30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس بوشهر + ویدئو آموزشی و 30% تخفیف ویژه

پنل اس ام اس بوشهر + ویدئو آموزشی و 30% تخفیف ویژه

61

حتماً می‌دانید که وقتی هدفمند و برنامه‌ریزی شده بازاریابی و جذب مشتری را شروع کنید، خیلی سریع‌تر به نتیجه دلخواه یعنی فروش بالا می‌رسید. به همین بهانه می‌خواهیم برای کسب‌وکارهای فعال در استان بوشهر یک ابزار تبلیغاتی موثر را معرفی کنیم که حتماً با آن آشنا هستید ولی هنوز از مزایایش استفاده نکردید. سامانه پیامکی بوشهر همین ابزار جذب مشتری و در واقع بازاریابی دیجیتال است که اگر در ادامه با ما همراه شوید، با مزایایش به خوبی آشنا خواهید شد!

یک قدم تا شروع تبلیغات طوفانی!

تخفیف ویژه پنل پیامکی بوشهر؛ با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید دقیقا در همان شهرهایی که دوست دارید تبلیغ کنید و دیگر هزینه اضافی بابت تبلیغی که به دست مشتری نمی‌رسد، نپردازید.
30% تخفیف
BSHR
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

شروع تبلیغات هدفمند با سامانه پیامکی بوشهر

شروع تبلیغات هدفمند با سامانه پیامکی بوشهر نیازمند فعالسازی پنل ارسال پیامک کوتاه است. این پنل‌ها توسط شرکت‌های ارائه‌دهندۀ سامانه مانند ملی پیامک در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.
پنل در اصل یک نرم افزار تحت وب برای ارسال پیامک انبوه و دریافت پاسخ مخاطبان است، به زبان ساده پنل به شما امکان مدیریت پیامک‌های ارسالی و دریافتی، تبلیغات کالا و خدمات و البته تعامل با مشتری را می‌دهد. دسترسی به این مزایا نیازمند انتخاب یک سامانه استاندارد با تیم پشتیبانی حرفه‌ای است و بخاطر همین خدمات شرکت ملی پیامک را معرفی کردم و قرار است در این قسمت دلایلش را برایتان توضیح دهم.

چرا ملی پیامک را انتخاب کنیم؟

سامانه پیامکی بوشهر شرکت ملی پیامک محیط کاربری آسانی به زبان فارسی دارد. کاربران بسیاری نگران نحوه ارسال پیامک و کار کردن با سامانه هستند که با این مورد دیگر خیالشان باید راحت شود. در هر قسمت توضیحات کاملی به زبان فارسی ارائه شده و شما با خیال راحت حتی بدون تسلط به زبان انگلیسی یا کار کردن حرفه‌ای با کامپیوتر می‌توانید از پنل استفاده کند. البته آموزش‌های لازم نیز در آپارات ملی پیامک برای راحتی بیشتر کاربران آورده شده است. توصیه می‌کنم که حتماً ترفندهای فروش و بازاریابی را هم از اینستاگرام ملی پیامک دنبال کنید یا در کتابچه بازاریابی پیامکی بخوانید تا با زیر و بم کار بیشتر آشنا شوید.چرا ملی پیامک بهترین سامانه پیامکی است؟

تعرفه مناسب ارسال پیام هم دیگر مزیت ملی پیامک است که آن را از شرکت‌های رقیب متمایز کرده است. هر نوع کسب‌وکار و بودجه‌ای که دارید، می‌توانید از خدمات پیامکی به راحتی استفاده کنید. ملی پیامک بر اساس بودجه تبلیغاتی و تعداد پیامک ارسالی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری طراحی کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پس با هر نوع کالا و خدماتی که ارائه می‌دهید، توصیه می‌کنم از خدمات ارسال پیامک استفاده کنید.

بانک شماره هم دیگر مزیت مهمی است که دست شما را برای تبلیغات حسابی باز می‌گذارد تا به تعداد زیادی از مخاطبان دسترسی داشته باشید و بتوانید تبلیغات نتیجه‌بخشی را امتحان کنید. این بانک شماره برای سیمکارت‌های دائمی و اعتباری است و شامل تمام استان‌های کشور می‌شود.

ارسال پیامک به شهرستان‌های بوشهر

سامانه پیامکی بوشهر این امکان را در اختیار کاربران مختلف قرار می‌دهد تا بتوانند از طریق بانک شماره به‌روز برای تمام شهرهای استان پیامک بفرستند. این بانک شماره شامل شماره‌های اعتباری و دائمی همراه اول شهرهای استان است و می تواند کسب‌وکارتان را دقیقاً به همان نقطه‌ای که گفتیم، یعنی تبلیغات هدفمند برساند.
بانک شماره پنل شامل شهرستان‌های زیر می‌شود:
 آب پخش، آبدان،  امام حسن، اهرام-تنگستان، اهرم، برازجان، بردخون، بندر دیر، بندر دیلم، بندر ریگ، بندر گناوه، بندر کنگان، بنک، بوشهر، تنگ ارم، جم ، چغادک، خارک، خورموج، دالکی، دشتستان، دلوار، دیر، دیلم-امام حسن ، ریز، سعدآباد، شبانکاره، طاهری، عالیشهر، عسلویه، نخل تقی، وحدتیه، کاکی، کلمه

تبلیغات به گروه شغلی خاص با پنل اس ام اس بوشهر

دیگر مزیت سامانه پیامکی بوشهر برای تبلیغات هدفمند، امکان ارسال پیام بر اساس گروه‌های شغلیست. با این ابزار شما می‌توانید اس ام اس‌های تبلیغاتی‌تان را برای هر صنفی که بیشتر با شما کار می‌کند، بفرستید.

بانک شماره اصناف و مشاغل به تفکیک استان، ابزار تبلیغات هدفمند است و بر اساس به‌روزرسانی جدید شامل گروه‌های شغلی زیر می‌شود:

گروه اول، مشاغل خودرو و اتومبیل

 پخش و باند و ظبط ماشین، تزئینات خودرو، تعمیرگاه و مکانیکی، خدمات جانبی و دزدگیر ، ماشین دست‌دو، ماشین صفر کیلومتر، اتومبیل فروش حواله، فروش قسطی ماشین، لوازم یدکی و تجهیزات جانبی ماشین، موتور، نمایشگاه ماشین، کامیون

مشاغل خدماتی پنل اس ام اس بوشهر

گردشگری و مسافرت، خدمات نظافت منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، مراکز و کلینیک‌های مشاوره، تشریفات و مجالس، سالن‌های ورزشی، بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذاران، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، کارگزاری بیمه، فروشگاه تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، تعمیر لوازم مختلف، توزیع کالا، فروشگاه‌های چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، شرکت‌های بازرگانی، تجهیزات و لوازم پزشکی

گروه سوم، فروشندگان و توزیع‌کنندگان لوازم منزل

اثاثیه و لوازم منزل، فروش سازهای موسیقی، اسباب‌بازی‌های کودکان، تجهیزات طب و درمان و پزشکی، لوازم و تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، فروشگاه‌های ظرف و ظروف، فروشندگان فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم بچه‌گانه، لوازم گوناگون، تجهیزات و لوازم مهندسی، تجهیزات باشگاه و سالن ورزشی، لوازم یدکی و تجهیزات جانبی، لوازم نصب آنتن، کتابفروشی‌ها

اصناف حوزۀ ارتباطات و موبایل پنل اس ام اس بوشهر

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیرات موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات پیام کوتاه، خدمات مخابراتی، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی موبایل، لوازم مو تجهیزات تلفن همراه، ارتباط کارت تلفنی

حوزۀ آموزش و تدریس خصوصی

آموزش فرصت‌های دانشجویی، تدریس خصوصی و آموزش کنکور، مربی‌های رشته‌های ورزشی، اساتید زبان خارجی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کامپیوتر، تدریس هنرهای‌ زیبا و موسیقی، پروژه‌های دانشگاهی

مشاورین املاک استان بوشهر

اجاره و فروش مسکونی،  املاک صنعتی، باغ و زمین، پیش‌فروش‌ها، خدمات ساختمان، طراحی و دکوراسیون خانه، مشارکت در ساخت، مشاور املاک، توزیع مصالح ساختمانی، انواع ویلا، املاک کلنگی و قدیمی‌ساز

تفکیک جنسیت در پنل اس ام اس بوشهر

پنل اس ام اس بوشهر بر اساس به‌روزرسانی سال 1400 ابزار دیگری در اختیار کاربران قرار می‌دهد که ارسال پیامک بر اساس جنسیت است و شامل شماره‌های ایرانسل می‌شود.

کسب‌وکارهایی مانند آرایشگاه، مزون و بوتیک، باشگاه ورزشی، کالاهای آموزشی و فرهنگی که نیاز به تبلیغات انحصاری بین زنان یا مردان دارند، باید از این فیلتر نیز استفاده کنند، یعنی دقیقاً همان تبلیغات هدفمندی را شروع کنند که تاکید زیادی روی آن داریم زیرا رساندن پیام به بازار هدف روی فروش و جذب مشتری تاثیر به‌سزایی دارد.

بوشهر، مرکز صنایع مهم کشور

پنل اس ام اس بوشهر

بوشهر با ۲۲۳٬۵۰۴ نفر یکی از استان‌های جنوبی کشور با ۳۶٫۹ نفر بر کیلومتر مربع وسعت و یکی از مراکز مهم صنعتی و اقتصادی کشور است. در نتیجه تبلیغات هدفمند در این استان اهمیّت ویژه دارد، از طرف دیگر بازار پررونق و رقابتی این منطقه بار دیگر لزوم تبلیغات برنامه‌ریزی شده و تاثیرگذار را نشان می‌دهد.پس تا دیر نشده باید تبلیغاتتان را شروع کنید و برای دریافت پنل اس ام اس بوشهر درخواست دهید. با ثبت‌نام در سایت ملی پیامک به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی، در صورت کامل بودن مدارک نهایتاً تا 3 ساعت سامانه اختصاصی برایتان فعال می‌شود. بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور اختصاصی می‌توانید شروع به ارسال پیامک کنید و نتیجه‌اش را از طریق فایل گزارش بررسی کنید.

جمع‌بندی و مشاوره خرید پنل اس ام اس بوشهر

در این مقاله با پنل پیامکی بوشهر آشنا شدید و حالا به خوبی با بخشی از مهم‌ترین مزایایش آشنا هستید. اگر نیاز به مشاوره بیشتر در این مورد دارید، پیشنهاد می‌کنم با تیم پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید. تیم پشتیبانی در تمام روزهای هفته از 8 صبح تا 10 شب و در روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر کاربران را در مورد نحوۀ ارسال پیامک و اس ام اس مارکتینگ راهنمایی می‌کند.

اکر همین امروز ارسال پیامک تبلیغاتی را بر اساس اصول مارکتینگ شروع کنید، مطمئن باشید در مدت چند ماه به نتیجه مطلوبتان می‌رسید و فروش خوبی را تجربه خواهید کرد. در این مسیر تیم ملی پیامک هم در کنار شماست و راهنمایی‌تان خواهد کرد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
55دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مرادی

    02 آذر 1400، 17:23

    سلام خسته نباشید مرسی از بابت مقاله مفید و کاربردی تون ما یک شرکت خدماتی نظافتی در بوشهر هستیم میخواستم ببینم امکانش هست برای ارسال پیام به جای این شماره های طولانی از شماره ثابت خود شرکتمون استفاده کنیم ؟ شماره تلفن محل کارمون منظورم هستش

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 11:16

      دوست عزیز ارسال پیامک از خط ثابت فقط در تهران و کرج فعاله
      برای ارسال می‌تونین به جای شماره‌های طولانی که گفتید، از سرشماره و خطوط رند و کوتاه‌تری استفاده کنید

  • ثریا واشقانی فراهانی

    30 آبان 1400، 19:35

    سلام خسته نباشین
    من یه آموزشگاه زبان آلمانی دارم میخوام پیامک تبلغاتی بفرستم برای منطقه های مختلف بوشهر و برای مدیران مدرسه ها
    آیا شما بانک شماره های مدارس مناطق مختلف بوشهر رو دارین؟
    من امکان اینکار رو دارم؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آذر 1400، 12:43

      دوست عزیز به آموزشگاه‌ها و مدارس مختلف دسترسی دارید ولی بانک شماره‌ای به اسم فرهنگیان، دانشجویان یا دانش آموزان در پنل موجود نیست

  • ناصر اقبالی

    26 آبان 1400، 11:55

    سلام وقتتون بخیر
    بنده در زیمنه فروش لوازم خانگی فعالیت میکنم و فروش اقساطی هم دارم و برای کارمندان شرایطی خوبی رو ایجاد کردیم برای همین هم قصد دارم برای کارمندان ارسال پیامک داشته باشم. برای این مورد باید کدوم پنل تهیه بشه؟

    • نیلوفر اکبریان

      26 آبان 1400، 12:41

      دوست عزیز برای استعلام بانک مشاغل و جامعه هدف موردنظرتون یا همون کارمندان با 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش ملی پیامک صحبت کنید

  • غلامي

    25 آبان 1400، 22:01

    سلام وقتتون بخير سوالي ازتون داشتم كه ايا شما ارسال لينك داريد روي پنلتون يا بايد حتما ما حقوقي باشيم كه فعالش كنين و استفاده كنيم؟ چون ما حقيقى هستيم

    • زهره تاجیک

      26 اسفند 1402، 15:28

      درود بر شما،
      ارسال لینک از خطوط 50004، 9000، 9999 و 3000 برای افراد حقیقی مشکلی نداره.

  • علی باستانی

    23 آبان 1400، 21:58

    سلام و درود بر شما من برای تبلیغات استان بوشهر میخواستم از خدمات شما استفاده کنم
    کار ما تجارت هستش و فقط قصد ارسال به همین استان رو نداریم میخواستم بدونم شما از بقیه شهر های کشور هم پشتیبانی میکنید؟
    قیمت هر پیامک چجوریه ؟

    • نیلوفر اکبریان

      24 آبان 1400، 12:21

      بله دوست عزیز، علاوه‌بر استان بوشهر شما می‌تونید برای بقیه شهرها و استان‌های کشور هم پیامک بفرستید
      هزینه‌های ارسال پیامک رو از لینکی که براتون گذاشتم، دنبال کنید

  • ماهور الهی

    23 آبان 1400، 10:00

    من یک پیج اینستاگرام برای اموزش طراحی با حنا دارم برای تبلیغات پیامکی میخواستم پنل پیامکی بخرم که بتونم لینک پیج هم داخل متن پیامکم بزارم ایا امکان خرید پنل برای من مقدور هست؟؟؟؟

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 12:09

      دوست عزیز به عنوان شخص حقیقی می‌تونین درخواست پنل بدین و از خطوط 3000 یا 50004 برای ارسال لینک استفاده کنید

  • آناهیتا برزگری

    23 آبان 1400، 09:45

    سلام وقت بخیر
    من یک گالری دارم می خوام نمایشگاه آثار خودمو در ماه اینده برگزار کنم می خواستم بدونم بانک شماره ای از دانشجویان هنر توی هر رشته ی هنری وجود داره که بتونم بهشون پیامک ارسال کنم
    ممنون میشم در این مورد بنده را راهنمایی بفرمایید

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 12:40

      دوست عزیز متاسفانه هیچ بانک شماره‌ای دسته‌بندی دانش آموزان و دانشجویان رو ارائه نمیده

  • لقمان فر

    23 آبان 1400، 09:37

    ارسال پیامک ها از طرف ملی پیامک انجام میگردد؟ میزان ارسالی های ما از 50.000 ارسال شروع میگردد و در هفته های آتی مسلما بیشتر خواهد شد.
    در صورت ارسال، لطفا هزینه هر پیامک محاسبه و نتیجه اعلام شود.
    باتشکر

    • نیلوفر اکبریان

      23 آبان 1400، 12:37

      دوست عزیز برای بررسی هزینه‌ها، لینک تعرفه ارسال پیامک رو که براتون گذاشتم بررسی کنید لطفاً
      ارسال از سمت تیم ملی پیامک هم انجام میشه

  • نجفی زادگان

    19 آبان 1400، 17:38

    ایول
    دمتون گرم برای بوشهر رو هم دارید
    فقط اینکه اینجا شعبه هم دارید؟

    • زهره تاجیک

      23 آبان 1402، 14:01

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      شعبه حضوری داخل شهر بوشهر نداریم اما شما به شعبه حضوری نیازی ندارید. تمام کارها براتون آنلاین انجام میشه.
      اگر نیاز به آموزش دارید هم حتما سری به قسمت راهنما سایت بزنید. تمام امکانات براتون توضیح داده شده.

  • پدرام ریاضی

    19 آبان 1400، 15:05

    من چند وقته مشتری شما هستم و پیج اینستاگرام شما هم فالو دارم توی پیج گفتید که میتونیم برای ارسل پیامک به بلک لیست میتونیم از خط 9999 استفاده کنیم من توی سایت شما قیمت این خطوط رو ندیم و خیلی وقت هم هست که با پنل کار نکردم اگر لینک ویدئو های آموزشی خودتون رو هم بفرستید ممنون میشم

    • نیلوفر اکبریان

      12 دی 1400، 11:03

      دوست عزیز دایرکت بفرستید تا همکاران بخش مارکتینگ توضیحات کامل خطوط سامانتل رو براتون ارسال کنید
      ویدئوهای آموزشی خطوط 9999 به زودی آماده و منتشر میشه

  • صابر شیبانی

    17 آبان 1400، 20:59

    من برای تبلیغات پیج فروش لباس زنانه قصد تبلیغات دارم میخواستم بدونم شرایط به چه نحوی هستش؟قیمت هر پیامک چجوریه؟ همکاراتون چه متنی برای ما ارسال میکنند که بازدهی بهتری داشته باشه؟

    • زهره تاجیک

      23 آبان 1402، 14:05

      سلام صابر عزیز وقتتون بخیر.
      ببینید شما برای شروع تبلیغات باید یه پنل بخرید که ما پیشنهاد می‌کنیم پنل اقتصادی یا شرکتی بخرید ابتدای کار.
      قیمت هر پیامک بر اساس پنلی که دارید و اپراتور محاسبه میشه براتون و بسته به تعداد پیامکی که می‌فرستید ممکنه تغییر کنه.
      یه قسمتی داخل سایت هست به نام گنجینه پیامک که به متن پیامک آماده دسترسی دارید و می‌تونید ازش استفاده کنید.

  • محمدزاده

    17 آبان 1400، 09:18

    سلام ممنون از مقاله خوبتون
    من قصد ارسال تبلیغات رو دارم اما میخوام بعد از ارسال لیست شناره هایی که بهشون پیام ارسال کرده ام رو داشته باشم تا بتونم بازاریابی کنم و مشاوره بدم بهشون. آیا ملی پیامک لیست شماره هارو میده بهمون؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 آبان 1400، 14:30

      بله دوست عزیز، بعد ارسال فایل گزارش در اختیارتون قرار می‌گیره، قابل دانلوده و در فرمت اکسل ارائه میشه

  • جمیله حیدری

    16 آبان 1400، 10:01

    منن ی پنل پیامکی دارم که روی سایت وردپرس هست و دارم ازش استفاده میکنم
    من میتونم با همین پنل پیامکی تبلیغات ارسال کنم یا باید مجدد یک پنل پیامکی دیگه خریداری کنم ؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 14:45

      دوست عزیز باید از شرکت ملی پیامک پنل تهیه کنید و از طریق خدمات وب‌سرویس پیامکی سایت و پنلتون رو بهم وصل کنید

  • ازاده فرخی

    16 آبان 1400، 09:41

    درود
    قبل از خرید پنل نیاز به مشاهده دمو پنل دارم هرچقدر سایتتون دیدم جایی نبود برای مشاهده دمو چطور میتونم به دمو پنل دسترسی داشته باشم و اینکه اصلا پنلتان دمو داره؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      16 آبان 1400، 15:30

      دوست عزیز با 02163404 تماس بگیرین و با تیم فروش در این مورد صحبت کنید

  • شایان بازرگان

    15 آبان 1400، 17:07

    سلام در پنل های شما امکان ایجاد فیلتر هم وجود داره؟ مثلا ارسال پیامک در شهر گناوه به شماره هایی که با کد 1 و یا 2 شروع میشن؟
    همچنین بعد از ارسال، گزارش به چه شکل ارائه میگردد؟

  • حامد پرتوی

    10 آبان 1400، 18:19

    سلام وقتتون بخیر؛ ما یک کسب و کاری داریم برای تفریحات آبی و به تازگی یک کشتی تفریحی هم داریم که اصولا برای لوکیشن های عروسی و مراسم های خاص ازش استفاده میشه و قصد داریم به افرادی که میتونن این هزینه رو بکنن ارسال پیامک انجام بدیم چطوری میتونید به ما کمک کنید؟

  • صیف زاده

    10 آبان 1400، 12:13

    سلام برای ارسال پیامک از طریق سایت خیلی وقته از پنل های شما استفاده میکنیم و به تازگی تبلیغات رو میخوایم شروع کنیم
    لطفا اگر امکانش هست فیلم آموزشی جهت ایجاد تبلیغ و ارسال پیامک در استان بوشهر را ارسال فرمایید.
    تشکر

  • مهدوی

    09 آبان 1400، 10:18

    سلام وقتتون بخیر سوالی ازتون داشتم که پنل شما وب سرویس رو هم پشتیبانی میکنه ما قصد ارسال به افرادی رو داریم که در سایت ما ثبت نام میکنن که کدتایید بره و به دست همه ی مشتریانمون باید پیاممون برسه چون مهمه، ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • نیلوفر اکبریان

      10 آبان 1400، 11:30

      دوست عزیز به غیر از پنل پایه، بقیه پنل‌ها یعنی اقتصادی، شرکتی و تجاری به خدمات وب‌سرویس دسترسی دارند

  • آموزش بوشهر

    09 آبان 1400، 08:59

    سلام وقت بخیر
    ما یک اموزشگاه تدریس کنکور در شهر بوشهر هستیم نیاز به بانک شماره های پیش دانشگاهی ها و دبیرستانی ها چه دختر و چه پسر هستیم که بتوینیم برای تبلیغات به انها ارسال پیامک انجام دهید شما چه کمکی بابته این مورد میتوانید به ما بکنید؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 12:16

      دوست عزیز پنل بانک شماره‌ای از دانش‌آموزان ارائه نمیده، میتونین از ارسال منطقه‌ای استفاده کنید یا برای مدارس و مشاغل آموزشی ( در قسمت بانک اصناف و مشاغل) پیامک بفرستید

  • سپیده علیزاده

    09 آبان 1400، 08:55

    سلام وقت بخیر من یک مغازه ی اسباب بازی فروشی و محصولات کودک دارم می خواستم برای تبلیغات از پنل پیامکی شما استفاده کنیم می خواستم بفرمایید برای این که بازدهی مناسبی داشته باشم حدودا چقدر پیامک ارسال کنم و ایا شما ارسال به شماره های بلک لیست رو دارد یا نه ممنون از توجه و پاسخ گویی شما

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 12:20

      دوست عزیز ارسال پیامک تبلیغاتی به لیست سیاه ممنوعه
      برای ارسال پیامک تبلیغاتی هم می‌تونین ارسال انبوه داشته باشید که بر اساس بودجه شما مشخص میشه، پیشنهادم اینه که برای مشاوره رایگان با 02163404 تماس بگیرین تا تیم پشتیبانی راهنمایی‌تون کنه

  • جلیلی

    08 آبان 1400، 21:04

    سلام ایا برای مدارس غیرانتفاعی هم میشه از پنل های شما استفاده کرد؟
    ما فقط قصد تبلیغ داریم بر اسا منطقه شرایط به چه صورته؟
    شما ارسال رو انجام میدین برای ما؟
    هزینه ها چجوریاس الان؟

    • نیلوفر اکبریان

      09 آبان 1400، 11:39

      بله دوست عزیز مدارس هم می‌تونن از پنل استفاده کنند، شماره دانش‌آموزان یا خانواده‌هارو در قسمت دفترچه تلفن ذخیره کنند یا حتی اس ام اس لینکدار بفرستند و نظرنجی برگزار کنند.
      هزینه‌های ارسال پیامک رو در لینکی که براتون گذاشتم می‌تونین ببینید

  • مجید ماندگار

    05 آبان 1400، 09:51

    سلام روز خوش؛ من توی زمینه تولید لوازم سیسمونی فعالیت میکنم میخواستم بدونم آیا شما بانک شماره فروشندگان لوازم سیسمونی دارید که من بخوام برای این افراد ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشم. برام فرقی هم نمیکنه که توی چه شهری باشن چون من تولید کننه هستم.

    • زهره تاجیک

      17 آبان 1402، 15:20

      سلام جناب ماندگار. بله تو بانک شماره ملی پیامک به فعالان حوزه پوشاک کودک و اسباب بازی دسترسی خواهید داشت و میتونید براشون پیامک بفرستید.

  • عباس مظلومی

    04 آبان 1400، 17:16

    سلام خسته نباشید
    من به هنگام ثبت نام برای خرید پنل پیامکی با چهارنوع پنل روبرو هستم پایه_اقتصادی_شرکتی_تجاری برای استفاده از بانک شماره های بوشهر کدام پنل میبایست خریداری کنم؟

    • زهره تاجیک

      23 آبان 1402، 14:08

      سلام عباس مظلومی عزیز.
      برای استفاده از تمام امکانات بانک شماره موبایل باید پنل شرکتی رو بخرید. اما اگر فقط میخواید به بانک شماره محله ای دسترسی داشته باشید پنل پایه هم جواب کارتون رو میده اما قطعا پیشنهاد ما پنل شرکتیه چون هم می‌تونید از روی نقشه ارسال داشته باشید هم بانک شماره هم کد پستی و …

  • مرادی

    04 آبان 1400، 11:31

    ببخشید من چطور می تونم یک فروش آنلاین ماهی و میگو رو به سراسر کشور از طریق پنل اس ام اس تبلیغ بکنم ؟ یعنی یه جوری باشه که فقط به شهر بوشهر اس ام اس ارسال نشه به شهر های دیگه هم بتونم تبیلغ بکنم و جواب هم بگیرم

    • زهره تاجیک

      17 آبان 1402، 15:18

      سلام دوست عزیز، اگه فروش آنلاینتون سایت یا صفحه اینستاگرام هست حتما لینک رو داخل پیامک بگذارید تا افراد بتونن خیلی سریع بیان ازتون خرید بکنن و تو فرآیند خرید گیج نشن. نکته بعد اینکه شما به هر جای ایران و حتی خارج از ایران که بخواین میتونید پیامک ارسال کنید. اما باید بررسی کنید کجاها فروشتون بیشتر خواهد بود و بابت ارسال ماهی و میگو مشکلی نخواهید داشت.

  • جهان بین

    04 آبان 1400، 11:02

    با سلام و احترام من مدتی هست که به فکر راهی برای تبلیغات هستم که جدیدا از طریق پیج اینستاتون باهاتون آشنا شدم میخواستم بدونم که در سامانه شما این امکان وجود دارد که ما خودمون پنل رو خریداری نکنیم و شما برای ما ارسال انجام بدید؟

    • زهره تاجیک

      17 آبان 1402، 15:15

      سلام دوست عزیز. بله شما میتونید بدون خرید پنل هم ارسال انبوه داشته باشید. البته پیشنهاد ما اینه که پنل رو خریداری کنید چون در دراز مدت هم هزینه کمتری صرف می‌‎کنید هم به امکانات خیلی زیادی دسترسی دارید.

  • شیرین کار

    04 آبان 1400، 09:18

    درود بر شما
    نقشه استان بوشهر موجوده؟
    بصورت محدوده ای قصد ارسال پیامک رو داریم و خودمون کدپستی های محدوده رو نداریم

    • زهره تاجیک

      23 آبان 1402، 14:09

      سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      ارسال از روی نقشه برای شهر بوشهر فعال نیست. اما میتونید ارسال از دکل داشته باشید برای محدوده مورد نظرتون

  • محمد ابوجهل

    03 آبان 1400، 19:24

    سلام شماره هاتون بر چه اسا دسته بندی شدند؟ من نمیخوام به همه استان ها ارسال رو انجام بدم فقط میخوام برای استان خودمون ارسال بشه ایا امکانش هست؟
    هزینه هاش به چه صورته؟

    • زهره تاجیک

      17 آبان 1402، 15:13

      سلام دوست گرامی؛ بانک شماره ها هم بر اساس استان ها و شهرهاست، هم مشاغل و اصناف و هم تفکیک جنسیتی. شما میتونید تو منطقه هدفمند فقط به استان بوشهر پیامک ارسال کنید. از این بابت هیچ مشکلی نیست!
      از بابت هزینه ها باید با شماره 02163404 تماس بگیرید یا به صفحه تعرفه ها مراجعه کنید.

  • راهکارمنش

    03 آبان 1400، 11:45

    سلام وقت بخیر ممنون
    من یک داروخانه دارم که قصد دارم برای تبلیغات توی شهر خودم استفاده کنم فقط برای ارسال تبلیغات ادرس و شماره تماس داروخانه نیاز به مجوز خاصی هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      12 دی 1402، 12:40

      سلام دوست عزیزف
      برای تبلیغات داروخانه باید حتما مدرک داروسازی داشته باشید و برای ما ارسال کنید تا بتونیم براتون تبلیغات انجام بدیم.

  • حاج خلیلی

    02 آبان 1400، 10:35

    ببخشید میخواستم بدونم چجوری باید ارسال کرد؟
    شما خودتون برامون ارسال میکنید؟
    میشه راهنمایی کنید لطفاً؟

    • زهره تاجیک

      17 آبان 1402، 15:11

      سلام وقت شما بخیر. برای شروع به کار بازاریابی پیامکی باید پنل تهیه کنید. البته این امکان هم وجود داره که بدون خرید پنل اس ام اس پیامک انبوه ارسال کنید. اما در این حالت باید حداقل 100 هزار اس ام اس تبلیغاتی بفرستید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید