30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه خبرنامه پیامکی خود را در یک مراسم یا همایش تبلیغ کنیم؟

چگونه خبرنامه پیامکی خود را در یک مراسم یا همایش تبلیغ کنیم؟

2

چگونه خبرنامه پیامکی خود را در یک مراسم یا همایش تبلیغ کنیم؟

حدس بزنید چه خبری برایتان داریم؟ فهرست خبرنامه پیامکی شما تنها به اندازۀ تلاشتان گسترش پیدا می کند. اگر شما با پیشنهادات و تخفیفات خود مشتریانتان را ترغیب به خرید محصولات خود نکنید، مطمئنا فهرست خبرنامۀ پیامکی شما گسترش نخواهد یافت. و این امر کاملا واضح است که با رشد نکردن فهرست خبرنامه پیامکی، تجارت شما نیز گسترش نخواهد یافت. بنابراین، در این مقاله می خواهیم روش های تبلیغ و گسترش خبرنامۀ پیامکی طی یک مراسم یا رویداد را برایتان توضیح دهیم.

از مانیتور و بیلبورد استفاده کنید

جزئیات و آمارهای بازاریابی پیامکی را بر روی بیلبورد یا مانیتورهای بزرگ نمایش دهید. اما، زمان زیادی را صرف انجام این کار نکنید. سعی کنید از این ابزارهای تبلیغاتی برای ارائه تخفیفات و پیشنهادات ترغیب کننده استفاده کنید. شما می توانید از این ابزارها برای برگزاری مسابقه پیامکی استفاده کنید.

از مجری برنامه بخواهید که از تماشاگران بخواهد به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند

مردم هنوز هم به این روش تبلیغاتی اطمینان دارند. از سخنران اصلی، میزبان یا مجری خود بخواهید که چندین بار در بین صحبت های خود از حضار دعوت کند که به عضویت خبرنامه پیامکی تان در بیایند. از آنها بخواهید با جملاتی ساده، مختصر و صریح این کار را انجام دهند و سعی نکنند با توضیحات طولانی آنها را سردرگم کنند. بازاریابی پیامکی هنوز روش جدیدی در بازاریابی محسوب می شود و بیشتر مردم به این نوع از تبلیغات اطمینان دارند.

توزیع بروشور، کاتالوگ و آگهی تبلیغاتی

اگر در پایان مراسم/همایش خود به افراد حاضر یک کیف حاوی هدایای مختلف اعطا می کنید، سعی کنید که درون کیف بروشورهای مربوط به خبرنامه پیامکی خود را قرار دهید. این کار باعث می شود که مشتریان شما در هنگامی که بروشورهای خود را چک می کنند اطلاعات دقیقی از خبرنامه پیامکی شما به دست آورند.

***

اگر علاقه دارید که از سامانه ملی پیامک نمایندگی کسب کنید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید