30% تخفیف خرید پنل پیامکی برای تبلیغات و تبریک عید فقط تا 1 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
معرفی 5 برنامه کاربردی و مهم ارسال پیامک از طریق کامپیوتر

معرفی 5 برنامه کاربردی و مهم ارسال پیامک از طریق کامپیوتر

126

شاید شما هم مثل من فکر می‌کردید که تنها راه اس ام اس فرستادن گوشی موبایل است و برای کسب‌وکارهایی که از اس ام اس انبوه استفاده می‌کنند، پنل پیامکی توصیه می‌شود. اما این دو مورد تنها راه‌های ارسال پیام نیستند و اگر کمی بیشتر درباره کامپیوتر بدانید، می‌توانید ارسال پیامک از طریق کامپیوتر را هم امتحان کنید. البته یادتان باشد که ارسال اس ام اس از طریق این برنامه‌ها محدودیت در تعداد هم دارد و اگر حجم ارسالی پیام‌های شما زیاد است، بهتر است از سامانه پیامکی استفاده کنید که آن را هم در ادامه معرفی می‌کنیم.

اگر خیلی هم دربارۀ ارسال پیامک از طریق کامپیوتر نمی‌دانید، نگران نباشید! من در این مقاله می‌خواهم چند اپلیکیشن حرفه‌ای و مهم را معرفی کنم تا بتوانید خیلی راحت و ساده از طریق دسکتاپ یا همان کامپیوتر پیام‌هایی که می‌خواهید را ارسال کنید.

 ارسال پیامک از طریق کامپیوتر با 5 اپلیکیشن حرفه‌ای

در این مقاله چند اپلیکیشن کاربردی و مهم را برای اتصال موبایل اندروید و iOS به کامپیوتر شما معرفی می‌کنیم تا اگر خواستید از طریق کامپیوتر هم بعضی از پیام‌های مهم را ارسال کنید، صفر تا صد کار را خودتان بلد باشید!

 برنامه mighty text

برنامه mighty text یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت تلفن همراه با استفاده از کامپیوتر است. این اپلیکیشن به صورت ویندوزی و اندرویدی، به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه‌بر ارسال پیام کوتاه، بتوانید اعلان‌ها و اخطارها (مانند اخطار کمبود شارژ) را هم ببینید.

البته استفاده از mighty text رایگان نیست، ولی در صورتی‌که نیازی به ارسال پیامک بیشتر از 250 مورد در ماه را نداشته باشید، می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در ادامه لینک دانلود این برنامه را برای اندروید و ویندوز قرار دادیم که می‌توانید با دانلود آن‌ها به‌راحتی اس ام اس ارسال کنید، پیامک‌های دریافتی داشته باشید و از آن برای مدیریت موبایل استفاده کنید.

اپلیکیشن Air Droid

ارسال پیامک از طریق کامپیوترعلاوه‌بر ارسال پیامک با استفاده از برنامه Air Droid می‌توانید فایل‌های کامپیوتر و موبایل‌ را به‌راحتی و بدون نیاز به سیم USB جابه‌جا کنید و تلفن همراه‌ را مدیریت کنید.

Air Droid یکی از ساده‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های عرضه شده در زمینه مدیریت موبایل هوشمند اندرویدی و iOS است. برای استفاده از این نرم افزار به نسخه دسکتاپ، نسخه اندروید یا iOS و اینترنت نیاز دارید و می‌توانید حتی از راه دور هم به اطلاعات موبایل دسترسی داشته باشید.، در ضمن استفاده از Air Droid رایگان است، فقط باید بعد از دانلود و نصب نرم افزار روی کامپیوتر و موبایل هوشمند، اکانت (حساب کاربری) مخصوص بسازید.

اپلیکیشن محبوب My SMS

My SMS را می‌توانیم یک گزینه خوب برای لینک‌کردن دسکتاپ، موبایل اندروید و دستگاه iOS بدانیم. این برنامه به‌صورت نصبی برای اندروید، iOS و ویندوز (دسکتاپ) عرضه شده است و می‌توانید با استفاده از آن پیامک ارسال کنید، به لیست مخاطبین برای ارسال پیامک دسترسی داشته باشید و از همه بهتر، پیام‌های صوتی را ارسال کنید.

شرکت سازنده برای راحتی کار شما حتی یک نسخه کرومی هم ارائه کرده است که مانند سایر نسخه‌ها کار  می‌کند و در دسترسی آسان به موبایل برای ارسال پیامک می‌تواند گزینه خوبی باشد. برای استفاده از My SMS بهتر است ابتدا نسخه‌های اندروید یا iOS را وارد کنید، سپس بر اساس شماره پیامکی که برایتان ارسال شده، مراحل ثبت‌نام را یک‌به‌یک انجام دهید و بعد با ایمیل مشابه ایمیل موبایل، از طریق نسخه ویندوزی وارد نرم افزار شوید.

اپلیکیشن چهارم، برنامه Pushbullet

ارسال پیامک از طریق کامپیوتربا استفاده از برنامه Pushbullet دیگر نیازی به موبایل ندارید و می‌توانید با سرویس شماره مجازی این برنامه (افزونه مرورگر کروم) پیامک ارسال کنید.

این سرویس بسیار قدیمی و پرطرفدار است و چند سالی می‌شود که خدمات تماس صوتی را هم به‌ صورت پولی در اختیار کاربران قرار داده است. می‌توان گفت که استفاده از این برنامه از زمان رونمایی بسیار مورد توجه کسانی بوده که نیاز به ارسال پیامک با استفاده از برنامه‌های دسکتاپ داشتند.

روش پنجم، سامانه پیامکی اختصاصی

سامانه پیامک در ایران معمولاً به‌ صورت یک اکانت شخصی به کسانی ارائه می‌شود که می‌خواهند برای تبلیغات و بازاریابی ارسال پیامک انبوه و گروهی داشته باشند. شرکت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند و شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب به این سامانه‌ها دسترسی داشته باشید.

سامانه پیامکی برای شرکت‌های بزرگ، ارگان‌ها و ادارات دولتی، فروشگاه‌های آنلاین و مغازه‌ها، بیزینس‌های بزرگ و حتی کسب‌وکارهای کوچک تقریباً ضروریست و قیمت مناسبی هم دارد. ارسال پیامک انبوه، ساده‌ترین راه استفاده از سامانه‌های پیامکی است که تقریباً شما را به مشتریان زیادی معرفی می‌کند.

ملی پیامک، ارائه دهنده سامانه‌های ارسال پیام کوتاه

سامانه ملی پیامک، با بیش از ده سال سابقه، یکی از شرکت‌های پیشگام در حوزه پنل‌های ارسال پیام کوتاه است که علاوه‌بر ارائه خدمات، آموزش‌های لازم را هم برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر در اختیارتان قرار می‌دهد. حالا فقط کافیست تا وارد پنل شوید و بعد هر تعداد اس ام اس که می‌خواهید ارسال کنید. این امکان ویژه، همین روش پنجم ما یعنی استفاده از سامانه پیام کوتاه است.

ارسال پیامک از طریق کامپیوتردر صورتی که کسب‌وکارتان نیاز به بازاریابی پیامکی دارد یا تعداد پیام‌های ارسالی شما برای مشتری بالاست و نمی‌توانید از اپلیکیشن‌هایی که گفتیم استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنم همین حالا در صفحه اصلی ملی پیامک برای دریافت پنل درخواست دهید تا هر جا با لپتاپ یا کامپیوتر فقط به شرط دسترسی به اینترنت بتوانید از طریق سامانه، اس ام اس ارسال کنید.

در صورتی هم که نیاز به آموزش بیشتر درباره اسم ام اس مارکتینگ دارید، پیشنهاد می‌کنم از کتاب بازاریابی پیامکی کمک بگیرید یا با همکاران من در قسمت پشتیبانی تماس بگیرید. در ضمن می‌توانید سوال‌هایتان را در انتهای همین مقاله بنویسید تا در این زمینه بیشتر راهنمایی‌تان کنیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
8دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • وحید

    18 شهریور 1402، 15:03

    اپلیکیشن Air Droid نصب کردم خوب بود

    • سمیه جابری

      21 آبان 1402، 15:44

      سلام وقت شما به خیر
      خوشحالیم این اپ براتون مفید بوده دوست عزیز

  • امینی

    08 تیر 1402، 17:32

    سلام و دروود ، با کدوم یک از این برنامه ها میشه پیامک رو به اکسل اتصال داد؟

  • مهدی

    30 دی 1400، 11:29

    سلام. airdroid زبان فارسی رو درست پشتیبانی نمی کنه و اس ام اس ها رو برعکس نشون میده

  • مهدی

    26 دی 1400، 01:28

    سلام خیلی ممنون از سایت خوب تون ببخشید سوالی داشتم میخواستم بدونم برنامه ای هست که خودمون شماره داخلش بزنیم و پیامکش رو دریافت؟ مثلا یه شماره مجازی که نمی تونیم ازش پیامک بگیریم ولی اگه برنامه ای باشه شماره رو واردش کنیم و پیامک رو دریافت کنیم؟

    • ایمان عمادی

      04 بهمن 1400، 11:53

      سلام ممنون از شما دوست عزیز
      خیر چنین برنامه‌ای رو نمی‌شناسیم ولی شما می‌تونین با استفاده از پنل پیامکی این کار رو انجام بدین!
      برای آموزش این مورد پیشنهاد می‌کنم با پشتیبانی سامانه 02163404 تماس بگیرید.

  • نیازیان

    21 اردیبهشت 1400، 16:01

    بسیار اطلاعاتتون مبهم بود

  • مهدی رسول زاده

    17 آبان 1399، 18:13

    خیلی عالی

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید