30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه تبلیغات هدفمند و موثری در کنگاور اجرا کنیم؟

چگونه تبلیغات هدفمند و موثری در کنگاور اجرا کنیم؟

0

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالاً کسب‌وکاری در کنگاور دارید و می‌خواهید تبلیغات هدفمندی برای جذب مشتریان بیشتر داشته باشید. در میان این جستجو می‌خواهم چند دقیقه‌ای هم وقتتان را به آشنایی با پنل اس ام اس کنگاور اختصاص بدهید و بیشتر با قابلیت‌های بازاریابی پیامکی و تاثیر مثبتی که در کسب‌وکارتان دارد، آشنا شوید. پس در ادامه مقاله با من همراه باشید.

همین حالا کسب‌وکارت رو به کرمانشاه معرفی کن!

ارسال پیامک هدفمند بر اساس محله، منطقه، مشاغل و اصناف استان کرمانشاه می تواند کسب و کارتون رو گسترش دهد.
30% تخفیف
KMSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

پنل ارسال پیامک نرم افزار آنلاین ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی است که با وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی قابل اتصال به سایت است، همچنین قابلیت تنظیم جهت ارسال پیامک‌های خودکار بر اساس بازه زمانی دارد و بانک شماره‌های کاملی را برای اجرای تبلیغات انبوه پیامکی در اختیارتان قرار می‌دهد. البته در ویدئو زیر هم مفصل درباره پنل اس ام اس کنگاور و کرمانشاه صحبت کردیم:

 

شرکت‌های مختلفی هستند که خدمات پیامکی را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهند اما بر اساس تعرفه‌های ارسال پیامک و مزایایی که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، پیشنهاد من استفاده از خدمات شرکت ملی پیامک است.

مزایای سامانه ملی پیامک

سامانه ملی پیامک با ارائۀ پنل اس ام اس کنگاور با تعرفه مناسب، شرایطی را فراهم کرده تا هر کسب‌وکار یا فروشگاهی که دارید، بتوانید بهترین نتیجه را از بازاریابی و اجرای تبلیغات پیامکی ببرید. اما این مزایا چیست؟ در ادامه خیلی خلاصه و کوتاه به مهم‌ترین امکانات سامانه ملی پیامک اشاره خواهیم کرد:

  • قابلیت ارسال پیامک لینک‌دار
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس و اتصال سایت به پنل
  • ارائۀ افزونه‌های پیامکی برای ارسال خودکار پیامک
  • قابلیت ارسال اس ام اس بر اساس جنسیت
  • طراحی 4 نوع پنل با تعدادی اس ام اس رایگان به عنوان هدیه
  • ارائۀ خطوط عمومی و اختصاصی با سرشماره‌های متفاوت
  • آموزش اس ام اس مارکتینگ از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی
  • مشاوره همه روزه در مورد ارسال پیامک و اجرای تبلیغات پیامکی و ....
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز مشاغل کنگاور و استان کرمانشاه

بانک شماره‌های پنل اس ام اس کنگاور

پنل اس ام اس ملی پیامکهمانطور که گفتم پنل اس ام اس کنگاور دسترسی کاملی به بانک شماره‌های شهر و استان دارد، در نتیجه به راحتی می‌توانید ارسال پیامک انبوه داشته باشید. اولین بانک شماره کنگاور شامل شماره‌های دائمی و اعتباری همراه اول در سطح شهر است. دومین بانک شماره هم متعلق به سیمکارت‌های ایرانسل است که قابلیت ارسال بر اساس جنسیت دارد. اگر کسب‌وکارتان به نحویست که فقط مختص زنان یا مردان است، مانند سالن زیبایی، سالن لیزر و ...، می‌توانید از این بانک شماره برای تبلیغات هدفمند استفاده کنید.

البته بانک شماره دیگری هم برای تبلیغات هدفمند داریم که شامل مشاغل کنگاور و دیگر شهرهای استان کرمانشاه است. به این ترتیب می‌توانید برای مشاغل مرتبط با کسب‌وکارتان پیامک تبلیغاتی بفرستید. یادتان باشد با نوشتن پیامک ساده و در عین حال جذاب می‌توانید به راحتی مخاطب را به مشتری تبدیل کنید. در صورتی هم که نیاز به ایده یا آموزش دارید، از ویدئوهای آموزشی اینستاگرام و آپارات ملی پیامک استفاده کنید. البته تیم پشتیبانی هم در این زمینه کاربرانش  را راهنمایی می‌کند.

ارسال پیامک به مناطق مختلف

یکمی از مهم‌ترین بانک شماره‌های پنل اس ام اس کنگاور بر حسب محل زندگی مشتری است. یعنی می‌توانید پیامک تبلیغاتی‌تان را بر اساس محل زندگی مخاطب برایش بفرستید. اما جطور؟

پنل اس ام اس کنگاور قابلیت ارسال پیامک بر اساس آنتن‌دهی دکل bts ایرانسل و بر حسب کدپستی را در اختیار کاربران قرار داده تا به راحتی بتوانند در هر محله که دوست دارید، تبلیغات داشته باشید. به این ترتیب شما می‌توانید برای تعدادی از مناطق شهر کد تخفیف بفرستید یا مثلاً ارسال رایگان را فقط در محلۀ خودتان فعال کنید تا هم اعتماد مشتری را راحت‌تر جلب کنید و هم تبلیغات هدفمندی با قیمت مناسب داشته باشید.

کنگاور تاریخی و زیبا

کنگاور یکی از شهرهای زیبا و دیدنی کرمانشاه و البته از مراکز تمدن کهن و باستانی ایران است. جمعیّت این شهر ۵۳٬۴۴۹ نفر است که عموماً از اقوام کورد زبان هستند.

برای تبلیغات هدفمند در کنگاور، دسترسی به مشتریانی در تمام استان و حتی کشور، اجرای تبلیغات هدفمند با بهترین هزینه، برگزاری نظرسنجی و هزاران قابلیت دیگر توصیه می‌کنم که حتماً از پنل اس ام اس کنگاور استفاده کنید. به این ترتیب حتی می‌توانید شماره مشتریان حضوری یا مشتریان قدیمی را هم در دفترچه تلفن اختصاصی پنل ذخیره کنید و علاوه‌بر بانک شماره اختصاصی برای خودتان یک باشگاه مشتریان هم داشته باشید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس کنگاور با قابلیت‌ها و مزایای مختلفی که دارد، یکی از بهترین ابزارها و روش‌ها برای اجرای تبلیغات هدفمند است. ارسال پیامک تبلیغاتی تعرفه مناسبی دارد، خیلی سریع انجام می‌شود و در کنار ارائۀ پشتیبانی از طرف ملی پیامک تقریباً دیگر جای هیچ نگرانی و استرسی را برای شما باقی نمی‌گذارد.

پنل ملی پیامکفعالسازی پنل بعد از دریافت مدارک از سوی کاربر نهایتاً به سه تا چهار ساعت زمان نیاز دارد. بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور بلافاصله می‌توانید وارد پنل شوید و شروع به ارسال اس ام اس تبلیغاتی کنید. هر زمان هم که نیاز به راهنمایی و پشتیبانی داشتید، برای تیم ملی پیامک تیکت بفرستید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید