30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در رامهرمز با ارسال پیامک !

تبلیغات هدفمند در رامهرمز با ارسال پیامک !

0

اگر به دنبال یک روش تبلیغاتی اصولی در شهرستان رامهرمز هستید که ویژگی‌هایی مانند هزینه معقول، اثرگذاری بالا و دسترسی به تمام مشتریان را داشته باشد، پیشنهاد ما استفاده از پنل اس‌ ام اس رامهرمز است تا در کمترین زمان ممکن به فروش چندین برابری برسید. اما اینکه پنل چقدر هزینه دارد و چطور فعال می‌‎شود، سوالاتیست که اگر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید، مفصلاً با آن آشنا خواهید شد.

تا بازار داغه مشتریتو پیدا کن!

برای معرفی کسب و کار خود به وسیله یک تبلیغات هدفمند در استان خوزستان، می توانید همین الان از سی درصد تخفیف بهرمند شوید. برای جذب، تعامل و نگهداری مشتری فقط به یک پنل پیامکی مناسب نیاز دارید.
30% تخفیف
KHZS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

با پنل ارسال پیامک آشنا شوید !

برای شروع تبلیغات باید در ابتدا با پنل اس‌ ام اس رامهرمز و نحوه‌ی کار آن آشنا شوید که توسط سامانه‌های اس‌ ام اسی مانند شرکت ملی پیامک به افراد حقیقی و حقوقی داده می‌شود.
پنل پیام کوتاه در واقع یک نرم‌ افزار آنلاین برای مدیریت ارسال و دریافت‌ پیامک‌های تبلیغاتی است که سازوکاری مشابه اینترنت بانک و حساب جیمیل دارد. در این نرم‌ افزار شما فقط باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و از نام کاربری و رمز عبوری که سامانه‌ی پیامکی به شما ارائه می‌دهد، وارد محیط کاربری اختصاصی‌تان شوید و تبلیغات هدفمند پیامکی را ارسال کنید. پس از هر ارسال می‌توانید از داخل پنل اس‌ ام اس گزارش را به صورت فایل اکسل دانلود کنید. در ضمن با اتصال پنل اس‌ ام اس به وب سایت و اپلیکیشن خود می‌توانید پیامک‌های خدماتی و اطلاع‌رسانی مانند رمز عبور یکبار مصرف و ... را برای اعضای خود ارسال کنید.

ملی پیامک تبلیغات را آسان کرده است!

همانطور که گقتم برای تهیه پنل اس‌ ام اس رامهرمز و دسترسی به تمام امکانات تبلیغاتی این سامانه، می‌توانید وارد سایت شرکت ملی پیامک شوید و از خدمات پیامکی این شرکت استفاده کنید. اگر هم این سوال برایتان پیش آمده که چرا باید از ملی پیامک استفاده کنید، در ادامه خلاصه‌ای از  مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این شرکت در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد را آوردیم.

تعرفه‌ مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ پیامک‌های این سامانه مسیر تبلیغات را برای هر کسب‌وکاری راحت کرده است. با این حساب، دیگر لازم نیست نگران هزینه‌های تبلیغات باشید. پنل اس‌ ام اس رامهرمز یکی از پربازده‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتیجهۀ مطلوب آن را می‌بیینید.

قابلیت فعالسازی وب‌سرویس پیامکی، افزونه‌های مختلف و کنسول ملی پیامک برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های سایت‌ و اپلیکیشن‌های مختلف روی پنل‌های ملی پیامک در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به این ترتیب برای کاربرانی هم که در لیست سیاه مخابرات هستند، می‌توانید پیامک‌های اطلاع‌رسانی بفرستید.

از طریق پنل به بانک شماره‌های ایرانسل و همراه اول شهر دسترسی دارید و برای آموزش‌های صفر تا صد ویدیویی می‌توانید از کانال آپارات ملی پیامک استفاده کنید. در ضمن تیم پشتیبانی همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب و  در روزهای تعطیل ازساعت ۹ صبح تا ۵ عصر به صورت تلفنی و ارسال تیکت برای پاسخگویی و راهنمایی کاربران در دسترس است.

بانک شماره پنل اس‌ ام اس رامهرمز

با پنل ارسال پیامک آشنا شوید!پنل اس‌ ام اس رامهرمز با بانک شماره‌های منطقه‌ای و جنسیتی، فرایند تبلیغات هدفمند و موثر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای دسترسی به این بانک شماره‌ها پس از فعالسازی پنل وارد قسمت منطقه هدفمند می‌شوید و در این قسمت ۲۷۲۱۲ شماره اعتباری و ۱۴۴۴۸ شماره دائمی همراه اول برای ارسال پیامک انبوه دارید.

بانک شماره‌ ارسال پیامک بر اساس جنسیت ایرانسل هم که به تازگی به‌روزرسانی شده برای ارسال پیامک فقط به مشتریان زن یا مرد استفاده می‌شود. در پنل اس‌ ام اس رامهرز به ۳۸۱۸۴ شماره‌ آقا و ۱۶۲۴۶ شماره‌ خانم دسترسی دارید. اگر کسب‌وکار شما مختص جنسیت خاصی است، به ابن فیلتر ارسال را برای اجرای تبلیغات هدفمند نیاز دارید.

نگاهی به رامهرمز زیبا

رامهرمز شهری زیبا و قدیمی در شرق استان خوزستان است که ۱۲۰.۸۲۲نفر جمعیت دارد. رامهرمز یکی از شهر‌های مهم در زمینه‌ی شروع کسب‌وکارهای بومی در خوزستان است.

اگر در این منطقه ساکن هستید یا قصد تبلیغات هدفمند را دارید، پیشنهاد می‌کنم پس از مطالعه این مقاله با همکاران پشتیبانی یک مشاوره‌ رایگان بازاریابی پیامکی داشته باشید و هر چه زودتر پنل اس ام اس رامهرمز را دریافت کنید. به این ترتیب علاوه‌بر شهر و استان، به مشتریانی در سراسر ایران دسترسی دارید و می‌توانید هم تبلیغات مناسبی داشته و هم با مخاطب در تعامل مشتقیم و بدون واسطه‌ای باشید.

جمع‌بندی

پنل ارسال پیامکبعد از آشنایی با پنل اس‌ ام اس رامهرمز نوبت دریافت پنل پیامکی است. می‌توانید همین حالا به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید و مدارک مرتبط برای دریافت پنل  را برای تیم پشتیبانی بفرستید تا در یک روز کاری خطوط و پنل اختصاصی شما فعال شود. بعد از ارسال هم، از قسمت گزارش‌دهی هم وضعیت ارسال را دانلود کنید تا در جریان تعداد ارسالی‌ها و پیامک‌های نرسیده به مشتری قرار بگیرید.

برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید نظرتان برایمان بنویسید یا با شماره‌ ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیبانی شما را راهنمایی کنند. به خاطر داشته باشید که هرگز  تاثیر تبلیغات پیامکی را دست کم نگیرید و از همین الان برای جذب مشتری و برندسازی  از بازاریابی پیامکی  و ارسال پیامک بهره ببرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید