30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
متن تبریک سال نو 1403 + بازاریابی پیامکی برای نوروز

متن تبریک سال نو 1403 + بازاریابی پیامکی برای نوروز

41

نوروز امسال یعنی سال 1403 ساعت 6:36:26 بامداد است. سالی که گذشت را با تمامی خوشی‌ها و غم‌هایش پشت سر خواهیم گذاشت و وارد سال جدید و داستان‌های جدید آن خواهیم شد. پیش از آن تکاپوهای روزهای آخر اسفند همیشه جذاب و دیدنی است. یک حال خوب میان همه مردم جریان دارد. در بحبوحه روزها و ساعات آخر، دیدن خریدهای لحظه آخر مردم از بازار و فروشگاه‌ها، بسیار لذت بخش است. کمی هم که درگیر روزهای آخر سال و بیزینس خود باشید، خوب می‌دانید تبلیغات شب عید در این روزها می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. کافی است با یک متن تبریک سال نو، به مشتریان قدیمی و جدید خود یادآوری کنید به یادشان هستید و تخفیفات ویژه سال نو برایشان ارسال کنید.

اصلی‌ترین راه برای ارسال متن تبریک سال نو، استفاده از پنل پیامکی است. در ادامه بیشتر درباره بازاریابی پیامکی صحبت می‌کنیم.

قدرت پیامک تبلیغاتی را دست کم نگیرید!

اگر به دنبال افزایش درآمد و گسترش کسب و کار خود هستید، با ثبت نام در ملی پیامک و ارسال پیامک تکی و انبوه، مشتریان جدیدی جذب و از آن ها نگهداری کنید و رابطه و تعاملی طولانی ایجاد کنید.
10% تخفیف!
MPC10
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

صحبت یک زوج درباره خرید آجیل عید از طریق کد تخفیف دریافتینمونه متن پیامک تبریک سال نو

عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را نوروز 1403 بر شما مبارک . . .

تا بهار دیگر فقط یک سلام به خورشید باقیست بهارتان درخشان روز و روزگارت خوش

دی شد و بهمن گذشت فصل بهاران رسید / جلوهء گلشن به باغ همچو نگاران رسیـد بهار 1403 مبارک

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می اورد پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند . . .

آمدن عید مبارک بادت امسال که آمدی به خانه ما ، عیدی نرود از یادت ! سال نو و نوروز باستانی مبارک

چه عجیب است رسم روزگار تویی که بهترین بهار را بریم رقم زدی امسال با رفتنت بد ترین نوروز را تجربه میکنم امید وارم شیرینی لحظهایت به اندازه تلخی لحظها هایم زیاد باشد

فروردین است و روز فـرودین / شادی و طرب را کنـد تلقیـن ای دو لب تو چو مـی مرا ده / کان باشـد رسم روز فـــرودیـن با آرزوی بهترین بهار برای شما

دوره ی ما آدم های پاییزی تمام شد حالا دور دوره ی شما بهاری هاست امید وارم گل بکارید (بهار نوتون مبارک)

ساقیا آمدن عید مبارک بادت امسال که آمدی به خانه ما ، عیدی نرود از یادت ! سال نو و نوروز باستانی مبارک

بـیامد شاهد شیرین نوروز / بنازم سفره ای هفت سین نوروز زچشم ابر نیسا نی دراین فصـل / بریزد اشـک مشک آگین نوروز . . .

نمونه متن صمیمی عید نوروز

آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری….

><(((> ><(((> ><(((> من اولین کسی بودم که برای تو ماهی عید فرستادم. سال نو مبارک

امیدوارم عید با بوسه هایش بهار با گلهایش و سال نو با امیدهایش بر تو ای عزیزترین مبارک باشد . . .

پنل پیامکی چیست؟ + مزایای استفاده از سامانه اس ام اسحتما بخوانید: پنل پیامکی چیست؟ + مزایای استفاده از سامانه اس ام اس

بهار آغاز فصل شکوفه ها طلوع امیدها و نوشدن روزها مبارک

لحظه ای که سال تحویل می شه ، تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه سال نو مبارک

نمونه متن تبریک عید نوروز به صورت رسمی

بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است آغاز بهار بر شما مبارک

بهار با گلهایش و سال نو با امید هایش با آرزوی سالی خوش و سرشار از موفقیت

با آرزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک

برآمد باد صبح و بوی نوروز / به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال و همه سال / مبارک بادت این روز و همه روز نوروزتان پیروز

می توان برگشت و آغاز خوبی داشت،اما میتوان آغاز کرد و پایان خوبی داشت... عیدبر شما و خانواده محترمتان مبارک باد

نمونه پیامک اداری تبریک سال نو

فرخنده باد بر همگان مقدم بهار / نوروز ، جاودانه ترین جشن روزگار نوروز مبارک

در شکفتن بهار ، عزت و کامیابی برایتان آرزومندم

بهار با گلهایش ، سال نو با امید هایش مبارکتان باد

بـیامد شاهد شیرین نوروز / بنازم سفره ای هفت سین نوروز زچشم ابر نیسا نی دراین فصـل / بریزد اشـک مشک آگین نوروز . . .

بـهاران فیض دیگر دارد امسال / هوایش مشک و عنبردارد امسال عـــــروس قله ای پا میر و بابا / بدامن لعل و گوهر دارد امسال . . .

پنل پیامکی راهی برای افزایش فروش در سال نو

یکی از اصلی‌ترین راه‌های تبلیغ برای نوروز، ارسال پیامک تبلیغاتی است. شاید فکر کنید برای ارسال این پیامک‌ها، باید یک سیمکارت جداگانه خریداری کنید و به سرعت پیام‌های خود را ارسال کنید. اما راستش را بخواهید با این کار فقط خود را به دردسر خواهید انداخت. وقتی با سیمکارت تعداد زیادی پیامک ارسال کنید، مخابرات به زودی دست به کار می‌شود و سیمکارت را باطل می‌کند. در ضمن هزینه ارسال این نوع پیام‌ها بسیار زیاد است.

اگر فکرتان مشغول شد که «خب حالا باید چه کار کنیم؟» باید بگوییم بهترین راه استفاده از پنل پیامکی است. حالا ممکن است بپرسید که «پنل اس ام اس چیست؟» برای پاسخ به این سوال، باید بگوییم که در اصل یک نرم‌افزار تحت وب است که به شما کمک می‌کند در عرض چند ثانیه پیامک‌های انبوه و تکی را برای مخاطبان خود ارسال کنید. حالا که نزدیک نوروز است، چه راهی ارزان‌تر و سریع‌تر از سامانه پیامکی؟!

البته باید بگوییم فقط با خرید پنل پیامکی و ارسال‌های بدون هدف، نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود. پنل اس ام اس راه‌حل‌های مناسبی برای ارسال پیامک به شیوه‌های مختلف برای شما فراهم کرده می‌کند.

به کمک پنل اس ام اس برای افراد زیادی در عرض چند دقیقه پیامک تبریک نوروز ارسال کنید و در عین حال با این کار کسب‌وکار خود را نیز تبلیغ کنید. پنل پیامکی راهی آسان و به‌صرفه برای ارتباط موثر با مشتری در ایام نوروز است که پیشنهاد می‌کنم سری به امکانات سامانه پیامکی بزنید.

ارسال متن تبریک سال نو و تخفیف به مشتریان قدیمی

پیروز عزیز
سال نو،زمستونو بهار کرد🌱
با افتتاح شعبه جدید بالکافه در میکامال کیش در تعطیلات نوروزی میزبان حضور گرمتون هستیم☕️
کیش,میکامال,میدان آبشار, بلوار هنر, ورودی B
09922222222
لغو11

یکی از راه‌های اصلی استفاده از بازاریابی پیامکی، ارسال اس ام اس برای مشتریان سابق‌تان است. با این کار هم می‌توانید نوروز را به آن‌ها تبریک بگویید و هم تخفیفات و اطلاعیه‌های مهم را به گوش‌شان برسانید. مشتری‌های قدیمی شما از هر اتفاق جدیدی که در کسب‌وکار شما رخ دهد استقبال می‌کنند و به تخفیفات شما نیز توجه ویژه‌ای خواهند داشت. با این کار فروش شما نیز به مرور افزایش خواهد یافت.

30 نمونه پیامک تبلیغاتی + چگونه با متن پیامک تبلیغاتی مخاطب را هیپنوتیزم کنیم!؟حتما بخوانید: 30 نمونه پیامک تبلیغاتی + چگونه با متن پیامک تبلیغاتی مخاطب را هیپنوتیزم کنیم!؟

ارتباط با مشتریان جدید و ارسال تبریک نوروز

هر کسب‌وکاری برای پیشرفت و فروش بیشتر، به مشتریان جدیدی نیز نیاز دارد. شما باید بتوانید در کنار حفظ مشتری‌های سابق خود، با افراد جدیدتری نیز ارتباط بگیرید. سال نو و نوروز یکی از بهترین زمان‌هایی است که می‌توانید این ارتباط موثر را شکل دهید و به عنوان یک برند حرفه‌ای، از تخفیفات، اطلاعیه‌ها، برنامه‌ها و ایونت‌های خود با مشتریان جدید سخن بگویید.

اما هیچ جای نگرانی نیست. پنل پیامکی راهکارهای زیادی برای ارتباط با مشتریان جدید پیش روی شما قرار داده است. در ادامه این موارد را با هم بررسی می‌کنیم.

ارسال پیامک از طریق بانک شماره‌های ملی پیامک

شما برای ارتباط با مشتریان جدید، نیاز به شماره موبایل آن‌ها دارید. ما در ملی پیامک به کمک ماژول منطقه هدفمند، بانک شماره‌های به‌روز و آپدیت شده‌ای از اصناف، مشاغل، مناطق و محله‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا براساس نیاز خود، به آن‌ها اس ام اس بفرستید. برای مثال شاید شما فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی داشته باشید. به راحتی وارد این ماژول شوید و برای بانوان پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

ماژول منطقه هدفمند ملی پیامک و بانک شماره موبایل جامع کشور و اصناف

ارسال اس ام اس تبلیغاتی نوروز از روی نقشه

برای اینکه بتوانید به سادگی برای مناطق مختلف پیامک ارسال کنید، ماژول پیامپ یا همان قابلیت ارسال پیامک از روی نقشه انتخاب بسیار مناسبی است. تصور کنید شما ساکن شهر مشهد هستید و قصد دارید برای محله‌ای که فروشگاه شما در آن قرار دارد تبلیغات اس ام اسی ارسال کنید. کافی است از روی نقشه این منطقه را پیدا کرده و در عرض چند دقیقه پیامک‌های خود را ارسال کنید.

ماژول پیامپ در پنل اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغاتی تبریک سال نو از روی نقشه

ارسال تبریک سال نو بر اساس کد پستی

اگر شما کدپستی یک منطقه را داشته باشید، به راحتی می‌توانید برای شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن منطقه اس ام اس تبریک نوروز ارسال کنید و مشتریان جدیدی را به کسب‌وکار خود جذب کنید. برای این کار دو ماژول مختلف به نام‌های کدپستی همراه اول و کدپستی ایرانسل در پنل وجود دارد.

ماژول کدپستی همراه اول در پنل پیامکی برای ارسال اس ام اس تبریک سال جدید

ارسال اس ام اس تبریک نوروز از طریق دکل مخابراتی ایرانسل

ارسال پیامک BTS یعنی ارسال sms با استفاده از اطلاعات دریافتی از دکل‌های مخابراتی ایرانسل است. ایرنسل دکل‌های خود را هر 7 تا 10 روز آپدیت می‌کند. در این زمان شماره‌هایی که در محدوده دکل قرار دارند، به عنوان بانک شماره جمع‌آوری می‌شوند. به کمک ارسال BTS می‌توانید برای این شماره‌ها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. با استفاده از این نوع ارسال شما به شماره موبایل‌هایی که در نزدیکی فروشگاه و یا مغازه شما هستند به راحتی دسترسی خواهید داشت.

ماژول BTS در پنل پیامکی

عید نوروز

اهمیت استفاده از اس ام اس تبلیغاتی برای نوروز

ارسال اس‌ ام اس در مناسبت‌های مختلف از جمله عید نوروز یک راه مطمئن برای ارتباط با مشتریان است. این راه هم هزینه پایین‌تری نسبت به سایر روش‌های تبلیغات دارد و هم سرعت ارسال آن بالاتر است. در ادامه به اهمیت ارسال پیامک‌های تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

القای حس خوب با دریافت تبریک نوروز

هر مشتری از سازمان و مجموعه‌ای که اصل اول کار خود را مشتری مداری قرار داده است استقبال می‌کند. پس با ارسال یک پیامک می‌توانید به راحتی این حس را در مخاطب ایجاد کنید.

تبریک عید نوروز راه ساده وفادار کردن مشتریان

همانطور که در بالا اشاره کردیم با پیامک به سادگی می‌توانید در کنار کد تخفیف مشتریانی که از شما خرید داشته‌اند را مجددا به سفارش دعوت نمایید. با این کار مشتری نسبت به کسب‌وکار شما وفادار خواهد بود.

ارسال پیشنهادات و تخفیفات به بهانه تبریک عید

روزهای پایانی سال زمان خوبی برای ارسال پیشنهادات ویژه برای خرید است. زیرا همه مردم در تکاپوی خریدهای نوروزی هستند و شاید با دیدن پیام شما، خرید خود را از کسب‌وکار شما انجام دهند.

سخن پایانی

امیدواریم سال جدید با اتفاقات خوب برای شما و کسب‌وکارتان همراه باشد. برای شروع یک بازاریابی پیامکی خوب و رسیدن به اهداف فروش، کافی است وارد صفحه تعرفه‌ها شوید و یکی از پنل‌ها را خریداری کنید. به همین سادگی. اگر در این مسیر سوالی داشتید با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. به امید سالی خوب و سرخوش. 😍

سوالات متداول

برای ارسال پیام تبریک سال نو باید از کدام پنل استفاده کرد؟

ملی پیامک 4 پنل برای کاربران خود عرضه کرده است. برای ارسال پیامک می‌توانید از هر کدام از این پنل‌ها که خواستید استفاده کنید و مانعی برای این موضوع وجود ندارد.

تعرفه ارسال پیامک در کدام پنل کمتر است؟

پنل تجاری از نظر هزینه خرید، نسبت به سایر پنل‌ها گران‌تر است. اما 100% امکانات را دارست و تعرفه ارسال پیامک از طریق آن بسیار کمتر است.

برای ارسال پیامک چه ساعت‌هایی مناسب‌تر است؟

بهتر است صبح خیلی زود و یا شب‌ها دیر وقت پیامک تبلیغاتی ارسال نکنید.
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید