30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
افزایش فروش در شهر گرگان با اس ام اس

افزایش فروش در شهر گرگان با اس ام اس

0

شرط اول فروش بالای هر کسب‌وکاری، تبلیغات هدفمند و موثر است که هم مشتریان جدیدی همراه دارد و هم به برندسازی منجر می‌شود. پنل اس‌ ام اس گرگان ابزار تبلیغات مطلوب و مطمئنی است که امکان ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی را برای کاربران فراهم کرده است. اما چطور ؟

برای اطلاعات بیشتر در زمینۀ اس ام اس مارکتینگ و ارسال پیامک تبلیغاتی، در ادامۀ مقاله با ما همراه باشید.

موثرترین راه تبلیغات در استان گلستان!

ارسال پیامک هدفمند، تبلیغ شما را به دست مخاطب واقعی‌تان می‌رساند و کسب‌وکارتان را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد.
30% تخفیف
GOLN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟

پنل اس‌ ام اس گرگان نرم افزار تحت وب و آنلاین ارسال پیامک است که بدون نیاز به سخت‌افزار خاصی تنها با دریافت نام کاربری و رمز عبور قابلیت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی دارد.

 

پنل اس ام اس گرگان را می‌توانید از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل پیامکی دریافت کنید. توصیه من استفاده از خدمات شرکت ملی پیامک است که در ادامه به مهم‌ترین قابلیت‌ها و مزایایش اشاره خواهیم کرد.

ملی پیامک، سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی

چرا ملی پیامک بهترین ارائه دهنده‌ی خدمات پیامکی است؟

پنل اس‌ ام اس گرگان به تنهایی برای تبلیغات هدفمند و موثر کافی نیست. کاربران برای نتیجۀ مطلوب باید سامانه اختصاصی‌شان را از شرکتی دریافت کنند که در کنار ارائۀ خدمات، از تیم پشتیبانی قوی برای رفع مشکلات مشتریان نیز برخوردار باشد. تیم پشتیبانی ملی پیامک همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب در حال پاسخگویی به سوالات کاربران هستند، همچنین در روزهای تعطیل و جمعه هم از ساعت 9 صبح تا 5 عصر هم می‌توانید به صورت تلفنی و ارسال تیکت با تیم پشتیبانی و فروش در تماس باشید.

هزینۀ تبلیغات پیامکی

قطعاٌ هزینۀ تبلیغات برای هر کسب‌وکاری به خصوص بیزینس‌های نوپا حائز اهمیت است. ملی پیامک با ارائۀ بهترین تعرفه‌ ارسال پیامک شرایط مناسبی را برای تبلیغات هدفمند فراهم کرده و یکی از به‌صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی و جذب مشتری در گرگان است. به این ترتیب شما می‌توانید با کمترین هزینه مشتریان بازار هدفتان را پیدا کنید و پیامتان خود را برای افرادی که می‌خواهید، بفرستید.

در ضمن ملی پیامک 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری را برای کاربران مختلف با دسترسی‌های متفاوت طراحی کرده و روی هر کدام هم تعدادی پیامک به کاربران هدیه می‌دهد.

آموزش‌های تیم پشتیبانی ملی پیامک

پنل اس ام اسدر صورتی که نگران اجرای تبلیغات پیامکی هستید یا دربارۀ ماژول‌های ارسال اس ام اس چیز زیادی نمی‌دانید، می‌توانید از آموزش‌های تیم ملی پیامک در صبحۀ اینستاگرام و کانال آپارات ملی پیامک استفاده کنید.

همچنین از آنجایی که نحوۀ نوشتن متن پیامک تاثیر خوبی در ترغیب مشتریان به خرید دارد، توصیه میکنم از مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی و کتابچه‌ اس‌ ام اس مارکتینگ برای نوشتن متون جذاب پیامکی آن هم با محدودیت 70 کاراکتر کمک بگیرید.

بانک شماره‌ جامع پنل اس ام اس گرگان

برای هر کسب‌وکاری برای اجرای تبلیغات گسترده دسترسی به شماره‌های به‌روز همره اول و ایرانسل، ضروری است. پس اگر تازه شروع به کار کرده‌اید و مشتری زیادی ندارید، چکار باید کنید؟ نگران این موضوع هم نباشید!

ملی پیامک با دسترسی به بزرگ‌ترین بانک شماره‌ به‌روز همراه اول بهترین شرایط را برای تبلیغات انبوه فراهم کرده است. این بانک شماره با 228430 سیمکارت اعتباری و 82158 شمارۀ دائمی در دسته‌بندی‌های مختلف این امکان را به کاربران می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیشترین مخاطب را برای بازار هدف پیدا کرده، کالا و خدماتشان را معرفی کنند و به راحتی تعداد زیادی از آن‌ها را به خرید ترغیب کنند.

ارسال پیامک برحسب جنسیت

پنل اس‌ ام اس گرگان با قابلیت ارسال پیامک براساس جنسیت شرایط تبلیغات انحصاری و هدفمند به بانوان و آقایان را برای کاربران ملی پیامک فراهم کرده است. این قابلیت ارسال پیام مختص شماره‌های ایرانسل (به‌روزرسانی سال 1400) است و برای کسب‌وکارهایی مانند بوتیک، سالن زیبایی یا باشگاه ورزشی که فقط به زنان یا مردان تعلق دارد، بهترین راه اجرای تبلیغات هدفمند و مطمئن است.

گرگان، سرسبز و زیبا

شهر گرگان در مرکز استان گلستان و شمالشرقی کشور، یکی از سرسبزترین و زیباترین شهرهای ایران با ۳۵۰٬۶۷۶ نفر جمعیت است. گرگان به دلیل جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، مراکز فرهنگی و طبیعت زیبا یکی از قطب‌های مهم توریستی ایران است و بازار پر رقابتی دارد.

اگر کسب‌وکاری در گرگان دارید و می‌خواهید گوی سبقت را از رقبای بازار بگیرید، پنل اس‌ ام اس گرگان یکی از بهترین ابزارهاییست که می‌تواند با کمترین هزینه بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد، مشتریان بازار هدف را پیدا کند و البته دسته‌بندی کاملی از مشتریان بر حسب محل زندگی، گروه شغلی یا حتی جنسیت در اختیارتان قرار دهد.

جمع‌بندی

تبلیغات پیامکیحالا که با سازوکار تبلیغات کم‌هزینه و هدفمند به کمک پنل اس ام اس گرگان آشنا شدید، توصیه می‌کنم هر چه سریعتر برنامه بازاریابی اختصاصی‌تان را شروع کنید. برای داشتن پنل اس‌ ام اس گرگان از شرکت ملی پیامک می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید یا فرم مربوطه را در قسمت ثبت‌نام سایت کامل کنید. علاوه‌بر این می‌توانید از مشاوره رایگان نیز بهرمند شوید و هر سوالی که در این مورد دارید، از همکاران ما بپرسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید