30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه با بهترین هزینه در آق قلا تبلیغات کنیم ؟ پنل اس ام اس آق قلا

چگونه با بهترین هزینه در آق قلا تبلیغات کنیم ؟ پنل اس ام اس آق قلا

1

شروع تبلیغات هدفمند، بازاریابی و جذب مشتری از آن دسته تخصص‌هاییست که هزینه و البته زمان زیادی نیاز دارد، اما پنل اس ام اس آق قلا همه آنچه را که هر کسب‌وکاری نیاز دارد، در اختیارشان قرار می‌دهد. فرقی ندارد که مشتریان شما چه کسانی هستند یا در چه محله‌ای زندگی می‌کنند، حتی اگر بودجۀ محدودی هم برای تبلیغات داشته باشید، پنل پیامکی همه چیزی که بخواهید را برایتان انجام می‌دهد. اما چطور؟

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اول با پنل اس ام اس آشنا شوید و دوم دربارۀ مزایایی بدانید که پنل پیامکی در اختیارتان قرار خواهد داد.

موثرترین راه تبلیغات در استان گلستان!

ارسال پیامک هدفمند، تبلیغ شما را به دست مخاطب واقعی‌تان می‌رساند و کسب‌وکارتان را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد.
30% تخفیف
GOLN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس آق قلا چیست؟

پنل اس ام اس آق قلا یک نرم افزار تحت وب است که به کمک آن می‌توان پیامک‌های انبوه و منطقه‌ای ارسال نمود. برای دسترسی به محیط پنل نیاز به نرم‌افزار و یا سخت افزار خاصی ندارید و تنها با اتصال به اینترنت و نام کاربری و رمزعبوری که توسط سامانه برای شما صادر می‌شود وارد پنل پیامکی خود شده و ارسال و دریافت پیامک را مدیریت کنید. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی آموزشی پنل اس ام اس گلستان را در کانال آپارات ملی‌پیامک مشاهده بفرمائید.

مزایای پنل اس ام اس شرکت ملی پیامک

پنل اس ام اس آق قلا که توسط شرکت ملی پیامک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد در چهار مدل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری طراحی شده که با دسترسی‌های متفاوت امکان اجرای تبلیغات هدفمند و موثر را برای کاربران فراهم کرده است. ملی پیامک علاوه‌بر تعرفه مناسب ارسال پیامک، مزایای زیر را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

  • ارائه خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های مختلف
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه و ایرانسل
  • دسترسی به بانک شمارۀ شهر آق قلا
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار از طریق خطوط 3000 و 50004
  • ارائه آموزش‌های ویدئویی از طریق کانال یوتیوب، اینستاگرام و آپارات ملی پیامک
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تماس تلفنی و ارسال تیکت
  • امکان ارسال پیامک به مشتریان زن یا مرد ویژه کسب‌وکارهایی مانند استخر یا سالن زیبایی
  • ارائه دوره رایگان بازاریابی پیامکی برای کسب‌وکارهایی که تجربه اجرای تبلیغات پیامکی ندارند.

بانک شماره پنل اس ام اس آق قلا

پنل اس ام اس آق قلا با ارائۀ بانک شماره‌های به‌روز بهترین شرایط برای ارسال پیامک انبوه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. بانک شماره همراه اول آق قلا با 28102 شماره اعتباری و 5951 سیمکارت دائمی فرصت خوبی برای ارسال تبلیغات انبوه است. دومین بانک شماره، مخصوص کسب‌وکارهایی است که مثل فروشگاه لباس یا کفش و ...کالا و خدماتشان فقط برای بانوان یا آقایان است.  این بانک شماره برای کاربران ایرانسل  است و قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت هم دارد.

سومین بانک شماره پیامکی آق قلا هم قابلیت ارسال پیامک به بانک اصناف و مشاغل شهر را دارد. به این ترتیب کسب‌وکاری که دارید اگر مرتبط با بعضی اصناف و مشاغل است، از این بانک شماره می‌توانید به هر کدام از گروه‌های شغلی که می‌خواهید پیامک بفرستید. اما مهم‌ترین قابلیت این پنل بانک شماره محله‌ای برای اجرای تبلیغات منطقه‌ای است.

نگاهی به شهر آق قلا

آق‌قلا یا آق قلعه به معنی دژ سپید یا سپید دژ، شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان آق‌قلا در استان گلستان است . آق‌قلا، در طرفین رودخانۀ گرگان و در شمال شهر گرگان قرار گرفته‌است. از سمت شمال به بخش اترک، از غرب به بخش مرکزی بندرترکمن، گمیشان، از جنوب به بخش مرکزی گرگان و دهستان ملک و از شرق به دهستان کتول و بخش مرکزی شهرستان گنبد قابوس محدود است. منابع درآمد مردم این شهر نخست زراعت و دامداری پس از آن تجارت و بعد فروش صنایع دستی است. محصولات عمدۀ آن: گندم، جو، برنج، پنبه، حبوبات، نباتات علوفه‌ای، سیب زمینی و دانه‌های روغنی است که از طریق آبیاری و دیم به دست می‌آید. شهر آق‌قلا در شمال گلستان و در کنارۀ رودخانهٔ گرگان رود با داشتن آثار تاریخی و صنایع دستی همچون انواع قالی ترکمن از مناطق گردشگرپذیر این استان است.

جمع‌بندیتبلیغات هدفمند

در این مقاله سعی کردیم روش جدیدی از تبلیغات را با هدفمندی بالا برای جذب مشتری معرفی کنیم.
همانطور که گفتیم شما با پنل اس ام اس آق قلا می‌توانید برای تمام ایران تبلیغات ارسال کنید یا فقط در منطقه‌ی مورد نظرتان جذب مخاطب کنید.
این روش در کنار مقرون به‌صرفه بودن بسیار زود بازده است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتیجه آن را در توسعه و رشد کارتان خواهید دید.
برای مشاوره و خرید پنل اس ام اس آق قلا فقط کافیه وارد سایت ملی پیامک شوید و فرم ثبت نام را پر کنید یا از شماره‌ی ۰۲۱۶۳۴۰۴ اقدام به خرید نمایید.
پس از تکمیل سفارش و پرداخت هزینه می‌توانید مدارک خود را جهت احراز هویت در پنل قرار دهید. این روند در کمتر از سه ساعت به طول می‌انجامد و پس از آن پنل شما فعال می‌شود و می‌توانید تبلیغات خود را انجام دهید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • حبیب امین

    18 بهمن 1401، 16:25

    سلام عالی بود دمت گرم

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید