30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
فروش ویژه در شهرضا

فروش ویژه در شهرضا

0

کسب و کارهای زیادی در استان اصفهان هستند که تبلیغات اهمیت ویژه‌ای برایشان دارد. پنل اس‌ ام اس شهرضا دقیقاً همین نیاز شما را شناسایی کرده، با ارسال پیامک‌های تبلیغاتی در استان اصفهان و شهرهای دیگر ایران کسب‌وکارتان را از هزینه‌های بالای تبلیغات و اتلاف هزینه نجات داده است. اما چطور؟

کد تخفیف سی درصدی زیر را برای ثبت‌نام داشته باشید و در ادامه همراهمان شوید تا با روش کار این سامانه آشنا شویم.

تخفیف ویژه اصفهانی‌ها

با پنل پیامکی اصفهان به صورت هدفمند در هر شهر و روستایی که می‌خواهید تبلیغ کنید. ارسال پیامک هدفمند، تبلیغ شما را به دست مخاطبان واقعی‌تان می‌رساند.
30% تخفیف
ESFN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

حتماً تا به حال از اینترنت بانک‌، اپلیکیشن‌های بانکی و حتی حساب جیمیل استفاده کرده‌اید. پنل ارسال پیامک هم دقیقاً سازوکاری مشابه دارد. پنل اس‌ ام اس شهرضا درواقع نرم‌ افزار تحت وبی است که نیازمند اتصال به اینترنت است. با داشتن نام کاربری و رمز عبور اختصاصی می‌توانید وارد محیط کاربری پنل اختصاصی‌تان شوید و از ماژول‌های تبلیغاتی برای ارسال پیامک استفاده کنید. در ویدئو زیر مفصل در این باره صحبت کردیم!

چرا باید از سامانه‌ ملی پیامک استفاده کنیم؟

فروش ویژه در شهرضا

قطعاً برای اثربخشی تبلیغات خود تنها نباید به خرید پنل اکتفا کنید. بلکه باید از سامانه‌ای خدمات پیامکی را درخواست دهید که در کنار پشتیبانی قوی و موثر برای رفع سوالات و مشکلات احتمالی کاربران، از بانک شماره‌ کاربردی، به‌روز و طبقه‌بندی شده‌ای برخوردار باشد. به این ترتیب به لیستی از شماره‌های مخاطبانی دسترسی دارید که می‌توانند به مشتریان همیشگی‌تان تبدیل شوند.

پیشنهاد من استفاده از خدمات شرکت ملی پیامک است. در ادامه مختصراً به دیگر مزایای مهم پنل اس ام اس است که توسط ملی پیامک ارائه می‌شود، اشاره کردیم:

هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی

تبلیغات نقش مهمی در رشد برند و کسب‌وکارتان دارد، در واقع برای شروع هر کاری هزینه‌های اتلاف شده تبلیغات هم اهمیت زیادی دارد. تعرفه‌ مناسب پنل اس‌ ام اس شهرضا باعث شده تا هر بیزینسی حتی با بودجۀ محدود هم بتواند  از این تبلیغات پربازده استفاده کرده و به نتیجۀ مطلوبش برسد.

آموزش‌های صفر تا صد ملی پیامک

با وجود محیط کاربری ساده و فارسی زبان پنل اس‌ ام اس شهرضا ملی پیامک تمامی قسمت‌های پنل و ماژول‌های کاربردی را از طریق ویدئوهای یوتیوب و کانال آپارات آموزش داده تا هر فردی حتی بدون دانش کدنویسی، مارکتینگ و حتی فروش، به راحتی از پنل اس ام اس شهرضا استفاده کند.

در کنار این آموزش‌ها نوشتن متن پیامک، آن هم با محدودیت 70 کاراکتری، نقش مهمی در تبلیغات دارد که با مینی دوره‌ رایگان اس ام اس مارکتینگ و کتابچه‌ بازاریابی پیامکی قدم به قدم نوشتن یک متن اصولی و جذاب را آموزش می‌بینید.

اتصال سایت و پنل

با وجود وب‌سرویس پیامکی پنل شهرضا نگران پیامک‌های اطلاع‌رسانی برای وب‌سایت‌ یا اپلیکیشن فروشگاهی خود نباشید. شما می‌توانید تخفیفات دوره‌ای، جشنواره‌ها، پیامک خوشامدگویی بعد ثبت‌نام، رمز عبور، کد مرسوله و… را از طریق وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی برای اعضای سایت بفرستید.

بانک شماره جامع پنل اس ام اس شهرضا

ارسال پیامک تبلیغاتیشما می‌توانید با بانک شماره‌های پنل اس‌ ام اس شهرضا اقدام به ارسال تبلیغات انبوه پیامکی کنید. بانک شماره‌های شهرضا شامل ۵۳۸۱۰ شماره اعتباری و ۳۷۱۳۳ خط دائمی همراه اول می‌باشد. به زبان ساده، شما فقط با ارسال یک اس ام اس می‌توانید با تبلیغات پیامکی، توجه این افراد را به سمت کالا و خدمات خود جلب کنید.

بانک شماره‌ جنسیت ملی پیامک که به تازگی به‌روزرسانی شده، مناسب کسب‌وکارهایی است که تمایل دارند فقط به آقایان و یا فقط به بانوان تبلیغات خود را ارسال کنند. برای مثال اگر شما فروش خدمات و محصولات پوست و مو را دارید، بهترین بانک شماره برای شما بانک جنسیت است تا با ارسال پیامک هدفمند به بانوان محصولات خود را به فروش برسانید.

سویمن بانک شماره پنل اس ام اس شهرضا شامل اصناف و مشاغل مختلف سطح شهر است تا در میان هر کسب‌وکاری که بیشتر به کالا و خدماتتان نیاز دارد، به راحتی بازاریابی کرده و مشتریان بازار هدف را به راحتی پیدا کنید.

نگاهی به شهرضا

شهرضا یکی از شهرهای مشهور استان اصفهان با ۱۳۴٬۹۵۲ نفر جمعت است. شهرضا به علت نزدیکی به مرکز استان بازار خوبی و پر جنب‌وجوشی دارد. در نتیجه تبلیغات هدفمند در این شهر چندان هم کار آسانی نیست. پیشنهاد ما برای کسب‌وکارهای این منطقه استفاده از پنل اس‌ ام اس شهرضا است تا با کمترین هزینه، بهترین نتیجه را از تبلیغات خود بگیرند.

سخن نهایی

بانک شماره

حالا که سازوکار یک تبلیغات کم هزینه و هدفمند را دانستید، بهتر است هر چه سریعتر تبلیغات پیامکی‌تان را شروع کنید. برای داشتن پنل اس‌ ام اس شهرضا که رشد زیادی در فروش شما دارد، فقط کافیست وارد سایت ملی پیامک شوید و با پر کردم فرم مشاوره اقدام به ثبت‌نام کنید. همچنین با شماره گیری ۰۲۱۶۳۴۰۴ با همکاران بخش پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید و از یک مشاوره‌ رایگان استفاده کنید.

درضمن تیم فنی ما همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب و در ایام تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ۱7 عصر در پاسخگویی سوالات و مشکلات شما کاربران است، پس خیالتان بابت پشتیبانی همه‌روزه راحت باشد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید