30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات موثر در منطقۀ آزاد تجاری انزلی با یک اس ام اس !

تبلیغات موثر در منطقۀ آزاد تجاری انزلی با یک اس ام اس !

0

برای تبلیغات در منطقۀ آزاد تجاری مهمی مثل بندرانزلی چه روش‌هایی را پیشنهاد می‌دهید؟ تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام؟! تبلیغات بنری در سایت‌های پربازدید یا پنل اس ام اس بندر انزلی ؟

قطعاً هر کدام از این روش‌ها با هم به رشد بیزینس و فعالیت تجاری شما کمک می‌کندريال اما اینکه کدام یک به نتیجۀ قطعی، فروش بالا و البته تعامل مستقیم با مشتری آن هم در زمانی کوتاه برسد و قیمت معقولی هم داشته باشد، جای بحث دارد. همین مورد باعث شد تا در این مقاله پنل اس ام اس در بندرانزلی را به عنوان ابزاری که تمام امکانات بالا و البته مزایای دیگری را هم در اختیارتان قرار می‌دهد را معرفی کنم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا صفر تا صد پنل و قابلیت‌های ارسال پیامک تبلیغاتی را معرفی کنیم.

روش عالی تبلیغات در استان گیلان!

با خرید پنل پیامکی استان گیلان به شهرها، مناطق و محله‌ها، پیامک تبلیغات ارسال کنید و به تمامی اصناف استان نیز دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
GILAN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل ارسال پیام کوتاه نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای مدیریت پیامک‌های انبوه تبلیغاتی استفاده می‌شود. در صورتی هم که کاربر خط اختصاصی داشته باشد، علاوه‌بر ارسال پیامک می‌تواند پاسخ مشتریان و مخاطبانش را نیز دریافت کند و تعامل مستقیمی با آن‌ها داشته باشد.

 

قابلیت‌های دیگری مثل امکان ارسال پیامک زماندار به صورت خودکار، امکان ارسال پیامک مجزا به زنان یا مردان و حتی ارسال اس ام اس اس به تفکیک مشاغل از دیگر قابلیت‌هاییست که پنل پیامکی در اختیارتان قرار خواهد داد. خب حالا یک سوال مهم، کسب‌وکار شما از کجا می‌تواند این پنل پیامکی را تهیه کند؟!

ملی پیامک، همه چیز را برایتان مهیا کرده است!

برای دریافت پنل ارسال پیام کوتاه باید از خدمات شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی استفاده کنید. در میان تعداد زیادی از این شرکت‌ها، من استفاده از خدمات ملی پیامک را پیشنهاد می‌کنم و البته دلایل این انتخاب را هم به صورت خلاصه برایتان آماده کردم:

  • دسترسی کامل به بانک شماره‌های به روز همراه اول و ایرانسل
  • دسترسی به بانک شماره اصناف و مشاغل بندرانزلی
  • پشتیبانی همه روزه از کاربران، در طول هفته 8 صبح تا 9 شب و روزهای تعطیل 9 صبح تا 5 عصر
  • قابلیت اتصال سایت به پنل و ارسال خودکار پیامک‌ از طریق خدمات وب‌سرویس پیامکی
  • آموزش کامل ترفندهای فروش پیامکی در مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی
  • آموزش کامل نحوۀ ارسال پیامک و افزونه‌های وب‌سرویس در ویدئوهای یوتیوب و آپارات ملی پیامک
  • تعرفه مناسب و طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری همراه با تعدادی پیامک هدیه و دو خط عمومی و اختصاصی

بانک شماره پنل اس ام اس بندر انزلی

مزایای پنل ملی پیامکپنل اس ام اس بندر انزلی برای ارسال انبوه بانک شماره به‌روزی از شماره‌های همراه اول دارد که شامل 49383 سیمکارت اعتباری و 33607 سیمکارت دائمی می‌شود. برای شروع تبلیغات انبوه بهتر است که از این بانک شماره استفاده کنید تا بتوانید تعداد زیادی از آن‌ها را به مشتری وفادار تبدیل کنید. در هر بار ارسال هم حتماً فایل گزارش را ذخیره کنید تا بتوانید آمار پیامک‌های رسیده به مشتری و بازگشت‌خورده را داشته باشید.

تقریباٌ 40% از مردم طبق آمار رسمی مشتاق دریافت پیامک‌های تبلیغاتی هستند و این فرصت طلایی برای شماست تا بتوانید با ارسال پیامک جذاب، برای فروش و البته برندسازی یک سکوی پرتاب برای کسب‌وکارتان بسازید.

تبلیغات محله‌ای!

برای تبلیغات محلی، پنل اس ام اس بندر انزلی بانک شمارۀ محلات شهر را برایتان آماده کرده که از طریق کد پستی است. در ارسال پیامک بر اساس محلات مختلف شهر، کاربر باید رنج کدپستی محله‌های موردنظرش را که شامل 5 رقم اول کدپستی می‌شود را انتخاب کرده و سپس برای همان محلات با خیال راحت پیامک بفرستد.

نگاهی به بندر انزلی!

بندز انزلی یکی از مناطق آزاد تجاری شمال ایران با ۱۴۸٬۵۶۴ نفر جمعیّت است. این بندر نقش مهمی در اقتصاد شمال ایران دارد، مرکز شیلات و خاویار استان گیلان است و اسکله معروف انزلی همیشه میزبان ارسال پیامک بر اساس کد پستیکشتی‌های کوچک و بزرگ تجاری است. از طرف دیگر موقعیت مرزی به بازار و تجارت بندر رونق داده است، بسیاری از فروشگاه‌ها و شرکت‌های انزلی یا شعبه‌ای از شهرهای دیگری هستند یا خودشان شعبه مادرند و در سراسر ایران شعبه دارند.

با این گسترۀ ارائۀ کالا و خدمات هر کسب‌وکاری باید یک برنامۀ درست و حسابی برای تبلیغاتش داشته باشد و به راحتی مشتریان بازار هدفش را پیدا کنید. پنل اس ام اس در بندر انزلی ابزار این تبلیغات هدفمند را با هزینۀ مقرون‌به‌صرفه در اختیارتان قرار می‌دهد و ابزارهای مختلفی برای تبلیغات پیامکی و جذب مشتری آماده کرده است.

جمع‌بندی

کاربران برای استفاده از خدمات پنل اس ام اس بندر انزلی می‌توانند از خدمات شرکت ملی پیامک استفاده کنند. برای دریافت پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

بعد از ارائۀ مدارک به عنوان شخص حقوقی یا حقیقی و پرداخت هزینۀ پنل، نام کاربری و رمز عبور برایتان اس ام اس می‌شود. از همان لحظه می‌توانید وارد محیط کاربری پنل شوید و شروع به ارسال پیامک کنید. هر موقع هم نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، از طریق تلفن یا ارسال تیکت می‌توانید با تیم پشتیبانی و فروش ملی پیامک در ارتباط باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید