30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل تبلیغات هدفمند در بهبهان

راهنمای کامل تبلیغات هدفمند در بهبهان

0

اگر شما هم قصد دارید که یک برنامه ویژه برای رشد و پیشرفت کسب‌وکارتان در شهر بهبهان داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم در ابتدای برنامه بازاریابی خود برای فروش در منطقه از پنل اس ام اس بهبهان استفاده کنید تا بتوانید مشتریان متعددی را در محله، منطقه و شهر خودتان جذب کنید. اما چطور ؟

در ادامه مقاله به طور کامل بازاریابی پیامکی را توضیح می‌دهیم. اگر هم خواستید پنل داشته باشید، از کد تخفیف سی درصدی زیر می‌توانید استفاده کنید.

تا بازار داغه مشتریتو پیدا کن!

برای معرفی کسب و کار خود به وسیله یک تبلیغات هدفمند در استان خوزستان، می توانید همین الان از سی درصد تخفیف بهرمند شوید. برای جذب، تعامل و نگهداری مشتری فقط به یک پنل پیامکی مناسب نیاز دارید.
30% تخفیف
KHZS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه پیامکی چیست؟

همانگونه که هر روش تبلیغاتی نیازمند بستری برای اجراست، ارسال پیامک تبلیغاتی هم نیازمند نرم‌افزار تحت وب و آنلاین است که این امکان باعث می‌شود تبلیغات اس ام اسی شما به منطقه و محله‌هایی که انتخاب می‌کنید، ارسال شود.

برای شروع تنها کافیست که از داشتن اینترنت اطمینان داشته باشید و با نام کاربری و رمز عبوری که از سامانه ملی پیامک دریافت کردید، وارد محیط کاربری پنل شوید و تبلیغات خود را شروع کنید. همچنین پیامک‌هایی مانند کد تایید ورود، فراموشی رمز، پیگیری خرید و غیره را می‌توانید با وب سرویس پیامکی انجام دهید که دیگر نیازمند تلفن زدن یا ایمیل زدن به مشتریان خود را نباشید. در حال حاضر افزونه‌های پیامکی متنوع همراه با کنسول ملی پیامک به عنوان API قدرتمند ارسال پیامک، ارسال پیامک‌های خودکار سایت و اپلیکیشن را سریع و راحت‌تر کرده است.

چرا ملی پیامک را باید انتخاب کنید ؟!

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌ اس ام اس بهبهان است که برای اجرای تبلیغات پیامکی مزایای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین این مزایا می‌توان به تعرفه مناسب ارسال پیامک، آموزش کامل نحوه کار با پنل از طریق ویدئوهای یوتیوب و آپارات ملی پیامک اشاره کرد. البته در ادامه هم به دیگر قابلیت‌های مهم شرکت ملی پیامک به صورت مختصر اشاره کردیم:

  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران از 8 صبح تا 10 شب
  • پشتیبانی روزهای تعطیل و جمعه از 9 صبح تا 5 عصر
  • قابلیت برگزاری نظرسنچی پیامکی و آزمون‌های اس ام اسی
  • ارسال پیامک بر اساس جنسیت ( فقط برای بانک شماره ایرانسل)
  • قابلیت ارسال پیامک برای بانک اصناف و مشاغل بهبهان و دیگر شهرهای استان
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مشتریان بر اساس کدپستی و دکل ایرانسل
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی، ویژه کاربرانی که سایت یا اپلیکیشن دارند
  • آموزش کامل فروش پیامکی و مشتری‌مداری از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بانک شماره‌های پنل اس ام اس بهبهان

بانک شماره پنل ملی پیامکپنل اس ام اس بهبهان با ارائه چندین بانک شماره مختلف بهترین شروع برای ارسال پیامک انبوه و دسترسی به مشتریان بازار هدف است تا به راحتی ارسال یک اس ام اس بتوانید برای کالا و خدماتی که ارائه می‌دهید، بازاریابی کنید.

اولین بانک شماره پنل اس ام اس بهبهان شامل 56140 سیمکارت اعتباری و 39078 شماره دائمی همراه اول است. بانک شماره ایرانسل هم که در سال جدید به‌روزرسانی شده و قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را در اختیارتان قرار داده است. کسب‌وکارهایی مثل فروشگاه لباس یا باشگاه ورزشی که کالا یا خدماتی مخصوص بانوان یا اقایان دارند، از شماره‌های این بانک می‌توانند برای اجرای تبلیغات هدفمند استفاده کنند و پیامکشان را فقط برای زنان یا مردان بفرستند.

یکی دیگر از مهم‌ترین بانک شماره‌های پنل اس ام اس بهبهان برای بازاریابی جذب مشتری برای ارسال اس ام اس به اصناف و مشاغل شهر است. به این ترتیب می‌توانید برای هر کسب‌وکاری که بیشتر به کالا و خدمات شما نیاز دارد، پیامک تبلیغاتی بفرستید و مشتریان واقعی بازار هدفتان را پیدا کنید.

نگاهی به بهبهان

بهبهان شهری است در جنوب‌ غربی ایران و استان خوزستان است. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت شهر بهبهان ۱۲۲٬۶۰۴ نفر است. آب و هوای بهبهان، نیمه‌بیابانی و بسیار گرم است و بالاترین دمای آن در تابستان به بیش از ۵۰ درجه در ماه‌های تیر و مرداد می‌رسد. همچنین پایین‌ترین دمای شهر به کمتر از صفر درجه در پایان آذر و دی می‌رسد.

اگر می‌خواهید سهم بیشتری از بازار بهبهان داشته باشید، بهتر است که همین امروز برای جذب مشتری یک برنامه‌ریزی کامل و مشخص داشته باشید و بر اساس نوع کالا و خدماتی که ارائه می‌دهد، برای مخاطبانتان پیامک انبوه بفرستید.

جمع‌بندی

پنل ملی پیامکبعد از اینکه با آماده کردن مدارک به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی حهت احراز هویت، پنل اس ام اس بهبهان را دریافت کردید، وقتش رسیده که شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه کنید. برای این ارسال هم می‌توانید خط سفارش دهید و هم از خطوط عمومی و اختصاصی هدیه ملی پیامک استفاده کنید. در ضمن اگر فروشگاه اینترنتی هستید یا به صورت آنلاین فعالیت می‌کنید، با استفاده از خدمات وب‌سرویس پیامکی می‌توانید به راحتی نیمی از پیامک‌های خدماتی و اطلاع‌رسانی‌تان را ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، می‌توانید در قسمت نظرات برایمان بنویسید یا با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی، فروش، مارکتینگ و وب‌سرویس صحبت کنید. ارسال اس ام اس و بازاریابی پیامکی یک فرصت طلایی برای کسب‌وکارهاست، بهتر است که از این فرصت ارزشمند برای گرفتن بیشتری سهم بازار استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید