و سعی کنید دل مخاطب را با یک اس ام اس جذاب به دست بیاورید تا برای خرید سریعاً اقدام کند و دست و دلش نلرزد.

ضرورت تبلیغات محله‌ای در جزیره!

برای فروش کالا و خدمات و جذب مشتریان بیشتر و بیشتر در منطقه آزاد تجاری تبلیغات محله‌ای را دست کم نگیرید، یعنی با استفاده از قابلیت ارسال اس ام اس به مناطق مختلف برای هر محله که دوست دارید تبلیغ بفرستید یا شرایط ارسال رایگان را فراهم کنید و حتی تبلیغات پیامکی را قبل از ارسال انبوه اول به صورت محله‌ای و منطقه‌ای امتحان کنید.

خلاصه این روش ارسال تبلیغات محلی یکی از متمایزترین قابلیت‌های پنل اس ام اس در قشم است، به شما قول می‌دهم که چنین قابلیتی را در هیچ کدام از ابزارهای تبلیغاتی پیدا نخواهید کرد.

قشم زیبا، بزرگ‌ترین جزیرۀ ایران !

جزیره زیبای قشم در استان هرمزگان و در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس واقع شده و ۴۰٬۶۷۸ نفر جمعیّت دارد.

هر کسب‌وکار، فروشگاه یا شرکتی که در این جزیره فعال است، با وجود این بازار رقابتی داغ و حساس بهتر است حسابی برای تبلیغاتش هزینه کند، برنامه‌ریزی داشته باشد و بر اساس اصول مارکتینگ در مسیر جذب مشتری حرکت کند تا از رقبایش عقب نماند. تمام این قابلیت‌ها را ملی پیامک به کمک پنل اس ام اس قشم در اختیارتان قرار خواهد داد، پس همین امروز به فکر راه‌اندازی پنل اختصاصی ارسال پیامک باشید.

جمع‌بندی

حتماً دیگر تا اینجا متوجه شدید که پنل اس ام اس قشم ابزاریست که در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی هم مقرون‌به‌صرفه‌تر است و هم مزایایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که در دیگر روش‌ها دیده نمی‌شود. پس پیشنهاد می‌کنم برای یک فروش درست‌وحسابی و فروش در پنل اس ام اسسراسر ایران، همین امروز علاوه‌بر حضور پررنگ در شبکه‌های اجتماعی و راه‌اندازی سایت، برای دریافت پنل اس ام اس قشم نیز درخواست دهید.

در صورتی هم که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می‌توانید با تیم پشتیبانی ملی پیامک 02163404 تماس بگیرید و در این مورد از مشاوره رایگان بهره ببرید. تیم پشتیبانی ملی پیامک در تمام روزهای هفته از 8 صبح تا 10 شب و در روزهای تعطیل و جمعه ها از 9 صبح تا 5 عصر به صورت تلفنی و ارسال تیکت در حال پاسخگویی به کاربران است. همچنین در انتهای متن، در قسمت نظرات  هم می‌توانید سوالاتتان را بپرسید تا فوراً به آن پاسخ دهیم. توصیه می‌کنم همین امروز شروع به تبلیغات پیامکی کنید و منتظر نتایج مطلوبش در کسب‌وکارتان باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • رضا حسنی

    22 اسفند 1401، 00:05

    سلام در مقاله گفتین مشتریان خود را بر اساس سلایق دسته بندی کنید امکانش هست توضیح بدید چجوری میشه این کارو کرد؟

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید