30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
سئو چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

سئو چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

0

اگه می‌خوای بدونی، سئو چیه؟ و چه کاربردی داره؟؛ حتما دنبال راه‌اندازی یک وبسایت حرفه‌ای هستی و شنیدی که یک سایت حرفه‌ای باید بر اساس اصول سئو، طراحی و بهینه‌سازی بشه.!

سئو و بهینه‌سازی، به ظاهر اصطلاحات سختی هستند، ولی با خوندن این مقاله متوجه میشی که اصلاً اینطور نیست و حتی علاقمند میشی که اصول سئو رو یاد بگیری و برای داشتن یک سایت حرفه‌ای، اونها رو بکار بگیری. اما چجوری؟!

همه می‌دونیم که برای شروع هرکاری ابتدا باید ابزار و پیش نیازهای اون کار رو فراهم کنیم، برای ساخت سایت هم همینطوره. حتماً این سوال براتون پیش میاد که، ملزومات راه‌اندازی یک وب‌سایت برای ورود به دنیای تجارت آنلاین، چی می‌تونه باشه و اصلا چه ربطی به سئو داره؟! عجله نکنید، قبلش به این آمار توجه کنید:

در هر ثانیه 63000 نفر در حال سرچ و پیدا کردن سایت‌های مورد نظرشون از طریق گوگل هستند و روزانه 6/5 بیلیون سرچ در گوگل انجام میشه.

حتما با خودتون فکر می‌کنید با وجود این حجم وسیع از اطلاعات، کسب‌و‌کار آنلاین من مثل یک قطره آب تو دریاست.! اما قرار نیست نا امید بشید، ما اینجائیم که تجربه چندین ساله خودمون رو در اختیار شما قرار بدیم، تا شما هم سهم خودتون رو از این تجارت بزرگ دریافت کنید.

سئو چیه؟

گفتیم که قبل از شروع هرکاری ملزومات اون کار رو باید فراهم کنید و حالا بهتون میگیم که سئو، اصلی‌ترین و مهم‌ترین ابزار مورد نیاز شما بعد از ساخت وب‌سایت هست.

فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه بزرگ در بهترین نقطه شهر با هزاران کالای متنوع هستید. حتماً برای چیدمان و مدیریت محصولات فروشگاهتون، دقت به خرج می‌دید و از افراد متخصص کمک می‌گیرید.

و حالا اگر مشاوره با افراد متخصص برای الگوی چیدمان و مدیریت فروشگاه رو نادیده بگیرید و هیچ‌کدوم از بخش‌های فروشگاه شما سوپروایزر و مسئول نداشته باشه، چه اتفاقی می‌افته؟! مسلماً بعد از مدتی یک فروشگاه شلوغ و بی‌نظم دارید و در نهایت هم با ورشکستگی روبرو خواهید شد.

همین قانون برای راه‌اندازی و مدیریت وبسایت‌ها هم حاکمه، یعنی اگر شما صاحب وب‌سایتی باشید که بهترین و به‌روز‌ترین خدمات یا محصولات رو ارائه ‌کنه، اما از ابزار و متخصصین سئوکار، کمک نگیرید، منتظر تجربه تلخ ورشکستگی فروشگاه اینترنتی خودتون باشید.

چرا سئو مهمه؟!

سئو SEO که مخفف Search Engine Optimization هست، در واقع ابزاریه برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو. یعنی وقتی شما اصول سئو رو رعایت می‌کنید و برای بهینه‌سازی سایتتون استراتژی و برنامه دارید، در اصل کاری می‌کنید که کاربرها تو جستجوهاشون تو اینترنت شما رو ببینن، در نتیجه آمار بازدید سایتتون، بالا میره.

پس با بکارگیری اصول سئو سایت به کمک متخصصین، طی فرآیندی همه چیز دست به دست هم میده که لینک وب‌سایت شما در صدر همه نتایج جستجو قرار بگیره و این یعنی کاربرهایی که تو حیطه کار و خدمات شما کلمه مرتبطی رو سرچ می‌کنن، با آدرس وب‌سایت شما روبرو میشن و حتما با ورود به وبسایتتون، میشن یکی از مشتری‌های شما.

باز هم تاکید می‌کنیم که زمانی می‌تونید، تمام اصول سئو رو برای وب‌سایتتون بکار ببندید و بشید محبوب بازدیدکننده‌ها که از متخصصین و سئوکارهای حرفه‌ای، کمک بگیرید.

چرا کمک گرفتن از متخصصین سئو؟!

سئو رو ساده توضیح دادیم تا درک کنید دقیقا سئو چیه و چه کاربردی داره، ولی باید بدونید که پیاده‌سازی اصول سئو به هیچ‌وجه کار ساده‌ایی نیست. چرا؟!

چون استراتژی‌های گوگل برای رتبه‌بندی و نمایش وب‌سایت‌ها، دائماً در حال تغییر و به‌روز شدن هستن. دلیلش اینه‌که حجم محتویاتی که روزانه در گوگل آپلود میشن به صورت نجومی در حال افزایشه، بنابراین گوگل باید موتورهای جستجوی خودش رو طوری به‌روز رسانی و تنظیم کنه که وب‌سایتهایی رتبه بگیرن و تو سرچ بالا بیان که محتواهای مناسب و کابرپسند داشته باشند.

حالا به نظر خودتون، چقدر با اصول سئو و استراتژی‌های گوگل که دائماً در حال تغییر و به روزرسانی هستند، آشنایید؟! و اینم باید بدونید که با نادیده گرفتن اصول سئو و عدم بهینه‌سازی سایتتون، گوگل هم شما رو نادیده می‌گیره و طوری به شما رتبه میده که تو حوزه تجارت الکترونیک، حرفی برای گفتن نخواهید داشت. پس بهتر نیست از یه متخصص سئو و البته کاربلد کمک بگیریم؟!

چگونه پیامکی ارسال کنید که بفروشد؟حتما بخوانید: چگونه پیامکی ارسال کنید که بفروشد؟

برای سئو و بهینه‌سازی سایت، حتما به یک تیم‌ سئوکار قوی و مشاوره حرفه‌ای نیاز دارید. چون هیچکس صرفاً با داشتن یک وب‌سایت نمی‌تونه، کسب‌و‌کار آنلاین موفقی داشته باشه.

ویژگی‌های یک متخصص سئوی حرفه‌ای

انتخاب مشاور و متخصص سئو، کار حساسیه چون آینده کسب‌و‌کار شما به این انتخاب وابسته‌س. یک مشاور سئوی حرفه‌ای باید متناسب با کسب و کار شما، راه‌هایی رو بهتون پیشنهاد بده که خیلی سریع سایت شما در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیره.

در نظر بگیرید که تمام راهکارهایی که یک متخصص سئو به شما پیشنهاد میده تا سایت‌تون رتبه بگیره، حاصل تحقیقات به‌روز و تجارب اونه که از عهده یک فرد عادی و غیرمتخصص خارجه.

سئوکار حرفه‌ای با چندتا سئوال ساده، متوجه ایرادات سایت شما میشه و کاری میکنه که در مدت زمان بسیار کوتاهی، بازدید سایتتون بالا بره و مشتری‌های زیادی جذب کنید. چه چیزی بهتر از این؟! مگه هدف ما از راه انداختن کسب‌و‌کار اینترنتی، چیزی غیر از این بوده؟! پس تعلل نکنید که فرصت کمه...

پیشنهاد ما به شما، مشاوره با متخصصین حرفه‌ای "نوین" هست. با "نوین" تمام خدمات دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی و هرچه که برای رشد کسب‌و‌کارتون در دنیای دیجیتال بهش نیاز دارید رو یک‌جا خواهید داشت.

نوین از ابتدای مسیر طراحی پایگاه‌های دیجیتال تا رشد کسب‌و‌کار شما، از طریق تبلیغات و بازاریابی اینترنتی، کنارتون می‌مونه و ترکیبی از خدمات بازاریابی و آموزش اصولی سئو و بهینه‌سازی سایت رو به شما ارائه می‌ده. حالا چرا ما تیم بزرگ دیجیتال مارکتینگ "نوین" رو به شما پیشنهاد می‌کنیم؟!

ویژگی‌های تیم دیجیتال مارکتینگ "نوین"

همونطور که گفتیم، انتخاب یک تیم حرفه‌ای که بتونه در کمترین زمان ممکن و با هزینه‌ای منطقی، سایت شما رو طبق اصول سئو، بهینه‌سازی کنه، خیلی مهم و حتی کار مشکلیه.

ولی اگر دنبال یک تیم حرفه‎ایی هستی که صفر تا صد کار رو بهش بسپاری و خیالت بابت هرچیزی راحت باشه، با خدمات منحصر به فرد تیم دیجیتال مارکتینگ نوین آشنا شو تا انتخابی دقیق و تضمین شده داشته باشی. بعضی از خدمات این تیم عبارتند از:

  • طراحی سایت و اپلیکیشن
  • سئو و بهینه‌سازی سایت
  • تولید محتوا
  • بهینه‌سازی تجربه کاربری
  • تبلیغات (تبلیغات گوگل، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، رپورتاژ آگهی، تبلیغات بنری، پیامکی و ایمیلی)
  • آموزش و مشاوره آنلاین و حضوری
  • توسعه ( CRM و توسعه ویپ)

در نتیجه...

حالا که با تیم حرفه‌ای "نوین" و خدمات منحصر به فرد این مجموعه، آشنا شدید، فرصت رو از دست ندید و همین حالا با مراجعه به وب‌سایت "نوین" به آدرس www.novin.com یا تماس با شماره 63404-021 داخلی 3، از خدمات حرفه‌ای این تیم بزرگ دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید، تا خیلی زود در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید