30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات گسترده در پاکدشت با ارسال پیامک

تبلیغات گسترده در پاکدشت با ارسال پیامک

0

تبلیغات انبوه، پخش تراکت یا حضور در شبکه‌های اجتماعی هیچ کدام به تنهایی مناسب هر کسب‌وکاری نیست، بلکه شما به عنوان صاحب یک برند باید با برنامه‌ریزی و استفاده از چندین ابزار تبلیغاتی خودتان را معرفی کرده و جذب مشتری داشته باشید. اما چطور ؟ با پنل اس‌ ام اس پاکدشت یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات دیجیتال است. با استفاده از پنل و ارسال پیامک به سادگی می‌توانید در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه تبلیغات گسترده و جامعی را تدارک ببینید. در ادامه این مقاله به بررسی این ترفند می‌پردازیم و کد تخفیف زیر را هم برای مشاغل ساکن در پاکدشت و دیگر شهرهای استان تهران آماده کردیم.

یار شهروندان تهرانی در تبلیغات

با ارسال پیشنهاد ویژه به محله و منطقه خود، مشتریان جدیدی را جذب کنید و با ارسال پیامک پیشنهاد به مشتریان فعلی و جدید خود، تبریک تولد، یادآوری و... آن ها را حفظ کنید.
30% تخفیف
THRN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس‌ ام اس چیست؟

تبلیغات پیامکی در بستر پنل اس‌ ام اس صورت می‌گیرد که در واقع یک نرم‌ افزار آنلاین و تحت وب مانند اینترنت بانک یا حساب‌ جیمیل است. شما پس از ثبت‌نام در پنل، با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی می‌توانید با دسترسی به اینترنت وارد محیط کاربری سامانه شوید. ارسال پیامک داشته باشید و تبلیغات پیامکی‌تان را برای مشتریان بازار هدفتان بفرستید.

همچنین در کنار تبلیغات کارتان می‌توانید برای اعضای خبرنامه، سایت یا اپلیکیشن پیامک‌های اطلاع‌رسانی مانند کد ورود، فراموشی رمز عبور، پیگیری سفارش و خرید، دریافت کد مرسوله و غیره را با وب سرویس پیامکی ارسال نمایید. در ویدئو زیر بیشتر در این مورد صحبت کردیم:

چرا ملی‌پیامک بهترین سامانه پیامکی است؟

حالا نوبت انتخاب بهترین سامانه برای ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس پاکدشت است و ما می‌خواهیم درباره یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های حوزه تبلیغات پیامکی یعنی ملی پیامک صحبت کنیم.

داشتن تبلیغات پیامکی از سامانه‌ای که بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه تبلیغات دارد، یک مزیت بزرگ به شمار می‌رود. همچنین با تیم پشتیبانی ملی‌ پیامک که همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب در دو نوبت کاری پاسخگوی سوالات و مشکلات شما هستند، دیگر نگرانی از بابت ارسال پیامک‌هایتان نخواهید داشت. در ضمن روزهای تعطیل و جمعه هم از ساعت 9 صبح تا 5 عصر با تماس تلفنی و ارسال تیکت می‌توانید با تیم پشتیبانی صحبت کنید.

با وجود بانک شماره‌های جامع ملی‌ پیامک که در دسته‌بندی‌های مختلف طبقه‌بندی شده، کاربران امکان یک بازاریابی جامع و گسترده را دارند. این بانک شماره‌ها در کنار  تعرفه مناسب تبلیغات پیامکی یک گزینه عالی برای کسب‌و‌کارهایی است که می‌خواهند یک تبلیغات اصولی و درست ولی با بودجه مناسب داشته باشند.

در صورتی که نگران کار کردن با پنل هستید، خوب است این را بدانید که کانال یوتیوب و آپارات ملی‌پیامک تمامی آموزش‌های ضروری و کار کردن با ماژول‌های ارسال پیامک را در دسترستان قرار خواهد داد. همچنین با مینی دوره رایگان اس‌ ام اس مارکتینگ می‌توانید یک برنامه آموزشی کامل و حرفه‌ای داشته باشید تا فقط با یک برنامه اصولی و ارسال اس ام اس ۷۰ کاراکتری جذاب کسب‌وکارتان را معرفی کرده و به فروش چند برابری برسید.

بانک شماره جامع پنل اس ام اس پاکدشت

پنل اس ام اسبانک شماره‌های پنل اس ام اس پاکدشت بهترین شروع برای ارسال پیامک انبوه است. شما می‌توانید به قسمت منطقه هدفمند، بانک شماره کشوری، استان تهران، شهر پاکدشت را پیدا کرده و به ۱۱۱۲۵ شماره دائمی و ۲۶۹۷۶ شماره اعتباری اپراتور همراه اول برای ارسال انبوه پیامک دسترسی داشته باشید.

به این ترتیب دقیقاً شهروندانی که در پاکدشت هستند، تبلیغات کالا و خدمات شما را دریافت می‌کنند و احتمال خرید از شما افزایش قابل توجهی خواهد داشت. البته یک خبر خوب دیگر هم برایتان دارد و آن به‌روزرسانی بانک شماره ایرانسل پنل برای ارسال بر حسب جنسیت است. به این ترتیب، با کمترین خطا می‌توانید تبلیغ خدمات یا محصولات خود را فقط برای خانم‌ها یا آقایان ارائه دهید.

پاکدشت، شهری کوچک کنار پایتخت

پاکدشت، یکی از شهرستان‌های استان تهران است که در جنوب تهران واقع شده است.

جمعیت این شهرستان، ۳۵۰۹۶۶ نفر است و در حال حاضر کسب‌وکارهای مختلفی در این ناحیه فعال هستند. اگر قصد تبلیغات هدفمند در پاکدشت و شهرهای اطراف را دارید، می‌توانید با پنل اس‌ ام اس پاکدشت در کوتاه‌ترین زمان ممکن تبلیغات هدفمند و اصولی را تجربه کنید و از بازدهی عالی آن نهایت استفاده را ببرید.

جمع‌بندی

کاراکتر پیامکبرای داشتن تبلیغات هدفمند از طریق پنل اس ام اس پاکدشت باید در ابتدا جامعه و مشتریان بازار هدف کسب‌وکارتان را مشخص کرده و سپس از یک برنامه‌ریزی پربازده و اصولی برای افزایش فروشتان استفاده کنید. پنل اس‌ ام اس با داشتن بانک شماره به‌روز و ده‌ها مزیت کاربردی دیگر بهترین ابزار بازاریابی و جذب مشتری با هر میزان بودجه است.
برای داشتن پنل پیامکی کافیست از طریق سایت اقدام به پر کردن فرم مشاوره کرده یا با شماره 02163404 تماس بگیرید و پس از مشاوره با همکاران بخش پشتیبانی و فروش اقدام به ثبت‌نام پنل کنید. پس از پرداخت هزینه، تکمیل اطلاعات و احراز هویت پنل اس‌ ام اس شما در کمتر از 4 ساعت فعال می‌شود. حالا امکان برنامه‌ریزی و اجرای تبلیغات هوشمند در پاکدشت و سراسر ایران را خواهید داشت.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید