30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات در میناب، سریع و موثر یا یک کلیک

تبلیغات در میناب، سریع و موثر یا یک کلیک

0

حتماً می‌دانید که تبلیغات هدفمند در شهرهایی که موقعیت تجاری خاص و ویژه دارند با دیگر مناطق متفاوت است. میناب هم یکی از آن شهرهای استان هرمزگان است که نه تنها موقعیت استراتژیکی در استان دارد، بلکه یکی از حاصلخیزترین شهرهای جنوب ایران است. به همین سبب کسب‌وکارهای بسیاری در حوزۀ کشاورزی و تجارت در این شهر فعال هستند و پنل اس ام اس میناب می‌تواند خیلی راحت و سریع آن‌ها را به مشتریان واقعی‌شان برساند.

خب حالا این پنل اس ام اس چیست و چرا بیزینس‌های فعال در این شهر بهتر است که هر کدام یک پنل اختصاصی داشته باشند؟ در ادامه با ما همراه شوید تا به این سوال‌ها پاسخ دهیم.

ساده ترین روش معرفی کسب‌وکار در هرمزگان

سامانه ملی پیامک امکان دسترسی به بانک شماره شهرها، مناطق و اصناف سرتاسر استان هرمزگان را به شما میدهد. برای فروش بیشتر تنها کافی‌است پیشنهادات جذابی ارسال کنید.
30% تخفیف
HRMZ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال اس ام اس چیست ؟!

اول از همه ببینیم که پنل اس ام اس میناب چیست و در ابتدای کار برای فعالسازی آن باید سراغ کدام شرکت ارائه‌دهندۀ سامانه‌های اس ام اسی رفت!

پنل ارسال اس ام اس، نرم افزار ارسال و دریافت پیامک است، یعنی برای مدیریت پیامک‌های انبوه استفاده می‌شود و ابزارهای مختلفی برای اجرای تبلیغات پیامکی دارد. مثلاً از طریق پنل شما به عنوان کاربر علاوه‌بر تعامل بدون واسطه با مشتریان، می‌توانید از آن‌ها نظرسنجی کنید، بر اساس گروه و صنف شغلی برایشان پیامک بفرستید یا حتی از روی محل زندگی‌شان پیامک هدفمند بفرستید و البته تمام این مزایا قیمت هنگفتی هم ندارد. در ویدئو زیر بیشتر دربارۀ این مزایا صحبت کردیم.

ملی پیامک، ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی

در همین ابتدای کار برای پنل اس ام اس میناب شرکت ملی پیامک را به شما پیشنهاد می‌کنم و در همین قسمت هم دلایل انتخابم را توضیح خواهم داد.

  • ارائه بهترین تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی
  • ارائه 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با دسترسی  و قیمت‌های مختلف همراه با پیامک هدیه
  • خدمات وب‌سرویس پیامکی برای اتصال سایت و پنل و ارسال خودکار پیامک‌هایی مانند رمز عبور
  • پشتیبانی کامل از کاربران به صورت  ارسال تیکت و تلفنی از ساعت 8 صبح تا 10 شب در تمام روزهای هفته
  • پشتیبانی روزهای تعطیل و جمعه ها از ساعت 9 صبح تا 5 عصر
  • دسترسی کامل به بانک شماره‌های ایرانسل و همراه اول
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت (ویژۀ بانک شماره ایرانسل)
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی افراد از روی نقشه، کدپستی و دکل bts ایرانسل
  • آموزش ترفندهای فروش پیامکی از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه بازاریابی پیامکی
  • دریافت خط عمومی و اختصاصی هدیه از سوی ملی پیامک همراه با تعدادی پیامک روی هر حساب کاربری

بانک شماره پنل اس ام اس میناب

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟خب بیایید با اولین قابلیت پنل اس ام اس میناب یعنی بانک شماره جامع همراه اول آشنا شویم. این بانک شماره 59127 شماره اعتباری و 27774 شماره سیمکارت دائمی دارد.

برای شروع تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس انبوه می‌توانید از این بانک شماره استفاده کنید. با نوشتن یک متن جذاب شروع کنید، حتماً آدرس سایت، پیج اینستاگرام یا آدرس فروشگاهتان را درج کنید. بد نیست که یک کد تخفیف هم برای خرید اول در نظر بگیرید. با ارسال انبوه چنین پیامکی نیمی از مخاطبانتان به مشتریانی تبدیل می‌شوند که یا از شما خرید می‌کنند یا نام برندتان در ذهنشان می‌ماند و در صورت تکرار تبلیغات به خریدهایی در آینده منجر می‌شود.

تبلیغات پیامکی بر اساس محل زندگی

در صورتی که می‌خواهید تبلیغات مبتنی بر محل زندگی داشته باشید، پنل اس ام اس میناب دسترسی کاملی به کدپستی محله‌های مختلف شهر دارد و کاربر می‌تواند با انتخاب رنج کدپستی محله‌های موردنظرش یعنی 5 رقم اول شروع به ارسال پیامک کند.

اجرای تبلیغات بر اساس محل زندگی یا اطلاع‌رسانی در بعضی مناطق برای امکاناتی مانند ارسال رایگان یا تخفیف از طریق این ابزار پیامکی به راحتی قابل اجراست.

میناب، سرسبزترین شهر هرمزگان

میناب با ۷۳٬۱۷۰ نفر جمعیّت یکی از شهرهای مهم استان هرمزگان با دسترسی راحت به بندرعباس و دیگر بنادر مهم استان است.

برای تبلیغات هدفمند در این ناحیه و تمام شهرستانهای استان پنل اس ام اس میناب بهترین انتخابیست که هر کسب‌وکاری می‌تواند داشته باشد. این سامانه دسترسی کاملی به تمام بانک شماره‌ها دارد و اگر از شرکت ملی پیامک این خدمات را دریافت کنید، علاوه‌بر تمام موارد بالا ویدئوهای آموزشی یوتیوب و آپارات ملی پیامک را هم می‌توانید استفاده کنید.

جمع‌بندی

ارسال پیامک تبلیغاتیخب حالا که با همه مزایای پنل اس ام اس میناب آشنا شدید، وقت آن است که سامانه اختصاصی کسب‌وکار خودتان را داشته باشید و شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید.

در قدم اول به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی مدارکتان را جهت احراز هویت کامل کنید و با 02163404 تماس بگیرید یا در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید. با تائید اپراتور و ارسال نام کاربری و رمز عبور اختصاصی پنل شما طی 3 تا 4 ساعت فعال خواهد شد، دو خط عمومی و اختصاصی در اختیارتان قرار می‌گیرد و از همان لحظه می‌توانید تبلیغات هدفمند و مطمئنی را با بهترین هزینه شروع کنید.

در مسیر اجرای تبلیغات پیامکی به راحتی می‌توانید مشتریان بازار هدف را پیدا کنید و خیلی سریع به نتیجۀ مطلوبی که مدنظرتان است، برسید. در این مورد اگر هنوز نیاز به مشاوره بیشتری دارید، در انتهای متن و قسمت نظرتان برایمان بنویسید تا راهنمایی‌تان کنیم.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید