30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
روش‌های فوق‌العاده افزایش فروش

روش‌های فوق‌العاده افزایش فروش

141

همه صاحبان کسب و کار آرزویشان این است که فروش‌شان افزایش پیدا کند. اما این اتفاق فقط برای بعضی از این افراد می‌افتد وبرای بعضی‌های دیگر نه! به نظر شما دلیل این کار چه چیزی می‌تواند باشد؟ چرا عده‌ای به راحتی به فروش بیشتری می‌رسند درحالیکه بقیه همچنان درجا می‌زنند؟ البته که عوامل زیادی در این اتفاق می‌توانند دخیل باشند اما بدون شک یکی از مهم‌ترین دلایل آن این است که این افراد روش‌های درست و به روزشده افزایش فروش را بلند نیستند! در این مقاله دقیقا هدف ما این است که چند روش فوق‌العاده افزایش فروش را به شما معرفی کنیم.

از چه روش‌هایی می‌توان فروش را افزایش داد؟

شاید می‌توان گفت که تقریبا از هر راهی می‌توان فروش یک کسب و کار را افزایش داد، چه راه‌های درست و چه راه‌های نادرست. اما چیزی که مهم است این است که روش انتخاب شده برای افزایش فروش اولا در زمان کمی به شما نتیجه بدهد و در عین حال مقرون به صرفه و منطقی باشد. هدف ما هم از نوشتن این مقاله معرفی چنین راهکارهایی برای افزایش فروش است.

حتما یک وبسایت درست کنید!

احساس می‌کنم خودتان هم حدس می‌زدید که یکی از راهکارهای افزایش فروش ایجاد وبسایت باشد. خب حالا چرا؟ به نظر شما درست کردن وبسایت چگونه می‌تواند فروش شما را افزایش بدهد؟

فرض کنید که شما یک بوتیک لباس فروشی دارید و اوضاع کسب و کارتان هم بد نیست. آیا به نظرتان ایجاد یک وبسایت برای این بوتیک می‌تواند فروش شما را بیشتر کند؟ شک نکنید! شما اگر کسب و کار خودتان را به دنیای دیجیتال منتقل کنید قطعا بیشتر دیده خواهید شد و فضایی که برای تبلیغات و فروش دارید چندین برابر خواهد شد. حالا این چه سودی برای شما می‌تواند داشته باشد؟ طبیعتا هزینه‌های شما برای تبلیغات را خیلی ناچیز می‌کند.

وبسایت چگونه می‌تواند فروش ما را افزایش بدهد؟

حالا ممکن است بپرسید که خب وبسایت خود به خود که برای ما پول نمی‌شود! راست می‌گویید! پس بهتر است ببینیم که چگونه با استفاده از وبسایت می‌توانید درآمد و فروش خودتان را بیشتر کنید.

همکاری در فروش را امتحان کنید!

یکی از راه‌هایی که می‌توانید به وسیله آن فروش و درآمدتان را بیشتر کنید، همکاری در فروش است. همکاری در فروش همان یک نوع رابط بودن بین مشتری و فروشنده است. شما اگر بتوانید یک مشتری را به سمت خرید از یک فروشنده هدایت بکنید می‌توانید از این میانجی گری یک سود به دست بیاورید. حالا این کار چگونه انجام می‌شود و چه ربطی به وبسایت دارد؟

شما بعد از اینکه وبسایت‌تان را ایجاد کردید باید محتوای مفید و در عین حال جذاب در آن منتشر کنید تا بتوانید نظر کاربران را جلب کنید. بعد از مدتی که ترافیک وبسایت شما بیشتر شد (یعنی کاربران بیشتر به آن مراجعه کردند) قطعا میزان فروش شما بیشتر خواهد شد و سود شما چند برابر. حالا این قضیه سود دیگری هم برای شما دارد! زمانی که ترافیک وبسایت شما بیشتر شود قطعا سایت‌های دیگر شما را خواهند دید و به خاطر ترافیک بالایتان، قصد همکاری با شما خواهند داشت. شما بودید این کار را نمی‌کردید؟

فرض کنید که یک تابلوی تبلیغاتی می‌خواهید نصب کنید و فقط دو خیابان در دسترس شماست. خیابان اولی خیلی شلوغ و پر رفت و آمد است ولی خیابان دوم خیلی خلوت و سوت و کور. اگر شما بودید تابلویتان را در کدام خیابان نصب می‌کردید؟ معلوم است که در خیابانی که شلوغ است! تبلیغات در وبسایت هم همین است. هرچه ترافیک وبسایت شما بیشتر شود یعنی شما بیشتر در معرض دید بوده و گزینه بهتری برای تبلیغ هستید. اینطور می‌شود که سایر کارخانه‌ها و وبسایت‌ها لینک خدمات و محصولات‌شان را به شما می‌دهند تا در سایت‌تان به اشتراک بگذارید. حالا هر مشتری‌ای که از طریق لینک وبسایت شما خرید انجام بدهد شما هم سودی از این خرید خواهید برد!

فروش‌تان را با آموزش افزایش بدهید!

اگر کسب و کار شما در زمینه‌ای است که پتانسل آموزش را دارد حتما از این ویژگی استفاده بکنید. کسب و کارهایی مثل خدمات سئو، برنامه نویسی، سایت سازی، یا بسیاری از کسب و کارهای دیگر این ظرفیت را دارند که شما با استفاده از ابزارهای آموزشی مثل ویدئو، کتاب الکترونیکی، دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی یا سمینار فروش و درآمد داشته باشید خیلی راحت و سریع می‌توانید این کار را انجام بدهید.

حالا درست کردن وبسایت کار سختی نیست؟

تا همینجا که در مورد درست کردن وبسایت و مزایایی که دارد صحبت کردیم اما اصلا به این موضوع نپرداختیم که خب درست کردن وبسایت چقدر سخت است؟ چقدر طول می‌کشد که یک وبسایت درست کنیم؟ اصلا می‌شود از پس هزینه‌های آن بر آمد؟ اگر این‌ها برای شما هم سوال هستند پس جای درستی هستید!

بگذارید اول از همه خیالتان را از این بابت راحت کنم که الان دیگر در عرض یک ساعت هم می‌توانید به راحتی یک وبسایت درست کرده و شروع به فعالیت بکنید! بله فقط یک ساعت! در ضمن راه‌ها و گزینه‌های زیادی هم برای درست کردن وبسایت‌تان دارید ولی خب زمان و هزینه هر یک از این روش‌ها با هم فرق می‌کنند.

اما اگر شما هم چیزی می‌خواهید که از لحاظ مالی کاملا مقرون به صرفه باشد و در عین حال کیفیت بالا و ظاهر جذابی داشته باشد حتما پیشنهاد می‌کنم که با سایت‌ساز پرتال آشنا شوید! این سایت‌ساز تمامی کارهای شما را از اول تا آخر با کمترین هزینه انجام داده و وبسایت آماده و جذاب‌تان را به شما تحویل می‌دهد. در ضمن یکی دیگر از ویژگی‌های عالی پرتال این است که کارشان کاملا شفاف و مشخص است و تعرفه تمامی خدمات‌شان رو روی وبسایت گذاشته‌اند تا شما در جریان همه چیز باشید.

در گوگل تبلیغات کنید!

هر کسی که با یک گوشی، تبلت، لپتاپ یا کامپیوتر سر و کار داشته باشد در روز حداقل چند بار از گوگل استفاده می‌کند! اگر چیزی را در گوگل جست و جو کرده باشید حتما دیده‌اید که کنار بعضی نتایج عبارت "Ad" یا "Sponsored Link" نمایش داده می‌شود. این‌ها همان نتایجی هستند که از طریق تبلیغات گوگل یا همان Google AdWords بالا آمده‌اند. در این قسمت سعی می‌کنم تبلیغات گوگل را خیلی مختصر و جامع برای شما توضیح بدهم.

تبلیغات در گوگل برای افزایش فروش

تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز چیست؟

فرض کنید که شما در حوزه کسب و کار باربری فعالیت دارید! آیا شما تنها کسی هستید که این کار را انجام می‌دهید؟ قطعا نه! آیا شما تنها کسی هستید که برای کسب و کار باربری خودتان وبسایت ایجاد کرده‌اید؟ باز هم نه! پس اگر یک شخص عبارت "باربری در تهران" را جست و جو کند، وبسایت شما تنها وبسایتی نخواهد بود که گوگل به او نشان می‌دهد. یعنی گوگل کنار وبسایت شما، وبسایت رقبای شما را هم نمایش خواهد داد.

حالا اگر شما بخواهید که رتبه گوگل شما بالاتر از رقبایتان باشد و زودتر در فهرست نتایج دیده بشوید چه کاری می‌توانید انجام بدهید؟ راه‌های زیادی برای این کار هستند اما بسیاری از این روش‌ها نیاز به زمان و تلاش زیادی دارند و در کوتاه مدت نمی‌توانند نتیجه چندان خوبی را به شما بدهند. ولی در عوض یک راه خیلی راحت و اثرگذار وجود دارد و اسم آن هم تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز است!

پنل پیامکی کیف و کفش + بهترین متن تبلیغات کیف و کفشحتما بخوانید: پنل پیامکی کیف و کفش + بهترین متن تبلیغات کیف و کفش

حالا گوگل ادوردز چه کار می‌کند؟ کار خیلی پیچیده و عجیبی نیست! فقط شما به گوگل کمی پول می‌دهید تا موقع نشا دادن نتایج، مراعات حال شما را کرده و شما را بالاتر نشان بدهد! یعنی در حقیقت در خودِ گوگل شما تبلیغ می‌کنید! این تبلیغ بر اساس کلمات کلیدی اتفاق می‌افتد. یعنی شما کلمات کلیدی که در کسب و کار شما جست و جوی بالایی دارند را درآورده و به ازای هر کلمه، پیشنهادی به گوگل می‌دهید. همین کار را رقبای شما هم می‌کنند و یک نوع مزایده شروع می‌شود. در نهایت گوگل رتبه اول هر کلمه را به بهترین پیشنهاد می‌دهد!

اگر به عکس هم دقت بکنید عبارت Ad را کنار آدرس وبسایت این باربری خواهید دید. لازم است که همینجا مطلبی در مورد نتایج جست و جوی گوگل خدمتتان بگویم تا درک این مساله برای شما راحت‌تر شود: نتایجی که بدون هیچ تبلیغات یا دستکاری در گوگل بالا آمده‌اند و کنارشان یک شماره به عنوان رتبه آورده می‌شود نتایج طبیعی گوگل هستند.

حالا تبلیغات گوگل روی فروش ما تاثیر می‌گذارد؟

چند وقت پیش یک سری بازاریاب و متخصص خیلی کنجکاو شده بودند که آیا اصلا رتبه نتایج در گوگل تاثیری روی باز شدن یا نشدن آن‌ها دارد! بالاخره بعد از کلی برنامه‌ریزی شروع به تحقیق کردند و به این نتیجه رسیدند که هرچه رتبه شما در گوگل بالاتر باشد احتمال اینکه روی لینک وبسایت‌تان کلیک بشود خیلی زیاد می‌شود. حالا این خیلی می‌تواند به نفع شما باشد چون که در کمترین زمان به بالاترین رتبه‌های گوگل می‌رسید و فروش‌تان را چند برابر می‌کنید.

حالا این هم بگویم که اگر به بحث تبلیغات گوگل علاقه دارید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این مورد به دست بیاورید حتما مقاله گوگل ادوردز را مطالعه بکنید تا در کمتر از یک ربع همه چیز را در مورد تبلیغات گوگل مسلط بشوید. در ضمن همانطور که برای ایجاد وبسایت یک مرجع فوق‌العاده برای شما معرفی کردم، می‌خواهم برای تبلیغات گوگل هم همین کار را انجام بدهم. یکی از مطمئن‌ترین و با کیفیت‌ترین آژانس‌هایی که می‌توانید همکاری داشته باشید سایت نوین است. حتما حتما پیشنهاد می‌کنم نگاهی به خدمات و تعرفه‌های ادوردز این رسانه بزنید.

از تبلیغات پیامکی استفاده کنید!

احتمالا شما هم با دیدن عبارت "تبلیغات پیامکی" به این قضیه فکر می‌کنید که خب حالا که دیگر وقت پیامک و اس ام اس گذشته و همه دارند از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند! اما من می‌خواهم به شما بگویم که اینطور نیست! اتفاقا اگر آمار و ارقام مربوط به پیامک را بدانید نظرتان کاملا برعکس می‌شود!

اگر به اینفوگرافی زیر دقت کنید می‌بینید که 98 درصد پیامک‌های ارسال شده دیده می‌شوند! این یعنی شما با یک فرصت فوق‌العاده رو به رو هستید!

چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده بکنم؟

خب تا الان داشتیم در مورد اینکه اصلا تبلیغات پیامکی چه است و چه ویژگی‌هایی دارد حرف می‌زدیم. الان ممکن است برایتان سوال شده باشد که خب ما چرا باید اصلا از تبلیغات پیامکی استفاده بکنیم؟ چه سودی برای ما دارد؟ در این بخش می‌خواهیم به جواب این سوالات برسیم.

آمار 98 درصدی که بالا برایتان گفت باورش سخت است، نه؟ شاید با خودتان بگویید که "پیامک چیه که انقدر مهم باشه؟" اما مطمئن باشید مهم است. یکی از دلایلی که آمار دیده شدن پیامک انقدر بالا است این است که مستقیما یه خط تلفن مشترک ارسال می‌شود و مشترک حتما آن را دریافت خواهد کرد حتی اگر خارج از دسترس باشد. همان تحقیقی که برایتان گفتم نشان داد که افراد به طور میانگین هر روز 150 بار به صفحه گوشی خودشان نگاه می‌کنند! 150 بار در یک روز! و حالا جالب‌تر از آن این است که ما عادت داریم میانگین روزی 14 ساعت تلفن همراهمان را نزدیک‌مان نگه داریم! یعنی تقریبا کل روز! حالا دیگر حساب و کتاب این نتایج با آمار دیده شدن پیامک با خودتان!

تا اینجا برایتان جالب بوده؟ اینکه پیامکی که همه فکر می‌کردیم از بین رفته این همه تاثیرگذار باشد؟ تازه آخرش هم نیست و باز هم ویژگی‌های مثبت دیگری دارد! یکی دیگر از این ویژگی‌ها سریع خوانده شدن پیامک تبلیغاتی است! تحقیق معروف ما باز هم چیزهای عجیبی به ما نشان می‌دهد! مثلا می‌گوید که میانگین زمان واکنش به پیامک 90 ثانیه است در حالیکه همین رقم برای ایمیل 2.5 روز است!

اینفوگرافیک بازاریابی پیامکی برای افزایش فروش

مطمئنم که هم شما و هم من افرادی دیده‌ایم (یا شاید خودمان هم جزئی از آن افراد باشیم) که از دست پیامک‌های تبلیغاتی خیلی شاکی هستند و گلایه می‌کنند که مزاحمشان شده است! باز هم یافته‌های تحقیقی که گفتم ما را متعجب می‌کند! چرا؟ چون بعد از تحقیق و پرس و جو از افراد زیادی به این نتیجه رسیده‌اند که 83 درصد افراد اتفاقا دوست دارند که ماهینه 2 پیامک تبلیغاتی دریافت کنند.

اگر بعد از خواندن این مقاله شما هم قصد راه اندازی کمپین تبلغات پیامکی داشته باشد حتما مقاله نکات تبلیغات پیامکی را مطالعه کنید تا از تجربه و تخصص سامانه ملی پیامک استفاده کنید!

حرف آخری هم است؟

می‌دانم که راه‌های بیشتری برای افزایش فروش وجود دارند و شاید حتی بعضی از آن‌ها خیلی راحت‌تر از راه‌های معرفی شده در این مقاله باشند اما دقت بکنید! اینکه یک روش چقدر راحت یا کم هزینه است همیشه معیار خوبی نیست! الان دیگر در دنیای تکنولوژی هستیم و باید بتوانید خودتان را برسانید تا موفق بشوید! راه‌های معرفی شده در این مقاله هم موفق‌ترین راه‌های افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار شما در این دنیای دیجیتال است! در ضمن اگر راه‌های خوب دیگری هم به ذهنتان می‌رسد یا اینکه نظری در مورد این مقاله دارید حتما به اشتراک بگذارید!

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
86دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • جهانی راد

    27 شهریور 1400، 19:28

    سئو خیلی سخته و خیلی باید دانش این کار رو داشته باشیم
    من نماینده شما هستم میخوام ببینم شما میتونید برای سئو سایتی که بهم دادید کمکم کنید؟

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:56

      سلام دوست عزیز؛
      ما به صورت مستقیم نمیتونیم در سئو سایت بهتون کمکی بکنیم. اما میتونید مقالات ما رو بخونید ازش الهام بگیرید.

  • فاطمه باله

    24 شهریور 1400، 17:14

    سلام از فروشگاه ساز پرتال سایت تهیه کردیم و برای وب سرویس و ارسال پیامک از طریق سایت شما رو معرفی کردن
    برای تهیه پنل چه مدارکی نیاز میباشد؟
    و چقدر زمان بر هستش فعالسازیش
    سپاس

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:35

      درود بر شما،
      برای فعالسازی پنل یک تصویر از کارت ملی می‌خوایم و یک تصویر احراز هویت. فعالسازی هم حدود یک یا دو روز زمان میبره.

  • میرمحمد پناهی

    21 شهریور 1400، 18:22

    من چند وقتی هستش که میخوام یک شغل دوم راه اندازی کنم و خیلی توی فکرم افتاده که یا کار فروش تابلو داشته باشم یا فروش بازی های کنسول آیا شما مشتری هایی دارید که توی این زمینه خوب فعالیت کرده باشن؟

  • محیا دولتی

    16 شهریور 1400، 18:16

    با سلام من از سامانه شما استفاده میکنم و خیلی دوسش دارم.سرعت ارسال خوبی داره و به لیست سیاه هم میشه باهاش ارسال پیامک انجام داد و پشتیبانی خوبی هم دارید ممنونم از شما و سایت خوبتون

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:34

      درود بر شما،
      خوشحالیم که از ملی پیامک راضی هستید.
      باعث افتخار ماست که مشتریانی مثل شما داریم.

  • بیدفی

    16 شهریور 1400، 09:43

    سلام وقتتون بخیر
    من خیلی وقت هستش که یه پیج توی اینستاگرام ایجاد کردم و میخوام تبلیغات کنم پیج ایینستام رو میخواستم بدونم میتونم پنل از شما تهیه کنم و آدرس پیجم رو داخل متن بزارم؟

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:34

      درود بر شما،
      بله با داشتن یک خط اختصاصی از اپراتور 5000، 3000، 9000، 9999 میتونید ارسال لینک داشته باشید تو متن پیامک.

  • سوگند سجادی

    08 شهریور 1400، 09:55

    سلام با خرید پنل پیامکی می تونم علاوه بر این که از بانک شماره ی شما استفاده کنم میتونم شماره های خودمو داخل پنل بکنم و برای اون هام هم ارسال پیامک انجام بدم و این که من چه جوری می تونم شماره ها رو وارد کنمباید به صورت دستی باشه یا می تونم از طریق فایل اکسل این مورد رو بارگذاری کنم

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:33

      درود بر شما،
      بله ما ماژول دفترچه تلفن رو داریم که هم میتونید دستی شماره‌ها رو وارد کنید، هم به صورت فایل اکسل و هم فایل متنی.

  • مینا سپهری

    08 شهریور 1400، 09:54

    من میتونم برای فروش فوق العاده از پنل پیامکی استفاده کنم چون من فقط برای چند روز فروش فوق العاده میخوام ارسال پیامک داشته باشم میتونم پنل برای چند روز بخرم؟

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:32

      درود بر شما،
      میتونید برای چند روز استفاده کنید، اما اون پنل دیگه برای خودتونه. بنابراین بهتره ازش استفاده کنید و هر چند وقت یکبار کمپین تبلیغاتی راه بیندازید. استفاده نکردن ازش چندان سودی نداره.

  • ایران وطن

    04 شهریور 1400، 13:07

    من شرکت باربری دارم و خیلی دلم می خواد که سامانه پیامکی داشته باشم برای سیستمم یعنی وقتی مشتری درخواست مید ه تا زمانی که بار براش ارسال و دریافت میشه توو همه مراحل مثل پشت اس ام اس بره . چنین سیستمی امکان پذیره ؟

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:32

      درود بر شماف
      برای این کار میتونید سایت خودتون رو به سامانه پیامکی وصل کیند و با افزونه‌های وردپرس، مخصوصا افزونه حمل و نقل ووکامرس، این مدل پیامک‌ها رو بفرستید.

  • محمد. م

    04 شهریور 1400، 13:06

    سلام وقتتون بخیر خشته نباشید . میشه در مورد همکاری در فروش یه کم بیشتر به من توضیح بدید . سوالم اینه که آییا ما نماینده ملی پیامک میشیم و بهشون مشتری معرفی می کنیم و در ازاش پورسانت می گیریم؟

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:30

      سلام دوست عزیز،
      گرفتن نمایندگی اینطوری نیست که از ما پورسانت بگیرید، اینطوریه که کسب‌وکار خودتون رو با امکانات ما راه‌اندازی می‌کنید و به صورت مستقل، سود می‌کشید روی پنل‌ها و پیامک‌ها.

  • جعفر سلامی

    04 شهریور 1400، 13:04

    ارتباط با مشتری یا سیستم مدیریت مشتری هم سامانه شما به ما ارائه می ده یا خیر ؟ من حدود 10 هزار تا مشتری دارم که روزانه هم به تعدادش اضافه میشه میخوام دسته بندی شون کنم و براشون پیامک ارسال کنم

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:29

      درود بر شما،
      میتونید از قابلیت دفترچه تلفن ملی پیامک استفاده کنید. اون‌ها رو داخل دفترچه تلفن تقسیم‌بندی کنید و بعد بهشون پیامک بفرستید.

  • خداوردی

    04 شهریور 1400، 09:06

    سلام وقتتون بخیر من قصد خرید پنل رو دارم و بانک شماره های پنل خیلی برای من مهم هستند میخواستم بپرسم که ایا بانک شماره های شما به روز هستند؟

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:28

      درود بر شما،
      بانک شماره‌ها هر سال به روز رسانی میشن و میتونید ازشون استفاده کنید.

  • امیرحسین رستمی

    03 شهریور 1400، 11:11

    سلام روز خوش
    من یک سایت وردپرسی دارم تو زمینه ی بازی های فکری میخوام یک پنل پیامکی دریافت کنم کدوم پنل مناسب بنده است و میخوم به همه ی شماره ها پیامک ارسال کنم این مورد هم روی سامانه ی شما مقدور هست ؟

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:27

      درود بر شما،
      پنل اقتصادی میتونید تهیه کنید که هم سایتتون رو با وبسرویس وصل کنید به پنل پیامکی و هم بتونید تبلیغات کنید.

  • غلام پورداود

    30 مرداد 1400، 23:43

    سلام وقتتون بخیر؛ من در زمینه تولید کیف چرمی فعالیت میکنم سوالم این هستش که آیا شما بانک شماره فروشندگان در زمینه محلات چرمی ر دارید؟

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:55

      درود بر شما،
      ما بانک شماره فروشندگان صنایع دستی رو داریم فکر می‌کنم به دردتون بخوره.

  • محسن غفوری

    30 مرداد 1400، 18:22

    سلام وقت بخیر
    میخوام از شما پنل تهیه بکنم تعرفه هاتون از نظر من خیلی مناسبه
    بانک شماره ها به چه شکل تفکیک شده؟
    پیشاپیش ممنون از پاسخگویی شما

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:24

      درود بر شما،
      بانک شماره‌ها هم استانی و شهری هستن، هم به تفکیک مشاغل و اصناف، هم به تفکیک کدپستی و هم به تفکیک جنسیت.

  • کمهری

    30 مرداد 1400، 17:15

    سلام وقت بخیر
    من کارم چوب هست و از سامانه پیامکی استفاده کردم
    به منطقه خودم ارسال کردم و چند تماس داشتم
    بنظرتون چجوری تماس هارو به مشتری تبدیل کنم؟

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:23

      درود بر شما،
      اگر خدمات خوبی بهشون ارائه بدید، قطعا به مشتری تبدیل میشن.

  • مرضیه جباری

    16 مرداد 1400، 17:43

    سلام خیلی عالیه من استفاده میکنم برای قنادی تو شهرستان شادگان و بازدهی خوبی داره برام
    تو این شهرستان هم چون اکثرا تبلیغاتاشون بازه خیلی راحت میتونم ارسال رو انجام بدم
    چون شمارهاتون تفکیک جنسیت داره تونستم برای بانوان ارسال کنم تبلیغات رو و بازدهی خوبی داشته برام

    • مونا هادی

      19 مرداد 1400، 13:13

      بله درسته! ممنون از نظر شما!

  • شرکت بازرگانی طب طبیبان

    11 مرداد 1400، 16:14

    روز بخیر
    ما برای بحث ارتباط با مشتریانمون نیاز داریم خطی داشته باشیم که امکان دریافت پیامک هم داشته باشه شما بر روی پنل های پیامکیتون خطی هم ارائه میدید که دارای دریافت هم باشه یعنی مشتری در صورتی که خواست با شرکت ما ارتباط بگیره با ارسال پیامک به شماره خط پنل ما بر روی پنل به صورت دریافتی پیامک ما دریافت بشه؟
    ایا پنل شما از این امکان بهره مند هست؟ چون بنده فکر میکنم بسیار بر فروش ما این مورد موثر خواهد بود و مشتری حس بسیار خوبی به جهت اینکه میتونه با ما ارتباط بگیره و به خواسته هاش رسیدگی بشه خواهد گرفت.
    مرسی

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 10:56

      سلام و روز شما هم بخیر
      بله، تمامی خطوط اختصاصی سامانه قابلیت دریافت پیامک رُ دارند. خط اختصاصی به نام شما فعال میشه و پیامک‌های دریافتی روی این خط رُ داخل پنل می‌تونین مشاهده بفرمایین!

  • حسام سیستانی

    30 تیر 1400، 18:52

    ما نیاز داریم که پیامک های مدت دار به مشتری ارسال کنیم به طوری که اگر به فرض عدد 1 رو پاسخ دادند، سیستم اتوماتیک بهشون جوابی که ما میخواییم رو ارسال کنه. این کار نیازه که همون لحظه جواب بده. ممنون از شما

    • نیلوفر اکبریان

      04 مرداد 1400، 09:29

      سلام.
      شما برای این مورد، از پیامک زماندار و تحلیلگر می‌تونین استفاده بفرمایید.
      برای آموزش تنظیمات این دو تا ماژول با پشتیبانی سامانه تماس بگیرین. 02163404

  • جواد گرامی

    27 تیر 1400، 10:51

    من خودم روش های مختلفی رو تست کردم هم برای سایتم ادورز رفتم هم تبلیغات بنری رفتم هم تبلیغات پیامکی که بین این ها تبلیغات پیامکی برای من بهتر بوده توی تبلیغات ادورز هر چقدر سود کردم دادم پای ادورز و سود زیادی اصلا نبوده چون ادورز الان خیلی گرون شده ولی تبلیغات پیامکی در حال حاضرارزون تر هستش و برای کار من بهتره و خوب جواب داده.

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:24

      درود بر شما،
      بله درحال حاضر تبلیغات پیامکی واقعا ارزون‌ترین گزینه هستن که اتفاقا تاثیرگذاری خیلی زیادی هم دارن.

  • علیرضا ابراهیمیان

    23 تیر 1400، 19:05

    سلام وقت بخیر
    کار من اموزشات و راهنمایی های رمز ارز هست؟
    چجور میتونم استفاده کنم از پنل شما؟

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:54

      سلام دوست عزیز،
      حقیقت اینه که کارهایی زیادی میتونید انجام بدید با بازاریابی پیامکی. میتونید دوره آنلاین اگر دارید تبلیغات کنید و بفروشید. میتونید سایتتون رو به پنل وصل کنید و از خدمات وبسرویس استفاده کنید.
      میتونید با مشتریانتون ارتباط برقرار کنید و غیره. من کانال آپارات ملی پیامک رو براتون می‌گذارم ویدئوها رو تماشا کنید قطعا ایده می‌گیرید.

  • کیانوش ولی اله

    21 تیر 1400، 18:11

    سلام میخوام از شما پنل تهیه بکنم تعرفه هاتون رو کجا میتونم مشاهده کنم؟
    اگه نخواهیم پنل تهیه بکنیم شما برای ما ارسال رو انجام میدین؟
    ارزون ترین راه برای ارسال پیامک چی هستش؟
    پیشاپیش ممنون از پاسخدهی شما

    • نیلوفر اکبریان

      22 تیر 1400، 08:33

      دوست عزیز از لینکی که براتون گذاشتم، می‌تونید تعرفه‌های ملی پیامک رُ مشاهده کنید
      برای نحوه ارسال و مشاوره ارزون‌ترین تعرفه با 02163404 تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی کامل راهنمایی‌تون کنند

  • گوگلری

    19 تیر 1400، 09:33

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون
    یکی از گزینه هاى مهم در خرید پنل براى من بانک هاى شماره های اون سامانه پیامکی هستش که باید بروز شده و کامل باشه تا بتونم تبلیغات خوبی انجام بدم و هزینه ای که میکنم واقعا اثرگذار باشه میخواستم بدونم شما بانک شماره هاتون آپدیت هستند و برای چه تاریخی هستند؟

    • نیلوفر اکبریان

      19 تیر 1400، 12:27

      بله دوست عزیز، بانک شماره‌های ما به‌روزه و در سال 1400 شماره‌های ایرانسل هم مجدد آپدیت شد

  • ایران نژاد

    17 تیر 1400، 09:58

    سلام وقتتون بخیر سایت ساختن بنظر خیلی کار سختی میاد نمیدونم واقعا از کجا شروع کنم؟ شما خودتون سایت میسازین؟
    یکی از دوستان گفتن بعد از ساخت سایت، از ملی پیامک برای وب سرویسش استفاده کنم برای پیامک هاش
    درسته؟

    • نیلوفر اکبریان

      22 تیر 1400، 13:42

      خیر دوست عزیز ما در حوزه راه‌اندازی سایت فعال نیستیم ولی می‌تونیم برای خدمات وب‌سرویس بهتون کمک کنیم

  • نورالدین نیشابوری

    16 تیر 1400، 09:50

    من پنل شمارو دارم و باهاش ارسال پیامک تبلیغاتی انجام میدم راضی ام هستم ولی نکته ای که هست اینکه خطی که برای من اختصاص دادید ارسال لینک نداره صفحه نخست پنل خوندم ولی من ارگان دولتی یا فرد حقوقی نیستم ارسال لینک برای خطم فعال کنم راهکار دیکه ندارید؟
    چون بنظرم ارسال لینک روش تبلیغاتی خیلی موثری هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:26

      درود بر شما،
      خطوطی که ما به مشتریانمون ارائه میدیم همگی ارسال لینک رو دارن.
      اگر نمیتونید لینک بفرستید لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید.

  • شیما کبیر

    16 تیر 1400، 09:36

    سلام و خسته نباشید به تیم ملی پیامک من به تازگی از پنل شما استفاده میکنم و جزو مشتری های جدید شما هستم داشتم به گفته ی پشتیبانتون مقاله های سایت شما رو می خوندم و یه چرخی می زدم خواستم تشکر کنم هم بابت پشتیبانی خوبتون و هم به خاطر مقاله هایی که در این قسمت درج کردید
    ممنون و خدا قوت بهتون

    • زهره تاجیک

      07 بهمن 1402، 14:27

      سلام دوست عزیز،
      خوشحالیم که مقالات رو مطالعه کردید و از مطالب استفاده کردید. امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

  • سحر کریمی

    24 اسفند 1399، 22:46

    من بوتیک دارم و برای کارم از پرتال سایت تهیه کردم و از سایت شمام پنل پیامکی
    واقعا ترکیب این دوتا سایت چیز خفنی شده و از عملکرد بسیار راضی و خوشنود هستم
    با تشکر از رسانه تجارت نوین

  • سمیه زارع

    23 اسفند 1399، 17:30

    ساخت سایت و تبلیغات گوگل از نظر من دانش و تخصص و همچنین پول خوبی میخواد ولی پنل پیامکی بنظر آسون تر و کم هزینه تر میاد
    من به تازگی به پیشنهاد یکی از دوستان پنل رو تهیه کردم و تا اینجا هم راضیم
    ممنون بابت پشتیبانی و مقاله های خوبتون

  • زانیار خجسته پور

    21 اسفند 1399، 17:57

    آیا برای فروش اینترنتی نیاز هستش که حتما پیج اینستاگرام داشته باشم من فقط میخوام تبلیغات سایت خودمو به صورت پیامکی انجام بدم آیا همین کار کفایت میکنه یا نه

    • نیلوفر اکبریان

      23 اسفند 1399، 14:55

      بله دوست عزیز
      کسب‌وکار آنلاین به سایت نیاز داره و در کنارش بهتره پیج اینستاگرام هم داشته باشید

  • سعید اشتیانی

    20 اسفند 1399، 14:57

    من هم از پرتال سایت دارم و هم از ملی پیامک پنل پیامکی برای سایتم گرفتم خوبیش اینه که هر دو داخل یک مجموعه هستند و هماهنگی ها به خوبی صورت میگیره و خداروشکر سایت و پنل با هم به خوبی داره کار میکنه از هردو این سامانه ها کمال قدردانی دارم.
    سپاس فراوان

  • طناز فرهمند

    20 اسفند 1399، 14:52

    این روزها یه عالمه روش هست برای تبلیغات و زیاد کردن فروش اما مهم ترین نکته اینه که نسبت به کسب و کاری که داریم یه انتخاب درست داشته باشیم تا بتونیم بهترین نتیجه رو بگیریم و هزینه ی الکی نکنیم من برای کسب و کارم از پنل پیامکی استفاده کردم البته کلی هم تحقیق کردم و تونستم پاسخ خوبی بگیرم.

  • سارا رسولی

    16 اسفند 1399، 09:57

    سلام وقت بخیر من یک پیج فروش لولزم بهداشتی و ارایشی دارم علاوه بر این که میخوام به مشتری های خودم کد مرسوله پستی ارسال کنم می خوام برای تبلیغات از این پنل استفاده کنم ایا این مورد امکان پذیر هست ؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 اسفند 1399، 12:41

      بله دوست عزیز، امکان‌پذیره و باید پنل تجاری یا شرکتی داشته باشید

    • مصطفی زندی

      27 اسفند 1399، 08:46

      من یه سوال مشابه دارم با این تفاوت که من وبسایت دارم و اینماد هم برای وبسایت گرفتم. چجوری میتونم کد مرسوله پستی رو به دست مشتری برسونیم و اعتمادشو بیشتر از این موارد جلب کنیم.؟ مرسی

      • نیلوفر اکبریان

        07 فروردین 1400، 11:21

        دوست عزیز اگر قصد ارسال کد مرسوله از طریق پیامک رُ دارید با 02163404 تماس بگیرید و با تیم وب‌سرویس در این مورد صحبت کنید

  • مهمان پرست

    01 اسفند 1399، 16:04

    با سلام خدمت سروران گرامی
    به نظرم یک فروشگاه و یا یک مغازه و … هرچه قدر هم تبلیغات انجام بدهند کم هست.مثل سرمایه گزاری بلند مدت هستش که سوخت نمیشه و از این جیب به اون جیب هستش.

  • نادر بخشی

    26 بهمن 1399، 17:06

    سلام من الان دو سال هست که برای کسب و کارم یه سایت راه انداختم وهر روز هم مشتری میاد و از سایتم خرید می کنه واقعا عالی هستش و خیلی فروش دارم به خصوص اگر سایتت رو هم بهینه کنی . البته من بای سایتم از ملی پیامک پنل گرفتم که اگر کسی خرید کرد براش پیامک بره اما میخواستم ازتون بپرسم چقدر می تونه بازاریابی اس ام اسی به من کمک بکنه برای بهتر شدن و فروش بیشتر کارم؟
    ممنون از مقاله مفیدتون

  • ابراهیم

    24 بهمن 1399، 16:28

    من از ابتدای کرونا با شرکت شما و بخش های مختلف شما شروع به فعالیت کردم ابتدا دو وبسایت از پرتال تهیه کردم و زمینه کاری خودمو توی فروش آیتم های بازی و گیفت کارت و فروش موبایل شروع کردم و پیش اینستاگرام درست کردم و ارسال پیامک انجام دادم خب اول کار صد درصد من از سایت فروش نداشتم بیشتر فروشم از طریق اینستاگرام و ارسال پیامک بود چون کسی پیج منو یا سایت منو نمیشناخت و از طریق ارسال پیامک توی سطح تهران تونستم فروش به نسبت خوبی داشته بشم.

  • سحر رادان

    20 بهمن 1399، 11:29

    سلام وقت بخیر من تمامی راه هایی که گفتین و انجام دادم تبلیغات پیامکی از همشون بصرفه تر بوده و بازدهی بیشتری داشته تا الان
    ممنون از مقاله های خوبتون

  • طیبی فرد

    20 بهمن 1399، 09:57

    من ویدیو راهنما ثبت نام کردن داخله سایتمو در همون سایتم گذاشتم حالا اگه بخوام لینک اموزش ثبت نام برای کاربران مورد نظرم ارسال کنم ایا پنل شما و خطی که بر روی پنل به من داده میشه امکان ارسال لینک داره که من بتونم لینک ویدیومو ارسال کنم و نهایتا افراد با توجه به ویدیو اموزشی ثبت نام به راحتی ثبت نام کنند و از خدمات سایت بنده استفاده کنند؟

    • نیلوفر اکبریان

      20 بهمن 1399، 14:35

      دوست عزیز برای ارسال لینک باید درخواست خط از سرشماره 3000 یا 50004 بدین

      • ali seifi

        29 بهمن 1399، 21:52

        سلام وقتتون بخیر. ظاهرا شما پاسخ میدین، یه سوال داشتم، ما میتونیم داخل متن اس ام اس لینکی که میفرستیم، لینک پرداخت باشه؟ سفارشی که مشتریان میدن، بهشون یه لینک پرداخت بدیم که هزینش رو پرداخت کنن. مشکل ایجاد نمیشه؟ لینک درگاه زرین پال سایت هستش

        • نیلوفر اکبریان

          03 اسفند 1399، 09:40

          بله دوست عزیز، می‌تونین با خط 3000 و 50004 لینک پرداخت رُ برای مشتری ارسال کنید

  • الناز رستم پور

    19 بهمن 1399، 15:10

    سلام من یک سوالی ازتون داشتم من پنل دوم شما رو خریداری کردم که خب راضی هستم از پنلتون خیلی خوبه اما در این پنل تعرفه ی ارسال پیامک هام زیاد هستش و چون من تبلیغات انبوه انجام میدم خب برام زیاد به صرفه هستش راهی هستش که پنلم تعرفه اش تغییر کنه یا خیر باید مجدد پنل بالاتر شما رو خریداری کنم؟

    • نیلوفر اکبریان

      05 اسفند 1399، 13:49

      بله دوست عزیز، با پرداخت مابه‌التفاوت پنل بالاتری می‌تونید بخرید و تعرفه پیام‌هاتون کمتر میشه

  • جنیدی

    12 بهمن 1399، 11:09

    سلام وقت بخیر
    من با توجه به تبلیغاتی که توی این چند ساله انجام دادم برای کسب و کار های مجازی و خانگی بهتره که از همون پیج اینستاگرام استفاده کرد و تبلیغات در فضاهای مجازی انجام داد اما برای به طور مثال یک فروشگاه یا یک هایپر مارکت در یک شهر و یک منطقه خاص نظم این هست که از ارسال پیامک تبلیغاتی در شهر و استان و منطقه ی خودمون استفاده کنیم این جوری بازدهی خیلی بالایی خواهد داشت

  • محسن ترکی

    30 دی 1399، 20:00

    من از سامانه پیامکی برای تبلیغات استفاده کردم ، از گوگل ادز و از تبلیغات اینستا و تراکت هم استفاده کردم
    بنظرم پنل پیامکی و گوگل ادز از همه بهتر بوده برام. حوزه کارم هم چاپ هست

  • داریوش فیض حسار

    30 دی 1399، 17:11

    با سلام به عنوان صاحب کافه داحل اینستاگرام و تراکت هم پخش میکنم.ولی باز فروش کمی داشتم تا اینکه با پیامک اشنا شدم و دیدم با نصف پول کاغذ و این پیج ها میتونم دوبله سوبله تبلیغات بکنم.خداروشکر فروشم بهتر شده.

  • alirezaaa

    30 دی 1399، 17:08

    با درود و خسته نباشین
    مقاله عالی بود ولی مشتری مداری و نگه داری مشتری های وفادار خودش بنظر من بهترین تبلیغه
    این دهن به دهن چرخیدن نام تجاری شما میتونه کم هزینه ترین تبلیغ باشه

  • مریم کبیری

    30 دی 1399، 10:33

    سلام ممنونم از مقاله ی خیلی خوبتون، یک سوالی داشتم که ایا ملی پیامک ارسال از طریق دکل مخابراتی برای ایرانسل و همراه اول را دارد یا خیر برای این مورد ما باید از خود اپراتور ایرانسل و همراه اول اقدام نماییم؟

    • نیلوفر اکبریان

      17 فروردین 1400، 15:17

      بله دوست عزیز، ارسال پیامک از طریق دکل ایرانسل در ملی پیامک امکان‌پذیره
      لطفا حداقل سه روز قبل از زمانی که برای درخواست مدنظرتونه برای تکمیل فرم با تیم فروش 02163404 تماس بگیرید

  • داود شجری

    21 دی 1399، 19:05

    با سلام؛ من برای اولین بار با تیم نوین آشنا شدم و اون موقع تازه میخواستم برم توی زمینه فروش کفش که با راهنمایی هایی که تیم نوین کرد من تونستم به یه درآمد خوبی برسم و به پیشنهاد تیم نوین ارسال پیامک تبلیغاتی هم داشتم و برای اولین بار ارسال bts انجام دادم و واقعا هم راضی بودم وبعد از اون چندین بار دیگه هم ارسال پیامک داشتم.

  • نگار پارسا

    20 دی 1399، 22:37

    سلام اوقاتتون بخیر بنده قصد دارم برای تبلیغات از پنل پیامکی شما استفاده کنم اما نمیدونستم کدوم یک از پنلاتون برای تبلیغات مناسبه همه پنل های که دارید امکان ارسال پیامکی تبلیغاتی را دارند؟ بعنی داخل همشون ما دسترسی به بانک شماره ها از جمله بانک شماره ها به صورت منطقه ای خواهیم داشت؟

    • نیلوفر اکبریان

      21 دی 1399، 09:21

      بله دوست عزیز از همه پنل‌ها برای ارسال پیام تبلیغاتی میتونین استفاده کنین

  • آریا اسدبیگی

    06 دی 1399، 21:03

    درود بنده پنل پیامکی شما رو خریداری کردم اتفاقا نسخه ی تجاری که کامل ترین پنل هست و تعرفه ی پایینی داره خریداری کردم متاسفانه به دلیل مشغله ی کاری زیاد نتونستم کار کنم فعلا باهاش و بتوتم با پشتیبان های شما تماس بگیرم برای ارسال در یک منطقه ی خاص شما ویدیو اموزشی دارید که من به اون رجوع کنم

    • نیلوفر اکبریان

      07 دی 1399، 11:17

      دوست عزیز لینکی که براتون گذاشتم، ویدئوهای آموزشی ملی پیامک در آپارات هست که شامل ویدئوهای استفاده از پنل، ارسال پیام و وب‌سرویس میشه

  • koosha maleki

    03 دی 1399، 07:28

    سلام برای همکاری در فروش پیام میدم.
    یعنی ما باید به بقیه معرفی کنیم و پورسانت بگیریم از شما؟
    یا اگه مقاله دیگه ای دارین یا شماره تماس هست بگین بی زحمت که زنگ بزنم یه سری سوال دارم برای این مورد.
    من دفتر خدماتی دارم.

    • نیلوفر اکبریان

      03 دی 1399، 09:14

      سلام دوست عزیز نه نیازی به این کار نیست
      خیلی راحت میتونین پنل نمایندگی رو با برند خودتون تهیه کنین و با 4 روش مختلف درآمد داشته باشید

  • https://hooshmandbms.ir/

    10 شهریور 1399، 13:56

    سلام. وبسایت خوبی دارید اگر وقت داشتید میتونید به سایت ما هم سر بزنید درست حوزه کاریمون فرق داره ولی خوشحال میشم نظراتتون رو با من به اشتراک بذارید تا تو توسعه کسب و کارم بتونم عملکرد بهتر داشته باشم و بعنوان یه تولید کننده ایرانی بهترین محصول و خدمات رو ارائه بدم. من به نظرات خلاقانه شما نیاز دارم. ممنونم

  • عباسی

    05 دی 1397، 07:05

    عالی

  • ش .ح

    13 آبان 1397، 09:37

    سلام وقتتون بخیر کار بنده فروش خودروهای داخلی خودروهای داخلی خارجی هستش متاسفانه تو بازار فعلی فروش خیلی به سختی انجام میشه راهنمایی و ارائه راهکار برای فروش میخواستم

    • الینا اله‌بیگی

      19 آبان 1397، 11:48

      سلام با شماره 021-63404 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنماییتون کنند.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید