30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
قرارداد خرید پنل اس ام اس با چشم مسلح

قرارداد خرید پنل اس ام اس با چشم مسلح

136

قرارداد خرید پنلاگر خودکار دستتان است آن را زمین بگذارید و برای چند دقیقه وقتتان را به ما بدهید و مطلب زیر را بخوانید؛ بعد بروید و با خیال راحت قرارداد خرید پنل اس ام اس را امضا کنید.

اگر هم هنوز تصمیم‌تان را نگرفتید و شک دارید که اصلاً پنل ارسال پیامک انبوه به دردتان می‌خورد یا نه؛ نگاهی به مقاله پنل اس ام اس و مزایای آن بیاندازید. مطمئنم کلی کمکتان می‌کند.

در این مطلب از ملی پیامک، قصد داریم تا تمام حق و حقوق شما را در یک قرارداد فروش پنل اس ام اس، جلوی چشمتان بیاوریم. چیزی که بعد از خواندن این مقاله عایدتان می‌شود این است که می‌توانید با آگاهی کامل و خیال راحت خودکار دستتان بگیرید و اطمینان داشته باشید که کلاه سرتان نمی‌رود؛ چراکه در صورت بدقولی‌کردن طرف مقابل به‌صورت قانونی اقدام می‌کنید.

از ملی پیامک بپرس!

شاید باورتان نشود اما ما در دل این کار هستیم و خدمات پنل پیامکی به مشتریان عزیزمان ارائه می‌کنیم؛ بنابراین بهتر از هر کس دیگری می‌توانیم به شما بگوییم که یک قرارداد پنل اس ام اس چطور تنظیم می‌شود و باید شامل چه مواردی باشد.

با بررسی تمام موارد زیر است که می‌توانید حق و حقوق خودتان را بهتر بشناسید و در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید. در ادامه نکته‌ به نکته و بند به بند، یک قرارداد فروش پنل اس ام اس را به شما توضیح می‌دهم:

بند اول: طرفین تعهد‌نامه

طرفین قراردادفرقی نمی‌کند که چه قراردادی پیش روی شما باشد؛ در هر تعهد‌نامه‌ای قبل از هر چیز باید طرفین آن معرفی شوند. شما باید بدانید که در صورت بروز هر مشکلی چه کسی یا چه مجموعه‌ای پاسخگو است. اطلاعات و مشخصات طرفین معامله که می‌توانند حقوقی یا حقیقی باشند؛ باید به صورت کامل نوشته شده باشد. دقت کنید که شرکتی که از آن پنل پیامکی می‌خرید، حتماً شماره ثبت خودش را در قرارداد بنویسد تا خیالتان از بابت قانونی بودن آن راحت شود.

بند دوم: موضوع تعهد‌نامه

موضوع تعهدنامه همان محصول یا خدمتی است که شما برای استفاده از آن قصد دارید تا امضای مبارک را پای قرارداد بزنید که در اینجا منظورمان همان پنل ارسال پیامک است. توجه داشته باشید که حتماً نام و نوع پنل انتخابی‌تان در قرارداد بیاید؛ چراکه هر چه موضوع قرارداد دقیق‌تر و همراه با جزییات بیشتر باشد، احتمال اختلاف نظر و بحث و تنش، در آینده کمتر می‌شود.

بند سوم: مدت تعهدنامه

مدت زمان قرارداد هم که از اسمش مشخص است، مدت زمانی که قرار است تا شما از پنل و امکانات شرکت مورد نظر استفاده کنید. باید به طور واضح و صریح نوشته شود که شما تا چه مدت می‌توانید از پنل پیامکی‌تان استفاده کنید. شرایط تمدید پنل هم باید قید شده باشد تا بعداً مشکلی پیش نیاید و خدایی نکرده راه کسی به دبه کشیده نشود!مدت تعهدنامه

بند چهارم: محصول و خدمات تعهدنامه

در این قسمت اسم و نوع پنلی را که شما انتخاب کردید، همراه با جزییات کامل نوشته می‌شود.

منظورم از جزییات کامل این است که دقیقاً باید گفته شود که چند خط اختصاصی یا عمومی رایگان به شما داده می‌شود. راجع به تمدید پنل یا نحوه خریدن شماره‌های اختصاصی کاملاً توضیح داده شود و همینطور در مورد مالیات و درصد ارزش افزوده هم به طور روشن صحبت شده باشد.

بند پنجم: نحوه پرداخت

این قسمت از بخش‌های پرچانه همه قراردادها به حساب می‌آید؛ پس بهتر است تا به طور دقیق مبلغ، شرایط و مدت پرداخت هزینه نوشته شود.

بند ششم: تعهدات خریداری که شما باشی!

در این بخش موضوعاتی مطرح می‌شود که مستقیماً به شخص شخیص جنابعالی مربوط است؛ مثلاً اینکه برای استفاده از پنل پیامکی به سن قانونی رسیده باشید و زبانم لال یک وقت پیامک‌های غیر اخلاقی برای کسی نفرستید و چیزهایی شبیه به این.

بند هفتم: تعهدات فروشنده

تمام خدماتی که ما موظف هستیم تا به عنوان فروشنده در قالب یک پنل پیامکی به شما بدهیم، در این بند پشت سر هم آورده می‌شود. یکی از این وظایف پشتیبانی و تعهد ما برای پاسخگویی و حل هر مشکلی است که ممکن است شما در هنگام ارسال اس ام اس با آن روبرو ‌شوید.
توصیه می‌کنم این بخش و بخش قبلی را به دقت بخوانید تا با آگاهی کامل از تمام شرایط و خدمات، پنل پیامکی باب میلتان را بخرید.تعهدات فروشنده

بند هشتم: فسخ قرارداد

همیشه و در هر قراردادی، امکان برهم‌زدن و فسخ‌کردن از سمت هر دو طرف معامله وجود دارد؛ پس باید حتماً پیش‌بینی‌های لازم برای این اتفاق در متن تعهدنامه آورده بشود.

اینکه در صورت فسخ قرارداد، فروشنده یا خریدار باید چه اقداماتی را انجام بدهد، از مواردی است که در متن یک قرارداد درست و حسابی، خوب توضیح داده می‌شود.

بند نهم: حل اختلاف

حل اختلافاگر روزی، روزگاری در مورد هر کدام از بندهای قرارداد با فروشنده به مشکل برخوردید تکلیف چیست؟

در این قسمت نحوه حل اختلاف، ریز به ریز توضیح داده می‌شود؛ مثلاً ممکن است بگویند در صورت بروز مشکل در ابتدا بساط مذاکره را برپا کنیم و اگر مشکل حل نشد آن وقت می‌توانید از طریق مراجع قانونی اقدام کنید.

چگونه یک حساب اینستاگرام را برای همیشه حذف کنیم؟حتما بخوانید: چگونه یک حساب اینستاگرام را برای همیشه حذف کنیم؟

خب تا اینجا یک قرارداد خرید پنل پیامک که مو لای درزش نمی‌رود را بند به بند توضیح دادیم. وقتش رسیده تا پای این مقاله را یک امضای شیک بزنم و مطلب را جمع و جور کنم.

محل امضای نویسنده

اینجانب نویسنده قرارداد خرید پنل اس ام اس اعلام می‌کنم که با نوشتن بندهای فوق، تمام حق و حقوق شما را به عنوان خریدار پنل ارسال پیامک یادآوری کردم. امیدوارم که با بررسی قیمت‌های پنل‌های ملی‌پیامک و دیگر همکاران ما، در نهایت بهترین پنل اس ام اس را انتخاب کنید و بازاریابی پیامکی به کسب‌وکار شما هم جان تازه‌ای بدهد.

اگر سوالی در مورد قرارداد فروش پنل اس ام اس دارید، کامنت بگذارید. ما خیلی سریع جواب شما را می‌دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید