30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل اجرای تبلیغات پیامکی در آمل

راهنمای کامل اجرای تبلیغات پیامکی در آمل

0

تبلیغات مهمترین ابزار در جذب مشتری و بازاریابی است که کسب‌وکارهای مختلف همواره دغدغه‌ آن را دارند. پنل اس‌ ام اس آمل یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی برای مشاغل این شهرستان و نواحی اطرافش است تا بتوانند به صورت انبوه و هدفمند فقط با ارسال پیامک مشتریان و مخاطبان جدیدتری داشته باشند.

برای شروع کار و آشنایی بیشتر با پنل پیامکی در ادامه با ما همراه شده و کد تخفیف سی درصدی زیر را هم برای ثبت‌نام اولیه داشته باشید:

کسب‌وکارت رو به هم شهریانت معرفی کن!

پنل پیامک مازندران امکان ارسال تبلیغ به تمامی محله‌ها، مناطق، اصناف و شهرهای استان را به شما می‌دهد.
30% تخفیف
MZND
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

هر روش تبلیغاتی به بستری برای ساز و کار نیاز دارد. پنل اس‌ ام اس آمل در واقع یک نرم‌ افزار است تا کاربران فقط با دسترسی به اینترنت، با رمز عبور و نام کاربری اختصاصی بتوانند برای شماره‌های خودشان و بانک شماره‌های شهر پیامک تبلیغاتی ارسال کنند.

کاربرانی هم که سایت یا اپلیکیشن دارند، در کنار تبلیغات می‌توانند پیامک‌های اطلاع‌رسانی مانند کد تایید ورود، فراموشی رمز عبور و .... را با خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های مختلف برای مشتریان ارسال کنند. در ویدئو زیر مختصراً در این باره صحبت کردیم.

چرا ملی پیامک بهترین سامانه پیامکی است؟

در مسیر شروع تبلیغات و ارسال اس ام اس کاربران در مورد انتخاب بهترین شرکت ارائۀ خدمات پیامکی نیاز به تحقیقات بیشتری دارند. به همین خاطر مختصراً در مورد ملی پیامک صحبت خواهیم کرد و اول از همه می‌خواهیم با هزینۀ تبلیغات شروع کنیم.

هزینه تبلیغات از نکاتیست که هر کسب‌وکاری باید به آن توجه کند.هزینه مناسب ارسال هر پیامک تبلیغاتی باعث شده تا مشاغل با بودجه‌های مختلف به راحتی بتوانند از پنل اس ام اس آمل استفاده کنند. دسترسی آسان به بانک شماره به‌روز همراه اول و ایرانسل از مزایای پنل ملی پیامک است. پنل اس‌ ام اس آمل با بانک شماره‌های جامع در طبقه‌بندی‌های متنوع امکان اجرای تبلیغات انبوه را فراهم کرده است.

پشتیبانی مجرب و همه‌روزه  از دیگر مزایای پنل ملی‌پیامک است. شما می‌توانید کلیه سوالات و مشکلات خود را همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام غیر کاری و تعطیل از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر به صورت تماس تلفنی و ارسال تیکت از تیم پشتیبانی بپرسید. برای آشنایی بیشتر با پنل اس‌ ام اس آمل و کلیه ماژول‌های کاربردی آن می‌توانید وارد کانال آپارات ملی‌پیامک شوید و از ویدیو‌های آموزشی استفاده کنید. در کنار این ویدیو‌ها مینی دوره اس‌ ام اس مارکتینگ و کتابچه بازاریابی پیامکی صفر تا صد اجرای تبلیغات پیامکی را آموزش داده است.

بانک شماره‌های جامع پنل اس‌ ام اس آمل

پنل پیام کوتاه چیست؟از جمله مزایای کاربردی پنل اس‌ ام اس آمل برای مشاغل مختف قابلیت ارسال تبلیغات برای بانک شماره‌های طبقه‌بندی شده است.
در پنل اس‌ ام اس کاربران می‌توانند در قسمت منطقه هدفمند برای ۹۸۶۵۶ شماره اعتباری و ۷۹۹۴۶ تعداد شماره دائمی همراه اول تبلیبغات پیامکی بفرستند و آن‌ها را به مشتریانی وفادار تبدیل کنند. البته فقط همین نیست، ملی پیامک شرایط ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را برای کاربرانش فراهم کرده است.

این بانک شماره یک مزیت فوق‌العاده تبلیغات پیامکی نسبت به سایر روش‌های بازاریابی است. با وجود بانک شماره‌های جنسیت ملی پیامک می‌تواند دقیقاً تبلیغات خود را در شهر آمل به ۸۷۷۱۲ تعداد شماره ایرانسل آقا و ۴۶۹۰۰ تعداد شماره ایرانسل خانم ارسال کنید. تبلیغات هدفمند داشته باشید. به مشتریانی که واقعاً به خدمات شما نیاز دارند، اس ام اس بفرستید و دیگر هزینه اتلاف‌شده بابت تبلیغات نپردازید.

ارسال پیامک منطقه‌ای

ماژول کد پستی و دکل ایرانسل برای کاربران پنل اس ام اس آمل شرایطی را فراهم کرده تا به راحتی برای هر منطقه و محله که دوست دارند، پیامک بفرستند.

در ماژول کدپستی به کمک رنج کدپستی محله‌های مختلف تبلیغات پیامکی ارسال می‌کنید و در ماژول دکل bts ایرانسل از قابلیت آنتن‌دهی دکل استفاده می‌کنید تا برای هر نقطه از شهر که می‌خواهید، پیامک بفرستید.

نگاهی به شهر آمل

آمل یکی از زیباترین شهرهای توریستی در استان مازندران است که بیشتر به عنوان قطب صادرات استان مازندران و پایتخت برنج ایران با ۲۳۷٬۵۲۸ نفر جمعیت شناخته می‌شود.

شاید فکر کنید که تبلیغات در این شهرستان با وجود رقبایی قدرتمند، نیاز به هزینه‌های هنگفتی دارد، اما بازاریابی پیامکی و پنل اس ام اس آمل شرایط متفاوتی را ایجاد کرده تا هر کسب‌وکاری بتواند تبلیغات هدفمندش را شروع کند.

سخن پایانی

پنل پیام کوتاه چیست؟همانطور که گفتیم تبلیغات از جمله مسائل با اهمیتی است که هر کسب‌وکاری باید به آن توجه ویژه داشته باشد تا هم فروش خود را چندین برابر کند و هم مشتریان جدیدی جذب نماید. تبلیغات شاید مسیر دشواری نداشته باشد، اما وقتی موفق عمل می‌کند که هزینه مقرون‌به‌صرفه داشته باشد و هدفمند عمل کند.

با کمک پنل اس ام اس آمل شما می‌توانید کالا و خدماتتان را به راحتی و به تعداد زیادی از مخاطبان در مناطق مختلف معرفی کنید. پس اگر آماده یک تبلیغات به‌روز و فوق‌العاده هستید، همین حالا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید. پس از پرداخت هزینه و تکمیل اطلاعات و مدارک در کوتاه‌ترین زمان ممکن پنل خود را فعال کرده و وارد دنیای تبلیغات پیامکی شوید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید