30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل

7

تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز سرویس آنلاین تبلیغاتی است که توسط گوگل اداره می شود. سرویس تبلیغات گوگل ادوردز به بازاریابان اجازه می دهد تا برای رقابت تجاری، لینک های وب سایت خود را در صدر نتایج جستجوی گوگل نمایش دهند.

تبلیغات موجود در نتایج جستجوی گوگل بر اساس کلمات کلیدی انتخابی کاربران و جستجوهای پیشین آنها نمایش داده می شوند و هر کدام از تبلیغات نمایش داده شده به صفحه دلخواه فرد تبلیغ دهنده لینک داده می شوند. به این ترتیب کاربری که در گوگل عبارت خاصی را جستجو کرده است با دیدن لینک تبلیغات در صدر نتایج جستجو، بر روی آن ها کلیک می کند.

امروزه بسیاری از شرکت ها در جهت رشد و توسعه تجارت آنلاین خود از سرویس تبلیغات گوگل استفاده می کنند. شاید درک این مسئله کمی برای شما دشوار باشد (در ابتدا برای ما هم این گونه بود!)، اما زمانی که متوجه شدیم بخش اعظمی از در آمد 60 میلیارد دلاری شرکت گوگل از طریق تبلیغات گوگل ادودرز به دست می آید، نظرمان درباره سرویس تبلیغات کلیکی کمی تغییر یافت.

مطمئن باشید تبلیغات در گوگل باعث خواهد شد که برند تجاری شما در معرض دید تعداد بسیار زیادی از مخاطبان قرار بگیرد. اما همه چیز به اینجا ختم نمی شود. ارائه یک تبلیغ اصولی در گوگل نه تنها باعث می شود که میزان بازدید از وب سایت شما افزایش پیدا کند، بلکه نرخ تبدیل شما را افزایش خواهد داد. کاربرانی که زمانی حتی با سایت شما آشنا نبودند، یک شبه مشتری درجه یک شما خواهند شد!

در ادامه مزایای تبلیغات در گوگل را برای شما بیان خواهیم کرد، اما در ابتدا بهتر است کمی با نحوه کار گوگل ادوردز آشنا شوید.

تبلیغات در گوگل به چه شکل است؟

تبلیغات در گوگل به صورت کلیکی است. اما این تبلیغات کلیکی به چه معناست؟ تبلیغات گوگل ادوردز به تجارت های مختلف امکان می دهند تا پیش از نمایش تبلیغات در نتایج جستجو، بودجه ای را برای تبلیغات گوگل خود تعیین کنند و تنها زمانی این مبلغ از حسابشان کم می شود که کاربران بر روی لینک آنها در نتایج جستجو کلیک کنند. سرویس تبلیغات گوگل بر روی کلمات کلیدی تمرکز دارد. به این معنی که تجارت های مختلف می توانند با استفاده از کلمه کلیدی مرتبط و پر جستجوی تجارتشان، آگهی خود را ایجاد کنند. به این ترتیب زمانی که کاربران کلمه کلیدی مورد نظر را در گوگل جستجو می کنند با این تبلیغات مواجه می شوند.

مزایای تبلیغات در گوگل

اگر بگوئیم تبلیغات در گوگل هیچ عیبی ندارد، واقعاً دروغ نگفته ایم. همه افرادی که یک بار از این سرویس تبلیغاتی استفاده کرده اند از لذت تبلیغات در گوگل سخن می گویند. در ادامه مزایای تبلیغات در گوگل را بیان می کنیم تا این سرویس تبلیغاتی را بهتر بشناسید:

افزایش فروش محصولات با آموزش گوگل ادز

همانطور که گفتیم، تبلیغ در گوگل لذت فروش را به همراه دارد. کافیست یک بار محصولات و خدمات خود را در گوگل تبلیغ کنید تا مشتری دائمی آن شوید!

افزایش جستجوی مشتریان

امروزه، مشتریان بیش از هر زمان دیگری از اینترنت استفاده می کنند. همچنین، به وجود آمدن فروشگاه های اینترنتی معتبر باعث شده است که خرید اینترنتی در ایران به امری رایج تبدیل شود. بر اساس جدیدترین آماری که سایت رسمی Internet World State منتشر کرده است، کشور ما با داشتن بیش از 35 میلیون نفر کاربر اینترنت، رتبه اول تعداد کاربران اینترنتی در خاورمیانه را در اختیار دارد.

هزینه کمتر نسبت به دیگر ابزار های تبلیغاتی

هزینه تبلیغ در گوگل بسیار کم است. این را زمانی متوجه خواهید شد که آن را با دیگر ابزارهای تبلیغاتی پر مخاطب مانند تلویزیون، رادیو، بیلبورد، مجلات و ... مقایسه کنید. همچنین نکته مثبت دیگری که تبلیغات گوگل دارد، هدفمند بودن و نشانه رفتن مخاطب واقعی است.

هدفمند بودن تبلیغات در گوگل

شاید بتوان گفت این ویژگی نقطه قوت تبلیغات گوگل است. هدفمند بودن تبلیغ در گوگل واقعاً شگفت انگیز است. گوگل بابت نمایش تبلیغات شما، پولی دریافت نمی کند، بلکه شما تنها بابت کلیک هایی که بر روی لینک تبلیغاتی تان می شود، پول پرداخت می کنید. این به این معنی است که مخاطب واقعی که به دنبال محصول شماست، نام شما را می بینید و وارد وب سایت شما می شود. در این زمان به قیمت یک کلیک از حساب شما پول کم می شود.

یافتن مشتریان واقعی با تبلیغات در گوگل

در زمان نمایش تبلیغات در گوگل، کاربر زمانی به وب سایت شما وارد می شود که واقعاً به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشد زیرا باید کلمه کلیدی که شما تعیین کرده اید را در گوگل جستجو کند تا لینک شما را دیده و در نهایت وارد سایت شما شود.

تبلیغ در گوگل و مشتریان بین المللی

اگر صادر کننده محصول خاصی هستید یا خدمات خاصی را به صورت بین المللی عرضه می کنید، با استفاده از تبلیغات گوگل می توانید هر کشوری از جهان را برای نمایش تبلیغات خود هدف بگیرید.

تبلیغاتی قابل اندازه گیری و انعطاف پذیر

با سرویس تبلیغات گوگل شما می توانید آمار دقیقی از مشتریان خود و رفتارشان به دست بیاورید. تبلیغات گوگل به شما نشان می دهد که چه تعداد از کسانی که بر روی لینک شما کلیک کرده اند، محصولاتتان را خریده اند یا چه کسانی تنها وب سایت شما را بازدید کرده اند. همچنین، شما می توانید آمار فروش مستقیم بواسطه تبلیغات در گوگل را مشاهده کنید.

زمانبندی ارسال تبلیغ در گوگل

شما می توانید تبلیغات خود را به بهترین شکل ممکن بهینه سازی کنید. مثلاً قادر هستید کلمات کلیدی جستجو جدیدی را برای ان انتخاب کنید، کمپین تبلیغاتی خود را متوقف کنید و هر زمانی که فکر می کنید بیشترین جستجو صورت می گیرد، آن را فعال کنید.

فرصت را غنیمت شمارید!

تبلیغ در گوگل فرصتی استثنایی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به سادگی و با صرف کمترین وقت و هزینه، تبلیغ خود را در صفحۀ اول جستجوهای فارسی گوگل قرار دهید. به شما پیشنهاد می کنیم تا زمانی که رقبایتان تبلیغات خود را در گوگل نمایش نداده اند، دست به کار شوید.

پنل اس ام اس برای کارخانه چه کاربردهای دارد؟حتما بخوانید: پنل اس ام اس برای کارخانه چه کاربردهای دارد؟

در صورتی که می‌خواهید از این فرصت به درستی استفاده کنید، ما می‌توانیم در ساخت کمپین تبلیغات گوگل و بهینه‌سازی آن برای دریافت بهترین نتیجه و گزارش‌گیری به شما کمک کنیم.

***

کافیست با شماره 63404-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. منتظر تماس هایتان هستیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید