30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه کارمندانتان می توانند خبرنامه پیامکی شما را گسترش دهند؟

چگونه کارمندانتان می توانند خبرنامه پیامکی شما را گسترش دهند؟

1

خب شما سعی دارید که از بازاریابی پیامکی برای تجارت خود استفاده کنید، اما نمی توانید کارمندان خود را به این روش تبلیغاتی عادت دهید. کارمندان شما چندان با مفهوم بازاریابی پیامکی آشنایی ندارند، و به همین دلیل نمی دانند که آن را چگونه برای مشتریان توضیح دهند. به علاوه، در مقطع خاصی از کار آنها از شما خواهند پرسید که "این کار چه سودی برای من دارد؟". خب، اکنون چگونه می خواهید که کارمندان خود را ترغیب کنید تا کارآیی کمپین تبلیغات پیامکی شما را گسترش دهند؟ بهتر است همانگونه که به مشتریان خود پیشنهاد ویژه می دهید و آنها را برای خرید ترغیب می کنید، به کارمندان خود نیز پیشنهاد ویژه بدهید.

مطمئنا کارمندان شما به اندازه شما به کسب و کارتان علاقه ندارند، بنابراین بهتر است که با پیشنهاد ویژه ای آنها را ترغیب کنید تا کمپین تبلیغات پیامکی شما را ارتقا دهند و عملکرد آن را بهبود بخشند.

اگر شما صاحب فروشگاه ای زنجیره ای هستید، کارمندان خود را ترغیب به برگزاری مسابقه در هر شعبه نمایید

بهتر است برای پیامک های خود تاریخ انقضا قرار دهید. می توانید برای آمارهای داده شده در پنل ملی پیامک کارایی فهرست پیامک خود را بهبود بخشید. در پایان مسابقه، به برندگان هر شعبه جایزه ای اهدا کنید. همچنین اگر به کارمندان خود نیز پیشنهادات خوبی بدهید، آنها در بهتر برگزار کردن مسابقه تلاش بیشتری خواهند کرد. اگر می خواهید که مسابقه تان بهتر برگزار شود، به کارمندان خود بگویید اگر بتوانند 30% به تعداد اعضای فهرست خبرنامه پیامکی شما بیافزایند، پاداش دریافت می کنند.

اگر تنها دارای یک فروشگاه هستید، پیشرفت عملکرد هر کارمند را بررسی کنید

می توانید بر اساس تعداد کارمندانتان، می توانید آنها را به گروه های کوچک تقسیم بندی کنید. اگر دارای فروشگاه کوچکی هستید که توسط 4 یا 5 نفر گردانده می شود، به هر کدام از کارمندانتان پاداش کوچکی بدهید. می توانید عملکرد آنها را بر روی برد کوچکی در فروشگاه بنویسید و هر هفته این آمارها را تغییر دهید. این کار به کارمندان شما انگبزه می دهد تا آنچه را که از آنها می خواهید به خوبی انجام دهند.

برگزاری جلسات دوستانه پس از ساعات کاری

این جلسات را دوستانه برگزار کنید. می توانید با کارمندان خود به کافه یا رستوران کوچکی بروید و با آنها در مورد کسب و کار صحبت نمایید. این نوع نوع گفتگوهای دوستانه نسبت به جلسات خشک کاری، تاثیر بهتری دارند و این امکان وجود دارد که کارمندان شما ایده های جالبی را در طول این گفتگوها مطرح سازند. مسلما هنگامی که افراد استرس و اضطراب نداشته باشند، بهتر می توانند فکر کنند.

آیا می خواهید عملکرد کمپین تبلیغات پیامکی خود را بهبود بخشید؟

کارمندان شعبات خود را ترغیب کنید تا از روش های متفاوتی استفاده کنند. برای مثال، در یک شعبه از آنها بخواهید که تراکت پخش کنند. در یکی دیگر از شعبات از کارمندان خود بخواهید که با صحبت کردن با مشتریان از آنها بخواهند به عضویت خبرنامه در بیایند، در شعبه ای دیگر کمپین تبلیغات پیامکی خود را از طریق شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید. به این ترتیب می توانید بهترین راه تبلیغ خبرنامه پیامکی خود را پیدا کنید.

در آخر همه چیز به پیشنهادات شما ختم می شود. با استفاده از پنل اس ام اس اگر به مشتریان خود پیشنهاد ویژه ندهید مطمئن باشید که آنها به کمپین شما ملحق نخواهند شد. برای کارمندان نیز همین طور است. آنها را با پیشنهاد ویژه و پاداش ترغیب کنید تا فهرست پیامکی شما را ارتقا دهند.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید