30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه زبان گوگل را تغییر دهیم؟

چگونه زبان گوگل را تغییر دهیم؟

131

حتماً برای شما هم پیش آمده که در هنگام کار با موتور جستجوی گوگل، زبان مرورگرتان به زبانی تغییر کرده که برای شما آشنا نیست یا حتی نام آن را هم نشنیدید!

این مورد بیشتر وقت‌ها با روشن بودن وی پی ان دیده می‌شود، یعنی درست زمانی که برای دسترسی به سایت‌های فیلتر شده مثل فیس بوک از آی پی کشور دیگری استفاده کنید، مثلاً فرانسه یا آلمان، گوگل ممکن است زبان حساب کاربری شما را به فرانسوی یا آلمانی یعنی کشوری که به آن وصل شدید، تغییر بدهد. حالا شاید شما بخواهید زبان برنامه و تمام خدمات گوگل را برای استفاده بهتر تغییر بدهید، در این شرایط حتما این سوال برایتان پیش می‌آید که چطور زبان گوگل را تغییر بدهم؟ با ما همراه شوید تا قدم به قدم این مسیر را به شما نشان دهیم.

گام به گام تغییر زبان گوگل

خیلی خب! این کار بسیار ساده است. با اجرای مراحل زیر می‌توانید زبان گوگل را برای تمام خدماتش مثل موتور جستجو، گوگل‌مپ، یوتیوب، گوگل درایو، گوگل داکز، گوگل کیپ و ... تغییر بدهید.

قبل از هرچیز وارد حساب کاربریتان در گوگل شوید. برای این کار به آدرس google.com مراجعه کنید و در صفحۀ جدید اطلاعات حساب گوگل‌تان را وارد کنید. بعد از درج اطلاعات، با کلیک روی دکمه Sign In وارد صفحه اصلی حساب گوگل می‌شوید.

حالا که به حساب کاربری گوگل وارد شدید، در صفحۀ اصلی گزینۀ Data & Personalization را می‌بینید، روی آن کلیک کنید.تغییر زبان گوگل

در صفحۀ جدید، اسکرول کنید (پایین بیایید) تا به گزینۀ Language  برسید. حالا کلیک کنید تا وارد تنظیمات زبان حساب گوگل شوید.عوض کردن زبان گوگل

در قسمت Language زبان موردنظر خودتان را انتخاب کنید. در واقع برای تغییر زبان در تمام خدمات گوگل، باید روی آیکون مداد یا ویرایش کلیک کنید تا همۀ زبان‌های موجود برای شما به نمایش دربیاید. بعد از جستجو میان زبان‌های موجود و انتخاب زبان موردنظرتان، باید تنظیمات را ذخیره کنید.

اگر با سایر زبان‌ها هم آشنایید می‌توانید انتخاب کنید تا گوگل زبان‌هایی را که بلد هستید، دیگر برای شما ترجمه نکند. در این صورت زمانی‌که گوگل به مطالبی که به زبان‌های مورد نظر شما نوشته شده برخورد کند، با همان زبان اصلی به شما نشانش می‌دهد. برای این کار کافیست در قسمت Add Another Language، زبان‌های موردنظرتان را انتخاب و تنظیمات را ذخیره کنید.روش تغییر زبان گوگل

در آخر، برای مشاهده تغییرات، لازم است که از حساب کاربری گوگل خارج و مجدداً به آن وارد شوید.

به این ترتیب، زبان تمام خدمات گوگل مثل گوگل مپ، گوگل کروم، گوگل داکز، گوگل کیپ و ... در تمام دستگاه‌های شما تغییر می‌کند.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم که روش تغییر زبان گوگل را برای تمام خدماتش در همۀ دستگاه‌های متصل به حساب کاربری گوگل به شما آموزش بدهیم. امیدواریم که این مطلب آموزشی برای شما مفید باشد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • مجید برخوردار

    22 اسفند 1399، 12:53

    دمت گرم ناموسا خیلی داشت اذیت میکرد

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید