30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
فرصت طلایی جذب مشتری در تربت جام به کمک بازارایابی پیامکی

فرصت طلایی جذب مشتری در تربت جام به کمک بازارایابی پیامکی

0

پنل اس ام اس تربت جام و بازاریابی پیامکی یکی از بهترین و هدفمندترین ابزارهای تبلیغاتی و تعامل با مشتری در این شهرستان است که در این مقاله مفصل با آن آشنا می‌شوید. برای شروع کار هم نیاز به هیچ سخت افزار یا دستگاه خاصی ندارید. تنها باید برای داشتن پنل پیامکی درخواست بدهید و از طریق نام کاربری و رمز عبورتان وارد محیط کاربری اختصاصی خودتان شوید.

برای ثبت‌نام اولیه یک کد تخفیف سی درصدی برایتان آماده کردیم. در ادامه هم مفصل درباره ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مشتری بیشتر صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

امروز مشتریان زیادی خواهید داشت!

تبلیغات هدفمند در سطح استان خراسان رضوی، دسترسی به بانک شماره اصناف، تفکیک جنسیت و منطقه‌ای محله‌ای تنها بخشی از امکانات پنل پیامکی است.
30% تخفیف
KHRZ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس تربت جام نرم افزار آنلاین ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است. برای شروع بازاریابی پیامکی یعنی فروش از طریق ارسال پیامک، جذب مشتری و برندسازی نیازمند سامانه ارسال پیامک هستید تا با بهترین قیمت برای مشتری اس ام اس بفرستید و توجه او را به سمت کالا و خدماتتان جذب کنید.

برای ارسال پیامک باید سراغ شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات اس ام اسی بروید و برای دریافت پنل درخواست بدهید. اما برای جستجوی خدمات اس ام اسی کدام شرکت را باید انتخاب کنیم؟

 

ملی پیامک، ارائۀ خدمات اس ام اسی

حالا که جستجو برای دریافت پنل اس ام اس تربت جام را شروع کردید، نیازمند اطلاعات بیشتری دربارۀ پنل هستید. شرکت ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات اس ام اسی است که با بیش از ده سال سابقه با شرکت‌های مختلفی در حوزه تبلیغات پیامکی همکاری دارد.

ملی پیامک تعرفه مناسبی را برای ارسال پیامک تعیین کرده الست. از طرف دیگر با طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری شرایطی را فراهم کرده تا با هر بودجه‌ای که دارید، بتوانید تبلیغات هدفمند پیامکی داشته باشید. علاوه‌بر این در ادامه به مهم‌تریم مزایای پنل اس ام اس تربت جام شرکت ملی پیامک اشاره کردیم:

  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس پترن
  • ارائۀ فایل گزارش برای تحلیل پیامک‌های ارسالی
  • دسترسی به بانک شماره‌های به ‌روز همراه اول و ایرانسل
  • قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنیسیت (ویژه بانک شماره ایرانسل)
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تماس تلفنی و ارسال تیکت
  • ارالئه مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی برای کاربرانی که آشنایی مختصری با ارسال اس ام اس تبلیغاتی دارند

بانک شماره پنل اس ام اس تربت جام

بازاریابی مشارکتیهمانطوری که گفتیم یکی از مزیت‌های مهم شرکت ملی پیامک ارائۀ بانک شماره به‌روز پنل اس ام اس تربت جام است. اولین بانک شماره ویژه شماره‌های اعتباری و دائمی همراه اول است که برای ارسال انبوه پیامک توصیه می‌شود. به این ترتیب می‌توانید با ارسال پیامک جذاب، خیلی راحت مشتریان را به خرید ترغیب کنید.

دومین بانک شماره مخصوص کسب‌وکارهایی مانند استخر، باشگاه ورزشی و .. است که کالا و خدماتی مخصوص بانوان یا آقایان ارائه می‌دهند. در این بانک شماره ایرانسل می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی‌تان را فقط برای زنان یا مردان بفرستید.

در آخر هم اگر می‌خواهید در ارتباط با گروه‌های شغلی خاصی باشید، می‌توانید از بانک شماره اصناف و مشاغل استفاده کنید و برایشان اس ام اس تبلیغاتی بفرستید. به این ترتیب برای کسب‌وکارهایی که بیشتر به کالا و خدماتتان نیاز دارند، پیامک بفرستید.

ارسال پیامک به تفکیک منطقه

یکی دیگر از قابلیت‌ها و مزایای مهم پنل اس ام اس تربت جام  که شرایط اجرای تبلیغات هدفمند را برای کاربران فراهم کرده، قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی است. به این ترتیب کاربران می‌توانند به کمک ماژول کدپستی و دکل ایرانسل bts به راحتی برای مشتریانشان اس ام اس تبلیغاتی بفرستند. اما چطور؟

ماژول کدپستی برای شماره همراه اول و ایرانسل است. این مازول بر اساس رنج کدپستی هر محله شرایط ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس محل زندگی مشتریان فراهم کرده است. دکل bts ایرانسل هم بر اساس آنتن‌دهی دکل در هر منطقه شرایطی برای ارسال پیامک تبلیغاتی را فراهم کرده تا به راحتی برای هر محله و منطقه که دوست دارید، اس ام اس بفرستید.

نگاهی به تربت چام

تربت جام با ۱۰۰٬۴۴۹ نفر جمعیت یکی از شهرهای خراسان رضوی است که علاوه‌بر صنعت فرشبافی به عنوان یکی از شهرهای مهم تولید زعفران در سطح کشور نیز شناخته می‌‎شود. شروع تبلیغات در این شهر و مناطق اطرافش شاید به نظر بسیاری از مشاغل سخت باشد اما با پنل اس ام اس تربت جام به راحتی می‌توانید با مشتریان در تعامل باشید. بانک شماره اختصاصی خودتان را داشته باشید. با هر بودجحه‌ای که دارید، تبلیغات هدفمند داشته باشید و در نهایت از رقبایتان در بازار سبقت بگیرید.

حمع‌بندی

پنل ملی پیامکبر خلاف آنچه بسیاری از کسب‌وکارها تصور کردند و مسیر تبلیغات را دشوار می‌بینند، پنل اس ام اس تربت جام همه چیز را برای کسب‌وکارها آسان و در عین حال ارزان کرده است. مزایای مختلف پنل شرایط تبلیغات، تعامل با مشتری و اطلاع‌رسانی را سریع و آسان کرده است. با استفاده از خدمات وب سرویس و تعداد زیادی از افزونه‌ها هم می‌توانید به راحتی پنل داشته باشید و آن را به سایتتان وصل کنید.

برای دریافت فوری پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید. در صورتی که هنوز نیاز به تحقیق بیشتری در مورد بازاریابی پیامکی دارید، در انتهای متن و قسمت نظرات برایمان بنویسید تا فوراً به سوال‌هایتان پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید