30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات در خدابنده ، چگونه از رقبایمان سبقت بگیریم؟

تبلیغات در خدابنده ، چگونه از رقبایمان سبقت بگیریم؟

1

تبلیغات حرف اول را برای هر برندی می‌زند. اگر به فکر پیشی‌ گرفتن از رقبای خود در شهر خدابنده و دیگر شهرهای استان زنجان هستید، با پنل اس‌ ام اس خدابنده این امکان به سادگی برایتان فراهم می‌شود.

فرقی ندارد که مشتریان شما چه کسانی هستند یا حتی چه میزان سرمایه و بودجه برای تبلیغات دارید، در هر صورت پنل پیامکی کارش را به خوبی انجام می‌دهد، پس در ادامه این مقاله با من همراه شوید تا اول با پنل اس‌ ام اس و مزایای ارسال پیامک آشنا شوید و بعد هم برای ثبت‌نام بتوانید از کد تخفیف زیر استفاده کنید.

همشهری‌ها منتظر تو هستند!

با ارسال پیامک به محله، منطقه وشهرهای استان زنجان، فروش خود را افزایش دهید و با جمع آوری شماره ها و ارسال پیامک‌های خاص، تبریک تولد و... مشتریان خود را حفظ کنید.
30% تخفیف
ZANJ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

پنل اس ام اس خدابنده در واقع یک نرم‌ افزار آنلاین مشابه اینترنت بانک است که پس از ثبت‌نام با نام کاربری و رمز عبوری که شرکت برایتان نعریف کرده، در صورت دسترسی به اینترنت می‌توانید وارد شده و با استفاده از ماژول‌های مختلف تبلیغات انبوه، هدفمند، منطقه‌ای و ... را ارسال کنید.
همچنین برای اطلاع‌رسانی و پیگیری سفارش‌های مشتریان و کد تایید ورود و… می‌توانید با سایت را به پنل وصل کرده، از افزونه‌ها، کنسول ملی پیامک و وب‌سرویس پیامکی استفاده کرده، در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. در ویدئو زیر به تمامی این کاربردهای مهم پنل اشاره کردیم:

چرا ملی پیامک را انتخاب کنیم؟

هزینه‌های زیاد تبلیغات باعث شده تا کسب‌وکارها بسیاری از روش‌های جذب مشتری را کنار بگذارند اما با تعرفه مناسب تبلیغات پیامکی امکان یک بازاریابی گسترده و هدفمند با مقرون‌به‌صرفه‌ترین هزینه فراهم شده است.
با آموزش‌های صفر تا صد ویدیویی صفحه یوتیوب و کانال آپارات ملی‌پیامک خیلی راحت می‌توانید مدیریت تبلیغات خود را به عهده بگیرید و در کنار این‌ها با مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه اس‌ ام اس مارکتینگ بهترین متن‌ها را برای تبلیغات در ۷۰ کاراکتر جذاب پیامک فارسی بنویسید. در نتیجه برای شروع کار و برنامه‌ریزی تبلیغاتتان تقریباً جای هیچ نگرانی نیست !

همچنین در صورتی که به تازگی کسب‌وکارتان را راه‌اندازی کردید، با بانک شماره‌های جامع ملی پیامک می‌توانید یک تبلیغات گسترده و هدفمند را به صورت اصولی انجام دهید. نگران شماره‌های خودتان هم نباشید، تمامی این شماره‌ها در قسمت دفترچه تلفن اختصاصی پنل قابل ذخیره کردن است تا علاوه بر شماره‌های پنل لیستی هم از مشتریان قدیمی خودتان داشته باشید.

در کنار تمامی این موارد با پشتیبانی همه‌روزه ملی‌پیامک از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب در کنار شماست تا کلیه مشکلات و سوالات در مورد نحوۀ ارسال پیامک، نحوۀ کار کردن با ماژول و جذب مشتری از طریق ارسال اس ام اس را به صورت تلفنی یا ارسال تیکت بپرسید.

بانک شماره‌های جامع پنل اس ام اس خدابنده

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

وجود بانک شماره مشتریان برای کسب‌و‌کارها مهم و تقریباً حیاتی است. با پنل اس‌ ام اس خدابنده می‌توانید مشتریان بالقوه خود را در هر منطقه و محله که زندگی می‌کنند، به راحتی جذب کنید. پس از ورود به پنل و در قسمت منطقه هدفمند به 1978 تعداد شماره دائمی و 10268 خط اعتباری همراه اول برای ارسال تبلیغات پیامکی هدفمند دسترسی دارید.
در کنار این بانک شماره با کمک بانک شماره ایرانسل هم می‌توانید به تفکیک جنسیت، فقط برای خانم‌ها یا آقایان ارسال پیامک هدفمند داشته باشید.

نگاهی به خدابنده

شهرستان خدابنده یکی از شهرستان‌های استان زنجان در غرب ایران است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵برابر با ۱۶۴۴۹۳ نفر است.

آب و هوای شهرستان خدابنده سرد و کوهستانی است. با توجه به شرایط خاص کوهستانی در این ناحیه، تابستان و فصول گرم سال که می‌شود خدابنده و دیگر شهرستان‌های استان زنجان میزبان گردشگرانی از نقاط مختلف ایران است. اگر از این فرصت می‌خواهید برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید، ماژول‌های کاربردی پنل اس ام اس خدابنده شما را به چیزی که می‌خواهید، می‌رساند.

جمع‌بندی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

با تبلیغات پیامکی می‌توانید دقیقاً به مناطق دلخواه کسب‌وکار خود تبلیغات پیامکی ارسال کنید و از جامعه هدف خود مشتریان بالقوه بسازید که با هر پیامک به خرید از شما ترغیب شوند.

برای داشتن پنل پیامکی می‌توانید از سایت ملی پیامک اقدام به پر کردن فرم مشاوره نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و برای خرید پنل راهنمایی‌تان کنند. همچچنین با شماره تماس 02163404هم مستقیا در ارتباط با تیم پشتیبانی هستید.

 از همین لحظه تبلیغات انبوه خود را شروع کنید و از مزایای پنل برای جذب مشتری بیشتر نهایت استفاده را ببرید تا به فروش چند برابری برسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید