30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات موثر در فومن، کدام ابزار تبلیغاتی به بهترین نتیجه می‌رسد؟

تبلیغات موثر در فومن، کدام ابزار تبلیغاتی به بهترین نتیجه می‌رسد؟

1

برای شروع تبلیغات هدفمند و موثر در فومن می‌توانید سراغ اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی بروید یا از تبلیغات محیطی استفاده کنید. اما هیچ کدام به اندازه پنل اس ام اس فومن نمی‌تواند کاربران را به سرعت به نتیجه مطلوب و دلخواه یعنی جذب مشتری بیشتر و بیشتر برساند.

خب حالا این پنل اس ام اس چیست و چه تاثیری در کسب‌وکارهای مختلف دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال مهم پاسخ دهیم و در انتهای مقاله شما هم بتوانید پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید.

روش عالی تبلیغات در استان گیلان!

با خرید پنل پیامکی استان گیلان به شهرها، مناطق و محله‌ها، پیامک تبلیغات ارسال کنید و به تمامی اصناف استان نیز دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
GILAN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس فومن نرم افزاری آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک در تعداد بالاست. در ضمن، پنل شما اگر به خط اختصاصی هم دسترسی داشته باشد، علاوه بر ارسال انبوه اس ام اس، قابلیت دریافت پیامک هم دارد.

 

دسترسی به بانک شماره‌های جامع و به‌روز ایرانسل و همراه اول، امکان ارسال پیامک به محله‌های مختلف فومن و حتی اصناف و مشاغل مختلف شهر از دیگر قابلیت‌هاییست که پنل پیامکی در اختیار شما قرار می‌دهد. خب حالا کاربران چنین قابلیت‌ها و امکاناتی را از چه شرکت‌هایی باید دریافت کنند؟؟ پیشنهاد من شرکت ملی پیامک است!

چرا شرکت ملی پیامک؟!

ملی پیامک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌های پیامکی مزایای بسیاری را برای صاحبان کسب‌وکار در فومن آماده کرده است. در ادامه به مهم‌ترین قابلیت‌های ارسال اس ام اس اشاره خواهیم کرد تا دقیقاٌ بدانید که چرا برای استفاده از خدمات پیامکی باید سراغ ملی پیامک بروید:

  • خدمات وب‌سرویس برای اتصال پنل به سایت برای کسب‌وکارهای آنلاین یا فروشگاه‌هایی که سایت دارند
  • بانک جامع شماره‌های همراه اول و ایرانسل شهر فومن که به تازگی به‌روزرسانی شده است
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت ارسال تیکت و سیستم پاسخگوی تلفن از 8 صبح تا 9 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر
  • آموزش محیط کاربری پنل و افزونه‌های وب‌سرویس در آپارات ملی پیامک
  • آموزش ترفندهای فروش پیامکی در ویدئوهای اینستاگرام ملی پیامک و مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی
  • طراحی 4 مدل پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با قیمت‌ها و دسترسی‌های متفاوت که برای هر میزان بودجه مناسب است
  • تعرفه مناسب که در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی مثل حضور در شبکه‌های اجتماعی و ... بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است

بانک شماره جامع پنل اس ام اس فومن

خرید پنل پیامکیهمانطور که در مقدمه هم گفتم، پنل اس ام اس فومن بانک شمارۀ به‌روزی از کاربران ایرانسل و همراه اول شهر دارد. بانک شماره‌های همراه اول فومن شامل 16966 سیمکارت اعتباری و 8707 سیمکارت دائمی می‌شود.

بانک شماره ایرانسل پنل هم در سال 1400 به‌روزرسانی شده و قابلیت ارسال اس ام اس بر اساس جنسیت دارد. اگر کسب‌وکارتان مانند سالن زیبایی یا استخر فقط مشتری زن یا مرد دارد، از این قابلیت پنل اس ام اس در فومن می‌توانید برای تبلیغات هدفمند استفاده کنید.

ارسال اس ام اس در محله‌های مختلف شهر

یکی دیگر از قابلیت‌های پنل اس ام اس فومن امکان ارسال پیامک به محله‌های مختلف شهر است که از طریق ابزار کدپستی انجام می‌شود. به این ترتیب علاوه‌بر برای تبلیغات محلی، برای ارسال رایگان کالا به محله‌های نزدیک یا حتی ارسال منطقه به منطقه کد تخفیف می‌توانید از این قابلیت پنل استفاده کنید.

برای ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس محل زندگی باید 5 رقم اول کد پستی منطقه یا مناطق موردنظرتان را پیدا کنید. سپس از طریق پنل برای این مناطق اس ام اس بفرستید و بعد از هر ارسال فایل گزارش را به صورت اکسل از داخل پنل دانلود کنید. این فایل گزارش برای تحلیل پیام‌های ارسالی و تبلیغات پیامکی به شما کمک می‌کند تا بدانید چه تعداد پیام به دست مخاطب رسیده و چه تعدادی در لیست سیاه مخابرات قرار دارد.

نگاهی به فومن زیبا !

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟فومن یکی از شهرهای سرسبز و دیدنی گیلان با ۳۵٬۸۴۱ نفر جمعیّت است که برای جلب توجهشان باید حسابی برای تبلیغات کسب‌وکارتان برنامه‌ریزی کنید. پنل ارسال اس ام اس در فومن شرایطی را فراهم کرده که بتوانید به تمام ساکنان شهر، با هر سیمکارتی که دارند، در هر محله که زندگی کنند یا در هر شغلی که هستند به راحتی دسترسی داشته باشید و بتوانید آن‌ها را با کسب و کارتان آشنا کنید.

ارسال انبوه پیامک، ارسال کد تخفیف برای کاربران و شروع تبلیغات هدفمند، علاوه‌بر جذب مشتری و فروش قابل قبول به مرور به برندسازی هم می‌رسد و مسیر مثبت و نتیجه‌بخش برای هر کسب‌وکاری در فومن است.

جمع‌بندی

تا اینجا پنل اس ام اس فومن را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای شروع تبلیغات هدفمند و موثر معرفی کردیم. برای دریافت تمام این مزایا و قابلیت‌های دیگری که تبلیغات پیامکی در اختیارتان قرار می‌دهد، پیشنهاد می‌کنم که از خدمات سامانه ارسال پیام کوتاه غافل نشوید.

برای داشتن پنل اختصاصی کاربران دو روش دارند. اول از همه می توانند با 02163404 تماس بگیرند و با تیم پشتیبانی فروش صحبت کنند یا اینکه در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنند. بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور اختصاصی، پنل بلافاصله قابل استفاده است و کاربر می‌تواند بازار را به یک کلیک در دست بگیرد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید