30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تابستان خود را چگونه خواهید گذراند؟ با پیامک؟

تابستان خود را چگونه خواهید گذراند؟ با پیامک؟

1

 تابستان خود را چگونه خواهید گذراند؟ با پیامک؟

مطمئنا شما قوانین ابتدایی بازاریابی پیامکی را می دانید. آیا آمادگی دارید تا بازار خود را در گرمای تابستان کمی داغ تر کنید و کمپین های تبلیغات پیامکی تابستانی راه اندازی کنید؟ بهتر است در ابتدا همه چیز را دوباره شروع کنید و کمی تازگی به ایده های خود بدهید. پیشنهادهای قدیمی خود را متناسب با تابستان تغییر دهید و افزایش میزان عضویت در خبرنامه پیامکی خود را مشاهده نمایید. همیشه سعی کنید پیشنهادهای خود را با دلیل به مشتریانتان ارائه کنید، اما سعی کنید هر کدام به گونه ای با فصل تابستان مرتبط باشد. از خود بپرسید "در این فصل مشتریانم به چه چیزی علاقه مندند؟ چگونه می توانم با استفاده از فصل گرما مشتریان را به سمت خود بکشانم؟" در این مطلب قصد داریم چند ایده ی بازاریابی پیامکی مناسب با فصل گرما را برای شما نام ببریم. پس به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

دسترسی VIP

اعضای خبرنامه پیامکی شما به دلیل خاصی به باشگاه برند تجاری شما ملحق شده اند. آنها انتظار دارند که با آنها مانند VIP رفتار شود. این تابستان، شما می توانید یک جشن کوچک برای مشتریان وفادار خود برگزار کنید و تنها افرادی که عضو خبرنامه پیامکی تان هستند را به این جشن دعوت کنید. اگر فردی عضو خبرنامه پیامکی شما نیست و می خواهد به این جشن بیاید حتما باید عضو خبرنامه پیامکی شما شود. در هنگام ورود به این رویداد، شما می توانید از افراد بخواهید که دعوتنامه ی خود را که از طریق پیامک دریافت کرده اند به مسئولین مراسم نشان دهند. سعی کنید همیشه به اعضای خبرنامه پیامکی خود پیشنهاد ویژه و اختصاصی بدهید تا آنها بدانند که برای شما VIP محسوب می شوند.

برگزاری مسابقه پیامکی

همه ما می دانیم که تابستان فصل برگزاری کنسرت است. شما می توانید با یک سالن برگزاری کنسرت/تئاتر یا یک هنرمند قرار داد ببندید و با برگزاری یک مسابقه پیامکی به برندگان بلیت کنسرت هدیه بدهید. این کار تاثیر بسیار مثبتی بر روی گسترش فهرست اعضای خبرنامه پیامکی شما خواهد داشت و تبلیغ بسیار خوبی برای برند تجاری شما است.

ارائه کوپن تخفیف

کورن داگ، بستنی، فالوده، بلال... هیچ کس نمی تواند مقابل خوراکی های تابستان مقاومت کند. اگر شما صاحب یک رستوران هستید بهتر است برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان خود به آنها تخفیف ویژه بدهید. می توانید با ارسال پیامکی مانند نمونه زیر آنها تشویق کنید که به رستوران شما مراجعه کنند. مطمئن باشید که نمودار روند عضویت در خبرنامه پیامکی شما عمودی خواهد شد.

با نشان دادن این پیامک به مسئولان رستوران ما نوشیدنی خود را مهمان ما باشید.

ارائه آخرین مدهای تابستان

اگر شما صاحب یک لباس فروشی یا بوتیک هستید، بازاریابی پیامکی راهکار بسیار خوبی برای تبلیغ مدهای این فصل است. می توانید با ارسال پیامک به مشتریان خود آنها را از اجناس جدید فروشگاه خود مطلع سازید. همچنین می توانید برای جذب بهتر آنها، برای اجناس خود 10% تخفیف بگذارید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید