30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنما ارسال پیامک به مدیران (آموزش 0 تا 100)

راهنما ارسال پیامک به مدیران (آموزش 0 تا 100)

48

چقدر تابه‌حال به مسئولیت‌های مدیر یک سازمان یا شرکت فکر کردید؟ مسئولیت و مدیریت همیشه با چالش، دغدغه و استرس همراه است. حالا رسیدگی به ‌خواسته‌های پرسنل و نیروها را هم اضافه کنیم، متوجه می‌شویم که مسئولیت‌های مدیر کم نیست! پنل ارسال اس ام اس مدیران راه‌حل ما در حوزه دیجیتال برای کاهش فشار کار مدیریت است. حالا شاید بپرسید چطور؟

برای آشنایی با این روش با ما همراه شوید. اول می‌خواهیم درباره مسئولیت‌های مدیر سازمان صحبت کنیم. بعد سراغ پنل پیامکی می‌رویم تا ببینیم کدام ابزارهای سامانه در حوزه مدیریت کاربردیست.

وظائف مدیریت سازمانوظائف مدیریت سازمان

هر مدیری نسبت به سازمان محل کارش، چالش‌های متفاوتی از دیگران دارد. بر اساس نظریۀ فیلیپ کاتلر از وظایف اصلی هر مدیر باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیر باید برای هر مسئلۀ سازمانی برنامه‌ریزی داشته باشد
  • هر بخش سازمان نیازمند سازماندهی توسط مدیریت است
  • مدیر مسئول تامین نیروی انسانی مسئول و متعهد است
  • رهبری از مهمترین وظیفه‌های مدیریت است تا اتحاد مجموعه حفظ شود
  • کنترل شرایط و نیروهای سازمان بر عهده مدیر است
  • تصمیم‌گیری درست بر اساس شرایط و موقعیت
  • بالا نگه داشتن بهره‌وری و اثربخشی سازمان و کنترل هزینه‌ها

مدیران باید در هر شرایطی تصمیم مناسب بگیرند. برای این تصمیم‌گیری اطلاعات لازم دارند. این اطلاعات باید در دسترس و قابل اعتماد باشد. بنابراین رسیدن به داده‌های صحیح و کارآمد همیشه از یکی دغدغه‌هاست.

سطوح مدیران

کاتلر هر نیروی کار در مجموعه یا سازمان را که امور دیگران را کنترل کند یا به انجام می‌رساند، مدیر می‌نامد. او مدیران را براساس وظایفشان دسته‌بندی می‌کند.

مدیر براساس نوع کار، سطح سازمانی و شرایط داخلی باید تسلط و مهارت مشخصی داشته باشد. همین بعدها سطوح و حوزه‌های مختلف مدیریت را به صورت زیر ایجاد می‌کند:

  •  مدیران عملیاتی
  • مدیران میانی
  • مدیران عالی

حالا شاید بپرسید که نقش پنل اس ام اس مدیران دقیقاً چیست؟ چرا مسئول هر شرکت یا سازمانی باید از سامانه پیامکی استفاده کند؟ یا حتی جزئی‌تر، با استفاده از پنل چقدر از دغدغه‌های یک مدیر حل می‌شود؟

استفاده از تکنولوژی در شرکت‌ها راه‌حل ایده‌آلی برای رسیدن به اهداف سازمانی در زمانی کوتاه است. حالا دیگر با فناوری اطلاعات می‌توان حضور و غیاب، عملکرد پرسنل و گزارش‌های مالی را چک کرد. همین تکنولوژی در افزایش راندمان سازمان و بهبود عملکرد استفاده می‌شود.

سامانه ارسال اس ام اس چیست؟

بیایید اول ببینیم که پنل یا سامانه اس ام اس چیست؟

پنل اس‌ام‌اس نرم ‌افزار آنلاین و تحت وبی است که برای مدیریت پیامک‌ها استفاده می‌شود. ارسال پیام انبوه و زمان‌بندی شده، دریافت پاسخ مشتری و ارسال پیامک‌هایی مثل تبریک یا تسلیت با سامانه امکان‌پذیر است.

سامانه ارسال اس ام اس مدیران باید علاوه‌بر ارسال و دریافت پیامک، به صورت شخصی‌سازی شده و با زمانبندی به پرسنل پیامک بفرستد. مثلاً یادآوری تاخیر ورود، پیام پرداخت حقوق یا اطلاع‌رسانی کارکرد ماهانه در آخر برج از جمله کاربردهای پنل ارسال اس ام اس مدیران است.

روش‌های متعددی برای مدیریت یک مجموعه وجود دارد. تقریباً بیشتر این روش‌ها از تکنولوژی هم استفاده می‌کنند. اما مدیر هوشمند از بین تمام این راه‌ها، بهترین و کاربردی‌ترین را انتخاب می‌کند. این انتخاب باید هزینه‌های سازمان را کم کند و بازدهی معقولی داشته باشد.

حالا شاید بپرسید که پنل ارسال اس ام اس مدیران چه امکاناتی دارد؟ به شما می‌گویم!

ارسال زماندار برای یادآوری‌های مهمسامانه ارسال اس ام اس چیست؟

در محیط کار یادآوری‌های زیادی توسط مدیر انجام می‌شود. برای همین پنل ارسال اس ام اس مدیران قابلیت ارسال پیامک زماندار را طراحی کرده است.

یادآوری‌های مهمی مثل زمان پرداخت اقساط وام، حضور در جلسات مهم و ارائه گزارش کاردکرد آخر ماه را شاید خیلی‌ها فراموش کنند. مدیر مجموعه با دسترسی به پنل و انجام تنظیمات می‌تواند یادآوری زماندار را برای هر کدام از نیروهایش انجام دهد. در چنین شرایطی خیلی نیازی به استفاده از تلفن یا ایمیل سازمانی هم نیست.

برای ارسال زماندار اول باید شمارۀ پرسنل را در قسمت دفترچه تلفن پنل وارد کنید. بعد تنظیمات پیام را برای ارسال در زمان مشخص وارد کنید. در این قسمت روز و ماه را وارد کنید تا برای همه کاربران، پیامک زماندار ارسال شود. حتی اگر خودتان هم فراموش کنید، با این زمان‌سنجی دقیق جلسات مهم را از دست نمی‌دهید.

آیا می‌دانید 95 درصد پیامک‌های تبلیغاتی خوانده می‌شوند؟حتما بخوانید: آیا می‌دانید 95 درصد پیامک‌های تبلیغاتی خوانده می‌شوند؟

پیام شخصی‌سازی برای هر کارمند

هر مدیر باید موارد مختلفی را به کارمندانش به‌صورت خصوصی یادآوری کند. مواردی مثل تذکر غیبت یا تاخیر مکرر، رسیدگی به جزئیات برخی کارها و یادآوری‌های شخصی از جمله مواردیست که می‌توانید با ارسال متناظر انجام دهید.

پیام متناظر یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای پنل ارسال اس ام اس مدیران است. اگر بخواهید دستی و جداگانه برای کارمندان پیامک شخصی، با نام شخصی‌شان ارسال کنید و موارد مختلفی را متذکر شوید، زمان زیادی باید صرف کنید. ما پیشتر گفتیم که دغدغه‌های کاری مدیر کم نیست. فناوری روز می‌خواهد این فشار کاری را کم کند. قابلیت ارسال متناظر پیامک همین کار را برا سرعت بالایی برایتان انجام می‌دهد.

برای استفاده از این ابزار، متن پیام را یادداشت کنید. فایل اکسل یا متنی را که شامل نام کارمندان، شماره و متن پیام است، در پنل بارگذاری کنید. متغیرهایتان، یعنی نام و شماره کارمندان را چک کنید. روی تائید ارسال بزنید. پیامک‌ها با تائید اپراتور در مدت زمان 15 دقیقه به صورت گروهی یا تکی برای همکارانتان ارسال می‌شود.

پیام‌های مناسبتیسطوح مدیران

پنل ارسال اس ام اس مدیران امکان ارسال پیامک مناسبتی هم دارد. برای تبریک تولد، تبریک سالگرود ورود به مجموعه، گرامیداشت اعیاد، تسلیت مناسبت‌های مذهبی و عزاداری‌ می‌توانید از این امکان استفاده کنید.

پیشتر گفتیم که شمارۀ همکاران را در دفترچه تلفن پنل ثبت کنید. حالا برای هر مناسبت می‌توانید، پیام مشخصی را بنویسید و ارسال کنید. البته پنل در قسمت ابزار ویژه امکان تبریک تولد دارد. گنجینه پیامک هم نمونه متن‌های تسلیت را برای کاربران آماده کرده است.

ارسال و دریافت پیامک

قابلیت دیگر پنل ارسال اس ام اس مدیران امکان ارسال و دریافت پیامک است.  هر سازمان به تعامل بین کارمند و مدیرانش نیاز دارد و این ارتباط دو طرفه با پنل پیامکی شدنیست.

اگر پنل با خط اختصاصی تهیه کنید، هر زمان که بخواهید، می‌توانید برای همه یا تعدادی از نیروها  پیامک ارسال کنید. همچنین جواب آن‌ها را نیز روی پنل دریافت کنید.

استفاده از ابزارهایی مثل نظرسنجی پیامکی، قرعه‌کشی و برگزاری آزمون هم با پنل امکان‌پذیر است.

ارائه گزارش بعد از هر سال

حالا این پیام‌های ارسالی رسیده یا ارسال نشده است؟ این مورد یکی از سوالاتیست که کاربران همیشه از ما می‌پرسند. خب ما به آن‌ها حق می‌دهیم. حالا چطور متوجه شویم چند درصد از پیامک‌ها به دست مشتریان ‌رسیده است؟

پنل ارسال اس ام اس مدیران قابلیت گزارش‌گیری بعد از هر ارسال دارد. یعنی در قالب فایل اکسل، پیام‌های:

  • ارسال شده
  • ارسال نشده

را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید گزارش برگشت هزینه را نیز در سامانه ببینید.

نتیجه استفاده از پنل اس ام اس مدیرانارائه گزارش بعد از هر سال

تا اینجا مفصل درباره قابلیت‌ها و مزایای پنل ارسال اس ام اس مدیران صحبت کردیم. به ویژگی‌های مهم و اساسی بازاریابی پیامکی در این حوزه اشاره کردیم.

با چالش‌ها و دغدغه‌هایی که در محیط کاری در انتظار مدیران مجموعه است، استفاده از پنل پیامکی توصیه می‌شود. بسیاری از تماس‌های اداری و ارسال ایمیل‌های انبوه با استفاده از پنل به مرور حذف می‌شود. اگر شما هم برای سازمانتان می‌خواهید از این سامانه استفاده کنید، پیشنهاد من استفاده از سامانه ملی پیامک است.

برای دریافت فوری سامانه با 02163404 تماس بگیرید یا در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید. همکاران ما در تیم پشتیبانی با شما تماس می‌گیرند و برای دریافت پنل راهنمایی‌تان کنند. اگر هم تجربه‌ای در حوزه استفاده از پنل دارید، برایمان بنویسید و آن را با مخاطبان ملی پیامک در میان بگذارید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید