30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
با یک اس ام اس در بازار پررونق بندرلنگه رقیب نداشته باشید!

با یک اس ام اس در بازار پررونق بندرلنگه رقیب نداشته باشید!

0

فعالیت تجاری و حضور در بازار مناطق آزاد تجاری و بنادر با شهرهای دیگر زمین تا آسمان متفاوت است و همین باعث شده که تبلیغات هدفمند برای رساندن پیام به دست مشتریان واقعی، در این مناطق اهمیّت بیشتری داشته باشد. پنل اس ام اس بندرلنگه یکی از ابزارهای تبلیغاتی هدفمند برای کسب‌وکارهای فعال در این بندر مهم کشور است که قابلیت‌های مختلفی نه فقط برای تبلیغات، بلکه برای اطلاع‌رسانی و تعامل مستقیم با مشتریان دارد و در واقع برای هر بیزینس فعالی در این ناحیه، داشتن پنل پیامکی ضروریست.

برای کاربرانی که آشنایی کمی با پنل اس ام اس دارند، در ادامه مفصل در این مورد صحبت می‌کنیم. سی درصد کد تخفیف زیر هم برای ثبت‌نام کاربران جدید است.

روش عالی تبلیغات در استان گیلان!

با خرید پنل پیامکی استان گیلان به شهرها، مناطق و محله‌ها، پیامک تبلیغات ارسال کنید و به تمامی اصناف استان نیز دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
GILAN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

اول ببینیم پنل اس ام اس بندرلنگه چیست و دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟! پنل پیامکی نرم افزار آنلاین برای ارسال و دریافت پیامک انبوه است، یعنی به شما کمک می‌کند که هم پیام‌هایتان را مدیریت کنید، هم تبلیغات انجام دهید و هم در صورت نیاز، مثلاٌ برگزاری نظرسنجی، با بهترین هزینه در ارتباط و تعامل بدون واسطه‌ای با مخاطبتان باشید.

این پنل‌ها توسط شرکت‌های ارائه‌دهندۀ سامانه‌های اس ام اسی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در میان تعداد زیادی از این شرکت‌ها، پیشنهاد من شرکت ملی پیامک است. در ویدئو زیر هم مفصل پنل اس ام اس بندرلنگه را توضیح دادیم.

بهترین انتخاب برای ارسال پیامک تبلیغاتی

پنل اس ام اس بندرلنگه که توسط شرکت ملی پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد، ابزارهای مختلفی برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی دارد که در این قسمت خیلی خلاصه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنم. در عین حال شما برای آشنایی صفر تا صد پنل پیامکی می‌توانید از ویدئوهای یوتیوب و آپارات ملی پیامک نیز استفاده کنید.

  • تعرفه مناسب در مقایسه با دیگر روش‌های گران قیمت تبلیغاتی
  • طراحی 4 نوع پنل با قیمت‌های متفاوت و مهیا کردن شرایط اجرای تبلیغات در هر صنف با هر میزان بودجه
  • خطوط عمومی و اختصاصی هدیه همراه با تعدادی پیامک رایگان روی هر پنل
  • دسترسی کامل به بانک شماره همراه اول و ایرانسل بندرلنگه
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت به مشتریان زن و مرد
  • قابلیت ارسال اس ام اس برای تمام اصناف و گروه‌های شغلی  فعال در بندرلنگه
  • اتصال کامل سایت و پنل و ارسال خودکار پیام‌ های مهم از طریق افزونه‌های وب‌سرویس پیامکی
  • آموزش کامل ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بانک شماره پنل اس ام اس بندرلنگه

پنل اس‌ ام اس چیست؟پنل اس ام اس بندرلنگه دسترسی کاملی به بانک شماره‌های همراه اول شهر دارد که شامل 26965 سیمکارت اعتباری و 8627 شماره دائمی می‌شود. این بانک شماره اولین انتخاب بسیاری از کسب‌وکارها برای شروع تبلیغات انبوه است. با ارسال پیامک تبلیغاتی جذاب همراه با آدرس سایت یا آدرس پیج اینستاگرام می‌توانید تعداد زیادی از مخاطبان را به خرید ترغیب کنید یا حتی برای خریدهای بعدی از طریق برندسازی آماده‌شان کنید.

در صورتی که کسب‌وکارتان منحصر به زنان یا مردان است، مانند سالن زیبایی و آرایشگاه، استخر، خدمات ماساژ و اسپا، بوتیک و مزون، می‌توانید از طریق بانک شماره ایرانسل که در سال 1400 به‌روزرسانی شده، فقط برای زنان یا مردان پیامک تبلیغاتی بفرستید.

ارسال پیامک بر اساس کدپستی

تبلیغات محلی دیگر قابلیت پنل اس ام اس بندرلنگه است که تقریباً در هیچ کدام از روش های تبلیغاتی دیده نمی‌شود. البته شما می‌توانید از طریق چاپ تراکت در محله‌های موردنظرتان تبلیغ کنید ولی این روش هم هزینه زیادی دارد و هم نیاز به نیروی انسانی برای پخش تراکت‌ها دارد. از طرف دیگر با چاپ تراکت نمی‌توانید از اجرای تبلیغتان بازخورد بگیرید. در صورتی که ارسال اس ام اس نیازی به نیروی انسانی یا حتی طراحی و چاپ تراکت ندارد. با ارسال یک اس ام اس جذاب و در کمتر از 15 دقیقا می‌توانید با دسترسی به رنج کدپستی مناطق موردنظر، یعنی 5 رقم اول، برای هر محله که می‌خواهید پیامک بفرستید و خیلی راحت تبلیغ هدفمند بر اساس محل زندگی مشتری داشته باشید.

بندرلنگه، پر رونق ترین بندر ایران

بندرلنگه با 26175 نفر جمعیت به عنوان پررونق‌ترین بندر ایران و استان هرمزگان شناخته می‌شود. این بندر موقعیت تجاری ویژه‌ای دارد و به همین خاطر تبلیغات در این شهر را باید حسابی جدی گرفت.

برنامه‌ریزی برای تبلیغات، پیدا کردن مخاطب و مشتری بازار هدف، قابلیت ارسال پیامک‌های خودکار و در نهایت هزینه مناسب برای جذب مشتری ویژگی‌هاییست که پنل اس ام اس بندرلنگه در اختیارتان قرار می‌دهد.

جمع‌بندی

پنل اس ام استا اینجا خیلی خلاصه و ساده به پنل اس ام اس بندرلنگه و مزایایی که در اختیارتان قرار می‌دهد،  اشاره کردیم.

فعال کردن پنل خیلی هم سخت نیست و زمان زیادی از شما نمی‌گیرد. می‌توانید با آماده کردن مدارک جهت احراز هویت در تمام روزهای هفته از 8 صبح تا 10 شب و 9 صبح تا 5 عصر در روزهای تعطیل و جمعه‌ها با تیم پشتیبانی به صورت تلفنی یا ارسال تیکت در تماس باشید و از مشاوره رایگان ملی پیامک استفاده کنید. شک نکنید که با این روش تبلیغاتی جذاب همراه با برنامه‌یزی دقیق در مسیر جذب مشتری و برندسازی موفق خواهید بود، می‌توانید در بازار پیشگام شوید و از رقبایتان سبقت بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید