30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه تبلیغات هدفمندی در شوش داشته باشیم ؟!

چگونه تبلیغات هدفمندی در شوش داشته باشیم ؟!

0

شوش یکی از مهم‌ترین مراکز تمدن کهن ایران است که همچنان هم به عنوان یکی از شهرهای مهم استان خوزستان شناخته می‌شود. برای کسب‌وکارهایی که در این شهرستان و سراسر خوزستان فعال هستند و می‌خواهند تبلیغات هدفمندی را اجرا کنند، پیشنهاد من استفاده از خدمات پنل اس ام اس شوش است.

خب حالا برای تهیه پنل اس ام اس کاربران باید چقدر هزینه کنند و سراغ خدمات کدام شرکت بروند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به سوالات شما در زمینه بازاریابی پیامکی پاسخ دهیم و برنامه‌ریزی برای تبلیغات پیامکی را شروع کنیم.

تا بازار داغه مشتریتو پیدا کن!

برای معرفی کسب و کار خود به وسیله یک تبلیغات هدفمند در استان خوزستان، می توانید همین الان از سی درصد تخفیف بهرمند شوید. برای جذب، تعامل و نگهداری مشتری فقط به یک پنل پیامکی مناسب نیاز دارید.
30% تخفیف
KHZS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

سامانه ارسال اس ام اس نرم افزار ارسال و دریافت پیامک انبوه است که به صورت آنلاین و تحت وب برای همۀ کاربران در دسترس است. پنل اس ام اس شوش دو خط عمومی و اختصاصی دارد که خطوط عمومی بین کاربران مشترک است اما خطوط اختصاصی صرفاً متعلق به یک کاربر است و قابلیت دریافت پاسخ مشتری را هم دارد.

خطوط پیامکی با سرشماره‌های مختلفی مانند 1000، 2000، 3000، 50004 و ... در دسترس کاربران مختلف قرار می‌گیرد تا از این طریق بتوانند تبلیغات پیامکی داشته باشند و در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغات و جذب مشتری با بهترین هزینه و تعرفه مشتریان بیشتری جذب کنند.

ملی پیامک، بهترین انتخاب برای بازاریابی پیامکی !

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اس شوش است که علاوه‌بر ارائۀ خطوط اختصاصی و عمومی و تعدادی پیامک هدیه روی هر پنل، مزایای دیگری هم برای کاربرانش آماده کرده که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد:

  • ارائۀ بهترین تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی افراد
  • دسترسی به بانک شماره‌های اصناف و مشاغل شوش
  • قابلیت ارسال پیامک لینکدار از خطوط 3000 و 50004
  •  دسترسی به بانک شماره‌های به روز ایرانسل و همراه اول
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت (فقط بانک شماره ایرانسل)
  • طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با دسترسی‌های متفاوت
  • ارائه خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌ها برای اتصال سایت و پنل پیامکی

بانک شماره پنل اس ام اس شوش

بانک شماره پنل ملی پیامکاولین بانک شماره پنل اس ام اس شوش شامل شماره‌های همراه اول است که 33597 شماره اعتباری و 15536 سیمکارت دائمی دارد. این بانک شماره اولین انتخاب برای ارسال پیام‌های انبوه است و می‌تواند تعداد زیادی از مخاطبان را به مشتریان دائمی و همیشگی شما تبدیل کند، به شرطی که بتوانید متن پیامک جذابی بنویسید و مشتری را به خرید ترغیب کنید.

بهتر است که خارج از ساعت مناسب روز مثلاً صبح زود یا آخر شب پیامک نفرستید، حتماً آدرس سایت یا فروشگاه را برای مشتری درج کنید، متن ساده و جذابی بنویسید و در نهایت اصول مهم بازاریابی پیامکی را از مینی دوره بازاریابی پیامکی دنبال کنید.

خب حالا اگر بخواهید به صورت محله‌ای تبلیغات داشته باشید و مشتری‌هایتان را از روی محل زندگی‌شان پیدا کنید، بازاریابی پیامکی چه امکاناتی برایتان آماده کرده است؟

اجرای تبلیغات محله‌ای با پیامک !

برای ارسال اس ام اس بر اساس محل زندگی مخاطب می‌توانید از دکل ایرانسل bts استفاده کنید یا سراغ ابزار کدپستی بروید.

برای ارسال پیامک بر اساس دکل ایرانسل اول باید محلۀ موردنظرتان را انتخاب کنید و بعد بر اساس آنتن‌دهی دکل در آن مناطق شروع به ارسال پیامک کنید. البته برای ارسال از طریق دکل ایرانسل باید حتماً

  • فرم مربوطه را کامل کنید
  • از سه روز قبل درخواست دهید
  • بین 8 صبح تا 8 شب ارسال داشته باشید
  • حداقل ارسال 50 هزارتایی داشته باشید

برای ارسال از طریق کدپستی هم اول باید محله‌های موردنظرتان را پیدا کنید و از طریق رنج کدپستی یعنی 5 رقم اول برایشان پیامک تبلیغاتی بفرستید.

ارسال پیامک بر اساس محل زندگی برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند از منطقه خودشان شروع کنند، بودجۀ محدودی برای تبلیغات دارند یا می‌خواهند به صورت منطقه به منطقه تبلیغات داشته باشند، گزینه و راه‌حل خوبیست که خیلی سریع به نتیجۀ مطلوب می‌رسد.

شوش، شهری به قدمت تاریخ ایران

شوش یکی از قدیمی‌ترین مراکز تمدنی ایران با ۷۷٬۱۴۸ نفر جمعیّت است که هم در میراث جهانی یونسکو ثبت شده و هم شامل واحدهای صنعتی متعددیست که مهم‌ترینشان با نام هفت تپه شناخته می‌شود.

به همین ترتیب برای اجرای تبلیغات هدفمند در شوش و جذب حداکثری مشتریان توصیه می‌کنم که از بازاریابی پیامکی استفاده کنید و در کنار راه‌اندازی سایت یا حضور در شبکه‌های اجتماعی از طریق ارسال پیامک هم مشتریان بیشتری جذب کنید.

جمع‌بندی

حالا که با پنل اس ام اس شوش و مزایایی که در اختیارتان قرار خواهد داد، آشنا شدید وقت آن رسیده که پنل اختصاصی کسب‌وکار خودتان را داشته باشید.

پنل اس ام اس ملی پیامکبرای دریافت فوری پنل مدارکتان را به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی آماده کنید و با سفارش خط اختصاصی حداکثر تا 4 ساعت پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید. در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر هم دارید، می‌توانید در انتهای متن برایمان بنویسید یا  با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم فروش و پشتیبانی در مورد دریافت پنل اس ام اس شوش راهنمایی‌تان کنند. البته برای آموزش‌های بیشتر هم می‌توانید از ویدئوهای آموزشی اینستاگرام، یوتیوب و آپارات ملی پیامک استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید