30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
آموزش برگزاری کمپین دیجیتال مارکتینگ

آموزش برگزاری کمپین دیجیتال مارکتینگ

0

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ با هدف جذب مشتری از طریق اینترنت و کانال‌های دیجیتالی از جمله شبکه‌های اجتماعی، ارسال پیامک‌، رپورتاژآگهی و... اقدام به برگزاری کمپین دیجیتال مارکتینگ می‌نمایند.

در واقع تمام شرکت‌ها جهت جذب مشتری و تبدیل شدن به یک برند مطرح نیاز به برگزاری انواع کمیپن‌های تبلیغاتی علی الخصوص کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ دارند.

چنانچه کمپین به صورت اصولی برگزار شود، می‌تواند تعداد مشتریان کسب‌و‌کارها را حتی تا 70 درصد افزایش دهد و به این ترتیب نه‌تنها برگشت سرمایه صورت می‌پذیرد، بلکه با جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش، سود خوبی نیز عاید آن بیزینس خواهد شد.

در ادامه انواع روش‌های برگزاری کمپین دیجیتال مارکتینگ را باهم مرور خواهیم کرد، با ما همراه باشید...

برگزاری کمپین دیجیتال مارکتینگ

برای برگزاری یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق باید به‌گونه‌ای عمل کرد تا پیام کسب‌و‌کار به گوش مخاطبانی که پتانسیل خرید از مجموعه را دارند برسد و در نتیجه ایشان به خرید ترغیب شوند.

امروزه روش‌ها و ابزارهای زیادی برای اجرای یک کمپین بازاریابی دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در ادامه به معرفی هریک از آن‌ها می‌پردازیم:

  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

یکی از روش‌های متداول در بازاریابی و تبلیغات دیجیتال، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است. از آنجاکه امروزه تقریباً همه افراد به گوشی‌های هوشمند دسترسی دارند و روزانه ساعات زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به سر می‌برند، حضور در این شبکه‌ها می‌تواند به فروش بیشتر محصولات یا خدمات کسب‌وکارها کمک زیادی نماید.

پیشنهاد ما این است که برای استفاده بهینه از فضای آنلاین، از خدمات پلتفرم دیدوگرام در زمینه بازاریابی و تبلیغات در موبایل و شبکه‌های اجتماعی استفاده نمایید. از جمله خدمات پلتفرم دیدوگرام، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاوره حضوری و تلفنی

کارشناسان دیدوگرام با سال‌ها تجربه، برای رشد و ارتقاء بیزینس شما بهترین راهکارهای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و موبایل را در قالب یک استراتژی جامع، به شما ارائه خواهند داد.

اگر تمایل دارید به صورت هدفمند و کاملاً بهینه شبکه‌های اجتماعی خود را مدیریت و برند خود را مطرح سازید، کافیست به وبسایت دیدوگرام به آدرس www.didogram.com مراجعه و یا با شماره 41897111-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تیم دیدوگرام، بهره‌مند شوید.

طراحی استراتژی

تمام فعالیت‌های شما در جهت اهداف کسب‌و‌کارتان که می‌تواند آگاهی برند یا افزایش تعداد مشتریان باشد، در دیدوگرام به صورت هدفمند، اجرا خواهند شد.

دیدوگرام با توجه به ارزیابی فعالیت‌های رقبای شما در شبکه‌های مجازی و تعیین پرسونای مخاطب، در نهایت یک استراتژی به شما پیشنهاد می‌دهد و با توجه به همه این موارد، یک کمپین تبلیغاتی مناسب برای شما طراحی می‌شود.

  • تبلیغات در گوگل

معمولاً شرکت‌ها، برای اینکه سایتشان را به مخاطبان معرفی کنند از تبلیغات گوگل یا گوگل ادز بهره می‌گیرند.

برای تبلیغات در گوگل، کلمات کلیدی کسب‌و‌کار خود را مشخص و با تنظیماتی که در پنل تبلیغات گوگل خود ایجاد می‌کنید، مشتریان شما با سرچ این واژه‌ها، سایت شما را در صفحات نخست فهرست نتایج، خواهند دید.

اما اینکه چه کلمات کلیدی انتخاب شوند تا بیشترین بهره‌وری را برای سایت شما داشته باشند، خود مستلزم تجربه و بررسی اهداف و مشتریان بالقوه کسب‌و‌کار شماست.

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ با انجام تبلیغات گوگل، می‌توانند خیلی سریع آگاهی از برند شما را انجام و برند شما را مطرح سازند.

  • تبلیغات بنری

یکی دیگر از روش‌های دیده شدن وب‌سایت‌ها و مطرح شدن فعالیت آنها، تبلیغات به صورت بنر در سایر وب‌سایت‌هاست. به این ترتیب علاوه بر اینکه یک بک لینک برای سایت خود گرفته‌اید، چنانچه بنر شما طراحی خوبی داشته باشد، جذب مشتری افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی از دیگر روش‌های تبلیغ کسب‌و‌کارها در وب‌سایت‌های دیگر است. برای نوشتن رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری باید محصولات و خدمات خود را در قالب مقاله‌ای آموزشی، معرفی کنید.

در مقاله رپورتاژی، چند لینک به سایت خود می‌دهید و آن را در سایت معتبر دیگری منتشر می‌کنید. نوشتن رپورتاژ آگهی چند مزیت بسیار مهم دارد، از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرفتن بک لینک از سایت‌های معتبر
  • معرفی خدمات مجموعه به مشتریان هدف
  • تأثیر مثبت در سئوی وب‌سایت
  • دائمی بودن آگهی

نوشتن رپورتاژ آگهی نیازمند تجربه و رعایت اصول و قواعدی مخصوص است. لذا بهترین کار سپردن آن به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ مجرب مانند مجموعه نوین است تا بیشترین بهره را از انتشار یک مقاله رپورتاژی ببرید.

سخن آخر اینکه

تمام روش‌های ذکرشده مثل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مانند تبلیغ در اینستاگرام، تبلیغات گوگل، تبلیغات بنری و نوشتن رپورتاژ آگهی و... از روش‌های پربازده‌ای است که در برگزاری کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ از آنها استفاده می‌شود.

استفاده از کلمات کلیدی در پیامک های تبلیغاتیحتما بخوانید: استفاده از کلمات کلیدی در پیامک های تبلیغاتی

اما سؤال اینجاست که کدام‌یک از این‌ها بهترین روش برای کسب‌و‌کار شماست؟

اگر در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارید و همینطور وب‌سایت یا فروشگاه آنلاین دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ترکیبی از تمام روش‌های گفته‌شده در این نوشتار است تا خیلی زود در نتایج گوگل دیده شوید و مشتریان بیشتری جذب نمایید.

در هر صورت اگر فرصت و شناخت کافی برای برگزاری کمپین دیجیتال مارکتینگ جذاب و پربازده و استفاده از تمام امکانات و ابزارهای آن را ندارید، مجموعه نوین، آماده ارائه کلیه خدمات و برگزاری کمپینی اصولی با به‌کارگیری استراتژی مناسب برای دریافت بیشترین بازدهی است.

پس همین حالا با مراجعه به وبسایت نوین به آدرس www.novin.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02163404 داخلی 3، تماس گرفته و از مشاوره تخصصی این مجموعه بهره‌مند شوید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید